Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2021-09-17 19:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Błędne informacje na stronie internetowej- informują, że w punktach typu żabka można nadać paczki do gabarytu 120x60x60cm i wagi 31 kg. Otóż nie można. Przy skanowaniu etykiety z paczki wyskakuje błąd, którego obsługa żabek nie jest w stanie odczytać i wyjaśnić, dlaczego nie można nadać paczki. Dopiero trzecia z kolei rozmowa telefoniczna z konsultantami DHL wyjaśniły, że paczki w rozm. XL mogą być nadawane tylko w sortowniach poza miastem (np. dla Krakowa trzeba jechać do Niepołomic). Dodam że przy drukowaniu etykiety elegancko można wybrać żabkę jako punkt nadania, mając już określone gabaryty paczki i wszystko poprawnie przechodzi. W mailu z etykietą widnieje również jasny komunikat "Nadaj paczkę w najbliższym punkcie DHL Parcel". Dopiero w punkcie wyskoczy nam błąd. Finalnie obskoczyłam trzy razy z paczką tam i z powrotem do punktu, pozostając bez informacji dlaczego żabka nie może nadać paczki, przez godzinę gadałam z robotem na linii obsługi DHL, potem z trzema konsultantami, aż w końcu wysłałam paczkę pocztą. Nie polecam.
  • ~Rika / 2021-09-17 16:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie kompetentna firma kurier wozi moją przesyłkę 4 dni i odwozi ją spowrotem do sortowni. Kontakt z obsługą klienta zerowy!!! Brak realnego kontaktu
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem zero kontaktu z obsługą klienta
  • ~Robert / 2021-09-17 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje oszukója drakonskie kary firma zagraniczna niemiecka
    Zaletyzadne
    Wadyzłodzieje
  • ~lee / 2021-09-16 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny i opryskliwy, miał napisane że będę w domu po danej godzinie a i tak był wcześniej, a po tym jak nie dostarczył mi przesyłki jeszcze zadzwonił do mnie żeby mi napyskować że ja nie odbieram przesyłki bo jestem w pracy a on przecież też jest w pracy !!!! niepojęte
    Nie polecam tej firmy, albo trzeba za nimi dymać po mieście albo odbierać w parcelshopie,
    co jeden to lepszy gwiazdor
    Wadysame wady
  • ~Wlodzimierz / 2021-09-16 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjezdza nie kontaktujac sie wczesniej jak z innych firm i odjezdza ,brak kontaktu tylko jakies sms z dhl przychodzi, trzeba wydzwaniac na infolinie gdzie paczka i odbierac w sortowni ,w moim przypadku jechac musze 50 km po paczke,tragedia porazka ta firma nie polecam
  • ~Lucyna / 2021-09-16 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurierzy są sympatyczni i starają się. Popełniają czasem błędy, jak każdy z nas. Cieszmy się, że są i dostarczają nam różne przesyłki ♥️
  • ~Iga / 2021-09-16 17:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier dostarcza tylko raz . Na drugi dzień nie ma go wcale A sms przychodzi że 2 próba się nie udala .jak ja caly dzień czekalam na ta przesylkę

    Na prawdę chore to jest
    ZaletyZadnych
    WadyIo
  • ~Markus Sommer / 2021-09-16 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    katastrofalna obsługa klienta.
    Kilka paczek zniknęło, rozpatrywanie reklamacji trwało kilka miesięcy.
    Nieprzyjazny księgowy, obsługa według książki, absolutnie nie polecam do b2b.
  • ~Michał / 2021-09-16 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL Zabrze - dostarczali paczkę tydzień po czym odesłali ja z powrotem do nadawcy wpisując informację: błędny adres (kurier DPD znalazł ten sam adres pod 28h od wysłania)
    DHL Wałbrzych - paczka leży w sortowni kilka dni, bez informacji mailowej ani telefonicznej należy ją znaleźć i sobie po nią pojechać, bo kurierowi nie chce się dźwigać (sytuacja powtarza się przynajmniej raz w miesiącu.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowe dostarczanie paczek
    Niewywiązywanie się z zawartej umowy
    Brak rzetelnej informacji
  • ~K / 2021-09-16 13:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Widziałam, że nadana do mnie przesyłka ma niepełny adres, więc zmieniłam adres dostawy i dopisałam klatkę i numer mieszkania. Mimo to kurier nie wiedział gdzie ma przyjechać. To po co ta strona? Fajnie, że zostawił w punkcie odbioru, ale dlaczego w całkiem innej części miasta kiedy dosłownie na przeciwko ulicy która była od początku podana jest punkt odbioru?
  • ~Sylwia / 2021-09-16 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM korzystanie z firmy DHL. Stanowczo! Zamówiłam karmę dla zwierzaków, bo nie mam czasu iść do sklepu. Kurierzy innych firm zawsze zostawiają paczki przed drzwiami. Kurier DHL zostawił paczkę w sklepie koło mojego domu. Wychodzę z domu przed otwarciem tego sklepu, a wracam po jego zamknięciu. Nie mam jak odebrać paczki. Nie pi to zamawiam paczkę do domu,żeby trafiła nie tam, gdzie miała trafić.Ostrzegam przed telefonem do nich w sprawie reklamacji. Pod jednym numerem słuchamy automatu. Za drugi PŁACIMY jak koszmarną, spevjalną stawkę. Majgorsza firma kurierska ze wszystkich.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady. Kurierom nie chce się dźwigać. Zostawiają paczki gdzie im się podoba. Nie ma kontaktu telefonicznego z firmą. Nr w sprawie reklamacji jest numerem specjalnym, bardzo kosztownym. Firma zarabia chyba głównie na tym telefonie w sprawie reklamacji.
  • ~Aga / 2021-09-16 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby było zero gwiazdek dałabym. Dostałam smsa o 10, że kurier nie zastał nikogo w domu i nie dostarczono paczki i bezczelnie kłamie ze dzwonił domofonem na piętrze(mam bardzo głośny) i nikogo nie było lub domofon nie działa. Wykonal krótkie połączenie tel., od razu oddzwaniam, Kurier od początku w rozmowie opryskliwy i niegrzeczny, typu to fantastycznie że Pani jest w domu, a na moje pytanie czy dostarczy paczkę odpowiada nie wiem zobaczę i się rozłącza. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ryszard / 2021-09-15 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie zlecałem odbiór przesyłki dzień po dniu. Za każdym razem kurier nie pojawił się po jej odbiór odnotowując że byłem nie nieobecny w domu. Nie próbuje kontaktować się z nadawcą. Nikt nie panuje nad kurierami. Biuro obsługi klienta nie chce podać nr telefonu do kuriera twierdząc że to jest jego prywatny telefon, a i sami nie są wstanie skontaktować się z kurierem. Jedyna propozycja to złożenie kolejnego zlecenia. Oczywiście kolejny raz trzeba dokonać opłaty, gdyż jak twierdzą nie mogą wykorzystać już raz dokonanej opłaty. Nigdy więcej osobiście nie skorzystam z tej firmy kurierskiej i nie polecam korzystać inny.
    ZaletybrAK
    WadySame wady trudno szukać tu pozytywów. Brak prób rozsądnego rozwiązania ze strony kierownictwa DHL.
  • ~jmkpol / 2021-09-15 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Już któryś raz zdarza się że ja odwożę paczkę do Zalando do punktu DHL Parcel a za 4 dni paczka jest odesłana do mnie ze zdartą naklejką zwrotu do Zalando, zamiast do Zalando, bo Pani w żabce napisała na paczce długopisem kurier. To irytujące , że piszą ze przyjmują zwroty w punkach, po czym paczkę odsyłają do nadawcy zwrotu. Ja do żabki mam 5 km i jadę tam specjalnie, a oni robią ze mnie wariatkę.
    WadyBrak kompetencji
  • ~niezadowolony / 2021-09-15 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa nie została przekazana do najbliższego punktu odbioru tylko do magazynu z powodu braku podanego numeru telefonu. Pierwsza sprawa nadal mają dostępny adres mail na który mogli by wysłać pin i inne informacje potrzebne do odbioru, 2 nie dostałem żadej inforamcji jak mam tą paczkę odebrać 3 podejście infolinii i kuriera to śmiech na sali - podchodzą do klienta jakby tam pracowali za kare. Nie polecam nikomu
    WadyPodejście kuriera i "Pani" na infolinii do klienta, Brak informacji na temat sposobu odebrania przesyłki, Brak jakiego kolwiek kontaktu, Dodzwonienie się na obsługe klienta graniczy z cudem ale to nie dziwi przy takim podejściu do wykonywanej pracy
  • ~Oliwia / 2021-09-15 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska godna pożałowania.Pomimo dodatkowej opłaty 15zł za dostarczenie przesyłki ekspresowej na umówiony dzień i tak nie wywiązała się -paczka dotarła dzień później.
    Pani z obsługi klienta w oschły i arogancki sposób poinformowała,że można reklamować zwrot dopłaty ale nie koniecznie zostanie rozpatrzony pozytywnie.Dodała , że klienci nie rozumieją zasad - dopłata nie gwarantuje w 100 % doręczenia w umówionym dniu????To po co płacić skoro dnia następnego przesyłka jest gratis.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość,brak kontaktu z klientem,

    a Panią z obsługi przydałoby się szkolenie z zakresu obsługi klienta
  • ~Marta / 2021-09-14 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zaginęła po tym jak kurier bądź ktoś odpowiedzialny za sortowanie pomylił miejscowość doręczenia przesyłki. Upewniłam się u nadawcy, że przesyłka została prawidłowo zaadresowana i została prawidłowo zaadresowana. Po próbie doręczenia do niewłaściwej miejscowości nie mogę namierzyć, gdzie się znajduje, w punktach nikt nie potrafi mi pomóc a w centrali nie można dodzwonić się do żywego człowieka, który indywidualnie podejdzie do rozwiązania problemu.Chcialabym tylko dowiedzieć się, gdzie jest w tej chwili ta przesyłka.
  • ~Sonik / 2021-09-14 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia dot współpracy z DHL Parcel POlska.
    Dostawa przesyłek przez kurierów tej firmy jest
    do zaakceptowania, jednak miałam przepadek , ze
    dostarczona przesyłka była otwarta i splądrowana!!!
    Poważnym problemem w tej firmie jest odbór zleconych
    przesyłek.
    W dniu 09.09.2021. kurier nie zgłosił się po odbiór
    przesylki , następnego dnia również nie zgłosił się.
    Zamówiłam odbiór tej przesyłki na 13.09.2021.kurier
    poraz 3 się nie zgłosił .
    Straciłam 3 dni na oczekiwanie kuriera DHL , musiałam
    zrezygnować i wysłać przesyłkę Pocztą.
    Dzwoniłam kilkakrotnie do DHL obsługa klienta , jednak
    nie otrzymałam kontaktu z kurierem , który nie wykonał
    zleceń.
    Brak jest nadzoru nad pracą kurierów i konsekwecji z
    tytułu nie wykonania zleceń.
    Ostrzegam Klientów przed zawieraniem Umowy z tą firmą !!!
    WadyFirma przewozowa nie do zaakceptowania
  • ~klientka / 2021-09-13 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień byłam w domu, o godzinie 19,57 dostałam SMS - "nieudane doręczenie paczki DHL", kurier nie dzwonił ani nie zostawił awizo
  • ~klient / 2021-09-13 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    dno jak zawsze nie odbierają przesyłek i mają wszystko gdzieś
    Zaletybrak
    Wadypełno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981