Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7592 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niderlandczyk w Polsce / 2022-01-27 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Produkt miałby zostać dostarczony w ciągu 5 dni. Po ponad dwóch tygodni nadal nie ma. W poniedziałek widziałem na stronie, że będzie towar we wtorek. We wtorek pisali, że w środę będzie a w środę, z racji prośby klienta (sic!), ma być dzisiaj. Jak dzwoniłem na podany nr. kuriera, Pan powiedział, że dostałem zły numer, ale skontaktuje mnie z odpowiednim kurierem, na co nadal czekam. Dzisiaj dostałem powiadomienie, że jest reklamacja, z racji błędnego adresu. Okazało się, że automatycznie zostało wpisane inne miasto, chociaż kod pocztowy poprawny. Dzisiaj o tym dowiedzieli?!
  • ~Slaw / 2022-01-26 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie tylko segregują paczki ale też ludzi na lepszych i gorszych!
  • ~JUPIK / 2022-01-26 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówię kiurierowi (8 rano, zaspana jak dzwoni), że nie ma mnie w miejscu doręczenia (miał być ktoś inny, ale okazało się, że nie będzie), niech dostarczy jutro.. "A to może sąsiadom zostawię?" - "no jak będą to ok, ale wolę jutro".
    Godzinę później dostaję smsa o nieudanej próbie doręczenia i że mam sobie odebrać sama gdzieś w Żabce.. Mam trójkę dzieci, paczka z 15 kilo, i odbieraj se gdzieś w Żabce. CHAMSTWO. ZA TO SIĘ PŁACI KUREIROM? ŻEBY SE Z ŻABKI SAMEMU ODBIERĆ ?
    To co się dzieje w firmach kurierskich to porażka, omijam jak mogę - in post górą. Niestety czasem się nie da.
    OMIJAĆ DHL.
    ZaletyBRAK
  • ~III / 2022-01-26 11:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Uznane na rynku sklepy z artykułami AGD mimo, że mają stacjonarne punkty prowadzą wszystkie sprzedaż niektórych towarów tylko i wyłącznie poprzez wysyłkę i zaznaczając jednocześnie, że jeżeli opakowanie będzie uszkodzone należy przesyłki nie przyjmować.

    Przesyłka przyszła uszkodzona więc jej nie przyjąłem zgodnie z wymogiem sklepu. I co? Ano kurier z DHL oświadczył mi, że "lepsza nie przyjdzie" wystawiając w ten sposób opinie o jakości w swojej firmie. Gratuluję firmie DHL przedstawicieli lub/i jakości.
  • ~Paweł / 2022-01-26 10:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam firma DHL jest najgorsza firma kurierska na naszym rynku i terenie jakość obsługi na poziomie 0. Przykład z dziś kurier podjechał pod dom i zatrąbił po czym położył paczkę przy schodach i odjechał.....w paczce zegarek za kilka tys zł.....
    ZaletyZero zalet!
  • ~Rozczarowana i zawiedziona / 2022-01-25 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dzwoni i odjeżdża. Nie ma szansy żeby zdążyć otworzyc dziwi. Jest wredny i opryskliwy. Jak do niego dzwonię z pytaniem czy może się cofnąć to się drze ze nie. To jest dramat do tego stopnia ze zamawiając przesyłkę jeśli jest tylko opcja dhl to rezygnuje z zamawiania.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Beta / 2022-01-25 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firmą to dramat, mam nadzieję ,że zostanie wyparta przez firmy u ,których usługa jest dla klienta a nie klient musi się dostosować do kuriera. Najlepiej nie pracować lub wziąć urlop z pracy aby otrzymać paczkę bo po godzinie 15 nie rozwożą. Nie po raz pierwszy kurier robi łaskę, że dostarcza przesyłkę lepiej już się zwińcie bo długo nie pociągnięcie z takim podejściem.
    ZaletyZaletą brak
    WadyGodziny dla bezrobotnych
  • ~Karolina / 2022-01-25 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwukrotnie awizuje przesyłkę nawet nie podejmując proby doręczenia i wywozi przesyłkę 50 km dalej do punktu odbioru reklamacja nie uwzględniona nie polecam wieczne problemy z dostarczaniem przesyłki...
  • ~Monika / 2022-01-25 13:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłam przesyłkę z allegro z adnotacją, że domofon jest popsuty i żeby kurier kontaktował się przed dostarczeniem przesylki.
    Kurier od samego rana i nie odbierał telefonów, pozostawił przesyłkę w punkcie POP bardzo daleko ode mnie ,gdzie paczka jest ciężka i duża.
    Łaskawie został odebrany telefon przez kuriera po odstawieniu paczki do POP,pani była opryskliwa ,stwierdziła że nie ma obowiązku odbierać telefonów od odbiorców paczek. Nikomu nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy ,brak szacunku do klienta, najgorsza firma kurierska na rynku
  • ~Paulina / 2022-01-24 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została zgubiona bez żadnej informacji do mnie
    WadyGubią paczki
  • ~Niezadowolony klient / 2022-01-24 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia. Nie odbierają przesyłek i nawet nie raczą poinformować o zmianach. Reklamacji Nie uwzględnili bo kurier nie odebrał paczki wiec paczka nie była w dostarczeniu ???? w drugą stronę działa tak samo, nie dostarczyli przesyłki pod drzwi bo kurierowi się nie chciało wejść po schodach (chociaż była wykupiona opcją z dostawą pod drzwi) zostawił przesyłkę na korytarzu na paterze dużego biurowca.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Pioterj / 2022-01-24 10:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsza firmą kurierską w której nie można odebrać przesyłki kurier od pół roku ma zepsuty terminal albo zapomniał lub dziś nie wziął, można oczywiście gotówka ale paczka 35zł a z 50zł szmaciarz nie ma wydać, za chwilę w statusie próba doręczenia przesyłki nie powiodła się kurier szmaciarz jutro podejmie ponowna próbe doręczenia przesylki
  • ~Joanna / 2022-01-23 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pozostawił, raczej porzucił moją paczkę w przedsionku budynku gdzie przechodzi wiele ludzi, nie poinformował mnie o tym że zostawił przesyłkę. Dopiero przypadkowa osoba zauważyła paczkę i podała mi do rąk własnych. Przesyłka mogła zaginąć i kto poniósłby wtedy odpowiedzialność. Dzwoniłam do kuriera, ale nie odbierał telefonu, nagrałam się na pocztę głosową, ale nie odpowiedział. Chciałam złożyć skargę e-mailem, ale nie ma takiej opcji. Próbowałam zadzwonić na infolinię, ale nie sposób się tam dodzwonić i porozmawiać z konsultantem.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady. Dramat
  • ~Katienca / 2022-01-23 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa razy próbowałam wysłać przesyłkę z miejsca A do miejsca B, zaznaczyłam ze nie będę drukować etykiety, kurier dwa razy nie wziął paczki, bo „nie ma etykiety”. Trzeci raz już wydrukowałam etykietę, zapłaciłam extra za dostarczenie na drugi dzień, a paczki jak nie było tak nie ma (już trzeci dzień!!!) Wstyd. Nigdy już nie skorzystam z ich usług
  • ~Bartosz / 2022-01-22 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamiast dostarczyć przesyłke pod adres nadawcy to z automatu zawozi do punktu pup... Jak bym chciał i mógł sobie sam odebrać to zamówił bym do paczkomatu za pół ceny!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marcin / 2022-01-22 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta tragiczna, kurierzy tragiczni...
    Automat na infolinii nic nie wie...
    Żenada....
  • ~karolina / 2022-01-21 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma pod słońcem. Zamówiłam kuriera na konkretny dzień, otrzymałam potwierdzenie że w tym dniu o danej godzinie się pojawi- nie pojawił się W OGÓLE. Zero informacji o tym, że go nie będzie. To DHL nie da się dodzwonić - byłam kilkukrotnie rozłączana. Dodam, że pojawienie się kuriera tego dnia było dla mnie kluczowe , bo był to ostatni dzień na zwrot towaru. W konsekwencji po całym dniu siedzenia w domu i czekania na kuriera (!) musiałam o 20 jechać na pocztę i nadać paczkę.
    Co za brak szacunku do klienta!
  • ~Grazyna / 2022-01-21 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna, klienta ma w serdecznym poważaniu. Przysyłaja dwa powiadomienia o dacie, przedziale czasowym dostarczenia przesyłki i numer kontaktowy do kuriera. Tylko że nic z tego, kurier nie przyjeżdża, telefonu nie odbiera, również od swojej infolinii. Nidgy wiecej kontaktu z ta firmą, zawsze przesyłki realizuję poprzez inne firmy. Nigdy nie było obsuwy! Nawet z Pocztą Polską.
    Zaletybrak
  • ~Grażyna / 2022-01-21 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Bandyci! Niech was szlag! Sram na wasze usługi międzynarodowe! Nie informujecie klientów o niczym! Naciągacie na wartości przesyłki! Złodzieje! NIENAWIDZĘ WASZEJ CHUJOWEJ FIRMY.
    ZaletyZero
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Michał / 2022-01-21 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgodnie z zasadami opisywanymi na stronie DHL, kurier zostawił paczkę w punkcie DHL Parcel i zostawił awizo po pierwszej nieudanej próbie jej dostarczenia. Kontaktowałem się z kurierem telefonicznie i poinformowałem go o mojej nieobecności w dniu dzisiejszym, aby w dniu kolejnym dokonał drugiej próby dostarczenia paczki zgodnie z zasadami DHL opisanymi na ich oficjalnej stronie:

    "Jeśli nie odbierzesz przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć Ci przesyłkę. Gdy po raz kolejny kurier Cię nie zastanie, zostawi Ci awizo."

    Otóż kurier poinformował mnie, że te zasady nie obowiązują i nie zamierza dokonać drugiej próby dostarczenia przesyłki. Co gorsze Doradca ds. Obsługi Interwencji Krajowych, w odpowiedzi na interwencję napisała:
    "W szczycie paczkowym kurier po 1 awizacji może zostawić przesyłkę w pobliskim punkcie partnerskim
    Przesyłka będzie oczekiwała przez 7 dni na odbiór z punku."

    Rozumiem, że szczyt paczkowy, o którym pisze przedstawiciel DHL to okres świąteczny ale nie druga połowa stycznia, Poza tym na oficjalnej stronie nie ma zapisów o "szczycie paczkowym".
    Zaletybrak
    Wadynie ma możliwości dodzwonienia się poprzez infolinię do konsultanta DHL Parcel
    nieuprzejmy kurier, nieznający zasad dostarczania przesyłek opisanych na stronie DHL
    brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12364
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7964
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7592
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906