Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7592 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nikitiki / 2022-01-11 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Szkoda słów na DHL, zamówiłam kilka razy przez to i zawsze to samo. Jestem domu a dostaje wiadomość'nieudana próba doręczenia i to przez 2 dni' trzeciego zjawia się lub nie. Dzwonie po 10razy i nikt nie odbiera. Porażka
  • ~Andrzej / 2022-01-11 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 7 grudnia 2021 wysłałem paczkę do Anglii do 11 stycznia 2022r.paczka nie dotarła do adresata . Brak odpowiedzi na wysłałem 3 reklamację . Bardzo nie rzetelna i pozbawiona profesjonalizmu firma. Będę ją omijał z daleka, nie polecam nikomu .
    ZaletyŻadnych
    Wadynierzetelna, nieprofesjonalna, olewa klientów, brak kontaktu i troski o powierzone mienie
  • ~n / 2022-01-11 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier klasycznie odhaczył "nieudana próba dostarczenia paczki" o 14:58. Do 15:00 pracowałam zdalnie z domu, mogłabym spokojnie paczkę odebrać, gdybym w ogóle wiedziała, że kurier się zjawił. Już pomijam fakt, że każda inna firma kontaktuje się na 30-60 minut przed planowaną dostawą, by spytać, czy będzie się w domu. W DHL cisza, siedź 12 godzin na dupie i nie myśl nawet o spacerze z psem, bo choćby się wyszło na 3 minuty, to kurier specjalnie wtedy przyjedzie. Pani na infolinii kontaktu z kurierem nie ma, numeru telefonu podać nie może. Parę minut później widzę jadący samochód DHL ulicę dalej w czasie spaceru z psem. Ale oczywiście nijak mogę się z nimi skontaktować, mogę czekać do następnego dnia, nawet jeśli zawrócenie teraz trwałoby 2 minuty. Następnego dnia akurat nie będzie mnie w domu, więc mogę co najwyżej liczyć na odebranie paczki z punktu odbioru - płacić za kuriera, by pieszo musieć potem iść po przesyłkę. Na stronie internetowej informacja, że nie mogę wybrać innej dostawy, dopiero pani na infolinii mogła to za mnie zrobić. Gdybym mogła, od razu ustawiłabym odbiór w punkcie - kurierzy nigdy nie przyjadą z zapowiedzią, albo dostawę paczki będą mieli gdzieś, albo każą na siebie czekać cały dzień.
  • ~skk519 / 2022-01-10 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zlecona na odbiór w dniu dzisiejszym w godzinach 11:00-15:00. Nikt nie przyjechał po nią, ani ze mną się nie skontaktował w tej sprawie. Sama dzwoniąc na infolinię usłyszałam, że kurier nie zdążył odebrać dziś paczki i jeśli mi zależy na tym, by była dziś nadana, to SAMA mam ją zawieźć do punktu nadań!!! Lekka kpina - delikatnie mówiąc. Zgłaszam "interwencję" przez stronę DHL i odpowiedź ze strony firmy, że zlecenie jest ustawione na następny dzień. Ale jak ma być inaczej, skoro nie odebrali dziś, to ONI zmienili datę na kolejny dzień. Paczka, którą chcę wysłać to element do reklamacji i już przy składaniu zamówienia na realizację usługi kurierskiej poinformowałam sprzedawcę, że paczka będzie dostarczona do nich 11.01.2022. A skoro (o ile w ogóle) będzie wysłana 11.01.2022 to nie mam pewności, że sprzedawca przyjmie paczkę w późniejszym terminie.
    DHL robi z ludzi idiotów !!!!
  • ~AU / 2022-01-07 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    FIREMKA, którą rządzą kurierzy! Jak kurier chce przyjechać to przyjedzie, jak nie chce to nie przyjedzie (oczywiście klepią w system, że nikogo nie było w domu). Totalny brak kompetencji, brak kultury pracy, jawne ignorowanie klienta, chamskie zagrywki. Styczność z tą firemką to totalny szok kulturowy i kupa nerwów. Pracownicy infolinii boją się kurierów i na żadną skargę nie reagują. Są jak kwiatki do kożucha! Całkowicie zbędni.
    Zaletybrak
    Wadyw tej firmie nic nie działa jak należy !
  • ~Johny / 2022-01-07 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Pożal się nad tą firmą. Nędza i beznadzieja.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko.
  • ~Sebastian / 2022-01-07 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Dotarcie kuriera po odbiór paczki to jak cud, którego sam stworzyciel świata by się nie powstydził, odebranie paczki z punktu POP to melodia starej legendy która może się wydarzy za jakieś 1000lat. Ogólnie beznadzieja, straciłem całą cierpliwość a jestem z natury bardzo, bardzo cierpliwym człowiekiem.
    ZaletyUfam że znajdę.
    WadyNie zrealizowane zamówienia, brak reakcji ze strony reklamacji i interwencji.
  • ~Dariusz / 2022-01-05 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier był 10 metrów od posesji i nie umiał znaleźć adresu,kurierzy z innych firm nie mają z tym problemu po czym odwiózł paczkę do paczkomatu.Niewidomi zazwyczaj nie posiadają prawa jazdy.Najgorsza firma jaką znam nigdy więcej,dla pocieszenia powiem że w Niemczech DHL jest jeszcze gorszy.
    ZaletyZadnych
    WadyTylko
  • ~Maga / 2022-01-04 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurier nie dostarczył paczki, bo nie było mnie w domu i zaznaczył że odmówiłam przyjęcia paczki. Paczka wróciła do nadawcy. Zgłoszenie reklamacji i nic sobie nie robią. Najgorsza firma kurierska na jaką trafiłam.
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~Ciocia / 2022-01-04 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy doręczyciel pączek. NIE polecam na 100%
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Zuzia / 2022-01-04 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Zamawiałam paczkę z dobrej firmy. Kurier zamiast wydać mi 20 zł wydał 9zł i do jeszcze w samych drobnych. Nie polecam masakra jakaś
  • ~M. / 2022-01-04 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niedostarczona do punktu odbioru, zwrócona do nadawcy bez powiadomienia mnie. Produkt był wtedy w cenie promocyjnej, teraz niestety nie zamówię go za tę cenę.
  • ~Alex / 2022-01-03 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaki jest sen zamawiania kuriera w przedziale czasowym od 13-do-15 po odbiór przesyłki skoro pojawi się kiedy będzie on chciał ? - w moim wypadku o 9:18 . Jaki jest sen podawania numeru telefonu jako nadawca do kontaktu (wydalało mi się ze po to właśnie zęby się skontaktować w razie nieobecności) błąd na infolinia powiadomiono mnie ze kurier nie ma obowiązku dzwonienia - na stronie DHL jest taka opcja do wyboru przy składaniu zlecenia-porażka - to było najszybsze nie załatwienie niczego i błyskawiczne pobranie opłaty + stracony cały dzień - o przepraszam od 13 do 17 bo tyle czekałem. Zazwyczaj odbieram przesyłki sąsiadom dlatego ze przychodzą nie w wyznaczonym przedziale czasowym tylko w tym przedziale w którym kurier odnalazł drogę -nie odbiorę już dla nikogo nic bo im więcej będzie skarg to tym szybciej się to zmieni.Chyba wynika z tego ze kurierzy nie mają obowiązku tak naprawdę dostarczania przesyłek tylko jeżdżenia sobie w kolko, dzwonienia po sąsiadach i tylko sprawiania wrzenia ze coś się robi.
    Zaletykpina
    Wadywprowadzanie ludzi w błąd na etapie składania zlecenia
  • ~Anna R / 2022-01-03 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Również zapomniałam dodać, że nie ma możliwości kontaktu z tą "firmą" - numer telefonu nie istnieje, formularz kontaktowy nie przechodzi przez jakiś błąd strony. Próba kontaktu i załatwienia dostarczenia poprawnie zamówionej przesyłki poprzez firmę kurierską w godzinach pracy to jest koszmar i kompletny absurd.
    Same nerwy, odradzam zamawianie z jakichkolwiek stron korzystających z "usług" DHL.

    Jedyne, co DHL potrafi dostarczyć, to problemy.
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo
  • ~Anna R / 2022-01-03 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska, która notorycznie gubi adres adresata, nie potrafi poprawnie określić czasu dostarczenia przesyłki, chamscy kurierzy, którzy oczekują, że będziesz w domu o 10 rano w dni robocze, dosłownie pół godziny po tym, jak przychodzi email powiadamiający, że dzisiaj rano za chwilę będzie kurier.

    Zamawianie poprzez kuriera DHL wiąże się często z wzięciem urlopu w pracy, żeby poodkręcać cały ich chaos, podać im adres kolejny raz, bo zgubili. Brak słów.

    Totalny brak organizacji, brak kultury pracy. JAK TAKA FIRMA MOŻE JESZCZE ISTNIEĆ NA RYNKU?
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Tyblex / 2022-01-02 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi się oczywiście nie chciało załatwić zlecenia tak jak to powinno być załatwione, że wystawił status klient odmówił odebrania przesyłki a tego dnia nawet się nie pojawił xD. Nie polecam firmy DHL najgorsze co może być, nawet nie panują nad swoimi pracownikami.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie tylko występują.
  • ~Bączek / 2022-01-02 01:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo trzykrotnych interwencji nie ustalono losów mojej przesyłki .
    Dostaję wciąż tą samą błędną informację na infolinii o rzekomym jej dotarciu do państwa docelowego.
    Od 30 dni.
    Jestem odsyłana z infolinii na infolinię w innym kraju, a tutaj nawet nie istnieje numer mojej przesyłki.

    Firma bądź osoby w tej firmie nie są kompetentne. Zlecenie jest niezrealizowane.
    DHL Parcel gigantyczne mnie zawiodło, bo odczuwam duży dyskomfort w życiu codziennym poprzez brak rzeczy znajdujących się w paczce.

    Szkoda nerwów sobie psuć. Mam nadzieję, że ktoś uniknie próby skorzystania z usług tej firmy dzięki poczytania tych wpisów.
    ZaletyMiłe tony głosów pracowniczek call center
    WadyBrak realizacji zlecenia
    Niespójne informacje / tracking/ infolinia
  • ~Marek / 2022-01-01 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka czeka od 27 grudnia w Bydgoszczy i nie chce im się dostarczyć.
    Porażka nigdy nic z nimi nie wyślę.
    I będę uprzedzał innych żeby też nie wysylali
  • ~Izabela / 2022-01-01 04:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana 8 grudnia do UK. Podobno "lekko uszkodzona" w sortowni w Niemczech, następnie niekompletny adres odbiorcy, później brak adresu odbiorcy. Paczka podobno wraca do nadawcy. Ciekawe jakim cudem ocalał adres nadawcy? Cztery interwencję pisemne, o telefonach do infolinii nie wspomnę. I nic. 20 kilogramów przesyłki wyparowało. Tak myślę, że paczka została faktycznie zniszczona i rozkradziona. Bandycka firma, powinna zostać rozwiązana i wysłana w kosmos aby słuch po niej zaginął. Jak po mojej paczce.
  • ~Szaga / 2021-12-31 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka utknęła na etapie dostarczenia do klienta. Pani nie odbiera telefonów, dziś pracują do 13. Odeślą paczkę do nadawcy. Żenujący poziom usług. Zastanawia mnie dlaczego firmy nadal korzystają z ich usług ? Obecnie jestem bardzo niezadowolonym klientem jednego z większych sklepów online oraz DHL. Zaznaczę, ze to już kolejny raz.
    ZaletyBRAK
    Wady100% źle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12364
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7964
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7592
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906