Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1706 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Swiadoma / 2022-12-17 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bandyci jakich mało. Kasowali mnie za usługę po rozwiązaniu umowy. Nie odebrali dekoderu wraz z listem rezygnacyjnym. Nie odebrany z winy Polsatu dekoder utknął gdzieś na poczcie. W pocztowej bazie danych widnieje wpis,,Nadawca Odmówił Odbioru Przesyłki "
    Przedstawiłam numer przesyłki poleconej, którą odnalazłam i nadałam ponownie.
    Jednak ci lichwiarze nadal przysyłają rachunki za okres po zerwaniu umowy.
    Po moich skargach stwierdzili, że to oni teraz zrywają umowę, którą ja zakończyłam kilka miesięcy wcześniej.
    Czuję, że w mojej sprawie mataczą, utrudniają zerwanie umowy dla wyzysku.
    Z tymi ludźmi to prosto do sądu. Trzeba zmierzyć wysokość tczcionki, której używają w umowie. I ta ich droda korespondencyjna ,, zerwania umowy,, dla wyzysku. Korespondencji nie odbierają. Jak nie chcesz się dać oszukać to nadsyłają innych takich co lubią żyć z kogoś pracy.
    ZaletyNie oglądam telewizorni od ponad roku i mam spokojniejszą głowę,wiecej czasu dla siebie i rodziny.
    WadyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~sya / 2021-11-30 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa chamska i niekompetentna. Pan konsultant D. Romanowski stwierdził, że jak pada to musi być brak sygnału - nie wiedziałam. U mnie nie pada, ale pan konsultant nie wiedział nawet, że firma wystosowała komunikat o możliwych zakłóceniach z uwagi na warunki atmosferyczne. Nie otrzymałam żadnej konstruktywnej porady, nie wspominając o pomocy (po to dzwoniłam). Powiedział, że nie jest w stanie sprawdzić czy sygnał do mnie dochodzi (wydawało mi się, że to możliwe). Ogólnie mówiąc wg pana D. Romanowskiego jak są opady to jest brak sygnału, a jak nie pada to mam wezwać montera. Cóż za wspaniała wizytówka firmy, miałam wrażenie, że pan D. Romanowski pracuje tam za karę.
    Zaletyoceniam rozmowę - zero pomocy, zero zalet
    Wadyoceniam rozmowę - poniżej poziomu
    MiejscowośćCyfrowy Polsat
  • ~Sylka / 2023-02-27 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem, wymyślone kwoty, wyłączanie telewizji pod pretekstem zaległych 5zloty z 2020roku!!! Żenada, kończy się umowa i kończy się cyfra. Nie polecam
    ZaletyNiema
    WadyWszystko
    MiejscowośćBolszewo
  • ~Sylwia / 2024-02-02 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnej gwiazdki ja płacę za programy a mi dali same wiadomości!!! Ja sobie nie życzę tych programów... Nie za to place żeby oglądać oszustów i złodziej!!!! Polsat jest już najgorsza telewizja satelitarna!!!!!
    MiejscowośćPłock
  • ~szakal / 2022-09-13 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    kuzwa paranoja mecz w toku nie idzie sie zalogowa i zaden numer nie odpowiada
    zróbmy upominke o zwrot abonemantu skoro to nie dziala w taki dzien
  • ~Szczeryy / 2019-07-09 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to złodzieje!!!!! Bez przerwy jest to samo nie pokazują nic nowego!!!! Ostatnio przez dwa tygodnie pokazywali ten sam odcinek łowców homarów !!!! Osobiście nie polecam!!!!!
    ZaletyJakie zalety? niema poprostu niema
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~Szef / 2022-02-25 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni ludzie. Firma porażka. Z daleka od nich.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~SZNYCEL / 2019-01-15 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kanałów Eleven 4 , Puls 2 , WPTV nie mają dekoderów 4k.
    Brak kanałów , jak pada deszcz to nie ma połowy albo wcale kanałów
    blokują dekodery multiroom też nie działa zawieszają się i nic więcej
    a jak nie ma sygnału to zwalają na antene winę
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
  • ~SZNYCEL / 2019-11-08 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem Cyfrowego Polsatu, ale mogę stwierdzić, że oferta Polsatu to jest dno.

    Po pierwsze nie ma podstawowych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej tj. Puls 2 i WP.

    Po drugie nie posiadają kanałów premium tj. CANAL+ HD / CANAL+ Film HD

    Po trzecie nie mają własnych kanałów filmowych na wyłączność tj. Ale kino+ HD

    Po czwarte drożej jest u nich, jak w przypadku Platformy CANAL+. Np. Wybierając u nich telewizję z HBO trzeba zapłacić 100 zł / mies. Przy czym u konkurencji już ten pakiet dostaniemy za 50 zł / mies.

    Po piąte same śmieciowe kanały. Reklamy non stop. Wiem bo korzystam z pakietu VIP+ MAX w Platformie CANAL+ i nie ma prawie co oglądać poza kanałami CANAL+ może raz włączę na miesiąc bądź dwa HBO lub Filmbox, czy CBS Europa lub Polsat Film, a tak to tylko CANAL+ :D

    Po szóste brak ciekawych ofert.

    Po siódme brak jakości 4K.

    Po ósme brak nawet ELEVEN SPORTS 4 HD!, a przecież Polsat wykupił, czy tam przejął te kanały! Dla mnie to w sumie bez różnicy bo nie oglądam sportu, ale to jest DNO! Jednym słowem.

    Po dziewiąte sam POLSAT HD skraca filmy. Nie są do końca puszczane, oraz ściąga od TVN teleturnieje, filmy itp. itd.

    Po dziesiąte POLSAT = PiS od nie dawna.

    Po jedenaste duble kanałów, albo jeszcze kanały jakości SD.

    Wad jest bardzo dużo odnośnie tej telewizji.

    Zaletą jedynie jest, że mają Polsat Games, Polsat Rodzina i resztę kanałów Polsat Sport, a my jako abonenci CANAL+ nie mamy do nich dostępu. Ale jak patrzę na ramówkę tych kanałów to MASAKRA! Jednym słowem. Może zabrzmi to dziwnie ale mi się tam podoba, że mają abonenci Polsatu nie które kanały dla siebie :)

    PS. A zapomniałem, że zaletą jest jeszcze, że jak zamówimy telewizję przez internet to dostaniemy montaż talerzu satelitarnego oraz 3 miesiące telewizji bez opłat. Fakt trzeba dopłacić za montaż co miesiąc 5 zł, ale wolę to niż zapłacić 100/200 zł, albo i nie. Nie wiem. Chyba, że kupi się własny talerz ok 80/90 cm. To będzie git. Bo patrzę na te co oferuje Polsat to 60, które źle odbierają sygnał. Ta już druga zaleta jest indywidualna. :)

    Ale się rozpisałem hehe, ale po prostu wyrażam swoją opinię na temat tej telewizji.

    Więc zastanówcie się, czy wolicie mieć telewizję Polsatu i nic prawie nie ogląda, płacić za śmieci. Czy wolicie mieć Platformę CANAL+ i mieć coś do obejrzenia :) oraz płacić za to :) Naprawdę zastanówcie się bo wg mnie nie warto jest płacić Cyfrowemu Polsatowi.

    Pozdrawiam zadowolony abonent z usług Platformy CANAL+.

    ZaletyDwie / trzy napisałem, bo ta telewizja nie ma więcej.
    WadyWszystkie napisałem. Zapewne jak byłbym abonentem Cyfrowego Polsatu to byłoby ich o wiele więcej.
    MiejscowośćPoniatowa (korzystam z telewizji CANAL+)
  • ~Tadeusz / 2020-01-17 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    brak dostępu do konsultantów Długi czas oczekiwania
    Zaletybrak
    WadyPłacisz za nieaktualną i nie wiarygodną usługę
    MiejscowośćZamysłów
  • ~Tadeusz / 2020-04-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo dokonanej przeze mnie wpłaty 25.03.20 za abonament ( termin 29.03.20 ) wpłata nie została zaksięgowana ( ktoś zaniedbał , a winnych nie ma ) Mimo to dostaję SMS-y upominające o braku opłaty . Wysłałem potwierdzenie PDF z serwera bankowego że pieniądze wyszły na kontakt@cyfrowypolsat.pl i nic .Dalej są SMS-y . Jestem długoletnim klientem w moim banku i poprosiłem o sprawdzenie ( banki mają swoje sposoby ) czy pieniądze doszły do MBANK F4 w Łodzi. Okazuje się że doszły . W Polsacie ktoś nie naniósł do serwera a mnie straszy się windykacją . Ja rozumiem , jest pandemia ale o objawach braku rozumu jeszcze nie mówili .Polsat zamiast szukać u siebie wzywa mnie do ponownej wpłaty bo tak będzie prościej .Do cholery dla kogo ? Suma niewielka 60 zł. ale sam fakt godny napiętnowania . Ciekaw jestem czy to teraz powszechna praktyka czy jednostkowe zaniedbanie . Piszcie . Może trzeba sprawę dać do UOKiK-u jeśli to się powtarza .
    Piszcie , zobaczymy .
    ZaletyZadnych
    WadySame
    MiejscowośćChojnów
  • ~Tadeusz / 2024-04-03 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry bardzo odradzam tv Polsat obsługi po podpisaniu umowy beznadziejna info ze strony konsultantów beznadzieja a przy reklamacji stwierdzenia co my możemy że nasi konsultanci są niedouczeni i brakuje im wiedzy oni za to nie maga odpowiadać spędziliśmy święta bez tv bo konsultanci po 9 godz uruchomiania dekodera nie wpadli na pomysl żeby podjechać do punktu i wymienić dekoder dopiero po zamknięciu pani mówi żebym pojechał i wymienił sam dekoder pojechałem wziem dekoder i pojechałem lecz pani w punkcie w Zabrzu w Platanie oburzona stwierdza że mam mieć komplet bo samego dekodera nie wymieni i zaś 35 kl do domu i spowrotem złożyłem reklamację i w odpowiedzi dostałem rekapesate za brak tv i podróż z całym dniem straconym 50 stwierdziłem żeby dali sobie premia z 50 dych jeszcze raz bardzo nie polecam najgorsza obsługa jaką miałem przyjemność spotkać
    ZaletyBRAK
    WadyNiechęć do klienta
    MiejscowośćZabrze
  • ~Tadeusz / 2024-07-20 07:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Nie oglądałem c+ 3i4 od zakończenia sezonu ekstraklasy, wczoraj po długim oczekiwaniu sezon się zaczął a ja nie mam gdzie oglądać bo nie ma c+ na żadnym kanale, po pół godziny oczekiwania telefonicznego dowiedziałem się że 19.06 wysłali mi informacje SMS i na @ ze od początku lipca nie będzie już c+ w ofercie, ja nic takiego nie otrzymałem, jęk powiedziałem o rezygnacji z umowy przez zmianę warunków to się dowiedziałem że mają specjalny zapis o c+ że mogę w każdej chwili go odłączyć, od 8 lat użytkuje 3 dekodery za granicą, porą się pożegnać, jeszcze raz nie polecam !
    ZaletyTylko podczas podpisywania umowy
    WadyFatalny kontakt z bok
    MiejscowośćDe
  • ~Tadzik69 / 2022-12-31 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdejmijcie Ralfa z anteny, yego nie da sie sluchac nawet po pijanemu. Z roku na rok schodzicie na psy
    ZaletyZadnych
    WadyPrócz kiepskich wokalistów na mocy przebojów to macie za długie reklamy a nie po to place wam abonament żeby oglądać reklamy.
    MiejscowośćZ jasla
  • ~Tapsik26 / 2020-02-27 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszędzie tylko reklamy powtórki a 60 zł miesięcznie płacić muszę .
    WadyReklamy reklamy reklamy
  • ~Tdfgf / 2020-02-02 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga telewizja w dodatku kupe czasu przed płatnością już was teroryzuje paskiem o zblizającej się płatności a o opłaceniu jeszcze kilka dni was męczy o płatności a nawet jak się spoznicie i opłacicie to w windykacji nie mają jeszcze w systemie. Jeżeli dzwonią z windykacji to mimo ze podałem swoje dane tj pesel adres itp to musiałem jeszcze podać termin opłat w celu weryfikacji
    Pomyliła mi się data z internetem bo nie musze pamietać jezeli stałe zlecenie mam w banku na 4 dnia mc a pracodawca przelewa mi kase 10 lub 12tego to babka na infolini nie chciała ze mna rozmawiać. Jezeli lubicie miec pol miesiaca pasek o płatności lub o zbliżajacej siębpłatności to polecam. Drogo i kiepska oferta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tebo / 2016-06-18 04:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W ofercie kanały które znikają...
    Obsługa klienta ważne byśmy my mieli spokój...
    Cena do jakosci tragedia... wystarczy lekki wiaterek lub zbyt mocne słoneczko a już oglądamy na stop klatkach.. ipla powinna zmienić nazwe na ibuforowanie...
    ZaletyPoki co brak
    WadyDekoder tragedia ciągle traci połączenie z dyskiem... usługi... ważne by jak najwięcej wyciągnąć pieniędzy nic od siebie..
    CP mam 3 lata i to juz ostatnia umowa... place 99zl a i tak nie mam full pakietu...
  • ~Ten co dal sie nabrac / 2020-12-07 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO , SYF. ZLODZIEJE. NIEKOMPETECJA ,
    AROGANCJA. ZALOSNE ODPOWIEDZI,
    NO I TE REKLAMY BEZ TEGO RACZEJ TA ZALOSNA. PLATFORMA CYFROWA JAK SIEBIE NA ZYWAJA ,, RACZEJ BY NIE ISTNIALA

    LUDZIE OPAMIETAJCIE SIF WIECEJ KSIAZEK W DOBIE WIRUSA
    ZaletyABSOLUTNIE ,BEZWZGLEDNIE ZADNYCH
    WadyBEZAPELACYJNIE WSZYSTKO
    MiejscowośćCala polska
  • ~Teresa / 2021-06-26 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna beznadzieja. Słaba oferta, zawieszający się dekoder, uciążliwe komunikaty w czasie oglądania ( np. 5 dni przed terminem wymuszanie zapłaty rachunku) , obsługa bezczelna z niewiadomych przyczyn zwracająca się na ty do klienta. Odradzam!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~Teresa / 2021-08-18 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam mam tylko nadzieję że ktoś to faktycznie czyta ! Cyfrowy Polsacie jestem z Wami od początku Waszego istnienia ale rozmowa z Państwa konsultankami to ogromna porażka. Dzisiaj spędziłam trzy godziny przy telefonie aby dowiedzieć się dlaczego nie działa multiroom. Pierwsza Pani sapała i wzdychała...czego ja właściwie chce ?...druga Adrianna Tomaszewska kazała mi biegać od Dekodera głównego do multiroomu i w końcu po godzinie wymienić dekoder!!!! nie będę opisywać szczegółów bo podobno wszystkie rozmowy nagrywacie. Po trzech godzinach postanowiłam się rozłaczyć i jeszcze raz zadzwonić bo może mi się poszczęści i trafię na konsultantkę z sercem ? I udało się !!! Pani DOMINIKA MENDYK ! Młoda dziewczyna z wielkim zaangażowaniem do pracy.Nie muszę tracić czasu żeby wymienić dekoder..bo nie ma takiej potrzeby!!! Pani DOMINIKA MENDYK potrafiła pomóc Wspaniała przemiła osoba. Cyfrowy Polsacie weź się ogarnij i bardziej skrupulatnie weryfikuj przyjmowanych do pracy czego Ci życzę z Całego serca
    MiejscowośćCzarnowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1706
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 775
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4821
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3117