Firma DHL to jakaś porażka. Kurier bezczelny małolat, wyzywający klienta pod jego domem! Bezkarny, bo w centrali na skargi nikt nie reaguje, a po złożeniu skargo e-meilem odpowiada system komputerowy! Podjeżdża kurier pod dom i nie poczeka aż klient wyjdzie z domu tylko odjeżdża po 5 sekundach! Umówiony na następny dzień po odbiór paczki, nie przyjeżdża wcale! Skandaliczne zachowanie. W żadnej innej firmie kurierskiej nie ma tyle problemów co w DHL! Omijajcie szerokim łukiem, bo same problemy i bardzo nierzetelna i niegrzeczna obsługa!
ZaletyŻadnych!
Wadykurier na poziomie pseudokibica z ustawki
~Klaudia / 2022-04-25 11:36
Ocena: 1.00 / 5
Kurier podjechał pod dom nie wysiada z auta po dziesięciu sekundach odjeżdża. SMS nieudana próba dostarczenia przesyłki. Wszystko nagrane na kamerach. Podjeżdżają pod adres tylko po to żeby system GPS odnotował że był i premia za szybkość pracy jest.
~Maria / 2022-04-25 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , firma porażka.Nie chce się im dostarczyć przesyłki to piszą,że nie ma nikogo w domu.Wraca z powrotem na magazyn i dopiero po dwóch dniach jest wydawana z magazynu.
Firma nie interesuje się pracą kurierów.
Nie polecam
~Elżbieta / 2022-04-22 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny kurier zostawia przesyłkę w Żabce, niestety wcale nie pobliskiej, tylko oddalonej o kilometr od mojego osiedla. Wcześniej przysłał mi SMS że próba dostarczenia była nieskuteczna bo pod podanym adresem nikogo nie było! - dodaję, że siedzę murem w domu, bo mam uraz kolana!
To drugi identyczny numer tej firmy; mogę jeszcze dodać, że mam lat 65+, oraz mieszkam na 4 piętrze bez windy; przypuszczam, że w ten sposób kurier ułatwia sobie pracę...
ZaletyBrak
WadySame wady!
~Oszukany klient / 2022-04-22 12:40
Ocena: 2.33 / 5
Ubezpieczony na 1000 zł towar częściowo został uszkodzony podczas transportu, dwa razy składana reklamacja i oczywiście towar nie został uszkodzony podczas transportu.Wartość uszkodzonego towaru to 400 zł.Reklamacja zakończona na niekorzyść klienta rzecz jasna, cytuję:"Należy więc stwierdzić, iż do uszkodzenia reklamowanego towaru nie doszło podczas
wykonywania usługi przewozu na reklamowanym liście przewozowym.... Prosimy o
przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego wraz z wymaganą dokumentacją do Listu Przewozowego o
numerze..." Czyli kolejny raz złóż reklamację. MASAKRA I BIEDAKI!!!
ZaletyBrak
WadyDrogo, reklamacja to fikcja
~Andrzej / 2022-04-22 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przyjeżdża pod wskazany adres dzwoni wcześniej że będzie po czym wpisuje błędny adres. Pracownicy w biurze obiecują że paczka będzie następnego dnia po czym po uplywiw dwuch tygodni nadal przetrzymują paczkę u siebie
~Barbara / 2022-04-21 17:18
Ocena: 3.00 / 5
Paczka została nadana do zwrotu z Zalando kurier odrzucił przyjazd po paczkę ponieważ był to czas przedświąteczny , zostałam poproszona o nadanie paczki jeszcze raz i co się wydarzyło ? Paczki nie można nadać ponieważ DHL ZABLOKOWŁ ODBIORY Z NASZEGO TERENU DO MAJA .Nie ma żadnej informacji na stronie DHL oraz na stronie ZALANDO
WadyBrak informacji
~Myrq / 2022-04-21 17:13
Ocena: 2.00 / 5
W dość krótkim czasie doręczono mi 2 przesyłki-obie zostały sponiewierane przez DHL. Niestety uszkodzenia (niewielkie ale fundamentalne) zauważyłem zbyt późno.
ZaletyUszkodzili, a mogli wyrzucić.
WadyBrutalność w transporcie/sortowaniu przesyłek skutkiem czego są uszkadzane mechanicznie. Wyglądało to na kopanie i skakanie po przesyłkach.
~AGAT / 2022-04-21 15:41
Ocena: 1.00 / 5
ZOSTAWIANIE PACZKI W PRZYPADKOWYM MIEJSCU I NIEINFORMOWANIE O TYM!!!!!!!!!!!!!
WadyZOSTAWIANIE PACZKI W PRZYPADKOWYM MIEJSCU I NIEINFORMOWANIE O TYM!!!!!!!!!!!!!
~Katarzyna / 2022-04-20 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. Nie dotrzymują terminu, kurier niesłowny, lekcewarzący , nie odbiera telefonu bądź odrzuca połączenia, a sposób przewożenia przesyłek pozostawia wiele naprawde wiele do życzenia...
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
WadyBrak profesjonalizmu. Chamstwo. Niesłownośc. Nieterminowość. Lekceważące podejście do klienta. Brak organizacji. Nieodpowiednie postępowanie przewożenie przesyłek itd.... można by bez końca
~Marcin / 2022-04-20 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia. Kurier wpisuje nieprawdę w protokole przesyłka leży na magazynie poczym wraca do nadawcy z pismem że odbiorca odmówił odebrania przesyłki na skargę że w protokole jest nieprawda konsultantka odpowiedziała że kurier coś musiał napisać żenada.
~Sławek / 2022-04-20 14:55
Ocena: 3.00 / 5
Kurier nie telefonuje przed przyjazdem, wjeżdża na chodnik dewastując go bez powodu i łamiąc przepisy o ruchu drogowym, a na zwrócenie uwagi, niegrzecznie odwraca się i odchodzi mówiąc coś pod nosem. Brak kultury osobistej i nieprofesjonalna obsługa oraz łamanie podstawowych przepisów drogowych. Dzwoni do domu bez przerwy wszystkimi dostępnymi dzwonkami bez przerwy. Kompletna DEGRENGOLADA.
ZaletyBrak wobec braku innych wymaganych
WadyWyłącznie wady - brak kultury osobistej i przestrzegania przepisów drogowych
~J / 2022-04-20 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Dostawa do punktu odbioru- sklep Żabka. Z racji, niby, przepełnienia, Kurier bez pytania przekierował paczkę od innej Żabki, w innej miejscowości, gdzie nie mam możliwości odbioru. Szkoda, że sklep nie miał obsługi przez InPost, bo tam to chociaż maila wysyłają czy się zgadza człowiek o przekierowanie.
ZaletyŻadne
~Dorota / 2022-04-20 08:19
Ocena: 1.00 / 5
DHL- państwo w państwie , nie polecam , kurierzy o bardzo niskiej kulturze , chamscy , ma dobry humor to przekieruje paczkę na następny dzień , masakra
~józek b / 2022-04-20 08:01
Ocena: 1.00 / 5
brak reakcji na zlozona reklamacje,oferuja usluge pobieraja oplate za premium a dostarczaja przesylke po 36 godzinach imuwia ze interwencja sie zakonczyla najgorsza firma kurirerska jaka znam, niewiarygodna bo zdaja przesylke na magazyn o14,20 a o14.40 intormuja ze z powodu braku czasu kurier do dostarczy przesylki namawiam wszystkich do niekorzystania z uslug dhl
Wadywszystko co najgorsze iprawda jest to co piszecie powyzej
~DHL Kradzieże Przesyłek Sp. z o.o. / 2022-04-18 16:06
Ocena: 1.00 / 5
DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883, to stałe kradzieże przesyłek, to naciąganie na dodatkowe opłaty dla firm posiadających umowy. Naciąganie zorganizowane przez kurierów jest za wiedzą i zgodą DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883. Odbywa to się w poprzez niedostarczanie przesyłek i wpisywanie do sytemu jako "nie zastałem odbiorcy". Takie oszustwo stosowane przez DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883 kosztuje odbiorcę posiadającego umowę dodatkową opłatę w najbliższej fakturze "za nieskuteczny podjazd".
Kolejnym oszustwem stosowanym przez DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883 do unikanie odpowiedzialności za kradzieże przez DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883 powierzonych przesyłek. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymujemy informacje, że DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883 wg. własnego regulaminu ponosi odpowiedzialność do wysokości 500,- złotych. Jest to umyślne wprowadzanie w błąd w celu osiągnięcia korzyści finansowych i unikanie odpowiedzialności prze zDHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883 . Wystarczy powołać się na: Działania lub zaniechania osób trzecich nie zwalniają zatem przewoźnika od odpowiedzialności (tak też wyrok SN z dnia 14 października 1999 r., I CKN 152/98, LEX nr 1043958 i podobne i w takim przypadku DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883 zwraca pełną wartość skradzionych towarów.
Pozdrawiamy i odradzamy korzystanie z nieuczciwych procederów stosowanych przez DHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883.
ZaletyDHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883, podstawowa zaleta: traci klientów i chyli się ku upadkowi.
WadyDHL Parcel Polska Sp. z o.o. NIP 9512417713, Regon 365170883, podstawowa wada: jeszcze istnieje.
~Małgorzata / 2022-04-16 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Kurier arogancki ,żądał pieniędzy za wniesienie paczek do domu były3. Nie zapłaciłam i pojechał dalej Wysłał smsa ,że nie zastał nikogo w domu,mogę skargi składać on ma to w dupie bo jest ostatni dzień w pracy.Paczki nie dostałam przed światami i koty zostały bez jedzenia i żwirku. Poniosłam dodatkowe nieplanowane koszty i zapłaciłam dużo drożej niż przez neta.
~krzysztof / 2022-04-16 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie umie obsługiwać domofonu. 15.04.22 Nacisnął tak szybko przycisk że domofon nie zdążył zareagować. Odjechał i pewnie jeszcze raz dostarczą po świętach. Muszę wywiesić na domofonie instrukcje obsługi specjalnie dla DHL Poznań. Oczywiście otrzymałem komunikat " NIEUDANE DORĘCZENIE PACZKI". Oj nieudane są te kuriery w DHL Poznań.
Hasło dnia : Jeżeli najdzie Cię ochota na kuriera nie wybieraj DHLA. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i pamiętajcie że z DHL jest czasowo niebezpiecznie.
~Robert / 2022-04-16 05:03
Ocena: 1.00 / 5
Firma DNO. Zero profesjonalizmu. Paczka leży w domu od paru dni a kurier nie przyjeżdża. Olewają klienta totalnie.na infolini bałagan. Zero pomocy. Tylko suche odpowiedzi. Nie POLECAM nikomu. Omijajcie ich szerokim łukiem.
~Krzysztof / 2022-04-15 16:25
Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj otrzymałem przesyłkę. Jedyny kurier który potrafi zadzwonić i umówić się, nadmienię ze mam zagraniczny nr.telefonu. Rewelacja. Dziękuję Krzysztof.