"Jeśli nie odbierzesz przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć Ci przesyłkę. Gdy po raz kolejny kurier Cię nie zastanie, zostawi Ci awizo."
Otóż kurier poinformował mnie, że te zasady nie obowiązują i nie zamierza dokonać drugiej próby dostarczenia przesyłki. Co gorsze Doradca ds. Obsługi Interwencji Krajowych, w odpowiedzi na interwencję napisała:
"W szczycie paczkowym kurier po 1 awizacji może zostawić przesyłkę w pobliskim punkcie partnerskim
Przesyłka będzie oczekiwała przez 7 dni na odbiór z punku."
Rozumiem, że szczyt paczkowy, o którym pisze przedstawiciel DHL to okres świąteczny ale nie druga połowa stycznia, Poza tym na oficjalnej stronie nie ma zapisów o "szczycie paczkowym".
Zaletybrak
Wadynie ma możliwości dodzwonienia się poprzez infolinię do konsultanta DHL Parcel
nieuprzejmy kurier, nieznający zasad dostarczania przesyłek opisanych na stronie DHL
brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi klienta
nieuprzejmy kurier, nieznający zasad dostarczania przesyłek opisanych na stronie DHL
brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi klienta