Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1696 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K.j / 2018-06-16 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    vod to jedna wielka ściema!!!! Zamowilismy dwa filmy przez smsa dostalismy potwierdzenie o dostepie do filmu a filmy nie zostały właczone ! Dwukrotnie dzwonilismy do konsultanta i miało być właczone a dalej nie zostało....Wyłudzają pieniądze tylko a film drogie po ponad 20 zl za jeden
    ZaletyHahaha jakie zalety???? Żal...
    MiejscowośćKrzysztoforzyce
  • ~Dorota / 2018-06-16 06:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta w punkcie w Pruszczu gdańskim ul.kossaka 1/5 była fatalna! Pracowniczka,która dnia 11.06.2018 zastępowała kierownika ( p.Wójcik) próbowała wyłudzić ode mnie pieniądze,wmawiając,że mam umowę dłuższą niż faktycznie i muszę zapłacić za kolejny miesiąc. Nie wykonała żadnego telefonu w celu weryfikacji jej "wiadomości" kazała mi dzwonić i się dowiadywać. Przez całą moją wizytę w salonie była bezczelna, nie uprzejma i kłamała. Natomiast dzwoniąc na infolinię poprostu mnie rozłączono gdy rozmowa zrobiła się dla pracownika nie wygodna. Nie do pomyślenia! Nie polecam współpracy z tą firmą!
    WadyPracownik punktu obsługi oraz pracownik infolinii
  • ~Kończący umowę z SOLORZEM / 2018-06-15 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Słuchaj Panie SOLORZ !!!

    Nie jest już tajemnicą, że osoba z długim stażem nic nie zyskuje gdy podpisuje aneks na następne 2-3 lata. Te praktyki nie tylko stosuje POLSAT.
    TRZEBA ZAWSZE WYPOWIADAĆ UMOWĘ I NIGDY NIE ZGADZAĆ SIĘ NA MEGA HIPER ZAJEFAJNĄ PROPOZYCJĘ POZOSTANIA, bo i tak jest gorsza od nowej dla nowego :( - smutne to ale to fakt.
    Telewizja - jakość kiepska no mozę trochę adekwatna do ceny, bo C+ ma o wiele jakość lepszą. Robiłem tak test o różnych porach dnia i przełączałem od kanału 1 do 20 i 70% to reklamy, 15 % reklamy filmów/programów ect reszta programy dedykowane - DRAMAT !!! - ZA CO MY PŁACIMY PYTAM SIĘ !!!

    INTERNET - hahahahaha no i to jest najlepsze :) - umowa LTE dla VIP-a ( bo tak mnie nazwali ), pewnie z racji mojego długoletniego stażu :) - kończyła się umowa ( LTE - 90 GB dzień/ 200GB noc ) - propozycja LEPSZA :) - 45GB dzień ale za to Router w technologii Advance :) ( 1,8-0,45bm/s ) - masakra jakaś !!! - co za syf!!!


    ZaletyBRAK
    Wady100%
    MiejscowośćŻywiec
  • ~beta / 2018-06-08 21:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet w Cyfrowym polsacie porażka...tyle lat przedłużania umowy i daja takie ochłapy w tak kosmicznych cenach, że wstyd pisać. Internet po wykorzystaniu 70G chodzi bez limitu w LTE...ale zrywa co chwilę, że szlak człowieka trafia.
    ZaletyBRAK
    Wadyzrywa połączenia średnio co 10 minut
    MiejscowośćKatowice
  • ~Piotr / 2018-06-08 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ojciec miał Cyfrowy Polsat, ale niestety nagle...
    ...zmarł. Umowę udalo się zerwać pomyślnie (po tym co wydarzyło sie później, aż dziw, że za darmo) Sprzęt został zdany, ale na koncie abonenckim została nadpłata. I teraz kwiatek nad kwiatki. Żeby uzyskać tą nadpłatę moja matka musiałaby iść do sądu, żeby dostarczyć akt notarialny świadczący o jej dziedziczeniu (haha). Kuźwa to nie dom, czy samochód, tylko niecałe 100zł. Zaznaczę, że wcześniej odzyskiwałem nadpłatę z Orange i Neostrady i została ona przelana NA MOJE konto w przeciągu 1 dnia! Jedyne czego potrzebowałen to dowód osobisty. Za zaległy rachunek upomną się po godzinie, ale jak już trzeba oddać pieniążki to nie. Wstyd i brak jakiegokolwiek honoru. Udławcie sie tą stówą.
    MiejscowośćSiemianowice Śl.
  • ~Damian / 2018-06-07 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie róbcie z człowieka idioty bo dobrze wiem że zmniejszacie prędkość internetu który ponoć jest bez limitu.W pale to mam ze niby dużo go używam i stąd to ograniczenie płacę pieniądze ciężko zarobione za internet bez limitu to ma być bez limitu.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyPrędkość internetu
    MiejscowośćKowal
  • ~czarek / 2018-05-30 21:07
    Ocena: 1.33 / 5
    jedno wielkie G....dzis odebralem nowy dekoder ktory oczywiscie nie dział,zostaje bez tv do srody,w sumie to samo jest z internetem,ktory sie tnie,ze nie mozliwosci z niego skorzystac,jedyne pocieszenie z braku tv to to,ze nie bede musial ogladac reklam:)
    reasumujac kazdy normalny czlowiek powinien sie trzymac od cp z daleka
    jedyne co potrafia to namawiac na przedłuzenie umowy,w koncu moze ktos wpadnie na to zbierze sie kupa ludzi wypowie im umowe w koncu to w ich interesie jest zeby klijent byl zadowolony,sam pogadam z adwokatem czy nie daloby im jakiejs sprawy zrobic za to wszystko bo powolutku mam dosyc
    pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadynie da rady wymienic wszystkich
    MiejscowośćLublin
  • ~Darek / 2018-05-26 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo pisać. Jedno wielkie G pod każdym względem. Ich superszybki internet (jak to sami twierdzą) LTE 25GB kończył się po paru godzinach o dziwo, max prędkość pobierania to ~2MB/s. Po lejku 250kb/s a często 50kb/s. Taki internet człowiek miał 20 lat temu. Mogłem sobie iść zrobić kawę, wypić ją i umyć i kubek a strona nadal się wczytywała.
    ZaletyFajna nazwa
    WadyCała masa.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~iloooo / 2018-05-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nikomu nie polecam cyfrowego polsatu. Same problemy, wcale niemała cena w porównaniu do innych telewizji. Co chwilę są problemy z dostępnością kanałów. Dekoder jest bardzo awaryjny. rezygnacja z umowy jest strasznie przedłużana.


    Dzisiaj np. (i nie pierwszy raz) wszystkie kanały nie działają, pojawia się info że tego (każdego) kanału nie masz w abonamencie jeśli to pomyłka skontaktuj się z działem obsługi klienta ;/

    słabo......


    ODRADZAM!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, wiecznie problem z dostępnością kanałów
    MiejscowośćLędziny
  • ~Kazek / 2018-05-17 13:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Ociągają się z wystawianiem faktur, co jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 106b ust. 3 Ustawy o podatku od towarów i usług (czynny podatnik VAT ma obowiązek wystawienia faktury na żądanie osoby fizycznej). Apeluję do wszystkich użytkowników Cyfrowego Polsatu: ŻĄDAJCIE FAKTUR !!! Za powyższym przemawia niejasno skonstruowana oferta i umowa, z których nie wynika, czy ostateczna kwota do zapłaty zawiera podatek VAT, czy nie. O odmowie, ociąganiu się lub nie terminowym ich wystawianiu, a także błędach w fakturach, powiadamiajcie właściwy US w Warszawie wg adresu siedziby Cyfrowego Polsatu.
    ZaletyBrak.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ania / 2018-05-12 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    usługa bardzo słaba, zależna od dobrej pogody, brak pomocy technicznej
    Zaletybrak
    Wadywiele
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Baiyz / 2018-05-11 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontaktowałem się z tą "korporacją" wyuczone same regulki na pamięć jak roboty, zero podejscia ludzkiego, czlowiek z kilkuletnim stazem moze liczyc tylko na podywszeenie kosztow niz na polepszenie pakietu.
    Pisza o ofertach 150 Mbit/s na LTE jako pewnie jedyny uzytkownik na sygnale radiowym...
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    ZaletySzybki kontakt
    Wadyza mała ramka żeby to zmieścić..
  • ~Dioda144 / 2018-04-30 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, skończy się umowa i zmianie te dziadostwo. Po 6 miesiącach od montażu na własny koszt, było trzeba regulować ustawienia bo obraz i dźwięk był klatkowy. Polsat nie ma żadnej brygady która robi to w ramach umowy, człowiek zostaje sam sobie. Po znalezieniu firmy zapłaciłem kolejną stówke za regulacje. Postanowiłem zwrócić się o rekompensatę w formie niższego abonamentu, w dziale reklamacji usłyszałem cytat "ja mam 10 lat antenę i nic się nie dzieje z nią, nie ma Pan co liczyć na rekompensatę" co mnie interesuje ile gość ma antenę, mi się posypały wszytko po pół roku. W salonie jeden z dekoderów cały czas aktualizował programy po każdym włączeniu tv, Pani stwierdzila ze mam krzyżyki wyłączyć za każdym razem. To mówię jej ze 3 inne dekodery tego nie robią tylko ten, a ona ze w domu tak robi, krzyżykiem i po sprawie. Co mnie interesuje jak ona ma w domu. 3 dekodery normalnie działają ten ciągle aktualizuje i chce wymienić go na inny (swoją drogą on już raz był wymieniony). Nie polecam usług tej firmy bo pod pisaniu umowy mają klienta w du....
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena
    MiejscowośćKatowice
  • ~yorck / 2018-04-18 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilkunastu lat posiadałem cyfrowy polsat płac za pakiety z programami z których nigdy nie korzystałem. W czerwcu konczy się kolejna umowa za która płaciłem 69,99zł. Jestem w wieku juz nie pierwszej młodosci wiec ogladanie bajek, filmów dla dorosłych czy kanałów USA mnie nie intersesowało i nie interesuje jak miliony Polaków. Chcąc oglądać sport bo tym najbardziej sie interesuję zmuszony byłem do wziecia tegoż pakietu z dodatkowym dekoderem poniewaz w zamiarze miałem tez przystapic do SmartDom i nabyc abonament w Plusie. Nie doszło do skutku poniewaz obecny operator telefoni przedstawił lepsze warunki. Pozostałęm z niechcianym dodatkowym dekderem. Jak zwykle przed koncem umowy zgłąszaja się telemarketerzy i namawiają na przedłużenie umowy. Poniewaz jak juz wczesniej pisałem byłem z CP od poczatku sadziłem, że otrzymam rabat przy kolejnej umowie. Nie miłą obsługa nic poza tym co jest oferowane w internecie nie podaje a po zakonczonych dyskusjach w chamski sposób przysłaja maile o termienie płatnosci co mi sie przed lata zwiazku z tym operatorem nigdy nie zdarzyło zapomniec reugulowac naleznosci. UWAZAJCIE NA TEGO OPERATORA ---- JAKI PAN TAKI KRAM j
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Kazek / 2018-04-14 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam z całą odpowiedzialnością wszystkie negatywne opinie. Dodaję niekompetencję i arogancję osób obsługujących klientów w systemie elektronicznym. Na to mam szereg dowodów w postaci obustronnej korespondencji, z której wynika, że abonenci są kretynami. Potencjalnych klientów tej spółki przestrzegam przed zawieraniem umów. Niech idą do konkurencji lub założą własne anteny na dachach lub balkonach. Będzie taniej i bez komplikacji. Odnosząc się do oceny parametrów obsługi klienta, to należałoby wprowadzić skalę ujemną.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~wsiekla klientka / 2018-04-12 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nigdy wiecej tej firmy - krzak. Gdy umowa sie skonczyla i zrezygnowalam wszystko zostalo zalatwione jak trzeba w terminie oplaty, zdanie sprzetu. I myslalam, ze jest ok ale po kilku miesiacach zaczela mnie atakowac firma windykacyjna jakoby nie zdalam sprzetu i chca 900 zl oplaty. Jak sie okazalo oczywiscie pol(s.hit) mial wszystkie dokumenty ale maja taki burdel ....
    Obsluga ma wszystko w powazaniu a ja mam sie uzerac z jakas firma windykacyjna ktora odsyla mnie na ta oblesna obsluge CP. Sprawa zglosilam na policje bo nie da sie z nimi dogadac a wina nie wystapila z mej strony tylko wynikla z burdlu jaki ma polsat.
  • ~Anonim / 2018-04-06 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało, sami włączają sobie usługi a później karzą płacić. Nigdy więcej usługi u solarza!!!!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aaa / 2018-03-31 00:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Multiroom - o polonocy musze budzic innych domownikow i leciec po karte glowna inaczej dekoder zostanie zablokowany.
    MiejscowośćPuławy
  • ~Bogna / 2018-03-29 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam . Wypowiadam właśnie umowę na TV oraz internet. Usługa fatalna, nie wiem na jakich zasadach ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego. Niekompetentna obsługa. Zmieniono mi warunki umowy bez mojej zgody. Niemerytoryczne odpowiedzi na zadawane pytania. Brak wglądu do faktur, mimo wielokrotnych zapewnień nie otrzymałam żadnej faktury TV po samowolnej zmianie umowy przez Polsat. Jestem pewna ,że złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
    Wady słaba oferta programowa, ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego,brak wglądu w faktury TV , niekompetentna obsługa
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~oszukany / 2018-03-22 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUŚCI
    Nie dajcie się nabrać na bonusy z racji posiadania konta w plusbanku, kit i jedno wielkie oszustwo.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1696
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 760
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 330
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063