Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2018-01-15 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Umowa od kwietnia 2016r na dwa lata-dzisiaj mamy 16.01.2018 i poraz czwarty padł dekoder(Evobox PVR).Trzy razy wymieniałem na inny-w salonie wszyscy zawsze zdziwieni bo to przecież"dobre dekodery".U mnie wytrzymują 1/2 roku,potem w każdym ta sama usterka-najpierw komunikat że nie można odczytać dysku,a nastepnie dekoder umiera.Sąsiad ma umowę od trochę ponad roku-i niedawno też wymieniał,a to druga jego wymiana,czyli trzeci dekoder.
    Przy silniejszym wietrze,lub najmniejszym deszczu brak sygnału.W lato(a zeszłe było deszczowe i burzowe0brak sygnału prawie codziennie.Uff,dobrze że kwiecien już blisko.Nie mogę się doczekac.
    ZaletyOferta,obsługa klienta na infolinii
    WadyTandetny sprzęt,słaba jakość sygnału
  • ~Michał / 2018-01-03 09:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Od dnia 2 stycznia nie można ogladać programu ZDF. Opcja EPG pokazuje program ZDF i wszystko się zgadza, natomiast obraz pochodzi z programu Juwelo. Dotyczy Evoboxa, ponadto na tym urządzeniu blokowane są inne Europejskie programy z listy FTA. Raczej to przykład cenzury z czasów PZPR.
    ZaletyTylko nagrywanie w Evobox.
    WadyNa dzień dzisiejszy cenzura programów na urządzeniu Evobox przpominająca minoną epokę z czasów PZPR.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~anon123 / 2018-01-01 22:28
    to co wyprawia tv Polsat to szczyt chamstwa i amatorstwo w najczystrzej postaci.czy wy macie zegarki a jeśli tak to czy się znacie na nich.jeszcze nigdy program nie zaczal się o godzinie o której powinien. a reklamy to już totalne przegięcie paly.90 % to reklamy a reszta to jakies smieszne reality show.najlepiej to zakończcie swoja dzialalnosc bo ludy prymitywne z Afryki lepsza telewizje robia.
    Zaletyżadnych
    Wadykompletne dno
  • ~rena / 2017-12-29 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    dziwię się że w XXI wieku w środku Europy jest taka złodziejska firma jak CP. Co innego mówią a co innego robią. To jest po prostu banda niekompetentnych ludzi.
    Trzy miesiące domagam się przesłania kserokopii rozmowy telefonicznej na podstawie której zostały ustalone warunki przedłużenia umowy i nie mogę ich od nich wydostać. przesyłają faktury zawyżone. Co miesiąc musze się z nimi bujać. Boże chroń od takich firm!!
    Zaletybrak
    Wadytotalne wyłudzanie od ludzi nieuzasadnionych kosztów.
  • ~Memon / 2017-12-07 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza obsługa posprzedażowa z jaką się spotkałam! Mam problem z dekoderem od kilku miesięcy i nikt z tej firmy nie chce mi pomóc. Na początku dzwoniłam, pisałam e-maile, zapewniali, że się tym zajmują, że problem zostanie rozwiązany. Mija 3 miesiąc i nic się nie dzieje. Nikt nie dzwonił z działu technicznego, aby mi pomóc. Nie mogę w pełni korzystać z usługi HBO, za którą płacę co miesiąc ! Porażka! Właśnie zdecydowałam, że przejdę do innego operatora. Może będzie podobnie, ale na chwilę obecną kończy mi się umową z Polsatem i przez te perypetie i słabą ofertę jaką otrzymałam w związku z tym, ze kończy mi się umową rezygnuję z nich! Mam serdecznie dosyć tej firmy! Reklamacje złożę tak czy inaczej, ale nie wiem czy kiedykolwiek coś z nimi załatwię. Odradzam! VOD i HBO cały czas się zawiesza. Z VOD w ogóle nie korzystam, bo ten ich system z wypożyczalnią jest jak za króla świeczka.
    Wadysame wady!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ss / 2017-12-05 17:44
    Cyfrowy Polsat to jakaś porażka. Nie wywiązują się z usług, za które im płacę. Często trzeba wznawiać połączenie z satelitą bo nie ma sygnału chociaż w okolicy nie ma zadrzewień ani budynków. Jak zadzwonię na infolinię to próbują mi wmówić, że warunki atmosferyczne są niekorzystne co oczywiście jest totalną bzdurą.Po raz kolejny czekam już ponad godzinę aż łaskawie ponowią sygnał. Oczywiście w tym czasie musisz mieć włączony telewizor i dekoder także za prąd płacisz tak jak w momencie oglądania. Dekoder potrafi się wyłączyć o różnych porach dnia. O multiroomie nawet nie wspomnę. ODRADZAM
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
  • ~Barton / 2017-12-04 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacyjna telewizja żadnych problemów cena za Max pakiet i 3 multirom 64zl rewelacja wszystko chodzi rewelacyjnie za taki pakiet w nc+ 150 zl
  • ~Andrzej / 2017-11-29 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Lekko deszcz popada zaras przerwane programy lub lekki wiatr powieje.
    ZaletyZadne.
    WadyReklamy itylko reklamy mam tego dosyc.
    MiejscowośćOberhausen
  • ~KachaKacha / 2017-11-29 09:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Właśnie dzwoniłam do CP ponieważ nie działał mi dodatkowy dekoder z muliroomu. Trafiłam na mega niemiłego i chamskiego pana. Chamskie odzywki rozmowa z łaską jakby tam za karę siedział. W pewnym momencie miałam wrażenie że traktuje mnie jak idiotkę. Jak poprosiłam w końcu żeby z kimś innym rozmawiać to stwierdził że jednak nie potrzebuje pomocy? Z tego wszystkiego zapomniałam zapisać jak się nazywał. Ale może i dobrze bo mógłby juz tam nie pracować... Porażka!!! Taka firma i tak nie mili pracownicy!!!
    ZaletyRozwiązał problem (ale z łaską)
    WadyNiemiła i chamska obsługa klienta
  • ~Stanisław / 2017-11-26 10:02
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem klientem CP od kilku lat,w m-cu Styczeń 2017r.w ramach promocji wymieniłem dekoder hd-5000 na EVOBOX PVR i przy tej okazji przedŁużyłem umowę na świadczenie usług przez CP.Dodatkowo posiadam usługę tzw.MULTIROOM z dekoderem MINI HD 2000, który w m-cu Luty.br.musiałem wymienić ponieważ uległ awarii ipoprzez konsultacje na infolinii CP kurierem dostarczono dekoder HD 5000 /używany/który był niesprawny.Udałem się do punktu CP na wymianę na drugi HD 5000, który też po konsultacji na infolinii okazał się dekoderem niesprawnym i też wizualnie były widoczne ślady używania.Ponownie udałem się do punktu gdzie wymieniłem na HD 5500S.Po godzinnym uzytkowaniu.dekoder samoczynnie się wyłączył.Musiałem znowu interweniować na infolinii,gdzie okazało się że ten dekoder nie ma nadanych uprawnień-czekałem kilka minut na przywrócenie.Plusem na CP jest to,że na infolinii jest miła obsługa,która potrafi doradzić.
    Zaletymiła i fachowa obsługa konsultantów na infolinii
    Wadysprzęt oraz usługa multiroom-gdzie odblokowanie wiąże się z wyjmowaniem kart,to zwiększa awaryjność sprzętu
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Wnuczka / 2017-11-25 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa w call center ponizej krytyki. Po godzinnej probie uzyskania informacji zrezygnowałam. Rozmowa polegała na tym, ze bylam przełączana od jednego konsultanta do drugiego, co gorsze samowolnie włączyli odpłatne usługi nie informując wlasciciela o tym - w tym przypadku mojej Babci, kobiety lat 70.
    MiejscowośćKrośniewice
  • ~Józek_1972 / 2017-11-06 17:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłem moduł Cam.Telewizor z DVB-S i S2 miał działać.Już wymieniłem 3 razy moduł Cam.i nic brak kanałów TVN TVP i jeszce innych a Polsat i podobne są gdzieś miedzy 125 a 980 kanałem.TRAGEDIA w/g obsługi moduły Cam działają dobrze z TV Samsungami a ja kupiłem BLAUPUNKTA!!!! A teraz to się będę męczył z tym syfem chodzi mi o moduł cam przez 2 lata.Uważajcie na te moduły.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKOMPLETNE DNO
    MODUŁ CAM mam 3 miesiące i wymieniłem 3 razy.Na infolini stwierdzili że te moduły dobrze działają z tv Samsungami...
  • ~henryk / 2017-11-05 17:56
    zamienił stryjek siekierkę na kijek. Ja zmieniłem dekoder na nowszy Skorzystałem z programu smart dom. I tu się zaczęło. Płać za dwa abonamenty gdyż mam obowiązek wypowiedzenia starego dekodera przez dwa miesiące. Tego wcześniej nikt mi nie powiedział (czytaj umowę napisaną małymi literkami ale do tego potrzebny jest prawnik, bo ja z tego nic nie rozumie) To chyba rozumie Majewski i Ibisz w swoich reklamach zwłaszcza za tą kasę którą wzięli za te reklamy.
    Zaletybrak
    Wadyautoryzowane punkty Polsatu nie mają kompetencji W czasie mojej wizyty w jednym z nich sympatyczna pani wykonała 3 telefony z prośbą o instrukcje
    polsat wszystko ma w dokumentach
  • ~Dejw / 2017-11-05 12:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem po prostu zawiedziony na cp , czekam na koniec umowy, jak monter zauwazyl że ma do czynnienia z cyfrowym Polsatem to od razu powiedział że bedzie problem z jej ustawieniem ustwial miernikiem antene i co sie okazało nie bedzie wiecej procent niż 49 ha szał wezwalem drugiego tez ustawial i to samo, nie oglądam wcale tv , czekam na koniec umowy i biorę nc ;) a ten badziew niech św w **** wsadzą
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyDuzo by pisac
    2 lata
  • ~mielcarek / 2017-11-04 08:22
    radze wszystkim trzymac sie z daleko od polsatu. dali mi 5 lat temu dekoder ktory jak chcesz cos nagrac to musisz miec wlaczone na tym kanale co nagrywasz masakra co za gowno. nie bylem swiadomy tego ze przy podpisaniu nowej umowy moglem go wymienic i koniec zabawy po miesiacu gdy to zglosilem to mieli to w dupie co za bagno ten polsat
  • ~Pol / 2017-10-28 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W kółko leci to samo. Panie S jestem w młodym wieku i nie mam altzchaimera. Nabijanie kieszeni na puszczaniu co weekend tego samego dziadostwa to przesada. Nie mogę doczekać się aż skończy mi się umowa. Szeroko będę namawiał wszystkich aby nie wiązali się z PC. W tygodniu seriale zatykające ludności mózgi a na weekend sam syf i to co tydzień. Żadnego dobrego filmu. A sport to co dobre to wszystko płatne. A i dekodery kompletna chińszczyzna. Po podpisaniu umowy działał kilka dni i padła przetwornica potem zasilacz. Jedno wielkie G...o.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
    Szkoda mi na to czasu
  • ~Nena / 2017-10-23 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza TV w Polsce kiedy ją miałam to jej nie miałam bo ciągle zakłócenia z powodu pogody nawet w słoneczny dzień, za 1 zł nie dopłaty przerywany sygnał a kiedy w końcu wymowiłam umowę oddałam sprzęt to po czasie okazało się ze naliczyli 700 za brak sprzętu który oddałam i miałam na to fakturę, po ciężkiej walce dopuścili ale naliczyli 186 zł za programy które podobno miałam na próbę i za dzierżawę dekodera po 5 zł miesięcznie za kilka miesięcy sobie wymyślili, ja się pytam skoro blokowali TV za 1 zł to jakim cudem mogłam nie zapłacić 186 zł w sumie i mieć sygnał?
    Oszuści, naciągacze złodzieje! Zapłaciłam im te pieniądze a nawet Więcej bo dwa razy po 100 niestety podali mnie do sadu a jak zadzwoniłam do nich z jakiej racji to zaraz przyszło sprostowanie ze jest to spłacone ale jeszcze procent dla firmy windykacyjnej no kurrrr śmiechu warte sprawa się odbyła o 25 zł!!! I pewnie jeszcze dojdą mi koszta sądowe.
    Jednym słowem UNIKAĆ nie dajcie się nabrać!
  • ~gienek / 2017-10-21 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam najwięcej pretensji,że w nowym menu w dekoderach HD 3000 i PVR HD 7000 przy używaniu nagrań w czasie przewijania w przód lub w tył na ekranie telewizora 40% powierzchni od dołu przesłania ciemny baner z strzałkami kierunku przewijania. W czasie szybkiego oglądania np nagranych meczy siatkówki, skoków narciarskich itp. można dostać palpitacji serca z nerwów.
    Zaletydużo lepiej działające EPG, niż w starej wersji oprogramowania.
    Wadyza duży baner przesłaniający ekran przy korzystaniu z pilota w czasie korzystania menu
    ok.. 20 lat Pierwszy dekoder kupiłem na własnośc, następne w punktach obsługi klienta. .
  • ~Anna / 2017-10-14 23:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie mi sie tnie tv....mam placone hbo go non stop sie zacina.....obsluga niekompetwntna...wprowadzili mnie w blad stad mialam niedoplaty ......jedna wielka lipa.mam doactego zacinania sie wmszczegolnei wieczorami.Na pewno rezygnuje z koncem umumowy....
    ZaletyDuże mozliwosci
    WadyNieustanne zacinanie sie kanałów
    Nowogród
  • ~Katarzyna B. / 2017-10-10 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat, naciąga swoich Klientów na 199,00 zł, grozi windykacją, sądem, itp, posądzając o kradzież sprzętu, który wrócił do nich zgodnie z umową ale nie raczyli wpisać go na protokół odbioru, a ja nie pomyślałam że mogą chcieć mnie oszukać na tak idiotycznym elemencie naszej współpracy!

    Otóż zaczęli mnie ścigać w tym roku, za brak zwrotu routera w kwietniu 2015, przy zmianie umowy i otrzymaniu nowego sprzętu. Najlepsze jest to, że mam protokół zwrotu modemu i otrzymania nowego routera z funkcją modemu. Rozumiem, że to u nich typowa praktyka, że w takich sytuacjach zabierają tylko połowę sprzętu? A może jednak celowo na protokole nie ma drugiej części i liczą na to, że Klient nie doczyta, że nie ujęli wszystkiego? Wydaje się, że jest to praktyka nielegalna i nie omieszkam zgłosić ich do UOKiK, że próbują mnie oszukać.
    WadyZłodzieje
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927