ZaletyBrak
strona 110 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~Neti / 2022-11-24 10:24
Fatalna obsługa, długi czas realizacji zlecenia -
-
~Krzysztof / 2022-11-24 10:17
Duże opóźnienie w dostawie międzynarodowej. Fatalny kontakt z biurem obsługi, nie da się połączyć z żywym konsultantem mimo wielu prób, automatyczny asystent nie rozpoznaje poprawnie dyktowanego numeru przesyłki. Zaletybrak zalet -
~sdf / 2022-11-24 09:33
Klient biznesowy z ważnymi przesyłkami paletowymi - palety potrafią stać na magazynie po 3 dni - czas dostaw jest najgorszy z możliwych. UPS dostarcza na czas bez kombinacji. Zaletyże oc?Wadyże w ogóle istnieję -
~piotr / 2022-11-23 17:48
DHL paczka z niemieckiego sklepu. Właśnie sprawdziłem że wraca do nadawcy. Zero info kontaktu czegokolwiek. W Gdańsku wszystko tylko nie dhl ZaletyZeroWadyWszystko -
~brak / 2022-11-23 17:47
Masakra paczka nie roszła w terminie dzwoniłem do konsultanta w poniedziałek dostałe informacje że paszka wyiezdza leszcz nie dotarła domnie na drugi dzień jak zadzwoniłem dostałem informację że paszczą zaginęła nie wiedzom dzie jest i co się z nią dzieje dodam że to paleta z silnikiem samochodowym a jeszcze dostałem iformacir że morze to potwarz nawet 30 dni zablokowali warsztat podnosnik ale ich to nie opchodzi ZaletyBrakWadyBrak jakiej kolwiek pomocy mają nawzzystk czas -
~Rafał / 2022-11-23 12:29
Brak kontaktu z kurierem a infolinia też nie lepsza. Co do kontaktu z kurierem udało mi się połączyć przez infolinię za drugim razem. Osobiście jak dzwoniłem 5 połączeń nieodebranych i jeden sms - zero reakcji. Pan na infolinii (drugie połączenie), chcąc złożyć skargę mówi że nie widzi podstaw... i odsyła na stronę mówiac o procedurach. Jak zapytałem się czy ma w swoich obowiązkach przyjąć skargę,to odpowiada że tylko uzasadnione... -
~Ewa / 2022-11-23 12:19
Niegdyś zacna firma, obsługująca bez problemów tak trudne rejony jak objęty sankcjami Iran, teraz zeszła na psy. Nie tylko nie dotrzymano terminu dostarczenia, pomimo pobrania należnej opłaty za kuriera w sobotę, ale sam wewnętrzny transport z Krakowa do Warszawy ciągnął się od piątku do poniedziałkowego popołudnia. Po złożeniu reklamacji z największym trudem udało się otrzymać wiadomość, że ubezpieczona paczka o wartości ponad 30 000zł zaginęła(?!), a DHL ma 30 dni na realizację reklamacji. Stanowczo odradzamy!!! ZaletybrakWadyniewywiązanie się z umowy i brak jakiejkolwiek merytorycznej komunikacji -
~Evina / 2022-11-23 11:10
Kurierowi nie chciało się ruszyć na 2 piętro więc zostawił paczkę w żabce. Dzwoniąc dwa razy udawał że nie słyszy. Oddzwoniłam, a on się rozłączył. Nigdy więcej DHL ZaletyBrakWadyPajace pracujące jako kurierzy -
-
~Jakub / 2022-11-23 10:19
Czekałem 3 dni na paczkę gdzie było napisane że przyślą w ten sam dzień. W dzien dostawy podobno kurier był pod drziami i nikogo nie zastal w domu mimo że czekałem na paczkę zostałem poinformowany o takiej sytuacji to jest jakiś żart ta firma... ZaletyBrakWadyCzas oczekiwania
Komunikacja
Obsługa klienta -
~xxx / 2022-11-23 08:01
Przesyłka miała być na wtorek. Jest środa a przesyłka od 2 dni stoi w centrum sortowania po drugiej stronie Polski. Najgorszy przewoźnik. ZaletybrakWadydługi czas oczekiwania
zero kontaktu -
~. / 2022-11-23 07:23
Kurier nieporawnie wypełnił protokół szkody - mój błąd, że tego nie zauważyłem od razu.
Próba poprawienia protokołu od 2 mięsiecy wciąż nieudana - DHL usilnie stara się do tego nie dopuścić.
Brak kontaku, brak odpowiedzi na maile, na infolinii kłamliwe zapewnienia po czym brak jakichkolwiek działań z ich strony.Wadybrak chęci poprawienia własnych błędów, brak chęci pomocy dla klienta, utrudnianie kontaktu i wyjaśnienia sytuacji -
~Klaudia / 2022-11-22 22:42
Kurier niby był a wcale go nie było specjalnie czekałam na niego w domu, Nie polecam całkowicie, korzystałam już z usług każdej firmy kurierskiej i takich kłamstw jak w tej firmie nie było nigdy ZaletyZero -
~Kasia / 2022-11-22 20:23
Kurier nie przyjechał dwa razy a dostałam informacje, że nie miał komu doręczyć.
Nie polecam tych usług -
~Przemysław / 2022-11-22 16:17
Żenada dzwoniąc do kuriera o godzinie 9 poinformował mnie że będzie o 12 przyjechał o 17 brak szacunku do Klimenta i nie dbanie o jego czas -
~Malina1435 / 2022-11-22 15:40
Kurier jeżdżący w obszarze Mizerowa przerzuca paczkę przez płot i twierdzi że była dostarczona. (paczka nie była zamawiana) Po próbie kontaktu kurier twierdzi że paczka była zamawiana i że jest to nasz problem. ZaletyniemaWadykurier nie miły -
~Nie zadowolony klient / 2022-11-22 14:42
Dostawca widmo nawet go przed blokiem nie było ale zawizowal paczkę sam się pofatygować muszę... ale zapłacić trzeba -
-
~Bartosz / 2022-11-22 11:30
Brak możliwości zmiany adresu doręczenia. W formularzu jest tylko możliwość zmiany nr domu i mieszkania a nie ma możliwości zmiany ulicy. Możliwość kontaktu z firmą DHL poniżej jakiegokolwiek poziomu. -
~Tomek / 2022-11-22 11:03
W trakcie doręczenia zmieniana dowolnie data doręczenia. Dodzwonienie się niemożliwe, rozmowa tylko z automatami. -
~Marcin / 2022-11-21 21:35
Brak jakiejkolwiek informacji o dostawie. Gdybym sam nie sprawdził, to bym nie wiedział, że była próba doręczenia przesyłki. Zmienić adresu dostawy na punkt popin też nie mogę, bo podobno wpisuje błędne dane.
Przedostatnio wysłali numer do kuriera w smsie, ale nie do tego co trzeba. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem, żeby ktoś odebrał. Nie polecam. Powiini upaść.ZaletybrakWadyKontakt, komunikacja, sposób dostawy -
~Niezadowolony Klient / 2022-11-21 17:28
Najgorsza firma kurierska, brak kontaktu, pod wskazanymi numerami telefonów tylko automaty! Kurier zamiast dostarczyć paczkę do wskazanego punktu z niewiadomych przyczyn odsyła ją do nadawcy. W ciagu miesiąca nie otrzymałam pięciu przesyłek. Nikogo nie obchodzi, że zamówienie miało być prezentem urodzinowym....
strona 110 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »