ZaletyBrak
strona 102 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Patrol / 2022-12-14 16:03
Kurierzy nagminnie zostawiają paczki po okolicznych sklepach bez żadnej informacji. Dodatkowo po całym dniu oczekiwaniu w domu na paczkę otrzymałem informację że w mnie w nim nie zastano. Żenada -
-
~Valentyna / 2022-12-14 14:32
Tragedia. Więcej nie zamawiam przez tą firmę kompletnie nic. Kurierzy pracują parę godzin w dniu. Nie możliwe dogadać się o odebranie paczki. Każdy jest zdenerwowany. Na żadnej stronie przy zamówieniu czego kolwiek nie piszą że kurierzy tak kurtko pracują. To niech nie pracują wcale. Pozdrawiam. -
~Ja123 / 2022-12-14 14:25
Pań kurier bardzo nie miły
Kłamał że nie dało się wjechać
Robił łaskę wydając paczkę
-
~Ada / 2022-12-14 12:41
Dramat!! Zamówiłam przesyłkę która szła do mnie z Niemiec . Ponieważ kurier nie miał do mnie kontaktu ( rodo) nie zostawił żadnej informacji że był. Jestem chora osoba i nie opuszczam miejsca zamieszkania , kuriera nie było!!! Po konsultacjach że sklepem kurier napisał że odmówiłam przyjęcia przesyłki! Skoro mnie nie było i na paczce nie było mojego nr tel dlaczego nie zostało zostawione awizo !? I dlaczego paczka natychmiast została odesłana do Niemiec skoro powinna czekać przynajmniej tydz w oddziale !? Mało tego , po rozmowie z oddziałem głównej siedziby Pani mnie poinformowała że paczka jest jeszcze w Polsce ale nie mogą mi jej dostarczyć bo zaczyna się okres przedwiateczny i oni jej nie wyłapią :) . Noo czyli lepiej odesłać do Niemiec . Parodia do kwadratu -
~Wkyrzona / 2022-12-14 12:30
Paczka 5 dni w oddziale, bo nie ma nr domu....ale nikt się nie skontaktuje z nadawcą czy odbiorcą, że coś jest nie tak....
Po uzupełnieniu potrzebują jeszcze 3 dni, żeby dostarczyć paczkę.
Porażka -
~Zdzisław / 2022-12-14 11:34
Dnia 05.12.2022 r. wystawiona została etykieta zwrotna paczki (z telewizorem) dostarczonej przez DHL - na przesyłki 25712657369. Przesyłki DHL nie odebrał. Po po monitach telefonicznych - zero reakcji DHL. Dnia 08.12.2022 r. zostało ponownie sporządzone nowe zamówienie przesyłki o nr 25720654494. Przez 4 dni znowu brak reakcji. Kolejne interwencje telefoniczne pozostały bez reakcji. Podjąłem trzecią próbę zwrotu przesyłki i po wypełnieniu wszystkich danych formularza internetowego, otrzymałem 3 (trzecią) etykietę z numerem przesyłki 25731089921. Dostałem także maila z DHL, iż ostatecznie kurier odbierze paczkę 13.12.2022 r. (od 10 do 18) Nie odebrał. Wieczorem 13.12.b.r. wysłałem mailem reklamację. Otrzymałem mailowe potwierdzenie przyjęcia interwencji Nr interwencji: 0039407/12/22, z treścią: "W trosce o klienta dołożymy wszelkich starań ...". Kpiny. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię, że od 5 grudnia do 14 grudnia całe dnie czekam na kuriera. Żadnej reakcji.Nie dostałem ani jednego SMSa, DHL nie przesyła klientom numerów kontaktowych do kurierów. DHL wszystkim steruje elektronicznie, czyli beznadziejnie. Całkowite odseparowanie się firmy DHL od bezpośrednich kontaktów z ludźmi. Poniżej krytyki. ZaletyŻadnych zalet.WadyRozbudowana do granic absurdu obsługa elektroniczna, która niczego nie zapewnia. Kontakt telefoniczny jest tylko z jednym numerem 42 634 53 45 - infolinia. Czas oczekiwania na rozmowę - minimum 30 minut. Mam nagraną rozmowę z dnia 14.12.2022 r.od 09.31, trwającą 23.41. Rozmowa zupełnie niczego nie załatwiła. Rozmówczyni połączyła się z kurierem, więc nie ma podglądu, co się dzieje z przesyłką, poza potwierdzeniem, że DHL ma zarejestrowany numer przesyłki. Korzystanie z usług DHL to czynność dla ludzi o silnych nerwach, dysponujących nieograniczonym czasem i traktujących zaniechania przewoźnika, jako normalne. To moje ostatnie zlecenie dla DHL. -
~Diana / 2022-12-14 10:09
Drugi raz z rzędu kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy. Nie dostałam żadnej informacji, że usługa nie zostanie zrealizowana, ani o powodach takiego stanu rzeczy. W biurze obsługi klienta byłam odsyłana pod inne numery, przy czym żadna z konsultantek nie chciała przekierować mojego telefonu - musiałam od nowa zapisywać numery i słuchać melodyjek w poczekalni. Będąc odbiorcą przesyłek nie mam lepszych doświadczeń. Kurier za każdym razem zostawia paczkę w inmedio, mino, że jestem cały dzień w domu. Raz nie dostałam nawet informacji, że paczka czeka, ani gdzie została pozostawiona. Dopiero interweniując u nadawcy otrzymałam informacje o paczce. Firma DHL zawiodła wielokrotnie i w mojej opinii nie jest to firma godna zaufania. ZaletyMożliwość wydrukowania listu przewozowego przez kurieraWadynieterminowowść, brak realizacji usług, brak informacji o powodach niezrealizowania usług, brak kontaktu z kurierami -
~Bartek / 2022-12-14 00:21
Miano Najgorszej firmy to i tak za dużo, totalna beznadzieja. Moja trzecia paczka już z Niemiec wraca z powrotem do adresata bo byłem nieobecny. Informują o jakiś dostawach i po trzy podejścia dostawy robią, bynajmniej takie informacje wysyłają że byli , a przesyłki i tak do mnie nie trafiają.
Przecież ludzie pracują i nie siedzą w domach tylko po to żeby od nich dostać paczki. Mamy 21 wiek i telefony już istnieją od dawna, wystarczy zadzwonić i się dowiedzieć czy klient będzie w domu. Zatruwają tylko środowisko jeżdżąc tymi autami bezcelowo do klientów których i tak nie ma w domach bo pracują !!!!!
Wziąłem nawet specjalnie dzień wolnego z pracy żeby dostać przesyłkę od nich przy drugim podejściu dostarczenia i nikt nie przyjechał i nikt nie zadzwonił i cisza. Ale na następny dzień miałem już wiadomość że nie było mnie w domu. Podejrzewam że u nich tylko boty pracują. Infolinia to jakaś kpina bo jak udało mi się skontaktować z człowiekiem to oni nic nie wiedzą gdzie jest przesyłka nie znają i nie pomogą. Boty u nich wiedzą więcej.
Omijajcie proszę tą fikcyjną firmę jeśli chcecie zachować zdrowie i święty spokój co w dzisiejszych czasach jest bezcenne !!!!!!!!!!ZaletyŻenadaWadyŻenada -
-
~Zniesmaczony / 2022-12-13 22:11
to jest kpina. Kurier w ogóle nie zainteresowany dostarczeniem przesyłki. Zero kontaktu. Przyjeżdżał kilka razy po 8 czy tam 9 rano i tyle.
W ich opinii zdaje się, że trzeba urlop wziąć, aby odebrać przesyłkę. NIGDY WIĘCEJ DHL !!! -
~Hej / 2022-12-13 18:00
Tragedia, kurier dwa razy zaznacza, że nie mógł doręczyć paczki z powodu nieobecności... Mieszkam w miejscu, gdzie paczki zostawia się na recepcji, na której ZAWSZE ktoś jest. Niestety paczki nie mogę zamówić drugi raz, a została zwrócona do nadawcy pomimo moich pism o ponowne wysłanie. Obsługa i reklamacje to tylko automatycznie wysyłane wiadomości.
Jeśli można wybrać inna firmę przewozową,KAŻDA będzie lepsza.
Nie pozdrawiam...ZaletyBrakWadyWszystko -
~Choinka123 / 2022-12-13 17:11
Nie rozumiem po co są wysyłane maile z informacją o której będzie kurier z paczką jak i tak się nikt do nich nie stosuje. Po telefonie do kuriera człowiek się dowiaduje że on już dziś nie pracuje i nie dostarczy paczki mimo że podany w mailu czas doręczenia jeszcze nie minął. ZaletyBrak -
~Witold / 2022-12-13 09:16
Trafienie na DHL to kara. Kurier zamówiony w piątek, nie dotarł. W poniedziałek po telefonie (10 min czekania aż łaskawie ktoś odbierze) zapewnienie, że kurier pojawi się po odbiór....i niespodzianka. Nie pojawił się. Właśnie skończyłem rozmowę (wtorek) z "działem obsługi klienta". Dzisiaj się okazało, że zlecenie zostało już zamknięte w piątek ze statusem odebrane od klienta!!!. Sprawa została przekazana do działu interwencji. Niby co to ma znaczyć, będą interweniować u swojego kuriera, żeby łaskawie odebrał paczkę? Pomijam fakt, że 15 min wiszenia na telefonie zanim bezczelna panienka raczyła odebrać telefon.
Z całego serca nie polecam DHL. Nigdy więcej już dobrowolnie nie skorzystam i każdemu będę odradzał korzystanie z usług DHL.
ZaletybrakWadytragiczna obsługa klienta, nieterminowy odbiór, bałagan w systemie informatycznym, brak jakichkolwiek zalet! -
~Ktoś / 2022-12-13 08:45
Dla tej firmy brakuje oceny 0 bo na nic lepszego nie zasługują. Cały dzień byłam w domu i czekałam na kuriera, żeby potem dostać wiadomość, że nie było mnie w domu. Paczkę zostawił w wygodnym dla siebie punkcie - 15km od mojego domu! Pomimo tego, że są bliższe punkty. Zgłaszanie skarg to tylko jakaś prowizorka. Dostaje się automatyczne wiadomości, które nie rozwiązują problemu. -
~Agnieszka / 2022-12-12 12:43
Nie polecam firmy dhl
Paczke zamowilam w listopadzie do dnia dzisiejszego nie dotarla do mnie. Jaka dostalam odpowiedz?
"Na przesyłce nie było podanego numeru mieszkania ani ulicy brakowało również numeru telefonu do odbiorcy"
Bzdura. Dziwne bo dostalam od kuriera smsa, ze dostarczy do mnie paczke. A dhl twierdzi ze nie bylo numeru telefonu. Brak slow
NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM
-
~niezadowolony / 2022-12-12 10:56
Firma nierzetalna. Aż dziw, że takie coś utrzymuje się na rynku. Zupełnie nie rozumieją realiów i obowiązujących standardów. Szkoda czasu i energii na zadawanie się z tego typu organizacjami. -
~MEED / 2022-12-12 09:27
Przesyłki (dwie) nie dotarły na miejsce.
Po dwóch tygodniach i chyba pięciu osobnych zgłoszeniach (bo konsultanci sztucznie zamykają zgłoszenia po jednej odpowiedzi żeby się cyferki zgadzały) w końcu namierzono przesyłki w Niemczech. Stamtąd miały dalej lecieć do Francji do odbiorcy. Zamiast tego poleciały z powrotem do Polski.
I tak po TRZECH TYGODNIACH dwie, bardzo cenne (ok. 10k PLN) paczki nie trafiły do odbiorcy. Nie została podana przyczyna zwrotu. Support DHL Parcel mówi, że nie wie dlaczego tak się stało.
Zgłoszenia nadal zamykane po jednej odpowiedzi zamiast doprowadzić sprawę do końca. Żadnej informacji nt. następnych kroków, zwrotu środków, itp. -
-
~Piecia / 2022-12-12 08:49
This is the worst and most destructive DHL branch. They can't redirect the package, they won't give details where the package is even though it has been in the store and they only write personal data protection. But instead of using it, they share customer data with third parties, thus breaking the clause in the agreement on the protection of personal data. In addition, they extort money and steal from customers and always have problems with everything. My sister and I got the impression that people without school work there and can't read with comprehension, or they're so burnt with weed (which is legal here) that they don't give a shit about everyone. Very rude service and disrespect. Instead of DHL, I recommend DPD, which corrects its mistakes within 24 hours, and not like DHL washes its hands, even though due to errors on their website, the package was delivered to an unknown place. And only after 3 weeks (kindly for the sender, who are so obscured), they sent data about sending the package and where it can be looked for. because most likely the suppliers take them home. After all, DHL will return the money for the package. Wadythey don't deserve any star -
~Grażyna / 2022-12-11 21:49
2 tygodnie idzie paczka do angli a miała być dostarczona bardzo szybko kłamie dhl ZaletyZadnychWadyWszystko -
~JK0503 / 2022-12-11 20:48
Firma beznadziejna. Trzy dni szukałem swojej paczki. W mailu podali że za 10-14 dni dojdzie paczka. Następnego dnia ok 8.30 dowiedziałem się z SMSa że dzisiaj między 10-12 będzie kurier. Kiedy prosiłem żeby u sąsiadów zostawił, bo często wzajemnie sobie pomoc świadczymy. Zero reakcji tylko notka że nikogo nie zastał. Informację na stronie zostawił że w PUP Łódź. Każda Żabka jest PUPem. W Łodzi jest kilkadziesiąt PUPów. W następnej informacji podano że paczka oczekuje w konkretnej Żabce. W niedzielę są czynne więc... jadę. Nie ma mojej paczki! Następnego dnia, w poniedziałek dzwonie po kolejnej wizycie w owej Żabce. Przyjęli zgłoszenie o zaginięciu paczki. Za 2 godziny dostałem SMSa że już jest w tej Żabce. Odebrałem, 3 dni, kilka wizyt w kilku Żabkach. Nawet słowa przepraszam nie usłyszałem! Najgorsza firma kurierska z jaką miałem odczynienie. Więcej z niej nie skorzystam i Wam odradzam. ZaletybrakWadyKłamstwa w korespondencji. Kurierzy nierzetelni. -
~rafał / 2022-12-11 19:44
Nie polecam i nigdy nie skorzystam z waszch usług w ciągu dwóch lat w ziołem dostawę na sobotę i nie dotarła na czas
PozdrawiamZaletybrakWadynie polecam
strona 102 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »