Ja jako nadawca bo tylko ja mogę składać reklamacje zażalenia itp dzwonię na infolinię i chce się dowiedzieć gdzie jest paczka. I nie wiedzą, chce złożyć reklamacje, paczka nie doszła, choć kurier zaznacza dostarczono.
Dział interwencji podobno ma się że mną kontaktować, dzwonie po godzinie bo obiecane mi było że paczka jeszcze dojdzie, lecz odbiorcy w domu nie ma. Dodzwonilam się do infolinii mówię że nie ma nikogo co się dzieje czy paczka dotrze, w słuchawce słyszę dwie godziny i się odezwiemy... Mija 3 dni i cisza... Podejście do klienta," sprawa w toku ", nikt na infolinii nie może odpowiedzieć na jakiekolwiek pytania bo nic nie wiedzą...
Podejście do klienta tragedia, kurier chyba odszedł z pracy bo nie odbiera telefonu od pracodawcy... Ciekawie... Nie polecam!!!!
Płaci się srogo za usługę a paczka nie wiadomo gdzie.
A i jeszcze jedno skladalam we wtorek reklamacje przez stronę bo tylko tam można, dostałam na maila treść reklamacji, ale infolinia twierdzi że nie ma żadnej reklamacji.
ZaletyPróbujące pomóc Panie na infolinii, choć nie mają dużego manewru.
WadyPodejscie do klienta, leniwi kurierzy, brak kontaktu z klientem, nerwy, zaginiona przesyłka, drogo