Dał parcel to po prostu jakaś paranoja. Porażka 3 zgłaszam zwrot po czym kurier ma odebrać paczkę na kolejny dzień a tu brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam, gdybym mógł to dałbym opinie poniżej minusa
Już nigdy nie skorzystam z tej firmy, gołębiem pocztowym będzie szybciej.
ZaletyBrak
WadyNiewierzytelna firma , nie traktują klienta poważnie
~inkwizytor / 2022-06-03 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś czas temu widziałem na Facebooku opis jakże rzetelnego działania firmy kurierskiej FedEx https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=677528156635194&id=100031340461548. Pozwolę sobie zatem z mojej strony na opisanie tego samego w przypadku DHL. Otóż złożone przeze mnie zamówienie miało do mnie dotrzeć w dniu dzisiejszym do godz. 16.15. Tymczasem kurier odesłał ją na magazyn. I otrzymam ją dopiero w poniedziałek. Oczywiście za to firma DHL nie zwróci mi kosztów zapłaconych za wysłanie tejże. Można oczywiście sobie pomyśleć, że co tam i tak dostanę towar. Jednak to nie o to chodzi. Tu idzie o rzetelne traktowanie klienta. Ja już nie chcę nawet poruszać kwestii jaką mordęgą jest połączenie z konsultantem. Automat w słuchawce mówi tak cicho, że ledwo co słychać. Do tego trzeba podać cały numer przesyłki dwa razy. Najpierw w systemie, a potem konsultantowi. Wszystko po to, żeby utrudnić klientowi życie. Dla porównania firma InPost to zupełnie co innego. Po pierwsze zawsze dostarczają na czas. Po drugie wystarczy podać cztery ostatnie cyfry numeru paczki. Także jak widać niemiecka precyzja w wypadku firmy DHL to jakieś grube nieporozumienie. Poniżej tłumaczenie na rosyjski i angielski - Некоторое время назад я видел на Facebook описание того, насколько надежно работает курьерская компания FedEx https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=677528156635194&id=100031340461548, поэтому я позволю себе с моей стороны описать то же самое для DHL. Итак, заказ, который я сделал, должен был прибыть ко мне сегодня в 16.15. Тем временем курьер отослал ее на склад. И я получу ее только в понедельник. Конечно, за это компания DHL не возместит мне расходы, уплаченные за отправку. Можно, конечно, подумать, что я все равно получу товар. Впрочем, дело не в этом. Здесь речь идет о добросовестном обращении с клиентом. Я даже не хочу обсуждать вопрос о том, какой убийцей является связь с консультантом. Автомат в трубке говорит так тихо, что едва слышно. Для этого вам нужно предоставить весь номер отслеживания дважды. Сначала в системе, а потом в Консультанте. Все для того, чтобы усложнить жизнь клиенту. Для сравнения, inpost-это совсем другое дело. Во-первых, они всегда доставляют вовремя. Во-вторых, достаточно ввести последние четыре цифры номера посылки. Также, как вы можете видеть, немецкая точность в аварии компании DHL - это какое-то грубое недоразумение.Some time ago I saw on Facebook a description of how reliable the courier company FedEx https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=677528156635194&id=100031340461548 I will therefore allow myself to describe the same in the case of DHL. The order I placed was to reach me by 4.15 p.m. today. Meanwhile, the courier sent her back to the warehouse. And I won't get it until Monday. Of course, DHL will not reimburse me for the costs paid for sending this one. Of course, you'd think I'd get the goods anyway. But that's not the point. This is about treating your client fairly. I don't even want to talk about what a mordag it is to connect with a consultant. The machine in the earpiece speaks so quietly that you can barely hear. To do this, you need to specify the entire number of the parcel twice. First the system, then the consultant. All to make life difficult for the client. By comparison, InPost is a completely different company. First, they always deliver on time. Secondly, just enter the last four digits of the parcel number. Also, as you can see, German precision in the case of DHL is some kind of gross misunderstanding.
~Kamil / 2022-06-03 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Nie polecam, paczka z rowerem z Wrocławia do okolic Rybnika (ok 250km) jest transportowana przez 6 dni wliczając weekend, tj 3 dni robocze pełne i na 4 dzień roboczy ma trafić (nie wiem jeszcze bo czekam na nią) i czy w ogóle się zjawi. Do tego logistyka tej firmy działa bezsensownie, transportują z jednego miejsca do drugiego (blisko mojej miejscowosci bo tylko 20km) w ogóle omijając cel transportu. Nie wiem na czym to polega ale zawiodłem się.
~Niezadowolony klient / 2022-06-03 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Firma deklaruje dostarczenie przesylki w ciągu 1 dnia roboczego. W rzeczywistości dostarcza przesylki dużo później.
W dniu dzisiejszym tj 2 czerwca 2022 moja przesyłka dotarła do oddziału w Wałbrzychu i tam ktoś zdecydował że polezy sobie w magazynie do 6 czerwca 2022.
Jesli komuś zależy na terminowym otrzymaniu przesylki radzę omijać ctę firmę szerokim łukiem
ZaletyŻadnych
WadyCałe mnóstwo
~Wika / 2022-06-03 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się czekać na przesyłkę 2 tygodnie, z DHL to możliwe. Jestem bardzo niezadowolona z ich usług. Nie polecam
WadyBrak organizacji pracy
~Magda / 2022-06-03 12:06
Ocena: 5.00 / 5
Kurier Marcin pełna kultura, miły i sympatyczny (rejon Szreniawa).Inni kurierzy powinni brać z niego przykład.
ZaletyPaczka dostarczona na czas ,kurier rewelacyjny.
WadyNie ma
~Lukasz88 / 2022-06-03 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia. Praktycznie brak kontaktu. Wysyłanie paczek na inne adresy niż podane w zleceniu. W razie dodzwonienia się (jakimś cudem) wymyślają mnóstwo głupich wymówek ale nigdy nie przyznają się do błędów. Nie polecam
~Eryk / 2022-06-02 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji u wszystkich pracownikow, jedynie pani z obslugi klienta probuje cos zrobic aczkolwiek nie wie jak przelaczyc rozmowe...... Kurier, ktory mial byc na 14 przy pierwszej probie kontaktu o godzinie 15 wylacza telefon... brak slow, po prostu zenada, jezeli komus zalezy aby paczka dotarla na czas ( o ile wogole kiedykolwiek dotrze) powinien wybrac innego kuriera, nie pozdrawiam
Zaletybrak
WadyOgolnie to cala firma powinna miec kryptonim WADA
~DHL najgorsza firma kurierska / 2022-06-02 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Dziękuję panu kurierowi za awizo mimo że cały dzień byłem w domu nikt nie przyszedł
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko w tej firmie jest wadą
~Jojne / 2022-06-02 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem kuriera na 31 maja 2022 w godzinach 15.00-17.00. Oczywiście nie przyszedł. Zadzwoniłem do firmy która jest odbiorcą przesyłki i otrzymałem informację , że kurier był o 13.06. Ponieważ nie płacę za przesyłkę więc samodzielnie zaniosłem ją do punktu i nadałem. Dziś do domu przyszedł kurier po paczkę. To jakiś bareizm ta firma.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Krystyna / 2022-06-02 11:39
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam firmy DHL a szczególnie kurierki która jest nie miła i leniwa paczkę wozi od 4 dni pisze tylko ze nie zastała odbiorcy a w domu zawsze ktoś czekał ????????omijać szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyLeniwi ludzie
~Maciej / 2022-06-01 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech miesięcy nie mogą dostarczyć paczki, bo albo pasywnie leży gdzieś zgubiona (oczywiście bez informowania mnie), albo proces rozpatrywania reklamacji zajmuje ponad ustawowe 30 dni. Dno na każdym polu obsługi klienta, odradzam jakikolwiek kontakt.
~wiesław / 2022-06-01 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dość,że przyjechał dzień po informacji o dostarczeniu przesyłki,to jeszcze był chamski i bezczelny.
Oczywiście na informację o tym fakcie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ze strony firmy.
Nigdy więcej DHL
~Kacper S / 2022-05-31 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to absolutny żart, od 7 miesięcy próbuję zwrócić paczkę zamówiona przez pomyłkę, dziesiatki telefonów, wiele wysłanych maili i paczka nie trafiła ani do mnie ani do nadawcy. Za każdym razem jak podczas rozmowy z konsultantami dostaję sprzeczne informacje tu brakuje jakichś informacji, tu sa, tu nie ma mojej dyspozycji, tutaj nie ma informacji o paczce bo jest zarchiwizowana, w dodatku połowa konsultantów to niezbyt inteligentni i jeszcze mniej kulturalni ludzie, którzy chyba pracuja tam za kare.
Zaletydruga połowa konsultantów jest uprzejma i sprawia wrażenie jakby próbowała pomóc :)
Wadyobsługa klienta i organizacja
~Vicko / 2022-05-31 11:38
Ocena: 2.00 / 5
Kurier przy przesylce paletowej mimo wyraznej prosby nie chcial wjechac na podworko (duzo miejsca do wykrecenia wjazdu itp, torami wjezdzali i bylo ok) kazal mojemu tacie, starszemu człowiekowi samemu zaciagnac palete pod dom (kolo 50mm, "uzyczyl" jedynie wozka paletowego i to nie elektrycznego tylko recznego. Nieprzyjemny, opryskliwy, nie szanuje klienta, jestem tylko ciekawa czy kobiecie tez by kazal to ciagnac.
WadyNieprzyjemny opryskliwy kurier
brak szacunku do klienta
~DM / 2022-05-30 18:05
Ocena: 1.00 / 5
To jakas pomylka z tą firmą kurierską, zero pomocy i poszanowania klienta….. nigdy wiecej DHL
ZaletyZadnej
WadyWady na kazdym poziomie
~Ja / 2022-05-30 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Już nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy .Kurier przyjechał przed czasem i jeszcze miał pretensje że nikogo nie ma w domu . Odesłał zamówiony towar ( łóżko sypialniane ) do sklepu . Musiałam ponieść dodatkowe koszty i jechać 40 km po zamówiony towar . Najgorsza firma kurierska .
ZaletyNie ma .
WadyNiekompetencja kuriera .
~Justyna / 2022-05-30 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. Niesłowni,nieterminowi. Brak kontaktu.
ZaletyBrak
~ABC / 2022-05-30 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zadzwonił dzwonkiem do drzwi i za kilka sekund już go nie było, nawet nie zdążyłem otworzyć. Reklamacje nie działają.
~OLGA / 2022-05-30 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,najgorsza firma i obsługa klienta biznesowego, poniżej krytyki. NIE POLECAM