Kurier uszkodził płot od posesji. Cała szajka DHL zamiast pomóc w prostowaniu sprawy umywa ręce - nie pomaga w ustaleniu sprawcy (nagle zniknęło z systemu imię i nazwisko przewoźnika - przypadek?) Tygodniowa batalia oczywiście przebiegła bez odzewu a Państwo pracujący na słuchawce także nie są w stanie udostępnić numeru kontaktowego do przełożonego przewoźnika :) rączka rączkę myje. Nie polecam - nigdy więcej nie skorzystam z usług tak nieprofesjonalnej działaności. Wstyd! Nikomu nie polecam, cała sprawa musi toczyć się za pośrednictwem policji. ZaletyBrak!!!!!!
Wady-Brak pomocy ze strony formalnej,
-Ucieczka przewoźnika po uszkodzeniu płotu posesji.
-Kolesiostwo w ustaleniu sprawcy.
-Klient traktowany przedmiotowo.
-,Niewiedza’ odnośnie pracowników firmy.
-Olewanie korespondencji mailowej.
-Jeśli chcesz mieć: szkody bez sprawcy, związane ręce w pokojowym rozwiązaniu sytuacji, dostęp do swojej posesji przez osoby trzecie z uwagi na rozwalony płot - idealna usługa kurierska DHL spełni Twoje oczekiwania.