Firma DHL Polska to porażka. Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę tutaj. Czekam na paczkę z Niemiec od miesiąca i dopiero dziś dowiaduje się że moja paczka czeka na mnie do obioru w ich głównej siedzibie przez tydzień. Dodam że nikt wcześniej nie dzwonił, nikt nie pukał,żadnego kuriera nie było, a w moim domu zawsze ktoś jest i by odebrał. Zero kontaktu z klientem, zero rzeczowej informacji, na pytania odpowiada nastawiony bot. Nie polecam firmy DHL. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyMało miejsca żebym mogła wymienić każdą wadę
~KLAUDIA / 2022-10-10 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier z możliwych. Jeden dzien awizacja choc jestem w domu, na drugi dzien, ze bledy adres choc byl prawidłowy. Po weekendzie pisze na interwencje dalej bez odzewu, paczka u nich na magazynie. Jakis koszmar. Nie polecam
~Bożena / 2022-10-09 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakis koszmar. Kurjerzy kpią sobie z klienta. Nie dostarczają przesyłki choc się umawiają. Nigdy wjęcej!!!! Ocena jest najgorsza z możliwych.
~Mika / 2022-10-07 22:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaka miałam styczność.... W piątek dostałam maila, że kurier dostarczy paczkę. Niestety w podanych godzinach byłam w pracy. Poinformowałam o tym kuriera i zapytałam czy może przywieźć do pracy, bo to 2 ulice dalej. Powiedział, że to nie jego rewir. Zapytałam więc jakie są opcje dostawy w tej sytuacji. Powiedział, że zostawi w sklepie zoologicznym, albo dostarczy w poniedziałek. Dodam, że w paczce było jedzenie dla kota. Nie dostałam żadnej informacji na temat paczki cały weekend, a w poniedziałek kurier nie odbierał. Zadzwoniłam więc na infolinię. Poinformowano mnie, że paczka jest w magazynie, gotowa do doręczenia w następnym dniu... We wtorek znowu żadnej info i oczywiście paczki też nie było... Znowu infolinia i ta sama gadka, że paczka w magazynie i że mam wysłać przez stronę interwencję z poleceniem pilnego dostarczenia... Pan zadzwonił do mnie i powiedział, że paczka będzie w środę.... W środę oczywiście ani paczki, ani żadnej informacji... paczka w przygotowaniu do doręczenia na następny dzień... Znowu zadzwoniłam na infolinię... Pani tłumaczyła się opóźnieniami , utrudnieniami itp... i że w czwartek paczka będzie dostarczona, taka ma nadzieję.... Ostatecznie paczkę odebrał mąż sam z ich magazynu.... Kurier podejrzewam specjalnie nie zabierał jej z magazynu... nie wiem jak by to dalej było gdybyśmy sami nie odebrali paczki. Ta firma to przykry żart....
Zaletybrak
Wadyopisane wyżej, głównie olewanie klienta i brak współpracy
~Joanna / 2022-10-07 20:59
Ocena: 1.00 / 5
towaru nie dostarczono pomimo upływu 10 dni i złożenia reklamacji i dokonania ustaleń kompletna ignorancja i olewanie klienta .ja już nigdy nie będę korzystać z ich usług i nikomu nie polecam.
~Michał / 2022-10-07 17:32
Ocena: 2.50 / 5
Paczka powinna być dostarczona 06.09 a 07.09 była dopiero w sortowni lecą w kulki tyle powiem.
~anna / 2022-10-07 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Coś okropnego, nie można się z nikim skontaktować, stronę i infolinię obsługują roboty, kurierzy nie dzwonią, nie dają numeru listu żeby chociaż to przekierować, tragedia jakaś, a głupie Zalando, którego też nie polecam, wysyłają tylko tą firmą
Zaletyżadne
Wadyniemożliwość kontaktu z nikim
~Jacek M / 2022-10-07 11:58
Ocena: 1.00 / 5
list "priority" z Polski do USA. Obiecano 3 dni, jak dzisiaj jest 8. Oczywiścia kasa wzięta. Tłumaczenie: "to nie my to FedEx". Nie nasz problem. List 2 dni czekał w Polsce na wysyłkę, tutaj czeka następne 4. Pracownicy niekompetentni udzielają błędnych informacji. I dlaczego w US jest FedEx zamiast DHL, które też jest na tym rynku ?? Odradzam wszystkim którym zależy na czasie. Ja przez to opóżnienie straciłem już $800.
Zaletybrak
Wadyniekompetntne osoby udzielają błędnych informacji, firma za granicą wykorzystuje podwykonawców (FedEx) zamiast swoje zasoby. Terminy wzięte z powietrza. Na interwencję tylko: "nie nasz problem"
~Niezadowolona / 2022-10-07 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Kurierzy bezczelni, wpisują w system, że odbiorcy nie było w domu, a był. Nie odbierają telefonów. Żenada
ZaletyBrak
~Grażyna / 2022-10-06 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Kurier nie przywiòzł paczki pod wskazany adres,pisząc że nie było odbiorcy.KŁAMSTWO!!! NIE CHCIAŁO SIĘ MU...Paczkę dostarczył do punktu zbiorczego.
~Daniel / 2022-10-06 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma od tygodnia nie jest w stanie dostarczyć przesyłki. Nie polecam.
~Rfds / 2022-10-06 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie zamówię firmy dhl.Nierzetelna.
WadyLekceważenie klienta
~Jolanta / 2022-10-05 22:40
Ocena: 1.00 / 5
2 dni z rzędu kurier się nie pojawił aby odebrać zwrot.
~Wojtek / 2022-10-05 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie firma. Jedna przesyłka uszkodzona, zostawiona w Żabce pod pretekstem że kurier nie zastał nikogo pod adresem docelowym. Oczywiście żadnego telefonu tylko SMS żeby sobie odebrać. Tydzień później inna przesyłka nie dostarczona w podanym SMSem terminie tylko następny SMS że dostarczą jednak na drugi dzień. Pół dnia zmarnowane na czekaniu, szkoda czasu. Nie polecam. Niepoważni ludzie. Omijać szerokim łukiem.
~Ryszard / 2022-10-05 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarcza paczki pod wskazany adres tylko zostawia w punkcie i trzeba odbierać osobiście NIE POLECAM.
~Blutek / 2022-10-05 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Kurier nie dostarczył paczki zagranicą co ponownie 2 raz nie dostarczył. Bawią się tam moja paczka tam i z powrotem. Paczka zaliczy kilku tygodnia zabawę z kurierami i dojazdami z oddzialu do oddziału. Nie polecam i nie życzę sobie wysyłki z DHL.
~A / 2022-10-05 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała zostać do mnie doręczona w czwartek. W piątek dostałam smsa, ze paczka będzie dostarczona między 10:15-12:15. Cały dzień były w domu 3 osoby. Paczki brak.
W poniedziałek ponownie otrzymałam smsa, że paczka zostanie dostarczona między 8:45-10:45. I tym razem w domu były 3 osoby. Paczki brak.
We wtorek nie otrzymałam żadnego smsa ani maila, postanowiłam więc z ciekawości wejść w śledzenie przesyłki. Okazało się, że moja paczka czeka na odbiór w magazynie oddalonym o 15 kilometrów, ponieważ nikt nie otworzył kurierowi.
Chcąc wyjaśnić sytuacje zadzwoniłam na infolinię, tłumacząc, że nikt nie dzwonił ani domofonem, ani na mój telefon - dostałam odpowiedź, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do mnie na telefon, a domofon, cóż, może mi się zepsuł, bo Pan widzi w systemie, że kurier zaznaczył, iż podjął dwukrotną próbę doręczenia:))))
Zajebiście.
Dzięki za nic.
Zalety Brak
WadyWszystko
~Track / 2022-10-05 08:05
Ocena: 1.00 / 5
Silą sms i mejle że kurier dostarczy przesyłkę między 12 a 14 danego dnia a dostarczają po trzech dniach bez żadnych wyjaśnień.
~Paulina / 2022-10-04 21:18
Ocena: 3.33 / 5
Co się dzieje z dostawcami? Chodzi mi o wypłacanie reszty,już któryś raz z kolei nie mają a to 30gr,a to 60gr,dziś nawet 1zl,nie mam bo nie mam i koniec. Być może to nie majątek,ale ja idąc do sklepu płacę tyle ile trzeba bo muszę,czasem nawet o grosza dopytują. To już naprawdę przesada. Jeden kurier jak dałam Mu równo co do grosika wielce się oburzył bo jest równo.
~Leszek / 2022-10-04 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to dramat. Adresat przesyłki ma zmarnowany cały dzień czekając na przesyłkę tylko po to, by wieczorem dowiedzieć się, że siedział na darmo. Brak kontaktu do kuriera. No i nie powiadamia go o tym DHL, tylko sam musi to sprawdzić na stronie śledzenia przesyłki. Weź kilka dni urlopu, kup kilka gotowych dań, postaw krzesło obok domofonu i czekaj.