Jeżeli chcesz spokojnie odebrać paczkę bez szukania jej po całej Polsce to polecam omijać DHL szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kurierem
Zagubienie paczki
Traktowanie klienta jak de bila
~Sebastian / 2021-08-26 07:39
Ocena: 1.00 / 5
Taka opinia miałem dostac paczke 2 dni pozniej jak zamówiłem a dostalem ja po 5 dniach żenada
~Mateusz / 2021-08-25 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Brak maila potwierdzającego wysłania paczki a tu nagle jest ze odmowa przyjeciq
~Sylvian / 2021-08-25 20:01
Ocena: 1.33 / 5
Przysyłka nie przychodzi po wielu próbach doręczenia. Tragedia i tyle. Sortownia Piła to żart.
Zaletynie ma
Wadyzawsze są z nimi problemy
~Szymon / 2021-08-25 13:00
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka ze sprzętem elektronicznym zostawiona pod drzwiami na deszczu bez żadnej informacji mailowej czy telefonicznej.
~Pauli / 2021-08-25 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Firma porażka kurier miał dostarczyć przesyłke i tu zaczyna się problem kontakt od kuriera że nie może znaleźć numeru tłumacze jak trafić na co odpowiedź kuriera że jemu się nie chce i nie będzie szukał wpisze że jest błędny adres mimo kilku zgłoszeń i skarg paczka trafiła do nadawcy bez żadnego kontaktu ze mną. Zdecydowanie nie polecam!!!
~Robert / 2021-08-25 08:31
Ocena: 1.00 / 5
Dzięki DHL rezygnuję z usług kurierskich,totalna żenada
ZaletyJeśli lubisz się denerwować to polecam
WadyStrata czasu
Strata nerwów
Strata pieniędzy
~Wioletta / 2021-08-25 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka oczekującąna na nadanie, nigdy nie została odebrana. Kurier był podobno na adresie ale nikt go nie widział. Nie wykonał ani jednego telefonu,żeby się ze mną skontaktować o domofonie nie wspomnę. Kłamał,że był pod adresem, dzwonił ale nikogo nie było.
ZaletyŻadnych tym razem nie mogę wymienić
WadyBrak profesjonalizmu.
~Niezadowolona / 2021-08-24 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiony i potwierdzony e-mail odbiór przesyłki nie odbył się, kurier nie zgłosił się, brak również informacji na ten temat od firmy DHL. A co z klientami, którzy mają problem z przemieszczaniem się?
Dostarczanie przesyłek pozostawia również wiele do życzenia.Oczekując wiele godzin na przesyłkę zgodnie z informacją e-mail, wieczorem odczytałam wiadomość, że adres dostawy był nieprawidłowy, gdzie inne firmy nie mają z tym problemu i dostarczają przesyłki na czas. Dopiero po przekierowaniu przesyłki do punktu możliwy był jej odbiór . Moim zdaniem firma nie wywiązała się oferowanej usługi PREMIUM EXPRES.
WadyBrak kontaktu z kurierem
Zły przekaz informacji
Nieprofesjonalne traktowanie klientów
~Klientka / 2021-08-24 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy termin odbioru, kuroer podjezdza. Palety na trawie, uznał, że paleciak nie pojedzie. Pojechał. Zamowiony ponownie, przyszli (poproszeni przeze mnie) panowie do pomocy, Kurier nie podjechał nawet po przesyłkę, wbił w system info, że jest źle zapakowana (paleta), konsultanci łącznie z koordynatorami nie starają się ponowić odbioru. Kurier rządzi wszystkimi z dHL jak mu sie podoba. Sprawa zgłoszona do Biura Praw Konsumenta.
ZaletyBrak nawet najmniejszej zalety
WadyKurier chamski, arogancki. Firma DHL nie szanuje swoich klientów, nieprofesjonali. Podejście do klienta zerowe.
~Robert / 2021-08-24 14:29
Ocena: 2.00 / 5
Witam, nie było mnie w domu wiec kurier zostawił paczkę u mojego sąsiada paczka była płatna. Kurier oświadczył iż trzeba zapłacić 1335.00zł. Jakie było moje zdziwienie jak otworzyłem paczkę i na fakturze widniała cenna 1035.00 zł. Pani w reklamacji stwierdziła iż nie ma podstaw nie wierzyć kurierowi!!! Omijajcie DHL z daleka
ZaletyBrak
WadyCały DHL to porażka. Paczka w usłudze z dostarczeniem z dnia na dzień idzie 3 dni. Reklamacja to fikcja. Kultura obsługi zerowa!!!
~Lemiesz / 2021-08-23 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Odebrałem oklejoną firmową taśmą DHL przesyłkę. Kurier zdążył się zmyć zanim ją otworzyłem. Tego samego dnia
złożyłem reklamację i zmusiłem DHL (znałem numer telefonu kuriera) do podpisania protokołu szkodowego. Przysłali innego człowieka). Normalnie kurier powinien mi zwrócić uwagę na fakt oznaki uszkodzenia przesyłki - gdyby firma grała fair wobec swoich klientów....
Wartościowa przesyłka (ubezpieczona na 2000 zł) nie podlega wg DHL reklamacji gdyż polisa działa od momentu nadania do momentu odbioru. Po odbiorze już nie. Ludzie sprawdzajcie wszystkie przesyłki kurierskie przy kurierze. Jak przyjdzie im czekać (tracić czas) to się nauczą świadczyć usługi na właściwym poziomie a nie kiwać klienta na każdym kroku nie dbając o właściwie oznakowane i ubezpieczone paczki . Ubezpieczyciele tez znajdą każdą okoliczność by się wymigać od odpowiedzialności. Łaskawie zostawiają opcję, że mogą założyć im sprawę w sądzie !!!
Zaletyładne logo :)
Wadycałokształt usług , uszkodzenia i utrata przesyłek, lekceważenie klienta, cwaniactwo i pospiech kurierów
~Orzech / 2021-08-23 16:28
Ocena: 2.00 / 5
Przesylka zostala dostarczona pod inny adres, na innej ulicy. Kierowca nie zadal sobie trudu aby dokladnie sprawdzic adres dostawy, ani tez nie sprwadzil danych odbiorcy. Dzieki zyczliwosci odbiorcy, ktory zauwazyl pomylke i dostarczyl mi paczke osobiscie, mam przesylke w swoim posiadaniu. DHL bez cienia watpliwosci zaznaczyl u siebie status przesylki jako dostarczona.
Zenada!!!
ZaletyBrak.
WadyJak w pozyzszej opinii.
~Magdalena / 2021-08-23 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Kłamią że dzwonią a wogole nikt nie dzwonił Tragedia i żenada nie chce im się dostarczać pączek Pączka wróciła do nadawcy bo szanowny kurier nie umiał wykonać telefonu..... Szok! Dziadostwo! A kontakt z działem obsługi klienta też nie lepszy.. Tragedia
~Jacek / 2021-08-23 13:17
Ocena: 2.33 / 5
Fatalne podejście do klienta, najgorsza frrma kurierska z jaką miałem do czynienia. Kurier nie chciał podjechać do mnie na posesje mimo, że inni kurierzy i inne firmy nigdy nie maiły z tym problemów (co prawda jest tam polna droga ale duże ciężarowe samochody wieżdzają bez problemu nawet 20 tonowa cysterna). Kurier nawet nie wysiadł z samochodu aby obejżeć drogę (padał deszcz i chyba bał się zmoknąć). Na koniec nie chciał wydać mi towaru, abym przepakował do swojego samochodu, zamknął okno samochodu i odjechał. Próba interwencji w centrali to kolejna porażka, nie ma z kim rozmawiać. Dostepny telefon tylko do BOK, gdze pracujace tam panie tylko odsyłają do strony internetowej i nie moga nic pomóc.
Zaletyja nie widzę żadnych
Wadyfatalne podejście do klienta, bardzo kłopotliwy i utrudniony kontakt
~Dorota / 2021-08-20 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Po raz kolejny. Zero szacunku dla klienta.
~Magda / 2021-08-20 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Dramat żałosna firma dziwią się później ze paczkomaty dominują i zwalają ich z nóg. Zero kontaktu z kurierem dramat ze znalezieniem paczki, infolinia do Papieża szybszy kontakt. Dno.
ZaletyZadna
WadyWszystko
~Agnieszka / 2021-08-20 14:17
Ocena: 1.33 / 5
Ta firma to tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z winy kuriera musiałam jechać specjalnie po swoją paczkę do terminalu DHL - musiałam przejechać 100 km ażeby odebrać swoją paczkę gdyż kurier zamiast dostarczyć ją do punktu odbioru do Żabki odwiózł ją do terminala.
Zareklamowałam tę sytuację i po jej rozpatrzeniu otrzymałam od firmy rekompensatę 13 zł.
Żenada.
Nie polecam.
~Marzena / 2021-08-20 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Z żadnym innym kurierem nigdy nie miałam żadnych kurierów. Z tą firmą zawsze
~Krzysiek / 2021-08-20 10:04
Ocena: 1.33 / 5
Żarty po prostu. Gwarancja dostawy na kolejny dzień roboczy to jakaś farsa. Co mi po gwarancji jak paczka czekała dzień roboczy na odebranie przez kuriera w ogóle. Infolinia to farsa proszą o podanie numeru przesyłki a później jest info ze przesylki nie idnaleziono wiec juz dalej nie da sie polaczyc z konsultantem. A na linku ze sledzenia dziala. Nigdy wiecej.