strona 140 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- nastepna »
-
~Shaan / 2022-06-09 11:48
9:42 był SMS ze paczka będzie doręczona między 15 a 17. Ku mojemu zdziwieniu o 11:16 przyszedł kolejny SMS ze moja przesyłka znajduje się w punkcie odbioru????Dzwonię do kuriera , ten mi mówi ze był u mnie o 8:17 i nikogo nie zastal??? W domu o tej porze były 3 osoby dorosłe wiec jak to możliwe ze nikt nie słyszał ???Powiedzial mi ze co ja sobie myśle, ze jemu się chce paczki do punktu wozić zamiast dostarczyć do klienta? Niestety na infolinii z nikim się nie dogadasz bo automat . Tak wiec drogie DHL ,dziekuje bardzo ???? -
-
~odbioraca / 2022-06-09 10:47
Najgorsza firma kurierska jaka może być !!! Kurier nie zatrzymując się pod blokiem informuje iż brak możliwości odbioru .Nie odbiera telefonu ,brak odpowiedzi na sms.Innym razem pozostawia paczkę w kiosku Ruchu bez jakiejkolwiek informacji .Obsługa na infolinii też mało konkretna. ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Interwencja / 2022-06-09 09:28
W systemie informacja, ze odbiorca po próbach doręczenia odmówil przyjęcia paczki, podczas gdy kurier w ogóle się nie pojawił. Paczkę zwrócili nadawcy, wiec zgłosiłam reklamacje. Dowiedziałam się, ze nie ja odmówiłam odebrania, a sortownia, bo im brakowało jakiejś części. Powiedziałam im, ze w systemie wprowadzają w błąd, bo z całego cyklu śledzenia nie ma informacji o tym, ze czegokolwiek im brakowało, piszą ze odmówił odbiorca i skoro kurier nie wyjechał, to czemu w systemie informują, ze jednak był. Zapytałam czy coś zrobią by poprawić system, bo wprowadza w błąd, np. określać ze odmówiła sortownia, nie odbiorca paczki. Dużo zamawiam, wiem ze innie firmy maja coś takiego. Usłyszałam ze system działa tak od kilku lat i nic nie będą zmieniać. Zapytałam czy w analogicznej sytuacji tak samo będą wysyłać mylne komunikaty. Usłyszałam, ze tak. Dzięki DHL, wspaniała firma, która wie ze coś robi źle, ale nie ma zamiaru nic naprawić. Podobnie formularz interwencji na stronie - nie przepuszcza poprawnych numerów śledzenia, blokuje wyglanie zgłoszenia w wybranych tematach. Musiałam wybrać inna sprawę, by moc w ogóle wysłać zgloszenie. Gdzie coś takiego można zglosic? Bo sama firma nie ma zamiaru nic naprawiać i tylko jakaś wyższa instancja zmusiłaby ich do naprawy podstawowych rzeczy. -
~Waldemar / 2022-06-09 08:15
To jest najgorsza firma kurierską na Polskim rynku.Nigdy nie dotrzymują terminów dostawy towaru.Zastrudniają kurierów z przypadku, nie przeszkolonych i aroganckich.Zupełna katastrofa ZaletybrakWadyNieprofesjonalna furma -
~Iwona / 2022-06-08 17:52
Dzień dobry.
Chciałam bardzo podziękować za pomoc pani w punkcie obsługi klienta na ul. Jutrzenki 6 i panu na magazynie. Jesteście super !!!ZaletyPomoc w rozwiązaniu każdego problemu. -
~Anna / 2022-06-08 08:25
Nie polecam. Firma w regulaminie ma zapis, że paczkę można przekierować od czasu nadania nr przesyłki czyli nadania elektronicznie paczki przez nadawcę (w moim przypadku była to sobota) do dnia odebrania faktycznie przez kuriera do godz. 23:59 (był to wtorek). Po 4 dniach klikania i próby przekierowania paczki okazuje się, że możliwość taka była tylko od godz. 21:00 do 23:59 we wtorek, a moja ostatnia próba przekierowania paczki była tego dnia o 20:40. :( ZaletyKurier bardzo miły, zawsze uśmiechnięty. -
~Anonimowy / 2022-06-07 15:00
Pierwszy i ostatni raz wybrałem dhl!
Zamówiłem przesyłkę i kurier owszem zjawił się ale od razu pojechał ponieważ zobaczył że paczkę odbiera osoba niepełnoletnia.następnego dnia przyjechał ponownie doręczyć paczkę i też tego nie zrobił ponieważ nie wizął papierów.Potem to już same pierdzienie się było. Najpierw dzwonienie na infolinię a potem jechać na drugi koniec miasta odebrać paczkę z sortowni
Masakra!ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem
Długi czas oczekiwania na przesyłkę -
~BERTA / 2022-06-07 11:53
BRAK TERMINOWEJ DOSTAWY MIMO WCZEŚNIEJSZEJ AWIZACJI, UTRUDNIONY KONTAKT Z KURIEREM, NIEKULTURALNE ZACHOWANIE KURIERA W TRAKCIE ROZMOWY, UTRUDNIONE ZŁOŻENIE REKLAM ZaletyBRAK -
-
~SYLWIA CZELEŃ / 2022-06-07 09:05
Ta firma zatrudnia chyba samych idiotow .Człowiek czeka na przesyłkę a tu zonk okazuje się że kurier pisze co mu się podoba a w moim przypadku odmowa przyjęcia paczki bo kurier widmo był podobno chociaż w ogóle się nie zjawił .Zrobił kłopot swojej firmie tej która wysyła i mnie .Nie polecam w ogóle tych usług. -
~Dana / 2022-06-06 15:33
Kolejny raz kurier nie dostarczył przesyłki twierdząc,że próbował. Kolejny raz porażka. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Ponadto nie ma możliwości kontaktu. Infolinia odsyła do nr, który nie odpowiada. Automat porażka. ZaletyBrakWadyTylko wady.zeto realizacji zamówienia, zero pod każdym względem -
~Izabela / 2022-06-05 09:07
Nadałem paczkę która zaginęła . Kurier miał oddać mi za nią pieniądze . Było to jakieś dwa miesiące temu . Do dziś ani pieniędzy ani paczki a dodzwonić też tam się nie mogę . Jednym słowem złodzieje . -
~S / 2022-06-04 17:37
Kurier przyjechał kiedy nie było mnie w domu, nie było żadnego telefonu anii innej informacji. Po kilku dniach sprawdziłam na stronie ze paczka oczekuje na odbiór w punkcie ale jakim nie było informacji. Napisałam do działu reklamacji, Pani podała mi adres ale tam nigdy takiej przesyłki nie mieli…Żenada, to już kolejny raz kiedy ta firma daje ciała. Z żadną inna nie ma takich problemów WadyWszystko -
~Pluta0000 / 2022-06-03 22:09
Kurier przywiózł w 3 kolejne dni paczki zamówione w dobrym czasie ale odbierała je moja żona która jest w ciąży a paczki do lekkich nie należały prosiła kuriera by wniósł chociaż do domu to uśmiechnoł się i obrucił na pięcie i poszedł i tak 3 razy -
~Mariusz / 2022-06-03 20:17
Dał parcel to po prostu jakaś paranoja. Porażka 3 zgłaszam zwrot po czym kurier ma odebrać paczkę na kolejny dzień a tu brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam, gdybym mógł to dałbym opinie poniżej minusa
Już nigdy nie skorzystam z tej firmy, gołębiem pocztowym będzie szybciej.ZaletyBrakWadyNiewierzytelna firma , nie traktują klienta poważnie -
~inkwizytor / 2022-06-03 18:33
Jakiś czas temu widziałem na Facebooku opis jakże rzetelnego działania firmy kurierskiej FedEx https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=677528156635194&id=100031340461548. Pozwolę sobie zatem z mojej strony na opisanie tego samego w przypadku DHL. Otóż złożone przeze mnie zamówienie miało do mnie dotrzeć w dniu dzisiejszym do godz. 16.15. Tymczasem kurier odesłał ją na magazyn. I otrzymam ją dopiero w poniedziałek. Oczywiście za to firma DHL nie zwróci mi kosztów zapłaconych za wysłanie tejże. Można oczywiście sobie pomyśleć, że co tam i tak dostanę towar. Jednak to nie o to chodzi. Tu idzie o rzetelne traktowanie klienta. Ja już nie chcę nawet poruszać kwestii jaką mordęgą jest połączenie z konsultantem. Automat w słuchawce mówi tak cicho, że ledwo co słychać. Do tego trzeba podać cały numer przesyłki dwa razy. Najpierw w systemie, a potem konsultantowi. Wszystko po to, żeby utrudnić klientowi życie. Dla porównania firma InPost to zupełnie co innego. Po pierwsze zawsze dostarczają na czas. Po drugie wystarczy podać cztery ostatnie cyfry numeru paczki. Także jak widać niemiecka precyzja w wypadku firmy DHL to jakieś grube nieporozumienie. Poniżej tłumaczenie na rosyjski i angielski - Некоторое время назад я видел на Facebook описание того, насколько надежно работает курьерская компания FedEx https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=677528156635194&id=100031340461548, поэтому я позволю себе с моей стороны описать то же самое для DHL. Итак, заказ, который я сделал, должен был прибыть ко мне сегодня в 16.15. Тем временем курьер отослал ее на склад. И я получу ее только в понедельник. Конечно, за это компания DHL не возместит мне расходы, уплаченные за отправку. Можно, конечно, подумать, что я все равно получу товар. Впрочем, дело не в этом. Здесь речь идет о добросовестном обращении с клиентом. Я даже не хочу обсуждать вопрос о том, какой убийцей является связь с консультантом. Автомат в трубке говорит так тихо, что едва слышно. Для этого вам нужно предоставить весь номер отслеживания дважды. Сначала в системе, а потом в Консультанте. Все для того, чтобы усложнить жизнь клиенту. Для сравнения, inpost-это совсем другое дело. Во-первых, они всегда доставляют вовремя. Во-вторых, достаточно ввести последние четыре цифры номера посылки. Также, как вы можете видеть, немецкая точность в аварии компании DHL - это какое-то грубое недоразумение.Some time ago I saw on Facebook a description of how reliable the courier company FedEx https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=677528156635194&id=100031340461548 I will therefore allow myself to describe the same in the case of DHL. The order I placed was to reach me by 4.15 p.m. today. Meanwhile, the courier sent her back to the warehouse. And I won't get it until Monday. Of course, DHL will not reimburse me for the costs paid for sending this one. Of course, you'd think I'd get the goods anyway. But that's not the point. This is about treating your client fairly. I don't even want to talk about what a mordag it is to connect with a consultant. The machine in the earpiece speaks so quietly that you can barely hear. To do this, you need to specify the entire number of the parcel twice. First the system, then the consultant. All to make life difficult for the client. By comparison, InPost is a completely different company. First, they always deliver on time. Secondly, just enter the last four digits of the parcel number. Also, as you can see, German precision in the case of DHL is some kind of gross misunderstanding. -
~Kamil / 2022-06-03 13:12
Witam. Nie polecam, paczka z rowerem z Wrocławia do okolic Rybnika (ok 250km) jest transportowana przez 6 dni wliczając weekend, tj 3 dni robocze pełne i na 4 dzień roboczy ma trafić (nie wiem jeszcze bo czekam na nią) i czy w ogóle się zjawi. Do tego logistyka tej firmy działa bezsensownie, transportują z jednego miejsca do drugiego (blisko mojej miejscowosci bo tylko 20km) w ogóle omijając cel transportu. Nie wiem na czym to polega ale zawiodłem się. -
-
~Niezadowolony klient / 2022-06-03 12:52
Firma deklaruje dostarczenie przesylki w ciągu 1 dnia roboczego. W rzeczywistości dostarcza przesylki dużo później.
W dniu dzisiejszym tj 2 czerwca 2022 moja przesyłka dotarła do oddziału w Wałbrzychu i tam ktoś zdecydował że polezy sobie w magazynie do 6 czerwca 2022.
Jesli komuś zależy na terminowym otrzymaniu przesylki radzę omijać ctę firmę szerokim łukiemZaletyŻadnychWadyCałe mnóstwo -
~Wika / 2022-06-03 12:21
Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się czekać na przesyłkę 2 tygodnie, z DHL to możliwe. Jestem bardzo niezadowolona z ich usług. Nie polecam WadyBrak organizacji pracy -
~Magda / 2022-06-03 12:06
Kurier Marcin pełna kultura, miły i sympatyczny (rejon Szreniawa).Inni kurierzy powinni brać z niego przykład. ZaletyPaczka dostarczona na czas ,kurier rewelacyjny.WadyNie ma -
~Lukasz88 / 2022-06-03 09:58
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia. Praktycznie brak kontaktu. Wysyłanie paczek na inne adresy niż podane w zleceniu. W razie dodzwonienia się (jakimś cudem) wymyślają mnóstwo głupich wymówek ale nigdy nie przyznają się do błędów. Nie polecam
strona 140 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- nastepna »