Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7654 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nat / 2022-09-20 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na minus. Brak dostawy. Tragedia. Kurier nie wchodząc nawet na teren zamieszkania (jest kamera ) klika, że paczka została nieodebrana bo nikogo nie było. A wszyscy w domu. Zart!!!
    ZaletyNie ma
    WadyJak wyżej!
  • ~Beata / 2022-09-20 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przesyłka niedostarczona, w systemie informacja, że o północy odbiorca odmówił odbioru !!! Po złożeniu reklamacji żadnej reakcji prócz info, że rozpatrują sprawę. Numer do kuriera - nieprawidłowy, bo nie obsługuje tego rejonu. Jednym słowem "bajzel na kółkach". Niestety, to już po raz kolejny towar nie został dostarczony przez tą firmę i wrócił do nadawcy.
  • ~Daniel / 2022-09-20 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, brak paczki i brak pieniędzy za paczkę, super firma, gratulacje
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kasia / 2022-09-19 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!! Masakra i jeszcze raz masakra. Za każdym razem jest problem. Jeszcze nigdy nie dostarczyli paczki normalnie. Udręka.
    ZaletyBRAK
    WadyJedna wielka masakra
  • ~Marcin / 2022-09-19 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy sklepem internetowym i wysyłamy tysiące paczek, sporo też do nas przychodzi.

    Ale kurier DHL niestety nie może znaleźć naszej siedziby. Codziennie przychodzi awizo na maila, że kurier nie może znaleźć firmy. Kolejnego dnia informacja, ze będzie kolejna próba dostarczenia przesyłki - podany numer do kuriera. Dzownie, ale kurier mówi, że to nie jego rejon a do właściwego nie ma numeru.

    Finalnie, po ponad tygodniu oddział Kraków podejmuje decyzję, że już nie podejmuje próby dostarczenia i paczkę można odebrać w siedzibie - oddalonej o ponad 20 km.
  • ~Magda / 2022-09-19 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL na terenie kraju prowadzi działalność przestępczą polegającą na okradaniu klientów polskich z paczek nadanych zza granicy !!!!
    WadyJak przekażesz im paczkę - na 100% ją stracisz
  • ~jm / 2022-09-17 20:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza firma przewozowa. Nie dostarczyła opłaconej przesyłki w której znajdowały się farby. Po kilku dniach kiedy na stronie śledzenia widniał status " w drodze" udało mi się informację ,ze uległa uszkodzeniu i powinienem wnieść reklamacje.Tak też uczyniłem i uzyskałem informację telefoniczną, że została pozytywnie rozpatrzona i skontaktują się ze mną. Po miesiącu dostałem informację, że nadawca paczki powinien reklamować a, w statusie przesyłki zamieścili informację, że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki co jest nieprawdą, bo nigdy do mnie nie dotarła.
  • ~Monika / 2022-09-17 14:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostatnie doświadczenie z kurierem firmy dhl jest fatalne. Mimo informacji o możliwości płatności za towar kartą lub gotówką kurier nie miał terminala ani gotówki aby wydać resztę. Ścigał po osiedlu starszą osobę aby rozmieniła pieniądze. Ostatecznie otrzymał 9 zł ekstra, gdyż w dalszym ciągu mimo rozmienienia nie miał wydać. Skandal. Oczywiście strona dhl na której można złożyć skargę nie działa. Jest wiele firm kurierskich gdzie szanują klienta. Ostatni raz skorzystałam z dhl.
  • ~Aleksandra / 2022-09-17 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    TLDR Kurier zaznacza, że adres jest niepoprawny, aby nie musieć zanieść przesyłki. Sytuacja ta wydarzyła się DWUKROTNIE.

    Dwa tygodnie temu zamówiłam paczkę z Zalando. Kiedy dowiedziałam się, że ma zostać wysłana przez DHL, od razu wiedziałam, że coś pójdzie nie tak - z waszą "firmą" jest to oczywiste, bo macie kurierów pozbawionych podstawowych umiejętności, sortownie wołające o pomstę do nieba i informatyczny system, który w swojej beznadziei przebija nawet serwery uniwersyteckie. Mimo to pomyślałam - a nuż! Spodnie, które zamówiłam raczej są lekkie i nawet jeśli kurier odmówi ich wniesienia (jak wydarzyło się, kiedy zamawiałam ciężką paczkę z jedzeniem dla kotów........), to przeżyję.

    Jak mało wtedy wiedziałam.

    Oczywiście paczka, którą zamówiłam, nie dotarła do mnie - nie dostałam ŻADNEJ INFORMACJI NA MEJLA, ale w systemie odhaczono, że sortownia źle wpisała mój adres, więc paczka wraca do nadawcy.

    Wkurzyłam się, to jasne, ale poczekałam na zwrot i raz jeszcze zamówiłam spodnie, myśląc, że to NIEPRAWDOPODOBNE by taka sytuacja powtórzyła się raz jeszcze.

    A JEDNAK.

    Z ciekawości weszłam dziś na stronę przesyłki (która miała być dostarczona między 19 a 21.09, więc dotychczas nie zajmowałam się tym), a tam informacja, że już PO przekazaniu kurierowi w mojej dzielnicy paczki do doręczenia (czyli adres powinien być widoczny, skoro paczce udało się dotrzeć tak blisko), kurier o 10:09 15.09 (już w trakcie swojego doręczania!!) zaznaczył, że adres jest jednak błędny???

    Po 10 godzinach (to dość mało na taką zmianę, nie sądzicie????) kurier odhaczył, że paczka jest błędnie zaadresowana, adres nie został poprawiony (no ciekawe, skoro nie dostałam w tej sprawie ani mejla, a czas na poprawę nie wyniósł nawet 24 godzin), a paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

    Nie sądzę, by wasza sortownia była tak beznadziejnie słaba, by nie być w stanie wydrukować poprawnego adresu, który został podany w systemie - a było tak na pewno, bo inne paczki z zalando (wysłane przez DPD - wiwat, DPD Polska) dotarły jakoś bez problemu, w dodatku z szybkim i bezproblemowym kontaktem z kurierem.

    Co to oznacza?

    Wasz kurier specjalnie zaznaczył, że adres podany jest źle (i to dwukrotnie), bo jest tak żałośnie słaby w swojej pracy, że nie chciało mu się nawet ZNALEŹĆ mieszkania - mieszkam w budynku, w którym znajduje się kilka numerów z literami, więc wymaga to może 15 sekund, żeby sprawdzić, gdzie co jest. Kurier najpewniej DWUKROTNIE nie znalazł czasu, aby to zrobić.

    Żądam wysłania zdjęcia adresu na paczce - jestem pewna, że był poprawny. Liczę też na wyciągnięcie stosownych konsekwencji wobec kuriera, który nie wykonuje swojej pracy - założę się (co zresztą potwierdzono mi na infoliii Zalando), że takie sytuacje nie należą do rzadkości i to typowy dla waszych "kurierów" sposób na poradzenie sobie z paczką.

    PS Gratuluję DHL wspomnianego wcześniej systemu: przez kilka godzin system nie mógł odnaleźć mojego numeru zamówienia, a teraz w kółko pojawia się - przy wysyłaniu reklamacji - BŁĄD FORMULARZA. Na pewno dobrze to działa na wasze statystyki...... Mało reklamacji........ Bo nie da się żadnej zgłosić...........
    PS 2 Precz z DHL.
    PS 3 Nienawidzę DHL.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy tak okropni, że nie wiem, jak to opisać
    Sortownie nieodpowiedzialne
    Infolinia nie działa
    SAME WADY
  • ~Dawid / 2022-09-17 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierów zamawiałem już wielu, ale tylko DHL ma problemy z sortowaniem paczek, wysyłając je do błędnych oddziałów, przez co planowany termin dostawy nie zostaje zrealizowany. Infolinia bez chęci pomocy, możliwe działania trzeba wyciągać z pracownika, który w dodatku bezczelnie kłamie, że kurierzy nie jeżdżą w weekend. Zgłoszenie interwencji skutkuje wyłącznie (w skrócie) "przeproszamy za niedogodności, ale nic z tym nie zrobimy".
    Kurierzy dzwonią żeby wyjść pod klatkę, bo nawet na parter nie chce im się wejść z małą paczką.
    ZaletyPaczka w końcu kiedyś dociera
    WadyNiedotrzymane terminy
    Brak odpowiedzialności
    Kłamiąca infolinia
    Bezczelni kurierzy
  • ~Małgorzata / 2022-09-17 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska DHL w Zielonej Górze nie wywiązuje się z umowy dostarczenia przesyłki do punktu. Pozostawia paczkę jak wygodnie kurierowi w odległości kilku kilometrów od wybranego punktu odbioru, poza miastem. Składane poprzez stronę internetową wnioski o interwencję powodują tylko udzielenie bezmyślnych odpowiedzi i żadnej realnej pomocy.
    Zaletybrak
    Wadynigdy więcej nie skorzystam
  • ~George / 2022-09-17 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy to porażka, wysyłka paczki w czwartek rano, odbiór poniedziałek wtorek
    ZaletyBrak
    WadyPunktualność
  • ~Maja / 2022-09-16 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!!!Przesyłka dziś w doręczeniu ale kurier sobie zdecydował że jej nie dostarczy jednak i nie odbiera telefonu tylko poczta się włącza.
  • ~Izabela / 2022-09-16 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL-porażka!!! Już tydzień czekam na przesyłkę, dostarczają ją od wtorku (dzisiaj jest piątek po 18)- żadnych informacji ani telefonu kiedy pojawi się kurier-totalna ignorancja-masakra!!! Nie polecam-szkoda nerwów i czasu…
    ZaletyBrak
    WadyWadliwy system pod każdym względem!!!
  • ~Ola / 2022-09-16 16:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Milena Kocięba - najbardziej pomocna Pani w DHL. Wszystko sprawnie wyjaśniła, znalazła przesyłkę i sprawiła, że dotarła na czas!!! Dziękuję bardzo za szybką, fantastyczną pomoc!
  • ~Xyz / 2022-09-16 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, będę omijać szerokim łukiem.
    Brak kontaktu ze strony kuriera i nie tylko.
    Tydzień czasu czekałam na odbiór zwrotu, po tygodniu zwróciłam za pośrednictwem in post.
    Dostawa tak samo zostawia wiele do życzenia.
    Pierwszy i ostatni raz
  • ~Lena / 2022-09-16 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Można czekać cały dzień za paczką, a kurier nawet nie podjedzie pod dom i dostajesz smsa, że nie udało się dostarczyć przesyłki, a nawet nie próbował
    Zaletybrak
    Wadykurierzy nawet nie próbują dostarczyć paczki, rzucają paczkami karton był uszkodzony
  • ~Kinga / 2022-09-15 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia masakra Wysoka niekompetencja osób odbierających telefony kurierzy Nie dostarczają przesyłki o danej porze brak kompetencji również u kuriera paczka nie została dostarczona przez kuriera kurierzy robią łaskę że dostarczają przesyłki za każdą przesyłkę się płaci i Kurier ma prawo dostosować do danego klienta bo miałam taki przypadek nieraz już że kurier potrafi w jednym dniu przyjść dwa razy nie polecam tej firmy kochani bo nie idzie się z tą firmą dogadać powinni przyjąć kurierów kompetentnych
    ZaletyZero
    WadyBrak kompetencji brak szacunku do klienta
  • ~Barbara / 2022-09-15 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , druga paczka w ciągu 2 tygodnia nie dostarczona w terminie. Wiadomość nie zastano nadawcy. Okazuję się że Pan kurier był pod domem sąsiada, 2 dni z rzędu. Nie raczył zadzwonić na podany nr telefonu i sobie odjechał. Druga sytuacja podobna - wiadomość sms taka sama. dzwonie Pytam dlaczego nie skontaktowal się Pan telefonicznie, maż w ogrodzie. jeden sygnał domofonem i odjechał. Czyste lenistwo ze strony kurierów. Ostatni raz DHL
    Wadyleńistwo kurierów
  • ~Dominik / 2022-09-15 10:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Towar uszkodzony sprzedający zwrócił koszty zakupu ale DHL ma klienta w tyłku bo protokoły nie spisano a kurier powiedział że nie ma przy sobie protokołu szkody. Zobaczymy jak następna paczka przyjdzie czy będzie wszystko ok czy znowu na sortowni czy przy załadunku uszkodzą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976