strona 101 z 380
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Robert / 2022-12-06 19:59
Ostatnio zabrano kurierom terminale nie można zapłacić kartą lipa straszna nie odebrałem już kilka paczek bo kto dziś trzyma gotówkę w domu -
-
~Kz / 2022-12-06 17:07
Paczka za dodatkowa opłata miała być dostarczona w dniu 3 grudnia (sobota), kurier nie odbierał telefonu ani nie odpisywał na SMS, po śledzeniu paczki zostało sprawdzone ze przesyłka zostanie opóźniona do następnego dnia roboczego. Telefon na infolinie informacja, że kurierowi zepsuł się samochód. W poniedziałek 5 grudnia zadzwoniła do mnie Pani z infolinii ze przesyłka zostanie doręczona dziś, powiedziałam ze w godzinach dostawy nikt nie będzie przebywał pod podanym adresem, adres dostawy został zmieniony i przesyłka miała dotrzeć na inny adres 6 grudnia, znowu po śledzeniu paczki dowiedziałam się ze przesyłka zostanie opóźniona, na infolinii nie wiedza w czym problem, po dodzwonieniu się do kuriera on nie dostał wg paczki dla mnie do doręczenia (chociaż status przesyłki był w doręczeniu). Kolejny telefon na infolinie nie wprowadzili zmian adresu rzekomo, chociaż wczoraj po godzinie 16 dzwoniłam upewnić się ze adres jest poprawy i ze paczka będzie dostarczona na następny dzień pod wskazany inny adres. Pani na infolinii dodała jeszcze ze kurier o godzinie 13 dostał paczkę i podobno zawozi się na adres wskazany jako pierwszy - jednak chyba nie jest to możliwe gdyż po 12 widniała już informacja ze przesyłki nie udało się dostarczyć. Żadnej informacji co się dzieje z paczka, kolejny telefon po godzinie 16, paczka będzie dostarczona jutro, żadnego SMS emaila nic kiedy będzie dostarczona i na jaki adres. Kpina! Zgłosiłam problem do nadawca paczki mam nadzieje ze już nie będą korzystać z ich usług. A najlepsze, ze ja nadal muszę zapłacić za przesyłkę dodatkowo bo przecież ona przyjdzie do mnie w weekend xd ZaletyŻadnych -
~Włodek / 2022-12-06 16:40
Witam. Beznadziejna firma, zlikwidowali punkt przed świętami, nie da się dodzwonić po jakąś informację, kurier nawet nie zadzwoni - zapracowany. Trzeba wybierać paczkomaty lub inną firmę kurierską, szkoda płacić za kuriera a potem i tak latać po mieście za paczką.Kiedyś ta firma była fajna a teraz wygląda jakby była w likwidacji. -
~4w6tetyg / 2022-12-06 15:32
Ich system działania to jest jawna kpina, ta firma nie powinna nawet istnieć. Dopłacone do przesyłki ,że ma być następnego dnia i faktycznie kurier przyjechał ale bez przesyłki została na magazynie, a informacja w systemie próba doręczenia nieudana. -
~Dominik / 2022-12-06 13:55
Jaja sobie robią, siedzi się w domu cały dzień a i tak trzeba odebrać paczkę w punkcie :) -
~bolo / 2022-12-06 13:42
specialnie płacisz wiecej za paczke by szybciej zostala doreczona, po czym dostajesz sms ze bedzie opoznienie -
~Kamila / 2022-12-06 12:45
Dziwię się, że takie firmy kurierskie nadal funkcjonują. Kurier w ogóle nie pojawił się przesyłką, napisał, że odmówiłam przyjęcia.... poprzednią przesyłkę zostawił pod drzwiami na klatce schodowej a była warta pond 5 tys złotych, to jakiś absurd -
~Tati / 2022-12-06 12:01
Dramat!!!
Nie polecam!
Dział obsługi ma Cię gdzieś, nie rozwiązuje problemów klienta!!
kurier nie odbiera telefonu, nie informują o tym , że zostawił paczkę w Żabce! Przypadkiem, przez śledzenia dowiedziałam się o tym!Zaletynie ma -
-
~Daniel / 2022-12-06 11:49
Szybko sprawnie bez zastrzeżeń :) Paczka doszła na czas i w wyznaczonych godzinach :) -
~Daniel / 2022-12-06 11:49
Szybko sprawnie bez zastrzeżeń :) Paczka doszła na czas i w wyznaczonych godzinach :) -
~Ola / 2022-12-06 09:39
Czekaliśmy w wyznaczonym czasie w domu - kurier ani nie zadzwonił na domofon, ani nie skontaktował się telefonicznie. Otrzymałam informację, że przesyłki nie udało się dostarczyć i została umieszczona w jakimś punkcie - adresu brak. Byliśmy w domu - nikt nie próbował jej nawet dostarczyć. Funkcja śledzenia przesyłki nie znajduje paczki. Z biurek obsługi DHL nie da się skontaktować - za każdym razem, gdy wybieram odpowiednią opcję, rozłącza połączenie. Gdy próbuję złożyć reklamacje - nie ma takiej przesyłki. Gdy próbuję złożyć skargę - błąd strony. Generalnie przesyłka bardzo kosztowna nigdy nie dotarła, nie wiadomo gdzie jest i nie wiadomo jak ją odzyskać. Najgorsza firma pod słońcem - nie polecam. -
~Bd / 2022-12-06 00:08
Zagraniczna paczka idzie już tyle dni że jedzenie które było ,dawno na śmietnik można wyrzucic. Kurier stwierdził odbierając paczkę w Polsce,że nie ma potrzeby wpisywania jedzenia na listę zawartości paczki. I że generalnie jego nie obchodzi paczka ani to co tam jest ,on to tylko zawozi. Za taką cenę lepiej skorzystać z usług dpd . Nie polecam -
~Tomasz / 2022-12-05 21:51
Tragedia , czekam na rekalamcje 4 dni . Nie ma czasu napisać więcej -
~Darek / 2022-12-05 20:25
DHL bialystok to jest poprostu jakiś żart. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy, a jeśli będzie wysyłka przez ich usuge to nie kupuje. Po ponad tygodniu oczekiwania na paczkę Służbowa, dowiedziałem się od przełożonego że była próba dostarczenia. Nie było informacji o niej, oraz nie wiem co dalej z przesyłką. Oczywiście do biura dodzwonić się nie mogę, a straciłem 1,5 godziny. Reasumując, nie mam paczki, nie mam ŻADNEJ INFORMACJI i nie mogę nigdzie się dodzwonić. Zatrudniajcie normalnych ludzi albo nauczcie ich czym zajmuje się kurier. ZaletyTa firma nie ma żadnej zalety.WadySame i tylko wady. -
~Obsługa klienta / 2022-12-05 18:00
Biuro obsługi klienta DHL to jest porażka, totalnie brak nakierowania, na wszystko ma wpasc klient, dzownisz o pomoc a sam rozowizujesz problemy ZaletyZadnaWadyObsługa klienta -
~ZUZA / 2022-12-05 17:46
Niestety, ale nie polecam. Z DPD czy GLS nigdy nie było problemu. Nadawca zamienił cyfry nr domu i mieszkania. Mimo poprawnego telefonu kurier nie zadzwonił, nie odbiera telefonu, a teraz dowiedziałam się, że przesyłka nie przyjdzie ponieważ kurier wpisał adres nieznany i drugi raz nie podejmie się dowozu ponieważ to nadawca musi zmienić adres. Wystarczyło zadzwonić lub odebrać telefon i się dogadać. Mam nadzieję, że nikt już nie będzie miał zepsutego Mikołaja z powodu braku chęci skontaktowania się ZaletybrakWadybrak kompetencji, niechęć, brak kontaktu -
-
~SLAVCIO / 2022-12-05 14:40
W dobie panującej na rynku konkurencji DHP Parcel wogóle sobie nie radzi i nie dąży do tego, aby klient był zadowolony z ich usług.
Czekałem na przesyłkę tydzień czasu (miał to być prezent), ale dzięki DHL Parcel stało się inaczej.
Całą tą sytuację u nich zareklamowałem. Przyznali się do błędu, że nawalili, a ja nawet nie dostałem symbolicznej rekompensaty za ten dyskomfort korzystania z ich usług.
Nie polecam, a nawet przestrzegam przed tą firmą transportową.ZaletybrakWadyczas przesyłki, kontakt, reklamacja, sumienność -
~Marcin / 2022-12-05 12:48
Otrzymałem SMS iż paczka zostanie dostarczona 1.12.2022 między 12-14 oraz numer Tele do kuriera. Godzina 13 dzwonię się zorientować o której godzinie bedzie nie odbierał telefonu i tak do 16 już nie odbierał.Skontaktowałem się dhl parcel pani również próbował się skontaktować z kurierem nadaremnie godzina 17 status przesyłki zmienił się na dostarczenie następnego dnia. 2.12.2022 godzina 10 status przesyłki bez zmian dzwonię do kuriera na podany wcześniej numer odbiera (wow) pytam się czy paczka zostanie doręczona, a on na to ze jej nie wziął ponieważ nie miał już miejsca na samochodzie ( prawie wyleciałem z kapci) na pytanie dlaczego wczoraj nie odbierał nie uzyskałem odpowiedzi. Dzwonię na dhl parcel, pan bardzo uprzejmy przeprosił za zaistniała sytuacje i zapewnił ze paczka dotrze do mnie po weekendzie 5.12.2022. Poniedziałek 5.12.2022 godzina 10 status paczki bez zmian, dzwonię na dhl parcel pani informuje mnie ze paczka zostanie doręczona kolejnego dnia roboczego( opadłem z sił) nie miałem wyboru wybrania innego dostawcy, to już kolejny raz kiedy mam z nimi problem tak ze nie polecam dodam na koniec ze równocześnie kupowałem tez inna rzecz która została dostarczona zaraz na drugi dzień przez inpost. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Natalia / 2022-12-05 11:28
Za każdym razem gdy zamawiam coś przez internet i sprzedawca nie oferuje innej opcji wysyłki niż przez DHL zastanawiam się, czy ją w ogóle dostanę, a jeśli tak, to gdzie mogę ją szukać. Kurierzy z DHL zostawiają moje paczki pod wycieraczkami (przed klatką schodową), na podwórku, raz zdarzyło się, że moja paczka nie wiedzieć czemu znalazła się w osiedlowym sklepiku kilkadziesiąt metrów od miejsca zamieszkania i gdyby nie uprzejmość pani sprzedającej, prawdopodobnie nigdy bym jej już nie zobaczyła. Nieważne, za paczkę zapłacę 20 czy 40 zł (jako wysyłka ekspresowa) i tak otrzymam ją później, niż wcześniej. Ostatnio kurier DHL przeszedł samego siebie i pomimo tego, że cały dzień byłam w domu oczekując na paczkę za pobraniem, zaznaczył odmowę przyjęcia przesyłki i odesłano ją z powrotem do nadawcy. Kurier nie był tego dnia nawet blisko mojej posesji. DHL to jakiś jeden, wielki żart i mam nadzieje, że ktoś się w końcu weźmie za znikające paczki, niedotrzymywanie terminów doręczenia, w przeciwnym razie życzę firmie upadku. ZaletybrakWadynieterminowość, nieuczciwość, znikające przesyłki -
~Irek / 2022-12-03 11:54
Moja przesyłka została przyjęta w POP DHL 29 listopada. Po trzech dniach, gdy jej status nie zmienił się, złożyłem reklamację. Została przyjęta wraz z zapewnieniem, że "Proszę, czekaj na kontakt z naszej strony. Skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe." Do dzisiaj nie skontaktowali się. Tymczasem sam odnalazłem paczkę, która leży do tej pory (11.48) w Żabce...
strona 101 z 380
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »