Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7683 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2022-12-15 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej DHL. Nigdy, żebym miał na piechotę po towar iść.
    Zaletyadnych
    WadyChamska obsługa kurierska. Generalnie wszyscy tam mają Cię w d....pie.
  • ~Oliwia / 2022-12-15 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam cały dzień w domu, a na maila przyszlo mi, że nie zastano nikogo w domu. tragedia. nie polecam.
  • ~Wkurwionyklient / 2022-12-15 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście najgorszą firmą kurierską jaka może być, kurierzy nie dostarczają paczek i je awizują, mimo tego, że cały czas ktos był w domu i czekał na kuriera, nikogo nie było.. Żadnej informacji mailowej, telefonicznej, awizujecie wszystko jak leci a jedyna informacja jaką można uzyskać to "próba doręczenia zakończona niepowodzeniem. Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia"
    "przesyłka błędnie zaadresowana lub niepełny adres" i odsyłacie do nadawcy. To juz druga taka sytuacja z wami.. Juz nigdy nie wybiorę takiej opcji dostawy, wasz poziom i podejscie do klientów jest poniżej zera.
    ZaletyŻadnych!!!!!
    WadyMacie wyzej wymienione
  • ~Stanisław / 2022-12-15 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni się nazywać Dramat a nie DHL. Z dnia na dzień przesuwają termin dostawy. Paczka znajduje się w mieście oddalonym od mojego o 40 km a idzie z jednego oddziału do drugiego już trzeci dzień.
    ZaletyBrak
  • ~A / 2022-12-15 10:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Pani z infolinii bardzo nieprzyjazna.
    Firma podała niekompletny adres dostawy, Pani z infolinii oznajmiła, że nie mogą nic z tym zrobić, z czym skłamała. Orzekła winę nadawcy, z którym poleciła się skontaktować w sprawie korekty. Ze sprawy wynikło, że nadawca w systemie miał zapisane właściwe i kompletne dane, a dhl mógł beż problemu skompletować adres. Zgłosiłam reklamację,w której uwzględniłam kompletny adres, a informacji o postępie brak. Nigdy już nie zamówię nic przez tę firmę.
  • ~Ewelina / 2022-12-15 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, kurier przyjeżdża sobie o której chce, nie zważając na to, że dostałam przedział czasowy w jakim kurier ma przyjechać.Przyjechał w zupełnie innej godzinie. Brak kompetencji. Okazuje się, że powinnam mieć list przewozowy, którego nie podano mi. Okazuje się, że kurier nie może odebrać paczki, co sprawia, że ta firma po prostu marnuje czas. Nie polecam, jeśli ktoś nie musi.
    Zaletybrak
    Wadywidoczne tylko wady, brak odpowiedniej organizacji. Zła organizacja firmy i jej poszczególnych sektorów.
  • ~Reta12 / 2022-12-14 19:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Pan kurier Poiotr nie miły strach wyjść po nocy dostarczył mi dwie paczki patrzył się na mnie i teksty walił jak by coś chciał oddemnie za paczkę nigdy więcej nie zamówię przez tą firmę paczki.
  • ~Bejb / 2022-12-14 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i żenada.
    Kurier zostawia paczki gdzie chce, blokuje połączenia przychodzące żeby nie móc się do niego dodzwonić.
    Człowiek siedzi i czeka a Dhl ma to wiadomo gdzie.Dzwoniąc na infolinie obiecują ,ze kurier się w ciągu godziny skontaktuje i na tym się kończy. To samo jest ze złożona reklamacja. Nie odpowiadająca na Nią mimo obietnic telefonicznych , ze skargę rozpatrzą w ciągu 3 godzin.
    Najgorsza firma kurierska.
    ZaletyŻadnych
    WadyJak w opisie
  • ~Katarzyna / 2022-12-14 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka jest możliwa. Kurier podał Ze nie zastal nikogo w domu i zostawił paczkę w sklepie 30 km ode mnie bez jakiejkolwiek próby doręczenia ponieważ cały dzień siedzę z małym dzieckiem w domu wiec wiem kto był a kogo nie było. Po prostu porażka najgorsza firma która trzeba omijać szerokim łukiem
  • ~Patrol / 2022-12-14 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nagminnie zostawiają paczki po okolicznych sklepach bez żadnej informacji. Dodatkowo po całym dniu oczekiwaniu w domu na paczkę otrzymałem informację że w mnie w nim nie zastano. Żenada
    ZaletyBrak
  • ~Valentyna / 2022-12-14 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Więcej nie zamawiam przez tą firmę kompletnie nic. Kurierzy pracują parę godzin w dniu. Nie możliwe dogadać się o odebranie paczki. Każdy jest zdenerwowany. Na żadnej stronie przy zamówieniu czego kolwiek nie piszą że kurierzy tak kurtko pracują. To niech nie pracują wcale. Pozdrawiam.
  • ~Ja123 / 2022-12-14 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pań kurier bardzo nie miły
    Kłamał że nie dało się wjechać
    Robił łaskę wydając paczkę
  • ~Ada / 2022-12-14 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!! Zamówiłam przesyłkę która szła do mnie z Niemiec . Ponieważ kurier nie miał do mnie kontaktu ( rodo) nie zostawił żadnej informacji że był. Jestem chora osoba i nie opuszczam miejsca zamieszkania , kuriera nie było!!! Po konsultacjach że sklepem kurier napisał że odmówiłam przyjęcia przesyłki! Skoro mnie nie było i na paczce nie było mojego nr tel dlaczego nie zostało zostawione awizo !? I dlaczego paczka natychmiast została odesłana do Niemiec skoro powinna czekać przynajmniej tydz w oddziale !? Mało tego , po rozmowie z oddziałem głównej siedziby Pani mnie poinformowała że paczka jest jeszcze w Polsce ale nie mogą mi jej dostarczyć bo zaczyna się okres przedwiateczny i oni jej nie wyłapią :) . Noo czyli lepiej odesłać do Niemiec . Parodia do kwadratu
  • ~Wkyrzona / 2022-12-14 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka 5 dni w oddziale, bo nie ma nr domu....ale nikt się nie skontaktuje z nadawcą czy odbiorcą, że coś jest nie tak....
    Po uzupełnieniu potrzebują jeszcze 3 dni, żeby dostarczyć paczkę.
    Porażka
  • ~Zdzisław / 2022-12-14 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dnia 05.12.2022 r. wystawiona została etykieta zwrotna paczki (z telewizorem) dostarczonej przez DHL - na przesyłki 25712657369. Przesyłki DHL nie odebrał. Po po monitach telefonicznych - zero reakcji DHL. Dnia 08.12.2022 r. zostało ponownie sporządzone nowe zamówienie przesyłki o nr 25720654494. Przez 4 dni znowu brak reakcji. Kolejne interwencje telefoniczne pozostały bez reakcji. Podjąłem trzecią próbę zwrotu przesyłki i po wypełnieniu wszystkich danych formularza internetowego, otrzymałem 3 (trzecią) etykietę z numerem przesyłki 25731089921. Dostałem także maila z DHL, iż ostatecznie kurier odbierze paczkę 13.12.2022 r. (od 10 do 18) Nie odebrał. Wieczorem 13.12.b.r. wysłałem mailem reklamację. Otrzymałem mailowe potwierdzenie przyjęcia interwencji Nr interwencji: 0039407/12/22, z treścią: "W trosce o klienta dołożymy wszelkich starań ...". Kpiny. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię, że od 5 grudnia do 14 grudnia całe dnie czekam na kuriera. Żadnej reakcji.Nie dostałem ani jednego SMSa, DHL nie przesyła klientom numerów kontaktowych do kurierów. DHL wszystkim steruje elektronicznie, czyli beznadziejnie. Całkowite odseparowanie się firmy DHL od bezpośrednich kontaktów z ludźmi. Poniżej krytyki.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyRozbudowana do granic absurdu obsługa elektroniczna, która niczego nie zapewnia. Kontakt telefoniczny jest tylko z jednym numerem 42 634 53 45 - infolinia. Czas oczekiwania na rozmowę - minimum 30 minut. Mam nagraną rozmowę z dnia 14.12.2022 r.od 09.31, trwającą 23.41. Rozmowa zupełnie niczego nie załatwiła. Rozmówczyni połączyła się z kurierem, więc nie ma podglądu, co się dzieje z przesyłką, poza potwierdzeniem, że DHL ma zarejestrowany numer przesyłki. Korzystanie z usług DHL to czynność dla ludzi o silnych nerwach, dysponujących nieograniczonym czasem i traktujących zaniechania przewoźnika, jako normalne. To moje ostatnie zlecenie dla DHL.
  • ~Diana / 2022-12-14 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz z rzędu kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy. Nie dostałam żadnej informacji, że usługa nie zostanie zrealizowana, ani o powodach takiego stanu rzeczy. W biurze obsługi klienta byłam odsyłana pod inne numery, przy czym żadna z konsultantek nie chciała przekierować mojego telefonu - musiałam od nowa zapisywać numery i słuchać melodyjek w poczekalni. Będąc odbiorcą przesyłek nie mam lepszych doświadczeń. Kurier za każdym razem zostawia paczkę w inmedio, mino, że jestem cały dzień w domu. Raz nie dostałam nawet informacji, że paczka czeka, ani gdzie została pozostawiona. Dopiero interweniując u nadawcy otrzymałam informacje o paczce. Firma DHL zawiodła wielokrotnie i w mojej opinii nie jest to firma godna zaufania.
    ZaletyMożliwość wydrukowania listu przewozowego przez kuriera
    Wadynieterminowowść, brak realizacji usług, brak informacji o powodach niezrealizowania usług, brak kontaktu z kurierami
  • ~Bartek / 2022-12-14 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Miano Najgorszej firmy to i tak za dużo, totalna beznadzieja. Moja trzecia paczka już z Niemiec wraca z powrotem do adresata bo byłem nieobecny. Informują o jakiś dostawach i po trzy podejścia dostawy robią, bynajmniej takie informacje wysyłają że byli , a przesyłki i tak do mnie nie trafiają.
    Przecież ludzie pracują i nie siedzą w domach tylko po to żeby od nich dostać paczki. Mamy 21 wiek i telefony już istnieją od dawna, wystarczy zadzwonić i się dowiedzieć czy klient będzie w domu. Zatruwają tylko środowisko jeżdżąc tymi autami bezcelowo do klientów których i tak nie ma w domach bo pracują !!!!!
    Wziąłem nawet specjalnie dzień wolnego z pracy żeby dostać przesyłkę od nich przy drugim podejściu dostarczenia i nikt nie przyjechał i nikt nie zadzwonił i cisza. Ale na następny dzień miałem już wiadomość że nie było mnie w domu. Podejrzewam że u nich tylko boty pracują. Infolinia to jakaś kpina bo jak udało mi się skontaktować z człowiekiem to oni nic nie wiedzą gdzie jest przesyłka nie znają i nie pomogą. Boty u nich wiedzą więcej.
    Omijajcie proszę tą fikcyjną firmę jeśli chcecie zachować zdrowie i święty spokój co w dzisiejszych czasach jest bezcenne !!!!!!!!!!
    ZaletyŻenada
    WadyŻenada
  • ~Zniesmaczony / 2022-12-13 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest kpina. Kurier w ogóle nie zainteresowany dostarczeniem przesyłki. Zero kontaktu. Przyjeżdżał kilka razy po 8 czy tam 9 rano i tyle.
    W ich opinii zdaje się, że trzeba urlop wziąć, aby odebrać przesyłkę. NIGDY WIĘCEJ DHL !!!
  • ~Hej / 2022-12-13 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier dwa razy zaznacza, że nie mógł doręczyć paczki z powodu nieobecności... Mieszkam w miejscu, gdzie paczki zostawia się na recepcji, na której ZAWSZE ktoś jest. Niestety paczki nie mogę zamówić drugi raz, a została zwrócona do nadawcy pomimo moich pism o ponowne wysłanie. Obsługa i reklamacje to tylko automatycznie wysyłane wiadomości.
    Jeśli można wybrać inna firmę przewozową,KAŻDA będzie lepsza.
    Nie pozdrawiam...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Choinka123 / 2022-12-13 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem po co są wysyłane maile z informacją o której będzie kurier z paczką jak i tak się nikt do nich nie stosuje. Po telefonie do kuriera człowiek się dowiaduje że on już dziś nie pracuje i nie dostarczy paczki mimo że podany w mailu czas doręczenia jeszcze nie minął.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12597
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004