Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 79 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
-
~Barton / 2017-12-04 13:08
Rewelacyjna telewizja żadnych problemów cena za Max pakiet i 3 multirom 64zl rewelacja wszystko chodzi rewelacyjnie za taki pakiet w nc+ 150 zl -
-
~Andrzej / 2017-11-29 17:43
Lekko deszcz popada zaras przerwane programy lub lekki wiatr powieje. ZaletyZadne.WadyReklamy itylko reklamy mam tego dosyc.MiejscowośćOberhausen -
~KachaKacha / 2017-11-29 09:12
Witam. Właśnie dzwoniłam do CP ponieważ nie działał mi dodatkowy dekoder z muliroomu. Trafiłam na mega niemiłego i chamskiego pana. Chamskie odzywki rozmowa z łaską jakby tam za karę siedział. W pewnym momencie miałam wrażenie że traktuje mnie jak idiotkę. Jak poprosiłam w końcu żeby z kimś innym rozmawiać to stwierdził że jednak nie potrzebuje pomocy? Z tego wszystkiego zapomniałam zapisać jak się nazywał. Ale może i dobrze bo mógłby juz tam nie pracować... Porażka!!! Taka firma i tak nie mili pracownicy!!! ZaletyRozwiązał problem (ale z łaską)WadyNiemiła i chamska obsługa klienta -
~Stanisław / 2017-11-26 10:02
Jestem klientem CP od kilku lat,w m-cu Styczeń 2017r.w ramach promocji wymieniłem dekoder hd-5000 na EVOBOX PVR i przy tej okazji przedŁużyłem umowę na świadczenie usług przez CP.Dodatkowo posiadam usługę tzw.MULTIROOM z dekoderem MINI HD 2000, który w m-cu Luty.br.musiałem wymienić ponieważ uległ awarii ipoprzez konsultacje na infolinii CP kurierem dostarczono dekoder HD 5000 /używany/który był niesprawny.Udałem się do punktu CP na wymianę na drugi HD 5000, który też po konsultacji na infolinii okazał się dekoderem niesprawnym i też wizualnie były widoczne ślady używania.Ponownie udałem się do punktu gdzie wymieniłem na HD 5500S.Po godzinnym uzytkowaniu.dekoder samoczynnie się wyłączył.Musiałem znowu interweniować na infolinii,gdzie okazało się że ten dekoder nie ma nadanych uprawnień-czekałem kilka minut na przywrócenie.Plusem na CP jest to,że na infolinii jest miła obsługa,która potrafi doradzić. Zaletymiła i fachowa obsługa konsultantów na infoliniiWadysprzęt oraz usługa multiroom-gdzie odblokowanie wiąże się z wyjmowaniem kart,to zwiększa awaryjność sprzętuMiejscowośćSłupsk -
~Wnuczka / 2017-11-25 15:51
Obsługa w call center ponizej krytyki. Po godzinnej probie uzyskania informacji zrezygnowałam. Rozmowa polegała na tym, ze bylam przełączana od jednego konsultanta do drugiego, co gorsze samowolnie włączyli odpłatne usługi nie informując wlasciciela o tym - w tym przypadku mojej Babci, kobiety lat 70. MiejscowośćKrośniewice -
~Józek_1972 / 2017-11-06 17:30
Kupiłem moduł Cam.Telewizor z DVB-S i S2 miał działać.Już wymieniłem 3 razy moduł Cam.i nic brak kanałów TVN TVP i jeszce innych a Polsat i podobne są gdzieś miedzy 125 a 980 kanałem.TRAGEDIA w/g obsługi moduły Cam działają dobrze z TV Samsungami a ja kupiłem BLAUPUNKTA!!!! A teraz to się będę męczył z tym syfem chodzi mi o moduł cam przez 2 lata.Uważajcie na te moduły. ZaletyŻADNYCHWadyKOMPLETNE DNOMODUŁ CAM mam 3 miesiące i wymieniłem 3 razy.Na infolini stwierdzili że te moduły dobrze działają z tv Samsungami... -
~henryk / 2017-11-05 17:56
zamienił stryjek siekierkę na kijek. Ja zmieniłem dekoder na nowszy Skorzystałem z programu smart dom. I tu się zaczęło. Płać za dwa abonamenty gdyż mam obowiązek wypowiedzenia starego dekodera przez dwa miesiące. Tego wcześniej nikt mi nie powiedział (czytaj umowę napisaną małymi literkami ale do tego potrzebny jest prawnik, bo ja z tego nic nie rozumie) To chyba rozumie Majewski i Ibisz w swoich reklamach zwłaszcza za tą kasę którą wzięli za te reklamy. ZaletybrakWadyautoryzowane punkty Polsatu nie mają kompetencji W czasie mojej wizyty w jednym z nich sympatyczna pani wykonała 3 telefony z prośbą o instrukcjepolsat wszystko ma w dokumentach -
~Dejw / 2017-11-05 12:38
Jestem po prostu zawiedziony na cp , czekam na koniec umowy, jak monter zauwazyl że ma do czynnienia z cyfrowym Polsatem to od razu powiedział że bedzie problem z jej ustawieniem ustwial miernikiem antene i co sie okazało nie bedzie wiecej procent niż 49 ha szał wezwalem drugiego tez ustawial i to samo, nie oglądam wcale tv , czekam na koniec umowy i biorę nc ;) a ten badziew niech św w **** wsadzą ZaletyNIE MA ZALETWadyDuzo by pisac2 lata -
-
~mielcarek / 2017-11-04 08:22
radze wszystkim trzymac sie z daleko od polsatu. dali mi 5 lat temu dekoder ktory jak chcesz cos nagrac to musisz miec wlaczone na tym kanale co nagrywasz masakra co za gowno. nie bylem swiadomy tego ze przy podpisaniu nowej umowy moglem go wymienic i koniec zabawy po miesiacu gdy to zglosilem to mieli to w dupie co za bagno ten polsat -
~Pol / 2017-10-28 22:11
W kółko leci to samo. Panie S jestem w młodym wieku i nie mam altzchaimera. Nabijanie kieszeni na puszczaniu co weekend tego samego dziadostwa to przesada. Nie mogę doczekać się aż skończy mi się umowa. Szeroko będę namawiał wszystkich aby nie wiązali się z PC. W tygodniu seriale zatykające ludności mózgi a na weekend sam syf i to co tydzień. Żadnego dobrego filmu. A sport to co dobre to wszystko płatne. A i dekodery kompletna chińszczyzna. Po podpisaniu umowy działał kilka dni i padła przetwornica potem zasilacz. Jedno wielkie G...o. ZaletyBrakWadyWszystkie z możliwychSzkoda mi na to czasu -
~Nena / 2017-10-23 08:12
Najgorsza TV w Polsce kiedy ją miałam to jej nie miałam bo ciągle zakłócenia z powodu pogody nawet w słoneczny dzień, za 1 zł nie dopłaty przerywany sygnał a kiedy w końcu wymowiłam umowę oddałam sprzęt to po czasie okazało się ze naliczyli 700 za brak sprzętu który oddałam i miałam na to fakturę, po ciężkiej walce dopuścili ale naliczyli 186 zł za programy które podobno miałam na próbę i za dzierżawę dekodera po 5 zł miesięcznie za kilka miesięcy sobie wymyślili, ja się pytam skoro blokowali TV za 1 zł to jakim cudem mogłam nie zapłacić 186 zł w sumie i mieć sygnał?
Oszuści, naciągacze złodzieje! Zapłaciłam im te pieniądze a nawet Więcej bo dwa razy po 100 niestety podali mnie do sadu a jak zadzwoniłam do nich z jakiej racji to zaraz przyszło sprostowanie ze jest to spłacone ale jeszcze procent dla firmy windykacyjnej no kurrrr śmiechu warte sprawa się odbyła o 25 zł!!! I pewnie jeszcze dojdą mi koszta sądowe.
Jednym słowem UNIKAĆ nie dajcie się nabrać! -
~gienek / 2017-10-21 12:14
Mam najwięcej pretensji,że w nowym menu w dekoderach HD 3000 i PVR HD 7000 przy używaniu nagrań w czasie przewijania w przód lub w tył na ekranie telewizora 40% powierzchni od dołu przesłania ciemny baner z strzałkami kierunku przewijania. W czasie szybkiego oglądania np nagranych meczy siatkówki, skoków narciarskich itp. można dostać palpitacji serca z nerwów. Zaletydużo lepiej działające EPG, niż w starej wersji oprogramowania.Wadyza duży baner przesłaniający ekran przy korzystaniu z pilota w czasie korzystania menuok.. 20 lat Pierwszy dekoder kupiłem na własnośc, następne w punktach obsługi klienta. . -
~Anna / 2017-10-14 23:07
Wiecznie mi sie tnie tv....mam placone hbo go non stop sie zacina.....obsluga niekompetwntna...wprowadzili mnie w blad stad mialam niedoplaty ......jedna wielka lipa.mam doactego zacinania sie wmszczegolnei wieczorami.Na pewno rezygnuje z koncem umumowy.... ZaletyDuże mozliwosciWadyNieustanne zacinanie sie kanałówNowogród -
~Katarzyna B. / 2017-10-10 11:08
Cyfrowy Polsat, naciąga swoich Klientów na 199,00 zł, grozi windykacją, sądem, itp, posądzając o kradzież sprzętu, który wrócił do nich zgodnie z umową ale nie raczyli wpisać go na protokół odbioru, a ja nie pomyślałam że mogą chcieć mnie oszukać na tak idiotycznym elemencie naszej współpracy!
Otóż zaczęli mnie ścigać w tym roku, za brak zwrotu routera w kwietniu 2015, przy zmianie umowy i otrzymaniu nowego sprzętu. Najlepsze jest to, że mam protokół zwrotu modemu i otrzymania nowego routera z funkcją modemu. Rozumiem, że to u nich typowa praktyka, że w takich sytuacjach zabierają tylko połowę sprzętu? A może jednak celowo na protokole nie ma drugiej części i liczą na to, że Klient nie doczyta, że nie ujęli wszystkiego? Wydaje się, że jest to praktyka nielegalna i nie omieszkam zgłosić ich do UOKiK, że próbują mnie oszukać.WadyZłodzieje -
~Mirek / 2017-10-08 20:07
Najgorsze gówno na rynku zacina przerywa nawet przy ładnej pogodzie a jak pada to można tylko radia posłuchać na Kasprzak który jest lepszy od telewizji cyfrowy polsat ZaletyŻadnych zaletWadyCałą telewizja polsat to jedna wadaŚwidnik -
~ANNA / 2017-10-08 18:54
Nie zadlugujecie na żadną opinię dziś mecz a wasze kanały się zacinaja wszystkie TVN idzie bez zarzutów słaby zasięg przez pogodę i tak jest cały czas do tego żeby się dodzwonić do was muszę czekać 20 minut - rezuygnyje z usług za które płacę bez podstawnie nie warto z wami współpracować -
-
~Monia / 2017-10-06 22:15
Od 2 lat jestem klientem Cyfrowego Polsatu i zdecydowanie odradzam. Nie dosc ze.dekoder dosc czesto sie zawiesza i jedynym rozwiazaniem jest odlaczenie od pradu to nie do wytrzymania jest brak sygnalu przy niewielkim wietrze czy deszczu. W dziejszych czasach,zeby nie moc.ogladc tv jak pada deszcze to jesf nieporozumienie. ZaletyBrak zaletWadyBrak sgnalu, zawieszanie sie dekoderow,czeste blokowania i koniecznosc wymiany kart z dekodera glownego2 lata -
~klient / 2017-09-26 21:03
Nie polecam. Może Majewski i Ibisz wzięli dobrą kasę za swoje reklamy. ale obsługa w autoryzowanych punktach sprzedaży jest fatalna. Nikt nic nie wie. W trakcie rozmowy w punkcie obsługi klienta w Wschowie sympatyczna pani wykonała dwa telefony po instrukcję jak rozwiązać problem. 10 lat zmieniłem abonament z możliwością przeniesienia nr tel. i internetu -
~Karo / 2017-09-25 11:54
Odradzam banda oszustów i złodziei naciagacze po zapomnieniu i zblizajacej się konczoncej umowie 10 kar.Nich ciekawego ZaletyŻadneWadyBardzo dużo -
~Człowiek niezadowolony z produktu / 2017-09-19 19:24
Ja bardzo przepraszam ale czy to jest normalne być aż tak skąpą telewizją ,że po roku nadpłaty 7 złotych z hakiem ,zablokować mi kanały bo nie wpłaciłem 2.19 złotych?! A kto mi odda te wszystkie pieniądze za nadpłatę hmm? osobiście nie polecam jakichkolwiek umów z tą platformą telewizyjną.
strona 79 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »