strona 121 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Renata / 2022-09-22 13:26
Chamski kurier, brak kontaktu z firmą, brak możliwości złożenia reklamacji. Najgorsza firma kurierska. -
-
~Agnieszka / 2022-09-22 11:49
DHL to najgorsza firma kurierska z jaką się zetknęłam. Lepiej unikać ich szerokim łukiem. W zasadzie sprzedawcy, którzy korzystają z ich usług tracą u mnie, bo widząc opcję "kurier DHL" przy wysyłce, od razu taki sklep odrzucam i robię zakupy gdzie indziej. Paczki nie docierają na czas, czasem gdzieś giną po drodze, zgłoszenie czegokolwiek to też później jedna wielka olewka, a kurierzy masakra. Nigdy się nie kontaktują, zostawiają paczki byle gdzie, u losowych sąsiadów, nie informując nawet o tym, nie mówiąc już, że najpierw powinni zapytać czy w ogóle mogą gdzieś zostawić. Tragedia. ZaletyBrakWadyOpisane powyżej -
~ml605082 / 2022-09-21 17:00
Paczka wysłana 10 sierpnia, najpierw zaginęła i gdyby nie liczne interwencje i telefony do DHL nie znalazłaby się w ogóle. Dotarła do odbiorcy 24 sierpnia. Po dotarciu paczki na miejsce zwróciłąm się do DHL o zwrot kosztów nadania paczki. Po trzech tygodniach rozpatrywania reklamacji odrzucili ją twierdząc, żę DHL nie gwarantuje terminów dostawy (???) i reklamację oddalili. Niech się udławią.
Ogólnie dno i wodorosty. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.ZaletyZEROWadySAME -
~Jasiek / 2022-09-21 15:03
Przesyłka wysłana na adres Warszawy... komunikat na tronie DHL24 - Odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i zostanie ona zwrócona do Nadawcy - adres: Gorzów Wilkopolski ???? Sprawdzałem - tam nawet nie ma takij ulicy na jaką miała paczka być dostarczona. Jak można dodac opis, że odbiorca odmówił skoro nawet nie ma takiego adresu? -
~Nikt ważny / 2022-09-21 14:55
Kurier powiedział że nie przyjedzie z paczką bo mu się nie chce przyjechać z jedną paczką i przywiezie kiedy w tym opsaże będzie miał więcej paczek. Kurierier nie miły. ZaletyŻadneWadyOj dużo ich -
~tomek / 2022-09-21 14:49
Ekstremalnie beznadziejna obsługa, gigantyczne chamstwo i bezczelność kuriera DHL ze Skierniewic, WON stąd. nigdy więcej !!!! Zaletynie maWadybeznadziejna obsługa, gigantyczne chamstwo i bezczelność kuriera DHL ze Skierniewic, -
~Ndst / 2022-09-21 13:26
Bardzo nie mily kurier, oburzyl sie i wyszedl z gadaniem pod nosem gdy zrobilam odmowe paczki mimo ze dzwonilam na podany w smsie numer kilka razy i nie raczyl Pan odebrac. Skoro jest mozliwosc odmowy to mam takie prawo i nie ma co mamrac pod nosem bo jakby odebral to by nie musial z paczka jezdzic. ???? ZaletyZadne -
~Wiktoria / 2022-09-21 11:36
Bardzo nie mili ludzie tam pracują. Leniwi kurier zamiast przyjść pod drzwi to zostawił paczkę w żabce.Gdy już przychodzi z paczkami pod drzwi to ani dzień dobry ani do widzenia . ZaletyBrakWadyBrak kultury -
-
~Wojciech / 2022-09-21 08:45
Permanentny problem z płatnościami przekierowaniem paczki, omijać szerokim łukiem tylko DPD -
~Jarecki / 2022-09-21 08:30
Kurier dostarczający paczki na terenie Chojnic to tragedia.nawet nie podjedzie pod podany adres a już jest adnotacja ze paczka nieodebrana bo niedokładny adres niby podany.czyli zakłamani kurierzy. ZaletySame wadyWadySame wady -
~Nat / 2022-09-20 22:16
Wszystko na minus. Brak dostawy. Tragedia. Kurier nie wchodząc nawet na teren zamieszkania (jest kamera ) klika, że paczka została nieodebrana bo nikogo nie było. A wszyscy w domu. Zart!!! ZaletyNie maWadyJak wyżej! -
~Beata / 2022-09-20 16:34
Najgorsza firma kurierska. Przesyłka niedostarczona, w systemie informacja, że o północy odbiorca odmówił odbioru !!! Po złożeniu reklamacji żadnej reakcji prócz info, że rozpatrują sprawę. Numer do kuriera - nieprawidłowy, bo nie obsługuje tego rejonu. Jednym słowem "bajzel na kółkach". Niestety, to już po raz kolejny towar nie został dostarczony przez tą firmę i wrócił do nadawcy. -
~Daniel / 2022-09-20 15:43
Brak kontaktu, brak paczki i brak pieniędzy za paczkę, super firma, gratulacje ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kasia / 2022-09-19 19:19
Masakra!!! Masakra i jeszcze raz masakra. Za każdym razem jest problem. Jeszcze nigdy nie dostarczyli paczki normalnie. Udręka. ZaletyBRAKWadyJedna wielka masakra -
~Marcin / 2022-09-19 17:07
Jesteśmy sklepem internetowym i wysyłamy tysiące paczek, sporo też do nas przychodzi.
Ale kurier DHL niestety nie może znaleźć naszej siedziby. Codziennie przychodzi awizo na maila, że kurier nie może znaleźć firmy. Kolejnego dnia informacja, ze będzie kolejna próba dostarczenia przesyłki - podany numer do kuriera. Dzownie, ale kurier mówi, że to nie jego rejon a do właściwego nie ma numeru.
Finalnie, po ponad tygodniu oddział Kraków podejmuje decyzję, że już nie podejmuje próby dostarczenia i paczkę można odebrać w siedzibie - oddalonej o ponad 20 km. -
~Magda / 2022-09-19 11:43
DHL na terenie kraju prowadzi działalność przestępczą polegającą na okradaniu klientów polskich z paczek nadanych zza granicy !!!! WadyJak przekażesz im paczkę - na 100% ją stracisz -
-
~jm / 2022-09-17 20:25
Najgorsza firma przewozowa. Nie dostarczyła opłaconej przesyłki w której znajdowały się farby. Po kilku dniach kiedy na stronie śledzenia widniał status " w drodze" udało mi się informację ,ze uległa uszkodzeniu i powinienem wnieść reklamacje.Tak też uczyniłem i uzyskałem informację telefoniczną, że została pozytywnie rozpatrzona i skontaktują się ze mną. Po miesiącu dostałem informację, że nadawca paczki powinien reklamować a, w statusie przesyłki zamieścili informację, że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki co jest nieprawdą, bo nigdy do mnie nie dotarła. -
~Monika / 2022-09-17 14:07
Ostatnie doświadczenie z kurierem firmy dhl jest fatalne. Mimo informacji o możliwości płatności za towar kartą lub gotówką kurier nie miał terminala ani gotówki aby wydać resztę. Ścigał po osiedlu starszą osobę aby rozmieniła pieniądze. Ostatecznie otrzymał 9 zł ekstra, gdyż w dalszym ciągu mimo rozmienienia nie miał wydać. Skandal. Oczywiście strona dhl na której można złożyć skargę nie działa. Jest wiele firm kurierskich gdzie szanują klienta. Ostatni raz skorzystałam z dhl.
-
~Aleksandra / 2022-09-17 13:42
TLDR Kurier zaznacza, że adres jest niepoprawny, aby nie musieć zanieść przesyłki. Sytuacja ta wydarzyła się DWUKROTNIE.
Dwa tygodnie temu zamówiłam paczkę z Zalando. Kiedy dowiedziałam się, że ma zostać wysłana przez DHL, od razu wiedziałam, że coś pójdzie nie tak - z waszą "firmą" jest to oczywiste, bo macie kurierów pozbawionych podstawowych umiejętności, sortownie wołające o pomstę do nieba i informatyczny system, który w swojej beznadziei przebija nawet serwery uniwersyteckie. Mimo to pomyślałam - a nuż! Spodnie, które zamówiłam raczej są lekkie i nawet jeśli kurier odmówi ich wniesienia (jak wydarzyło się, kiedy zamawiałam ciężką paczkę z jedzeniem dla kotów........), to przeżyję.
Jak mało wtedy wiedziałam.
Oczywiście paczka, którą zamówiłam, nie dotarła do mnie - nie dostałam ŻADNEJ INFORMACJI NA MEJLA, ale w systemie odhaczono, że sortownia źle wpisała mój adres, więc paczka wraca do nadawcy.
Wkurzyłam się, to jasne, ale poczekałam na zwrot i raz jeszcze zamówiłam spodnie, myśląc, że to NIEPRAWDOPODOBNE by taka sytuacja powtórzyła się raz jeszcze.
A JEDNAK.
Z ciekawości weszłam dziś na stronę przesyłki (która miała być dostarczona między 19 a 21.09, więc dotychczas nie zajmowałam się tym), a tam informacja, że już PO przekazaniu kurierowi w mojej dzielnicy paczki do doręczenia (czyli adres powinien być widoczny, skoro paczce udało się dotrzeć tak blisko), kurier o 10:09 15.09 (już w trakcie swojego doręczania!!) zaznaczył, że adres jest jednak błędny???
Po 10 godzinach (to dość mało na taką zmianę, nie sądzicie????) kurier odhaczył, że paczka jest błędnie zaadresowana, adres nie został poprawiony (no ciekawe, skoro nie dostałam w tej sprawie ani mejla, a czas na poprawę nie wyniósł nawet 24 godzin), a paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Nie sądzę, by wasza sortownia była tak beznadziejnie słaba, by nie być w stanie wydrukować poprawnego adresu, który został podany w systemie - a było tak na pewno, bo inne paczki z zalando (wysłane przez DPD - wiwat, DPD Polska) dotarły jakoś bez problemu, w dodatku z szybkim i bezproblemowym kontaktem z kurierem.
Co to oznacza?
Wasz kurier specjalnie zaznaczył, że adres podany jest źle (i to dwukrotnie), bo jest tak żałośnie słaby w swojej pracy, że nie chciało mu się nawet ZNALEŹĆ mieszkania - mieszkam w budynku, w którym znajduje się kilka numerów z literami, więc wymaga to może 15 sekund, żeby sprawdzić, gdzie co jest. Kurier najpewniej DWUKROTNIE nie znalazł czasu, aby to zrobić.
Żądam wysłania zdjęcia adresu na paczce - jestem pewna, że był poprawny. Liczę też na wyciągnięcie stosownych konsekwencji wobec kuriera, który nie wykonuje swojej pracy - założę się (co zresztą potwierdzono mi na infoliii Zalando), że takie sytuacje nie należą do rzadkości i to typowy dla waszych "kurierów" sposób na poradzenie sobie z paczką.
PS Gratuluję DHL wspomnianego wcześniej systemu: przez kilka godzin system nie mógł odnaleźć mojego numeru zamówienia, a teraz w kółko pojawia się - przy wysyłaniu reklamacji - BŁĄD FORMULARZA. Na pewno dobrze to działa na wasze statystyki...... Mało reklamacji........ Bo nie da się żadnej zgłosić...........
PS 2 Precz z DHL.
PS 3 Nienawidzę DHL.ZaletyBrakWadyKurierzy tak okropni, że nie wiem, jak to opisać
Sortownie nieodpowiedzialne
Infolinia nie działa
SAME WADY -
~Dawid / 2022-09-17 11:42
Kurierów zamawiałem już wielu, ale tylko DHL ma problemy z sortowaniem paczek, wysyłając je do błędnych oddziałów, przez co planowany termin dostawy nie zostaje zrealizowany. Infolinia bez chęci pomocy, możliwe działania trzeba wyciągać z pracownika, który w dodatku bezczelnie kłamie, że kurierzy nie jeżdżą w weekend. Zgłoszenie interwencji skutkuje wyłącznie (w skrócie) "przeproszamy za niedogodności, ale nic z tym nie zrobimy".
Kurierzy dzwonią żeby wyjść pod klatkę, bo nawet na parter nie chce im się wejść z małą paczką.ZaletyPaczka w końcu kiedyś docieraWadyNiedotrzymane terminy
Brak odpowiedzialności
Kłamiąca infolinia
Bezczelni kurierzy
strona 121 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »