Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dobry ziom / 2017-07-03 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    niestety wystawiam złą opinie ponieważ gdy na niebie pojawi sie jaka kolwiek chmura nie burzowa to znika sygnał a umowę mam do konca sierpnia i przechodze na zwyczajną kablówkę przynajmniej tam nie pwrodzadzają w błąd klienta
    ZaletyBRAK ZALET
    Wadyzanikający sygnał przy najmniejszej chmurze
    3 lata korzystam
  • ~abonamentka / 2017-06-25 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę o czytelne programy i ich opisy. Przed zmianą opisy były czytelne a obecnie nie mogę ich przeczytać. Czytałam opinie i są osoby które mają podobne problemy z odczytem jak ja.Proszę o rozpatrzenie tej prośby. Macie wiele złych opinii i nie reagujecie na nie to chociaż zareagujcie na nasze prośby.
  • ~Monika / 2017-06-20 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta - była niby dobra, ale rachunki przyhodzą 40 razy większe. Reklamacja nieuznana, a odpowiedź napisana takim językiem, że i prawnik nie zrozumie. Oszustwo czy głupota? Sama nie wiem, ale nikomu nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    Zakup przez telefon, 2 miesiące temu, miało być 1 zł miesięcznie (oferta smart dom), a jest 39,99
  • ~Brynio / 2017-05-04 16:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Moi drodzy parafianie, zle dobrana antena nie bedzie dzialała w każdą pogodę. Antena działająca cały rok bez zerwań kosztuje 700 zł z montarzem. Mamy w tedy Cyfrowy Polsat cały rok, tak jak kablówki. Jestem instalatorem i wiem... W NC plus maja slabiutkie nadajniki - transpondery i aby tv chodziła jak w CP trzeba mieć droższą antenę. Racja nc i cp na antenie fi60 bedzie chodzić ale nie okrągły rok bez zakłuceń. Sam ze wzgledu na finanse mam cp na antenie fi 80 i starym konwerterzem czasem tnie... Nowa ant 80 i droższy konwerter i CP chodzi do 8 lat bez zerwań. W NC trzeba juz ant fi120 i konwerter gold...
    ZaletyNie narzekam, 30 zł i tylko 3 hbo nie mam. Dodatkowo internet 120Mb/s działa płynnie, place ok 60zl. W sumie około 90
    WadySzybka windykacja, jak na moje zarobki nieraz za szybka. Na szczescie pisanie maili pomoglo i teraz wyswietlaja tylko pasek u dolu ekranu :D no i wada sa te ciagle przypomnienia. Za dwa dni, za dzien, za minute:) jakby to byl koniec swiata
    od 2004r
  • ~Wiedźma / 2017-02-22 21:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Ostatnio przy każdym zawirowaniu pogodowym są problemy z odbiorem, brak lub przerywany sygnał z anteny. Czasem kilkugodzinne. Obsługa niezbyt grzeczna, przypomina sobie o kliencie i o zasadach miłej obsługi tylko wtedy, gdy kończy się umowa i grozi im utrata klienta. Gdyby nie szeroki zakres kanałów sportowych, co nęci mojego męża, dawno bym zmieniła. I chyba jednak to zrobię, za kilka miesięcy kończy mi się dotychczasowa umowa.
    Zaletyzakres kanałów sportowych
    Wadyczęste problemy z odbiorem, ciągła zmiana kanałów, brak niektórych (np Planete)
    duże miasto, umowa od kilku lat (5-6?), mam praktycznie wszystko oprócz HBO i Cinemaxów
  • ~Urszula / 2017-02-20 14:34
    Panie Solorz jak mozna tak ludzi okradac ? place 60 zl i co mi w telewizji daja nonstop przez lata badziewiarskich kiepskich rabnietych daleko od noszy albo stawke i wiele innych powtorek co kase sie bierze do kieszeni zamiast kupowac nowosci?tasiemce po pare tysiecy odcinkow w ktorych juz nie maja co wymyslac i ja co miesiac placac tyle kasy nie mam co ogladac
    sam Pan widzi jakie opinie sa na temat tv i internetu jezeli sie nie chce prowadzic uczciwie tv to idz czlowieku na emeryture a daj czlowieka ktory moze zrobi ze my klienci bedziemy zadowoleni jezeli sie nie zmieni to pare osob zrezygnuje z tego
    Zaletyzadne!!!!
    Wadybardzo duzo
    ok 5 lat place 65 zl
  • ~Marek / 2017-02-04 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Zła pogoda albo deszcz 300 km ode mnie do nadajnika ( mgła, deszcz, śnieżyca, w sumie bez różnicy, obojętnie jakie warunki pogodowe oprócz lata ) nie ma telewizji, a za nią miesięcznie płace 50 zeta. Czy jest sens? Lepiej zapłacić umowna karę w wyskoksci ok. 315 zeta i miec z głowy tych oszustów i wziasc kablówkę, która w sumie sie jest o wiele tańsza, ale przynajmniej działa bez zarzutu! Nie pozdrawiam POLSATU CYFROWEGO BO GRA SOBIE W KULKI Z NAWET STAŁYMI KLIENTAMI. POWODZENIA ALE WAM SIE TO NIE UDA!!! TRZYMAJCIE TAK DAJEJ
    ZaletyZero
    WadyMILION
  • ~jarek / 2017-01-25 13:27
    Nie polecam,mam trzy odbiorniki w domku jednorodzinnym i co jakis czas musze przekladac karte z glownego dekodera do innego odbiornika jest to upierdliwe,czekam do konca umowy i zmieniam operatora.
  • ~ewa / 2017-01-18 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    telewizja kiepska częste braki takiej firmy nie powinno być na rynku
    Zaletynie ma żadnej zalety
    Wadybraki telewizji,niesympatyczna obsługa wraz z kierownikiem
  • ~Patrycja78 / 2017-01-15 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Prehistoryczna telewizja.
    Bardzo dlugie oczekiwanie na przelaczenie kanalu. Same stare probramy, bardzo malo nowosci. Czeste zawieszanie sie i problemy z odbiorem. Brak mozliwosci wyszukania problemu przez lupke - wyszukanie po nazwie. Przekladanie karty w urzadzeniach co kilka dni jest bardzo denerwujace. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, glownie stare filmy, problemy w dzialaniu,nie powinno byc przekladania karty co kilka dni
    Przez tel - Smart Dom
  • ~Anna / 2017-01-15 03:55
    Ogladam wiadomosci pulsatu za Granica, sa beznadziejnie jalowe, nudne i bardzo asertywne. Tam nie ma wogóle energi. Dlaczego NIC nie wspomnieliście o WOŚP?? To już przesada. Żeby nie internet to myślałabym, ze Macierewicz jest święty. Może potrzebna nowa krew.
  • ~Kris / 2017-01-03 09:12
    5 miesięcy CP i minimum co 2 tygodnie telefony bo coś znowu nie działa. W końcu wymieniłem dekoder główny. Zaczęło wszystko ładnie chodzić. Moja euforia trwała całe dwa dni gdyż dekoder dodatkowy multiroom został zablokowany i nie można go odblokować ponieważ nie widzi nowej karty lecz starą.(nadmieniam ze dekoder blokuje sie cyklicznie z przerwami od 3 dni do 2 tygodni i wowczas należy do dekoderu dodatkowego włożyć kartę z głównego co skutkuje anologicznie przerwaniem oglądanego programu i bieganiem z pokoju do pokoju. Oczywiście przy podpisywaniu umomy nie było nawet wzmianki na ten temat. Kontakty z biurem klienta gdzie siedzą mało rozgarnieci( mam wrażenie ze rozmawia się z automatem ktory ma wgrane regółki ktore powtarza jak mantrę) to porażka. Kilka telefonów dziennie gdzie na połączenie trzeba czekać srednio 15 min. a później odsylanie do kogos innego gdzie trzeba znów powtarzać od nowa wszystkie dane i problem z jakim się dzwoni. Jednak to nic nie zmienia bo nastepny też nie umie poradzić sobie z tematem. Mija cale 2 dni rozmowa z 7 "KONSULTANTAMI" i juz mam ponowny odbiór. Tylko nie wiem na jak długo i czy mogę się cieszyć z "cudownej" platformy. Jeżeli chodzi o internet to dno. Proste filmiki się zacinaja wieszaja się stony apobyt w innym pokoju niż router to tak jak pokonanie przepaści.Inernet miał być "DO" 70mb/s wiec jest "DO". Ma
    w najlepszym czasie 20mb/s Wiec ich zdaniem wywiązują się z warunków umowy bo jest "DO".
    Jedynie mam nadzieję że zniknie jakiś program i będę mógł się od nich odłączyć za niedotrzymanie warunków umowy.
    ZaletyAlbo nie ma albo ja nie zauważyłem
    WadyZa malo miejsca aby wymienić wszystkie
    5 miesięcy
  • ~walld / 2016-11-17 20:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam, szczerze nie polecam TV od polsatu raz na dwa tygodnie error trzeba dzwonić do biura bo inaczej badziew nie będzie działał i tam zależy jak się trafi na kogoś kompetentne go to działa po kwadransie a jak na inwalide intelektualnego to trzy dni... A co to internetu to obiecywali mega internet a mamy mega gówno, gdzie tylko youtube się nie tnie a prędkość pobierania czasem przekroczy 1mb/s ale w pierwszych swych tygodniach chodził ja złoto

    ZaletyJakieś na pewno SA ale ja ich nie widze
    WadyCóż tu gadac
    trzeci miesiac...
  • ~hary-63 / 2016-10-27 04:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczytałem opinie i dokładam swoje 3 grosze.Na wstępie-nie polecam,odradzam.Trzymajcie się jak najdalej od polsatu.Moja pierwsza przygoda z polsatem..W imieniu pewnej staruszki złożyłem wypowiedzenie umowy.Zrobiłem to zwykłym listem,ale doszedł i to zaksięgowali,bo po otrzymaniu listu rozdzwoniły się telefony z "Cud" promocjami.Na moje kategoryczne stwierdzenie ,że kończę przygodę z polsatem,konsultant podał numer sprawy zaksięgowanej w ich systemie i dali sobie spokój z natręctwem.Odczekałem ustawowe 3 miesiące i odesłałem tuner oczywiście za potwierdzeniem odbioru.Minęły jakieś 2 miesiące od momentu przewidywanego wyłączenia sygnału i przychodzi pismo z polsatu ,że staruszka zalega z opłatami już 2 miesiące.Dzwonię więc do nich i "Zonk".Jak wcześniej w systemie mieli ,że jest wypowiedzenie ,tak okazało się ,że "system" nic nie wie o wypowiedzeniu umowy. I należy płacić.Więc znowu procedura i piszę kolejną rezygnację,ale tym razem wysłałem poleconym z potwierdzeniem odbioru by nie mogli wykręcić się ,że nie dostali.Tak kombinowali z korespondencją ,że przeciągnęli cały okres o około 8 miesięcy.Tak .Staruszka nie korzystała z polsatu.Już nie miała tunera i płaciła za sygnał,którego nie chciała.
    Druga przygoda z polsatem sprzed kilku dni.22.10.2016 nawalił mój tym razem tuner.Były telefony,miłe rozmowy z konsultantami.Za każdym razem z kimś innym.Powtarzanie jak papuga co się dzieje itd.Oczywiście każde połączenie to około godzina na linii.Na szczęście miałem dodatkowy tuner.Tak myślałem ,że to szczęście.Rzeczywistość szybko to zweryfikowała.Dodatkowego tunera nigdy nie używałem ,więc nie był skonfigurowany,a stał u mnie prawie 3 lata.Okazało się ,że nie "chodzi".Więc 23.10.2016 znowu dzwonię do nich ale już w sprawie dodatkowego tunera.Po wielu próbach okazało się ,że dostarczyli z tym tunerem niewłaściwą kartę(przez 3 lata nie byłem świadomy tego faktu.)Następnego dnia rano zadzwonili z obsługi bym udał się do punktu plusa wymienić sprzęt na sprawny.I tu znowu "zonk".Młoda dama mówi mi że mogę ewentualnie sprzęt zostawić ,ale i tak nie sprawdzi go wcześniej jak może dnia następnego.Ja na to-nie ma problemu.Możecie nawet za miesiąc sprawdzić,ale dajcie mi zaraz sprawny sprzęt bo mam dość robienia ze mnie wariata.Panienka tak się oburzyła ,że mówi mi ,że mnie nie obsłuży,sprzętu nie przyjmie ,a jak mam jakiś problem to mogę do innego miasta odległego o 40 kilometrów jechać.Zabrałem sprzęt do domu.Usiadłem.Napisałem wypowiedzenie umowy ze skutkiem natychmiastowym.Wyszczególniłem powody i wysłałem wraz ze sprzętem do polsatu.Zobaczymy co będzie ,ale jestem bojowo nastawiony.Wystarczająco wqrwiony na tę złodziejską szajkę i mogę nawet "kopać " się z nimi w sądzie.
    Na koniec.Rada dla tych którym coś zaświta by iść do polsatu.Zanim podejmiecie decyzję poczytajcie fora,co ludzie piszą.Gdybym wcześniej poczytał nigdy do polsatu nie poszedłbym.Nigdy.Szkoda nerwów.Jak wszystko działa to jest cacy,ale jak coś zaczyna się psuć to walicie głową w mur.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe ,a nawet więcej.A obsługa klienta to jakiś kabaret.
    Były klient
  • ~kruszon999 / 2016-10-03 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    dzisiejszego dnia mialem brak sygnalu od 15 (nie pierwsza taka sytuacja) dzwonie wiec.. dostaje info ze w dniu 3.10.2016 zalegam z oplatami na dzien 4.10.2016.. po czym tlumacze temu panu ze jestesmy dzien przed terminem.. na co on.. no fakkt ale mowi mi dalej ze pomimo tego i tak widnieje u mnie niedoplata za powszedni miesiac.. pytam ile i za co bo przeciez bylo placone..odp cp:ze mam 9 gr niedoplaty i zablokowany sygnal.. paranoja.. gdzie miesiac w miesiac place ten sam abonament i nie bylo zadnych zaleglosci.. poza tym tez jestem ofiara ich samoprzedluzajacej sie umowy.. w polowie pierwszej umowy przedluzyli mi umowe na kolejne 3 lata(oczywiscie za moja akceptacja) prosba o odsluchanie rozmowy na iich korzysc bez przedstawienoa jej mojej osobie.. wiele by tu jescze pisac ale i mi sie juz nie chce a ni wam tego czytac..osobiscie to juz mam dosyc.. mam wiele innych problemow.. ale jak widze ze takie zlodziejstwo sie dzieje i wszyscy o tym wiedza i nikt z tym nic nie robi to sie zastanawiam czy kiedykolwiek w tym kraju rozwiaze nawet najbardziej blachy z moich problemow..
    Zaletyzero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadyduzo wad.. ale ta najwieksza jest zlodziejstwo.. ale nawet nie to jest najgordze bo oni wiedza ze sa zlodziejami.. najgorsze jest to ze panstwo o tym wie i nic z tym nie robi.. pozdrawiam wszystkich w panstwie prawa..
    2014
  • ~Ewelina / 2016-09-14 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiatr zawieje, deszcz pokropi -obrazu nie ma. Słońce mocniej przygrzeje - tv brak. Nie wiem za co się płaci. Byłam w biurze obsługi to pan z uśmiechem na twarzy stwierdził, że może trzeba spróbować konwerter wymienić i że sama dam radę to zrobić (ja w 8 m-cu ciąży).
    ZaletyNie widać
    WadyBrak zalet
  • ~OpinieTelewizi / 2016-09-07 20:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeden z lepszych dostawców telewizji, szybko i wygodnie. Nie mam nic do zazuczenia!
    Zaletydobry zasięg
    WadyPrzełanczanie kardy od dekodera raz w tygodniu.
    korzystam około 3lata!
  • ~kris / 2016-09-05 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy błąd jaki popełniłem w życiu. Mam telewizję dopiero 3 miesiące a już mam jej dość. W pierwszym etapie nie poinformowano mnie że za kabel antenowy muszę zapłacić gdyz CP daje tylko 10m . Dowiedzialem sie otym dopiero kiedy przyjechał monter (okna w bloku mam po drugiej stronie niż nadawany sygnał). Monter opuścił mieszkanie zanim aktywowała się telewizja. (Miała się aktywować do 24 godzin). Następnego dnia dekoder , który miał być z nagrywarką wyświetlał informację że brak dysku twardego. Długotrwałe próby kontaktu z biurem klienta nie wiele wniosły, musialem osobiście udać się do biura terenowego aby sprawdzili sprzęt. Tam okazało się że faktycznie nie ma dysku. Byłem bardzo zdziwiony że należy włożyć dysk gdyż do tej pory miałem telewizję kablową i dekoder z nagrywarką posiadal dysk wbudowany. Znowu musiałem poświęcić sporo czasu aby skontaktować się z kimś kto przyjmie reklamacje. Po trzech tygodniach oddzwoniono do mnie twierdząc że otrzymalem cały komplet wraz z dyskiem twardym. Na wszelkie proby tłumaczenia że tego dysku nie otrzymałem pani stwierdzila że na pewno był ale może ktoś go wyciągnął. Mocno podirytowany tą odpowiedzią złożyłem ponownie reklamację w celu wyjaśnienia sprawy. Minęło nastepne 2 tygodnie kiedy zjawił się monter i osobiście przyniósł zaginiony dysk. Przeprosił i powiedział że miał go na aucie i zapomniał dać. Sądziłem że byl to wpływ mojej reklamacji jednak się myliłem gdyż po 2 dniach od momentu otrzymania dysku otrzymałem telefon z CP że ja ten dysk otrzymalem w trakcie montażu a to ze dysk jest osobno to powinienem przeczytać w specyfikacji produktu. Pozwolilem się pani wypowiedzieć do końca w tej kwestii a następnie poinformowałem że ów produkt jest już w moim posiadaniu. Pani byla zdziwiona itylko przeprosiła. Sądziłem że to koniec kłopotów, jednak się myliłem gdyż z niewiadomych przyczyn straciłem odbiór programów (nie było żadnych burz oraz silnych wiatrów, tylko kilka słonecznych dni). Spędziłem 3 godziny na telefonie wykonujac kilkanaście połączeń. Odsyłano mnie wszędzie. Wkoncu udało mi się dowiedzieć że antena musi byc rozregulowana i muszę ustawić ją na własną rękę. Kazano mi wejść na dach i samemu poruszać anteną lub zapłacić za regulację 50 zł. lub skontaktować sie z osobą która to zakładała. Niestety dane montera to tylko imię i nazwisko a infolinia nie wie kto tojesi jaki jest nr telefonu. Dodatkowo dowiedzialem się że Polsat nie montuje anten, ani ich nie reguluje. Na pytanie czy umowę podpisałem z Polsat-em czy z panem Cześkiem otrzymalem odpowiedź że wszystko jest w regulaminie na stronie internetowej. Powiedziałem ze to powinno być zawarte w umowie, regulaminu nie otrzymałem a nie moglem go przeczytac na stronie internetowej gdyż nie miałem. Krótka odpowiedź ze stony Polsatu "TRZEBA BYŁO NIE PODPISYWAĆ UMOWY" Wszelkie próby kontaktu z przedstawicielem bezowocne(ABONENT TYMCZASOWO NIEDOSTEPNY). Mialem już dość rozmowy z infolinią i zażądałem połączenia z przełożonym ale i tutaj był opór i mimo moich prób wyegzekowania połączenia z kierownikiem słyszałam tylko "Nie ma takiej możliwości wszystko dowie się pan od nas)
    ZaletyNie ma takich
    WadyWada jest tylko jedna- Nie ma zalet!!!!
    3 m-ce
  • ~Mikołaj / 2016-09-04 21:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Codziennie są jakieś problemy, jak nie ma obrazu, tak dzwięku, obsługa rozkłada ręce a na każdą naprawę trzeba czekać przynajmniej 2 godziny. Samo połączenie z infolinią trwa z 10 minut.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia to tragedia
    Ciągłe problemy
    Na naprawę trzeba czekać +2 godziny
  • ~luk / 2016-07-13 10:25
    Tragedia tylko nie POLSAT mam pakiet za ok. 70 zł a tam nic nie ma same powtórki dajcie spokój nie kupujcie tego lepiej na TEŚCIOWĄ popatrzeć niż na POLSAT
    ZaletyWady
    Wadyza dużo by pisać
    6 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4561
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3918
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967