Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7684 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bodziu / 2021-09-20 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kurier był ale go nie było towar do odbioru 500m od firmy z której go kupiłem. Zostawił awizo ale go nie zostawił a tel ma wyłączony. ODRADZAM inpost to przy tym mercedes
    Zaletybrak
    Wadycałość
  • ~Karol / 2021-09-20 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyszła na inny adres niż zamówiony! Ku mojemu zdziwieniu po rozmowie na infolinii DHL dowiedziałem się, że tak często się zdarza i prawdopodobnie ktoś nakleił drugą etykietę na już istniejącą.

    W tej chwili trwa dochodzenie co stało się z paczką o wartości 8000zł (komputer). Nie polecam!
    ZaletyBRAK
    WadyKradzież poprzez naklejenie drugiej etykiety
  • ~Obyrzony / 2021-09-20 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską zero kontaktu z kurierem po prostu dostajesz SMS że dostarcza przesyłkę i waruj w domu aż król przesyłek podjedzie z łaski swojej gdzie indziej kurierzy np: InPost, DPD, podają w SMS nr tel można, można, najgorsza opcja jest jak zamawiam coś i niema możliwości zmiany na inną firmę kurierską to mnie krew zalewa tak to zawsze jeśli jest wybór kuriera zawsze inni NIGDY DHL!!!!!
    ZaletyJakie zalety
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Jula / 2021-09-19 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Doprosić się nie można, żeby zamówiony kurier odebrał przesyłkę. DHL to dno! Nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyPrzy doręczaniu przesyłek nie dzwonią nie informują że będą w przeciągu jakiegoś czasu
  • ~Gracjan / 2021-09-18 22:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Strasznie jestem rozczarowany obsługą dhl , ponieważ płacenie za expresową przesyłke i 0 informacji o paczce nie dostałem numeru do kuriera nic konkretnego infolinia w niczym nie może pomóc naprawde współczuje każdemu kto zamawia u nich przesyłke.
  • ~Bogusław / 2021-09-18 15:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Niemiły kurier, nie chciał wydać reszty. Czas dostawy ok.
  • ~Ola / 2021-09-18 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Po otrzymaniu sms-a rano nikt nie dostarczył paczki do 22-ej. Zadzwoniłam do kuriera i usłyszałam, że nie zdążył, a ja dostałam wiadomość, że pierwsza próba doręczenia się nie udała, bo nikogo nie było w domu. Na drugi dzień zadzwoniłam do kuriera, to usłyszałam, że go u mnie dziś nie będzie, bo nie. Miał mi napisać nr tel. Do innego kuriera, który miał być, niestety nie doczekałam się ani na innego kuriera ani na numer telefonu. Po tym telefonie kolejnych już nie odebrał. Zadzwoniłam do Obsługi Klienta i usłyszałam, że była awaria samochodu i moja paczka nie wyjechała jeszcze w ogóle z sortowni ???? dopiero po weekendzie (dzwoniłam w czwartek) sprawa ruszy. Powiem krótko: NIGDY WIĘCEJ DHL
    ZaletyBrak
    WadyKręcą i mataczą
  • ~Zdenerwowany / 2021-09-18 06:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhl w umowie ma 2 dni robocze na dostarczenie paczki. Niestety po określonym.terminie paczka nie została dostarczona A biuro obsługi klienta nie jest w stanie powiedzieć kiedy paczka zostanie dostarczona. Nie chcą podać żadnego nr tel np do sortowni gdzie znajduje sie paczka w celu uzyskania konkretnych wiadomości odnośnie dostawy. Musiałem wziąć 3 dni urlopu żeby odebrać paczkę ponieważ jest to duży gabaryt (paleta) więc kurier nie zostawi paczki u sąsiada gdyż nie jest to list w kopercie. Po prostu dramat. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Kasia / 2021-09-17 19:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Błędne informacje na stronie internetowej- informują, że w punktach typu żabka można nadać paczki do gabarytu 120x60x60cm i wagi 31 kg. Otóż nie można. Przy skanowaniu etykiety z paczki wyskakuje błąd, którego obsługa żabek nie jest w stanie odczytać i wyjaśnić, dlaczego nie można nadać paczki. Dopiero trzecia z kolei rozmowa telefoniczna z konsultantami DHL wyjaśniły, że paczki w rozm. XL mogą być nadawane tylko w sortowniach poza miastem (np. dla Krakowa trzeba jechać do Niepołomic). Dodam że przy drukowaniu etykiety elegancko można wybrać żabkę jako punkt nadania, mając już określone gabaryty paczki i wszystko poprawnie przechodzi. W mailu z etykietą widnieje również jasny komunikat "Nadaj paczkę w najbliższym punkcie DHL Parcel". Dopiero w punkcie wyskoczy nam błąd. Finalnie obskoczyłam trzy razy z paczką tam i z powrotem do punktu, pozostając bez informacji dlaczego żabka nie może nadać paczki, przez godzinę gadałam z robotem na linii obsługi DHL, potem z trzema konsultantami, aż w końcu wysłałam paczkę pocztą. Nie polecam.
  • ~Rika / 2021-09-17 16:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie kompetentna firma kurier wozi moją przesyłkę 4 dni i odwozi ją spowrotem do sortowni. Kontakt z obsługą klienta zerowy!!! Brak realnego kontaktu
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem zero kontaktu z obsługą klienta
  • ~Robert / 2021-09-17 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje oszukója drakonskie kary firma zagraniczna niemiecka
    Zaletyzadne
    Wadyzłodzieje
  • ~lee / 2021-09-16 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny i opryskliwy, miał napisane że będę w domu po danej godzinie a i tak był wcześniej, a po tym jak nie dostarczył mi przesyłki jeszcze zadzwonił do mnie żeby mi napyskować że ja nie odbieram przesyłki bo jestem w pracy a on przecież też jest w pracy !!!! niepojęte
    Nie polecam tej firmy, albo trzeba za nimi dymać po mieście albo odbierać w parcelshopie,
    co jeden to lepszy gwiazdor
    Wadysame wady
  • ~Wlodzimierz / 2021-09-16 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjezdza nie kontaktujac sie wczesniej jak z innych firm i odjezdza ,brak kontaktu tylko jakies sms z dhl przychodzi, trzeba wydzwaniac na infolinie gdzie paczka i odbierac w sortowni ,w moim przypadku jechac musze 50 km po paczke,tragedia porazka ta firma nie polecam
  • ~Lucyna / 2021-09-16 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurierzy są sympatyczni i starają się. Popełniają czasem błędy, jak każdy z nas. Cieszmy się, że są i dostarczają nam różne przesyłki ♥️
  • ~Iga / 2021-09-16 17:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier dostarcza tylko raz . Na drugi dzień nie ma go wcale A sms przychodzi że 2 próba się nie udala .jak ja caly dzień czekalam na ta przesylkę

    Na prawdę chore to jest
    ZaletyZadnych
    WadyIo
  • ~Markus Sommer / 2021-09-16 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    katastrofalna obsługa klienta.
    Kilka paczek zniknęło, rozpatrywanie reklamacji trwało kilka miesięcy.
    Nieprzyjazny księgowy, obsługa według książki, absolutnie nie polecam do b2b.
  • ~Michał / 2021-09-16 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL Zabrze - dostarczali paczkę tydzień po czym odesłali ja z powrotem do nadawcy wpisując informację: błędny adres (kurier DPD znalazł ten sam adres pod 28h od wysłania)
    DHL Wałbrzych - paczka leży w sortowni kilka dni, bez informacji mailowej ani telefonicznej należy ją znaleźć i sobie po nią pojechać, bo kurierowi nie chce się dźwigać (sytuacja powtarza się przynajmniej raz w miesiącu.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowe dostarczanie paczek
    Niewywiązywanie się z zawartej umowy
    Brak rzetelnej informacji
  • ~K / 2021-09-16 13:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Widziałam, że nadana do mnie przesyłka ma niepełny adres, więc zmieniłam adres dostawy i dopisałam klatkę i numer mieszkania. Mimo to kurier nie wiedział gdzie ma przyjechać. To po co ta strona? Fajnie, że zostawił w punkcie odbioru, ale dlaczego w całkiem innej części miasta kiedy dosłownie na przeciwko ulicy która była od początku podana jest punkt odbioru?
  • ~Sylwia / 2021-09-16 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM korzystanie z firmy DHL. Stanowczo! Zamówiłam karmę dla zwierzaków, bo nie mam czasu iść do sklepu. Kurierzy innych firm zawsze zostawiają paczki przed drzwiami. Kurier DHL zostawił paczkę w sklepie koło mojego domu. Wychodzę z domu przed otwarciem tego sklepu, a wracam po jego zamknięciu. Nie mam jak odebrać paczki. Nie pi to zamawiam paczkę do domu,żeby trafiła nie tam, gdzie miała trafić.Ostrzegam przed telefonem do nich w sprawie reklamacji. Pod jednym numerem słuchamy automatu. Za drugi PŁACIMY jak koszmarną, spevjalną stawkę. Majgorsza firma kurierska ze wszystkich.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady. Kurierom nie chce się dźwigać. Zostawiają paczki gdzie im się podoba. Nie ma kontaktu telefonicznego z firmą. Nr w sprawie reklamacji jest numerem specjalnym, bardzo kosztownym. Firma zarabia chyba głównie na tym telefonie w sprawie reklamacji.
  • ~Aga / 2021-09-16 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby było zero gwiazdek dałabym. Dostałam smsa o 10, że kurier nie zastał nikogo w domu i nie dostarczono paczki i bezczelnie kłamie ze dzwonił domofonem na piętrze(mam bardzo głośny) i nikogo nie było lub domofon nie działa. Wykonal krótkie połączenie tel., od razu oddzwaniam, Kurier od początku w rozmowie opryskliwy i niegrzeczny, typu to fantastycznie że Pani jest w domu, a na moje pytanie czy dostarczy paczkę odpowiada nie wiem zobaczę i się rozłącza. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4670
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020