Zaletybrak
strona 162 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- nastepna »
-
~Grazyna / 2022-01-21 18:12
Firma nierzetelna, klienta ma w serdecznym poważaniu. Przysyłaja dwa powiadomienia o dacie, przedziale czasowym dostarczenia przesyłki i numer kontaktowy do kuriera. Tylko że nic z tego, kurier nie przyjeżdża, telefonu nie odbiera, również od swojej infolinii. Nidgy wiecej kontaktu z ta firmą, zawsze przesyłki realizuję poprzez inne firmy. Nigdy nie było obsuwy! Nawet z Pocztą Polską. -
-
~Grażyna / 2022-01-21 15:20
Złodzieje! Bandyci! Niech was szlag! Sram na wasze usługi międzynarodowe! Nie informujecie klientów o niczym! Naciągacie na wartości przesyłki! Złodzieje! NIENAWIDZĘ WASZEJ CHUJOWEJ FIRMY. ZaletyZeroWadyWszystko co możliwe -
~Michał / 2022-01-21 15:07
Zgodnie z zasadami opisywanymi na stronie DHL, kurier zostawił paczkę w punkcie DHL Parcel i zostawił awizo po pierwszej nieudanej próbie jej dostarczenia. Kontaktowałem się z kurierem telefonicznie i poinformowałem go o mojej nieobecności w dniu dzisiejszym, aby w dniu kolejnym dokonał drugiej próby dostarczenia paczki zgodnie z zasadami DHL opisanymi na ich oficjalnej stronie:
"Jeśli nie odbierzesz przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć Ci przesyłkę. Gdy po raz kolejny kurier Cię nie zastanie, zostawi Ci awizo."
Otóż kurier poinformował mnie, że te zasady nie obowiązują i nie zamierza dokonać drugiej próby dostarczenia przesyłki. Co gorsze Doradca ds. Obsługi Interwencji Krajowych, w odpowiedzi na interwencję napisała:
"W szczycie paczkowym kurier po 1 awizacji może zostawić przesyłkę w pobliskim punkcie partnerskim
Przesyłka będzie oczekiwała przez 7 dni na odbiór z punku."
Rozumiem, że szczyt paczkowy, o którym pisze przedstawiciel DHL to okres świąteczny ale nie druga połowa stycznia, Poza tym na oficjalnej stronie nie ma zapisów o "szczycie paczkowym".ZaletybrakWadynie ma możliwości dodzwonienia się poprzez infolinię do konsultanta DHL Parcel
nieuprzejmy kurier, nieznający zasad dostarczania przesyłek opisanych na stronie DHL
brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi klienta -
~Teatrzyk / 2022-01-21 14:50
Teściowa zamówiła paczkę do Żabki. Okazało się, że paczka była uszkodzona przez co Żabka jej nie przyjęła. Paczka wróciła na ulicę Bierutowską we Wrocławiu, więc (zgodnie z tym co powiedzieli mi na infolinii) poprosiłem teściową o upoważnienie żebym mógł ją odebrać. Na miejscu uznali że po upoważnienie napisałem sobie sam i mi paczki nie wydali Poprosiłem o napisanie pisemnej odmowy wydania paczki, a sprawa trafi do sądu ZaletyBrakWadyNie otrzymałem paczki. Straciłem czas i pieniądze -
~GoracyGustavo / 2022-01-21 13:54
Z Niemiec do polski 3/4dni
Z Warszawy do Warszawy 5 i dalej jedzie. Żart.ZaletyBrakWadyCała firma to jedna wielka wada na rynku polsqi, rynku zagranicznym i międzygalaktycznym -
~Andrzej / 2022-01-21 12:32
Oszukują twierdząc że nie ma nikogo w domu kurier nie odbiera telefonu reklamacja w firmie też nie przynosi rezultatu dno będę uważał aby nie korzystać z usług tej firmy ZaletyBrakWadySame wady -
~rybka1320@wp.pl / 2022-01-21 11:52
DHL kpi z klienta. Nadalem paczkę przez ich stronę internetową, wybierając opcję dostawy następnego dnia roboczego. Wybierając punkt nadania wyskoczyła mi domyślnie pobliską żabka, więc skorzystałem bo czemu nie. Przesyłka nadana w poniedziałek po 16 więc domyśliłem się że pewnie odbiorą we wtorek ale w środę na pewno dostarczą. Oczywiście tak się nie stało, dostarczyli w czwartek. Jeszcze Pani na infolinii uparcie twierdzi że niemożliwe jest żebym mógł wybrać opcję dostawy następnego dnia roboczego..... Płacisz za coś czego nie dostaniesz. Reklamacja olana totalnie bo nie widnieje usługa dostawy następnego dnia roboczego - mimo że na fakturze widać rozpiskę!!! ZaletyBrakWadyNajgorszy kurier w Polsce.
InPost czy DPD biją ich na głowę. -
~ssss / 2022-01-21 10:13
Paczki nie są doręczane, a kurier wyrzuca wszystkie w sklepie bo mu się nie chce doręczać. Odradzam -
-
~Noah / 2022-01-21 09:11
Przy próbie zmiany terminu dostarczenia przesyłki schody, których nie da się przejść. Wszystko każą robić przez stronę i czekać na emaile zwrotne. Przez 2 dni Zero maili. 10 min przed dostarczeniem jest sms, choć prosiliśmy o kontakt od kuriera lub do kuriera wcześniej. Tym.samym nie mamy jak.odebrac przesyłki, na którą czekamy 9 miesięcy. WadyKompletny brak kontaktu z kompetentną osobą, która przeprowadzi przez proces zmiany terminu fostawy o 1 dzień. Nikt nic nie wie. -
~KKK / 2022-01-20 18:47
Czekam na paczkę w domu i nic. Dzwonie do kuriera (kilka razy) - nie odbiera, a potem dostaję sms, że kurier nie zastał mnie w domu (chociaż byłam) i mam sobie sama odebrać paczkę z punktu. Dno!!!! ZaletyBrak.WadyUsługa nie jest warta ceny!!! -
~Aga / 2022-01-20 17:33
Masakra, ta firma nie powinna istnieć! Zamówiłam kuriera i zapłaciłam online za dostawę następnego dnia. Zamówiłam odbiór między 9.00-11.00. Dostałam maila z potwierdzeniem, godziny odbioru były zmienione na 11.00-16.00, dostarczenie w ciągu dwóch dni. Zadzwoniłam na infolinie, Pani powiedziała mi ze owszem, widzi że była opłata za dodatkową usługę ale usługi w systemie nie widzi i jedyne co może zrobić to anulować zamówienie ale nie dostanę maila ani żadnej wiadomości zwrotnej ze zamówienie było anulowane i ‚rozmowa z nią wystarczy’… zamówiłam kuriera ponownie, tym razem bez dodatkowej opcji szybkiego dostarczenia. Znajoma, od której miała być odebrana przesyłka czekała w domu od 9.00 do 16.00 - nikt się nie pojawił. Okazało się że kurier wpisał do systemu że o 15.50 nikogo nie zastal i ‚zlecenie zostało anulowane’. Pieniądze przepadły. Jedynym rozwiązaniem które zaproponowała pani na infolinii to ponowna opłata zamówienia i nadzieja, że tym razem kurier się pojawi! Nigdy więcej!!!!! -
~Marta / 2022-01-20 15:37
To jak działa dhl wola o pomstę do nieba. Paczka nie dostarczona od początku grudnia. Nikt nie chce tego wyjaśnij nie odpowiadają na maile na infolinię szkoda dzwonić. Paczki nie ma i nikt nie poczuwa się do odpowiedzialność. ZaletyZadnychWadyWszystkie możliwe -
~hania / 2022-01-20 15:28
Często nie udaje się kurierowi dojechać (częste wypadki, korki, awarie...).
Kontakt z centralą ZEROWY. Nie można nawet złożyć reklamacji, bo kurier zostawi paczkę pod drzwiami i nawet nie przyjedzie spisać protokołu szkody. NIGDY ponownie nie skorzystam z ich usług! -
~Joanna / 2022-01-20 14:11
Nie spotkałam się z gorszą obsługą. Sprzeczne informacje, brak możliwości przekierowania paczki do punktu odbioru, gdy raz kurier nie zostanie cię w domu. Można odebrać w Łyskach tylko. Kurierzy ciągle się zmieniają, więc nie wiadomo kto obecnie ma przesyłkę. Infolinia bardzo nieuprzejma, jak się nie wymusi informacji, to sami nie powiedzą. ZaletyhahahaWady- brak elastyczności odbioru
- nieuprzejma obsługa
- chaos -
~Edyta K. / 2022-01-20 14:11
Porażka na całej lini. Zamawiałam kuriera do domu przez infolinię i zostałam poinformowana, że kurier przyjedzie po paczkę między 12.00 a 16.00. Taką samą informację dostałam mejlem, który potwierdzał zamówienie.Na drugi dzień czekałam na kuriera w umówionych godzinach, nie pojawił się.Po sprawdzeniu monitoringu, okazało się, że był o godzinie 10.00. Po kolejnym kontakcie z infolinią pan, który odebrał połączenie, poinformował mnie, że kurier jeździ tak, jak go prowadzi system, a godziny nie są wiążące i powinnam czekać cały dzień, a kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta.Usługa była opłacona z góry, czekam teraz na zwrot pieniędzy. to jest drugi raz, kiedy DHL nie wywiązał się z podjętej usługi. Trzeciego razu z tą firmą już nie będzie i tak samo odradzam każdemu. ZaletyBrakWadyLekceważące podejście do klienta, nie wywiązywanie się z wykonania usługi w godzinach, w których zostało to ustalone. -
~Kasia / 2022-01-20 11:36
Bardzo zła obsługa. Paczka niedostarczona, ponieważ "odbiorca niedostępny". Brak jakiegokolwiek telefonu, że za chwilkę będzie kurier,. No ok, jeszcze to bym zrozumiała, ale w wiadomości dostałam informację, że kurier będzie 16.00 - 18.00, a był 9.00. To ja mam teraz siedzieć w domu cały dzień i czekać na kuriera???? Porażka ZaletyBrakWadyNie ma -
-
~K / 2022-01-20 11:15
Bardzo zła obsługa. Paczka niedostarczona, ponieważ "odbiorca niedostępny". Brak jakiegokolwiek telefonu, że za chwilkę będzie kurier,. No ok, jeszcze to bym zrozumiała, ale w wiadomości dostałam informację, że kurier będzie 16.00 - 18.00, a był 9.00. To ja mam teraz siedzieć w domu cały dzień i czekać na kuriera???? Porażka ZaletyBrakWadyJ. W -
~Klijent / 2022-01-20 10:59
SMS dostarczenie przesyłki między 17-19 telefon do kuriera 16.50 z wielkim oburzeniem że on już jest po pracy i przesyłkę można sobie odebrać z Silva kujawskiego (80km) od miejsca doręczenia parodia ZaletyBrak zaletWadyKurierzy -
~Aga / 2022-01-20 09:11
Bardzo niski serwis ... paczka miała dotrzeć na drugi dzień roboczy a dotarła po 4 dniach...zadzwoniłam do kuriera i ba pytanie kiedy Pan planuje być u mnie... odpowiedział nie wiem... masakra ZaletyBrakWadyTylko wady... -
~Bikbok / 2022-01-20 05:51
Ktoś tu kłamie. Albo kraj wysyłki albo kraj docelowy.
W innym wypadku panuje totalny chaos, a pracownicy nie odnajdują się w czasoprzestrzeni.ZaletyW wyniku braku satysfakcji klienta niedostrzegalneWadyPodejmują się zleceń, które ich przerastają
strona 162 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- nastepna »