Wadybrak kontaktu ze spółka w razie potrzeby, tylko pocztowy bo ten przez strone nie działa
strona 153 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
-
~Mich / 2022-03-26 17:44
utrudniona możliwość złożenia reklamacji gdyz potrzebny jest do tego nr. zlecenia transportowego, którego ja jako odbiorca nie posiadam. Brak możliwości załatwienia sprawy przez telefon, czyli mozesz zgłosić reklamacje ale trochę ale najpierw sie pomęcz. przetrzymują paczke, której nie moge odebrać. -
-
~Karol / 2022-03-25 19:25
Usługi DHL to dno. Towar przychodzi uszkodzony i w dodatku nie na ten adres co trzeba. dno!!! ZaletybrakWadypsują towar -
~Teed / 2022-03-25 18:36
Porażka, kurier pretensjonalny, pyskaty nie dostarcza na czas a w dodatku twierdzi, że jak się komu nie podoba to on nie musi dostarczyć przesyłki...!!! nie polecam...!!! -
~Liubov Shelkovnikova / 2022-03-25 18:04
Czy Wy też mieliście taką sytuacje, że DHL niby u Was był w momencie, gdy wszyscy byli w domu, ale jednak kurier się nie pojawił? Na stronie DHL`u mam napisane, że nikogo nie zastano w domu, a przecież 3 osoby siedziały cały dzień w domu... -
~Małgorzata / 2022-03-25 15:40
Jak kurier może byc tak ślepy rozerwana paczka i brak zawartosci wkłada do paczkomatu na dodatek zero kontaktu z firmą DHL zero rozmowy telefonicznej -
~Micbla / 2022-03-25 10:13
Kilka razy juz wysylalem palety na cala polske i jestem pelen podziwu ze kurier zavierajac palwte z lodzi o 10 nastepnego dnia o 10 jest w Szczecinie.
Jedynie cena spora bo 250
Aa obsługa i reklamacje u pośredników w epaka ok -
~Edyta / 2022-03-24 21:30
Złodzieje i jeszcze raz złodzieje. A sama firma porażka. Zarówno jak i personel... Zniszczyli mój drogi sprzęt. Prawdopodobnie w sortowni, bo paczka sprzęt spędził tam 6 dni. Klient nie odebrał, bo doszło do uszkodzenia, czemu się nie dziwię. Paczka wróciła do mnie. Kurier, który przywiózł przesyłkę z powrotem spisał protokół. Na jego podstawie złożyłam reklamację i co się okazało? Żądają ode mnie dowodu zakupu, że sprzęt, aby na pewno należy do mnie! Śmiech na sali! Wiadome,ze chodzi o zwrócenie kosztów, bo są nie małe! Nieudacznicy i partacze. Ja tak tego nie zostawię. Sprawa trafi do sądu. -
~Emil / 2022-03-24 16:16
Firma porażka. Jak kurier nie zastanie odbiorcy to dopiero za 2 dni próbuje dostarczyć. Kurier nie raczy zadzwonić to mógłby szybciej mieć z głowy przesyłkę. Wysyłają sms z nr kom na który nie można dodzwonić się bo kom wyłączony. Na infolinii obsługa dość niemiła, jakby łaskę robili. ZaletySzybkoWadyLogistyka, obsługa klienta -
-
~Kasia / 2022-03-24 12:13
Kurier to cham nad chamy, najgorsza firma, brak kontaktu. NIE POLECAM!!!!! ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~Wiola / 2022-03-23 23:42
Nie polecam, najgorsza firma, kurier zabrał przesyłkę zważyl, wyszło że jest 3 kg więcej, chciałam odebrać rzeczy ale powiedział żeby zostawić bo przejdzie a teraz wysyłają wezwania do zapłaty bo przesyłka była duża... Dramat nie polecam ZaletyBrak same wadyWadyNie terminowość uszkodzenie przesyłki, kurier wprowadził w błąd -
~Jarek / 2022-03-23 20:23
Najgorsza firma pod względem dostarczania produktu pracownicy czyli kurierzy masakra w tych czasach umieją pisać tylko w smartfonie sms w których godzinach im pasuje i kiedy będą stojąc pod danym adresem jest tak pusty że tylko umie nadusić guzik domofonu i nie wie do czego służy smartfon powinien mieć obciętą pensje .sorki beznadzieja DHL. -
~Paweł / 2022-03-23 16:04
Ta firma to jakaś porażka dostajesz SMS z inf o dostarczeniu przesyłki, której kurier nie dostarcza bez jakichkolwiek informacji. Dzwonisz na infolinię i dowiaduję się że przesyłka może być dostarczona za 2 dni jak kurier będzie miał czas. Brak kontaktu z kurierem ZaletyBrakWadyRealny czas dostawy przesyłki a przewidywany to fikcja -
~BERTA / 2022-03-23 11:56
Nie polecam tej firmy kurirskiej, oszukuje i przywozi zniszczone przesylki, brak kontaktu do kuriera, dzialaja tylko infolinie, ktore za wiele nie pomoga. Nigdy wiecej wspolpracy z DHL. -
~Karlla / 2022-03-23 11:28
Kurier nie widz nr tel przesylka zostawiona pod drzwiami WadyNie polecam -
~Mateusz / 2022-03-23 06:45
Najgorsza firma przewozowa nawet paczka która miała byc dostarczona do woj . Opolskiego została dostarczona gdzie indziej bonsie ni znają na kodach pocztowych i później odbiorca musi wszystko odkreciac przez pracowników dhl gdzie oni dali dupy tragedia WadyWszystkie -
~tomekk / 2022-03-22 20:23
Usługa na poziomie ZERO. Korzystają z lokalnych kurierów którzy nie znają topografii swojej okolicy. Cały czas dopytują o adres dostawy !!! Przesyłka z Polski do Francji przekracza ich możliwości. Nadal czekamy na dostarczenie przesyłki mimo dwu krotnego podawania daty dostawy jak i potwierdzenia adresu na który ma być dostarczona. DHL to zdecydowanie najgorsza firma kurierska na rynku !!! Odradzam każdemu ich usługi. Poczta Polska jest znacznie skuteczniejsza od nich. ZaletyBrakWadyTo, że nadal świadczą usługi -
-
~A.S / 2022-03-22 19:25
Okropni, chamscy, wulgarni kurierzy. Dresiarstwo i patologia. Kurier DHL prawie przejechał mnie na osiedlowej dojazdówce pod blokiem i zamiast przeprosić to zaczął wyzywać od ch&&& i sku***** plus z łapami wyleciał i chciał się bić.
Zdelegalizować kurierów. Niech do punktów tylko donoszą plus obowiązkowo kamery w autach i stop zatrudnianiu najgorszego sortu ludzi w tej branży.ZaletyBrakWadyWszystko -
~cozaswiat / 2022-03-22 15:41
Najgorsza firma na świecie. W parszywy sposób wykorzystuje wojnę na Ukrainie. Moja siostra miała już zrobione badania lekarskie wstępne i powiedzieli jej, że ze względu na wojnę wstrzymują wszystkie zatrudnienia. 2 miesiące czekania. Jakim trzeba być... -
~Patrycja / 2022-03-22 13:17
Najgorsza firma przewozowa, konsultanci są niekompetentni i stale okłamują klienta, każdy ma swoją wersję nieadekwatną do rzeczywistości. Paczka nie dotarła w terminie i nikt nic z tym nie robi tylko zbywają klienta i przekazują fałszywe informacje. NIE POLECAM ZaletyBrakWadyWIELE -
~Optymistycznie.tv / 2022-03-21 20:51
Nie korzystam z ich usług , odkąd zapisali się w mojej pamięci pod tytułem-daleka droga do paczki. Zamówiłam paczkę za pobraniem do paczkomatu. Paczka trafiła do paczkomatu ,którego terminal nie obejmował płatności kartą jedynie elektronicznie a ja z tego nie korzystam, więc wyprawa do dość daleko odległego paczkomatu czasem straconym. Zadzwoniłam i dowiedziałam się, że jeśli paczka trafi do magazynu to wtedy będę mogła zapłacić kartą. Kolejny dzień, informacja że paczka jest w magazynie, jadę i co? Niet. Pani mówi , że paczki jeszcze nie ma. Jak to, przecież powiadomienie dostałam, ona na to , że tak, ale transport tak naprawdę jeszcze nie dojechał, kolejna wyprawa na drugi koniec miasta i czas stracony. Za trzecim razem odbieram i mówię sobie, nigdy więcej i tego się trzymam . WadySzybciej informują niż jest stan faktyczny,brak płatności kartą/klasycznie w automacie
strona 153 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »