Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1712 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIEZADOWOLONY / 2018-02-26 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe powtarzanie tych samych filmów, reklamy bez przerwy a do tego co dzień braki w nadawaniu tv, rozumiem że jest to telewizja satelitarna i przy zachmurzonym niebie może coś szwankować ale u mnie nawet przy czystym niebie tej tv nie ma! Posiadam najbogatszy dostępny pakiet, płacę za niego nie małe pieniądze a za chociażby dostęp do KSW też sobie życzą... dziś wysłałem wypowiedzenie umowy i wiecie co NIE ŻAŁUJE. Dzwoniąc na infolinie nie zdarzyło się jeszcze bym otrzymał informacje która by rozwiązała problemy z jakimi się kierowałem, powinni zmienić swoją kadrę pracowniczą bo nie kompetencja przekracza wszelkie normy a najlepiej niech zamknął działalność. POSIADAM RÓWNIEŻ INTERNET Z POLSATU I RÓWNIEŻ NIKOMU GO NIE POLECAM, NIE DAJCIE SIĘ NA NIEGO NAMÓWIĆ.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćJEDNO Z WIĘKSZYCH MIAST W POLSCE... KATOWICE
  • ~krzysztof / 2018-02-23 18:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo nieprzyjemna obsługa. Poprzednia obsługa byla bardziej uprzejma. Dziś poszedłem z awarią dekodera zaczęło się od PAN DA następnie MUSI PAN POCZEKAĆ 10 min. Zapytałem co mam w tym czasie robić - CO PAN CHCE TAKIE PROCEDURY - ordynarnie i nie miło ( mam wyższe wykształcenie ). Do poprzednikow bardzo dużo im brakuje.
    Zaletybrak
    Wadyniemiła obsługa
    Miejscowośćtrzebatów
  • ~Damian / 2018-02-21 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ilość kanałów zawyżana w ofercie. Wg konsultantów cyfrowego Polsatu polsat hd a polsat sd to są dwa różne kanały z różnymi programami o różnych godzinach. Liczą jako dwa. Podobnie jest też z innymi. Tvp 3 ponoć jest w hd ale tylko w rozmowie telefonicznej a fizycznie nie. Dochodzi do tego jeszcze pakiet MIX. Szukałem go wszędzie ale nie znalazłem. Cwaniactwo i arogancja ze strony konsultantów, myślą że są Bogami że wszystko wiedzą i wszystko im wolno.
    ZaletyBrak
    Miejscowośćsanok
  • ~wojtek / 2018-02-19 14:48
    Ocena: 1.67 / 5
    witam,
    poniżej pragnę przestrzec przed cyfrowym polsatem.
    A było to tak:
    zostawiłem swój numer na stronie cyfrowego polsatu, po czym oddzwonił pan konsultant i zaproponował smart dom : internet za pełna kasę i telewizję za połowę. Kilkukrotnie powtarzał jak mantrę :
    proszę nie przejmować się kwotą z faktury będzie zrabatowana.
    czekam , czekam nic nie przychodzi więc dzwonie do polsatu i jakież moje zdziwienie :
    mam umowę na 1 usługę !!!!Tylko telewizję za 110 zł a miałem za 114 zł mieć internet , telewizję.
    Dobrze że nie odebrałem anteny z resztą sprzętu bo bym był w czarnej d... , nie miałbym czasu na rezygnację z umowy.
    Ale cóż w dobie BIG BRADERA myślę sobie że wszystko jest nagrywane i znowu jakież moje zdziwienie pani z infolini informuje mnie że rozmów zamawianych przez internet nie nagrywają czyli jak bym podpisał frajersko umowę na telewizję nie ma jak reklamować !!!!!
    oszuści i złodzieje !!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, brak elastycznego podejścia do klijenta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2018-02-16 10:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Polsat schodzi na psy !!!Jest coraz bardziej ostrożny i nieobiektywny. Jestem klientem od zawsze (abonament 99.99 zł.)ale już ostatni raz. N.p :program red. Jankowskiego -"Dobry wieczór Polsko"jest tego przykładem i jednym z powodów.Jankowski robi z sienie barana i idiotę i dobrze, ale niech nie otumania ludzi, nie ogłupia i szczuje oraz sieje nienawiść.Jak jest takim mądrym Polakiem, to niech otworzy własną firmę i płaci pracownikom nie jałmużnę, ale np: 10 tyś. zł.miesięcznie.Nikt mu też nie zabroni produkować masła i sprzedawać np: po 2 zł. za kostkę. Styl w jakim prowadzi ten program jest głupowaty. Robi z nas idiotów zapewne za dobrze płatny kontrakt.Czy Polsat uważa nas Polaków jak pewien polityk twierdzący, że "durny naród to kupi" RÓBTA TAK DALEJ !!!!
    Zaletycoraz gorzej
    Wadyj.w.
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~1234 / 2018-01-30 07:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Drogo i słaba oferta programowa. Długie okresy umów.Nie polecam CP.
    ZaletyBrak
    WadyDrogie pakiety i słaba oferta programowa.
    MiejscowośćPolska
  • ~katkat / 2018-01-24 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsi oszuści!!! Nie wieżyc tej firmę pod zadnym względem. Kiedy coś trzeba podłączyć albo przedłużyć to ca szybcy i dzielni, ale jak tylko rezygnacje, to zaczyna się najgorsza masakra, slaby kontakt !!! Zwróciłam router od internety, mało tego musiałam dopłacić za dwa miesiące po już nieużywaniu internetu, to jeszcze wysłali mi kare 200 złotych za niezwrócenie routera w terminie! jak to zrobiłam jeszcze w trakcie ostatniej wpłaty i groza na wszelkie sposoby telefonami o sad i rejestr dłużników. OSZUŚCI OSZUŚCI OSZUŚCI! Jestem zawiedziona i zamierzam zrezygnować z telewizji i będę również zawsze wszystkich odradzać od usług tej niepoważnej firmy!
    MiejscowośćKartuzy
  • ~dfg / 2018-01-22 15:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Telewizja bardzo dobra mam już 6 lat i nie mam zamiaru zmieniać dekodery super porównując do orange albo nc+ 100 razy lepsze
    Zaletywszystko
    Wadyżadnej
  • ~Elżbieta / 2018-01-19 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę dobrymi pięniędzmi, a nie mam w zamian za to żadnego odbioru TV!!!!!! Zawsze kiedy pada deszcz, wieje silny wiatr, pada śnieg lub są jakieś być może inne zakłócenia ja nie mam TV !!!!!!!! Za moje dobre pieniądze chcę mieć dobry ZAWSZE odbiór TV !!!!!!! Firma "Polsat TV" powinna za takie utrudnienia odliczać procentowe (przynajmniej) kwoty od ABONAMENTU !!!!!!!! Już w tej chwili jestem pewna, że nigdy więcej nie podpiszę umowy przedłużającej w tej firmie !!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak przesyłu TV !!!!!!!!!!
    MiejscowośćToruń
  • ~Paweł / 2018-01-15 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Umowa od kwietnia 2016r na dwa lata-dzisiaj mamy 16.01.2018 i poraz czwarty padł dekoder(Evobox PVR).Trzy razy wymieniałem na inny-w salonie wszyscy zawsze zdziwieni bo to przecież"dobre dekodery".U mnie wytrzymują 1/2 roku,potem w każdym ta sama usterka-najpierw komunikat że nie można odczytać dysku,a nastepnie dekoder umiera.Sąsiad ma umowę od trochę ponad roku-i niedawno też wymieniał,a to druga jego wymiana,czyli trzeci dekoder.
    Przy silniejszym wietrze,lub najmniejszym deszczu brak sygnału.W lato(a zeszłe było deszczowe i burzowe0brak sygnału prawie codziennie.Uff,dobrze że kwiecien już blisko.Nie mogę się doczekac.
    ZaletyOferta,obsługa klienta na infolinii
    WadyTandetny sprzęt,słaba jakość sygnału
  • ~Michał / 2018-01-03 09:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Od dnia 2 stycznia nie można ogladać programu ZDF. Opcja EPG pokazuje program ZDF i wszystko się zgadza, natomiast obraz pochodzi z programu Juwelo. Dotyczy Evoboxa, ponadto na tym urządzeniu blokowane są inne Europejskie programy z listy FTA. Raczej to przykład cenzury z czasów PZPR.
    ZaletyTylko nagrywanie w Evobox.
    WadyNa dzień dzisiejszy cenzura programów na urządzeniu Evobox przpominająca minoną epokę z czasów PZPR.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~anon123 / 2018-01-01 22:28
    to co wyprawia tv Polsat to szczyt chamstwa i amatorstwo w najczystrzej postaci.czy wy macie zegarki a jeśli tak to czy się znacie na nich.jeszcze nigdy program nie zaczal się o godzinie o której powinien. a reklamy to już totalne przegięcie paly.90 % to reklamy a reszta to jakies smieszne reality show.najlepiej to zakończcie swoja dzialalnosc bo ludy prymitywne z Afryki lepsza telewizje robia.
    Zaletyżadnych
    Wadykompletne dno
  • ~rena / 2017-12-29 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    dziwię się że w XXI wieku w środku Europy jest taka złodziejska firma jak CP. Co innego mówią a co innego robią. To jest po prostu banda niekompetentnych ludzi.
    Trzy miesiące domagam się przesłania kserokopii rozmowy telefonicznej na podstawie której zostały ustalone warunki przedłużenia umowy i nie mogę ich od nich wydostać. przesyłają faktury zawyżone. Co miesiąc musze się z nimi bujać. Boże chroń od takich firm!!
    Zaletybrak
    Wadytotalne wyłudzanie od ludzi nieuzasadnionych kosztów.
  • ~Memon / 2017-12-07 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza obsługa posprzedażowa z jaką się spotkałam! Mam problem z dekoderem od kilku miesięcy i nikt z tej firmy nie chce mi pomóc. Na początku dzwoniłam, pisałam e-maile, zapewniali, że się tym zajmują, że problem zostanie rozwiązany. Mija 3 miesiąc i nic się nie dzieje. Nikt nie dzwonił z działu technicznego, aby mi pomóc. Nie mogę w pełni korzystać z usługi HBO, za którą płacę co miesiąc ! Porażka! Właśnie zdecydowałam, że przejdę do innego operatora. Może będzie podobnie, ale na chwilę obecną kończy mi się umową z Polsatem i przez te perypetie i słabą ofertę jaką otrzymałam w związku z tym, ze kończy mi się umową rezygnuję z nich! Mam serdecznie dosyć tej firmy! Reklamacje złożę tak czy inaczej, ale nie wiem czy kiedykolwiek coś z nimi załatwię. Odradzam! VOD i HBO cały czas się zawiesza. Z VOD w ogóle nie korzystam, bo ten ich system z wypożyczalnią jest jak za króla świeczka.
    Wadysame wady!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ss / 2017-12-05 17:44
    Cyfrowy Polsat to jakaś porażka. Nie wywiązują się z usług, za które im płacę. Często trzeba wznawiać połączenie z satelitą bo nie ma sygnału chociaż w okolicy nie ma zadrzewień ani budynków. Jak zadzwonię na infolinię to próbują mi wmówić, że warunki atmosferyczne są niekorzystne co oczywiście jest totalną bzdurą.Po raz kolejny czekam już ponad godzinę aż łaskawie ponowią sygnał. Oczywiście w tym czasie musisz mieć włączony telewizor i dekoder także za prąd płacisz tak jak w momencie oglądania. Dekoder potrafi się wyłączyć o różnych porach dnia. O multiroomie nawet nie wspomnę. ODRADZAM
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
  • ~Barton / 2017-12-04 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacyjna telewizja żadnych problemów cena za Max pakiet i 3 multirom 64zl rewelacja wszystko chodzi rewelacyjnie za taki pakiet w nc+ 150 zl
  • ~Andrzej / 2017-11-29 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Lekko deszcz popada zaras przerwane programy lub lekki wiatr powieje.
    ZaletyZadne.
    WadyReklamy itylko reklamy mam tego dosyc.
    MiejscowośćOberhausen
  • ~KachaKacha / 2017-11-29 09:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Właśnie dzwoniłam do CP ponieważ nie działał mi dodatkowy dekoder z muliroomu. Trafiłam na mega niemiłego i chamskiego pana. Chamskie odzywki rozmowa z łaską jakby tam za karę siedział. W pewnym momencie miałam wrażenie że traktuje mnie jak idiotkę. Jak poprosiłam w końcu żeby z kimś innym rozmawiać to stwierdził że jednak nie potrzebuje pomocy? Z tego wszystkiego zapomniałam zapisać jak się nazywał. Ale może i dobrze bo mógłby juz tam nie pracować... Porażka!!! Taka firma i tak nie mili pracownicy!!!
    ZaletyRozwiązał problem (ale z łaską)
    WadyNiemiła i chamska obsługa klienta
  • ~Stanisław / 2017-11-26 10:02
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem klientem CP od kilku lat,w m-cu Styczeń 2017r.w ramach promocji wymieniłem dekoder hd-5000 na EVOBOX PVR i przy tej okazji przedŁużyłem umowę na świadczenie usług przez CP.Dodatkowo posiadam usługę tzw.MULTIROOM z dekoderem MINI HD 2000, który w m-cu Luty.br.musiałem wymienić ponieważ uległ awarii ipoprzez konsultacje na infolinii CP kurierem dostarczono dekoder HD 5000 /używany/który był niesprawny.Udałem się do punktu CP na wymianę na drugi HD 5000, który też po konsultacji na infolinii okazał się dekoderem niesprawnym i też wizualnie były widoczne ślady używania.Ponownie udałem się do punktu gdzie wymieniłem na HD 5500S.Po godzinnym uzytkowaniu.dekoder samoczynnie się wyłączył.Musiałem znowu interweniować na infolinii,gdzie okazało się że ten dekoder nie ma nadanych uprawnień-czekałem kilka minut na przywrócenie.Plusem na CP jest to,że na infolinii jest miła obsługa,która potrafi doradzić.
    Zaletymiła i fachowa obsługa konsultantów na infolinii
    Wadysprzęt oraz usługa multiroom-gdzie odblokowanie wiąże się z wyjmowaniem kart,to zwiększa awaryjność sprzętu
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Wnuczka / 2017-11-25 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa w call center ponizej krytyki. Po godzinnej probie uzyskania informacji zrezygnowałam. Rozmowa polegała na tym, ze bylam przełączana od jednego konsultanta do drugiego, co gorsze samowolnie włączyli odpłatne usługi nie informując wlasciciela o tym - w tym przypadku mojej Babci, kobiety lat 70.
    MiejscowośćKrośniewice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1712
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 777
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149