Mimo że posiadam pakiet sportowy z elevenami nie mogę oglądać ligi mistrzów. Ciągle wymyślają nowe kanały i doją klientów jak mogą. Złodzieje i oszuści. Aby do końca umowy i uciekam od tych złodziei. Nie dam się szantażować i doić z kasy.
ZaletyBrak
MiejscowośćZgierz
~wosiu / 2018-08-16 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam pakiet Premium Max
Jak C Polsat szantażuje i zmusza swoich klientów którzy od kilku lat są abonentami C P na oglądanie Ligi M oraz Ligi E a szantaż jest przestępstwem
1] Weszły kanały Eleven [a gdzie Eleven 4] i C P szantażował swoich klientów albo przedłużą swoją umowę albo wykupią pakiet Premium Max a pisaliście że będą te kanały w ramach abonamentu znowu oszustwo starych klientów
2] Teraz mamy to samo z Ligą M i Ligą E tylko tyle że nowi klienci mają L M i L E w abonamencie a stary klijent jest szantażowany wykupieniem większego pakietu albo przedłużenie umowy po prostu stary klient jest traktowany jak śmieć. A pisze że w cenie abonamentu
Jak wszyscy wiemy te kanały będą na pozycji 33 oraz 34 miałem obraz kontrolny obecnie pisze że tego kanału nie ma w twoim abonamencie
Chciałbym zaznaczyć że Netia oraz kablówka w moim mieście L M oraz L E mają za darmo w pakiecie sport a my staży klienci jesteśmy szantażowani i musimy dodatkowo płacić albo przedłużyć umowę jest to śmieszne. Posiadam w C P telewizje oraz w moim gospodarstwie domowym są 3 telefony w Plusie.
Niedługo kończy mi się umowa w marcu 2019 r.na TV i na pewno zrezygnuję z waszych usług na TV oraz na telefony w Plusie gdyż nie chcę być nadal być
szantażowany przez Cyfrowy Polsat i traktowany jak gorszy klient. To samo jest z waszym internetem LTE piszecie że jest bez limitu a jest z limitem
znowu oszukujecie swoich stałych klientów
Dobra i szanowana Firma ma same pozytywne opinie w internecie,dba o swoich stałych klientów co regularnie płacą a nie o nowych niestety CP działa inaczej
MiejscowośćPoznań
~Dariusz / 2018-08-10 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Stosowali i byc moze stosują niezgodne z prawem klauzule ktore pozniej chca egzekwować i tworzyć fikcyjne zadłuzenie. Jeśli klient nie zapłaci to odsprzedaja dlugi zmyślone długi do firm windykacyjnych które kieruja sprawy do sądu elektronicznego w Lublinie i liczą iz klient się wystraszy i oleje sprawe i zaplaci.
OSZUŚCI JAK NAJDALEJ OD NICH.
WadyOSZUSCI WYŁUDZACZE PIENIEDZY POPRZEZ TWORZENIE FIKCYJNEGO ZADLUZENIA
MiejscowośćPszczyna
~ARESIAK1 / 2018-07-21 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Dno złodziejska firma za lojalność podwyżka nie szanują klienta. W punkcie obiecują złote góry , a po podpisaniu umowy płacisz więcej kręcą i manipulują . Nie podpisujcie z chamami umów nie warto kupić siatkówkę i to samo masz i za darmo. Ostatni raz podpisałem umowę jak najdalej od złodziei niech się nażrą bydlaki.
Zaletyzalety żadnych
Wadysame wady manipulacja i chamskie traktowanie klienta konsultanci dno nic nie wiedzą
MiejscowośćElbląg
~zbigniew2 / 2018-07-18 22:24
Ocena: 1.00 / 5
deszcz,śnieg brak sygnału konsultant każe wejść na dach abym oczyścił talerz śmiech na saliw kanadzie śnieg po szyję i odbierają sygnał zakupili parę wagonów chińskiego chłamu i twierdzą że to jest luksus wydałem na instalację ponad 1000zł. bo musiałem latać z anteną po całym podwórku a to zasłania drzewo a to budynek to deszcz pada to śnieg konsultant twierdzi że tak musi być a gdzie jest serwis Polsatu to się nadaje do prokuratury czyste wyłudzanie pieniędzy olewają klienta
Zaletybrak
Wadywszystko co możliwe
Miejscowośćzielonka
~Pipi / 2018-07-18 08:40
Ocena: 3.00 / 5
Powiem szczerze. Od tylu lat ciągną kase ciągną coraz drożej. Zaczyna padać deszcz i nie ma telewizji. Bardzo to śmieszne bo na konkurencyjnej N+ nie ma takich problemów. Inwestowac w satelity
ZaletyTaniej
WadyBrak telewizji podczas deszczu
MiejscowośćKatowice
~Kowalix1l / 2018-07-17 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Podpisując umowe z cyfrowym polsatem cofamy sie w przeszlosc do dalekich czasów gdzie jestem w stanie spekulować iż gołąb pocztowy byłby w stanie szybciej wysłać wiadomość niż ten internet nie polcam kompletnie nikomu tego operatora żenada i śmiech na sali
WadyBrak jakiejkolwiek zalety
~Klient z Żar / 2018-07-16 11:07
Ocena: 2.67 / 5
Nachalne upomnienia. Straszenie w razie opóźnień w bardzo niemiłym tonie. Komunikaty na telewizorze, smsy, e-mail- człowiek czuje się atakowany z każdej strony. Haczyki przy włączaniu pakietów II zawieraniu umów. Dekodery z serii5000 i 7000 po czasie generują błędy na dysku i uniemożliwiają nagrywanie- konieczna wymiana.
Nieuporządkowany system fakturowania- play robi to 100 lepiej i miło upomina w razie przekroczenia. Infolinia i obsluga online kiepska. W salonie w zarach bardzo dobra.
ZaletyInternet dobrze funkcjonuje
Telewizja ma dobra ofertę i sensowną cenę w pakiecie z internetem.
MiejscowośćŻary
~Salomon / 2018-07-13 19:44
Ocena: 1.33 / 5
CP to koszmar umowa mi sie skończyła rok temu płacę prawie 100zł za pakiet który kosztuje teraz 60 w ogóle nie dbają o klienta na trzy pytania odpowiadają na jedno i to też z łaska i nie na temat, ale jak chca przedłużyć umowę to jesteś bogiem, dekodery zawieszają sie raz w tygodniu karzą iśc sobie do punktu a potem po odbiór - a gdzie mój czas i pieniądze na paliwo ??? przecież to ich sprzęt jest wadliwy. Multiroom koszmar raz w tygodniu trzeba zamieniać karty żeby działał przez pierwszy tydzień nie miałem połowy kanałów i znowu rada niech pan weźmie dekoder i idzie do punktu naprawy - NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU
Zaletybrak
Wadyzawieszające sie dekodery, obsługa na poziomie rynsztoka....
MiejscowośćWarszawa
~Krzysiek / 2018-07-13 12:20
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia to jakieś żarty!!Każdy mówi coś innego,nikt na niczym się nie zna!!!Nie ma tv ? - Proszę Pana to Pan nie wie że satelita krąży i wtedy normalnym jest że nie łapie sygnału??? Kolejnego dnia - Nie ma tv? No tak trzeba wymienić miesięczna antenę na taką za 2 stówki itd itp Ludzie tam pracujący w większości niestety to nie mający pojęcia o niczym adepci szkół specjalnych!!!!ODRADZAM!!!!!!!
ZaletyKażda umowa dzięki Bogu kiedyś się kończy.
WadyNie można zerwać umowy po tygodniu,jak już się zorientujesz że to chłam.
MiejscowośćKraków
~Krecik... / 2018-07-12 00:24
Ocena: 4.33 / 5
Mam ruter i jestem bardzo nie zadowolona ponieważ co 2 tygodnie w srodku nocy jest blokowany ja mieszkam w domu pietrowym i mosze schodzic na dół zeby wyjac karte i wsadzic do rutera moze czas to zmienic w innych telewizjach tego nie ma trza bedzie złożyć rezygnacje bo nie mam zamiaru chodzic i wyjmowac kare
ZaletyBrak
WadyBlokowanie rutera z karty
MiejscowośćSosnowiec
~Krzysztof / 2018-06-30 22:13
Ocena: 2.33 / 5
Multirom
To jest jakaś pomyłka, jak akurat chcę oglądać to muszę latać z kartą, potem nie działa karta z dekodera multirom itd. telefon do obsługi, oni rozkładają ręce, cuda na kiju odradzam, ręce opadają, już wymieniałem dekoder multirom i dalej to samo.
Zaletyto że można oglądać na jednym dekoderze
Wadymultirom
MiejscowośćCzerwionka-Leszczyny
~borys / 2018-06-24 06:31
Ocena: 1.00 / 5
a.d. EWENTUALNEGO PROGRAMU" COS TAM -TANIEC" .....zwykły plagiat u nas w POLSCE wiele lat temu stworzono program " I TY MOŻESZ ZOSTAĆ TREVOLTĄ" ( program nazywał się - bez próby).
~Stanley / 2018-06-22 18:11
Ocena: 1.00 / 5
BOK to kompletne dno, żadnych informacji, każda osoba z BOK mówi co innego, nie mają kompletnie żadnego pojęcia w sprawie, można dzwonić tysiące razy i zawsze jest inna odpowiedź. Wypowiedzieli umowę na internet, zażądali zwrotu sprzętu z czego byłem niezmiernie zadowolony, załatwiłem nowego operatora, a po miesiącu dzwonią z Polsatu, że internet został wznowiony i przecież nikt nie wypowiadał umowy !!! Totalna bzdura i naciąganie klienta ! NIGDY więcej Cyfrowego Polsatu !!!!
ZaletyŻadnych
WadyMiliony
MiejscowośćMosina
~Anna / 2018-06-18 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w punkcie w Mosinie 62-050,u Pana Radosza to jest porażka, jak podpisuje umowę to jest cacy ale w razie problemu to jest agresywny nie miły i z łaska tam siedzi już nie wspomnę o tym że salon zamknięty wcześniej niż o 17 bo jemu się nie chce siedzieć. Salon w piwnicy
I żeby tam dojść to schody także z wózkiem nie ma szans.... A bu..ak nawet się nie ruszy aby pomóc tylko się śmieje z klientów z dziećmi w wózku....
Cyfrowy Polsat zróbcie nowy punkt z miłą obsługa...bo ten gbur wam wszystkich wyploszy... Sama do niego już nie znajdę tylko zrezygnuje
ZaletyCP ok ale obsługa salon Mosina MASAKRA!!!
WadyObsługa masakra
MiejscowośćMosina
~Joan / 2018-06-18 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Dałam się wyrobić w kolejną umowę na 2.5,roku...na szczęście kończy się już w lipcu i z pewnością jej nie przedłużę ani nie podpisze nowej. To co oni wyczyniają z smsami, telefonami, mailami, to przekracza wszelkie granice. 1 dzień spóźnienia z zapłata 19.90 i 7 połączeń z bok Polsatu... Do tego przy nieduzym deszczu brak tv.zegnamy się polsacie
ZaletyBrak
WadyDrogo
Słaba oferta
Mobbing telefoniczny jeśli spóźnisz się z opłatą 1 dzień
Bardzo niemili konsultanci
Brak tv podczas deszczu
~Grażyna emerytka / 2018-06-17 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Dałam się nabrać - mam trzy dekodery ( za które płacę) niestety dwa są ciągle wyłączane, żeby je znowu uruchomić potrzeba nie lada szczęścia i nerwów.Nowych programów, filmów itp brak ciągłe powtórki, telewizja zrobiła się jak TVP kościelna i nieciekawa, szkoda pieniędzy.Naprawdę to nie ta telewizja jak kiedyś, gdy tylko skończy mi się umowa rezygnuję, płacę za same powtórki ale filmy typu policjantki, gliniarze i to w powtórkach wiadomości nieszczere i podobne do wiadomości w TVP - POLSAT zszedł na dno nie polecam a wręcz odmawiam
Zaletynie ma
Wadycałokształt
MiejscowośćJawor
~K.j / 2018-06-16 16:02
Ocena: 1.00 / 5
vod to jedna wielka ściema!!!! Zamowilismy dwa filmy przez smsa dostalismy potwierdzenie o dostepie do filmu a filmy nie zostały właczone ! Dwukrotnie dzwonilismy do konsultanta i miało być właczone a dalej nie zostało....Wyłudzają pieniądze tylko a film drogie po ponad 20 zl za jeden
ZaletyHahaha jakie zalety???? Żal...
MiejscowośćKrzysztoforzyce
~Dorota / 2018-06-16 06:47
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta w punkcie w Pruszczu gdańskim ul.kossaka 1/5 była fatalna! Pracowniczka,która dnia 11.06.2018 zastępowała kierownika ( p.Wójcik) próbowała wyłudzić ode mnie pieniądze,wmawiając,że mam umowę dłuższą niż faktycznie i muszę zapłacić za kolejny miesiąc. Nie wykonała żadnego telefonu w celu weryfikacji jej "wiadomości" kazała mi dzwonić i się dowiadywać. Przez całą moją wizytę w salonie była bezczelna, nie uprzejma i kłamała. Natomiast dzwoniąc na infolinię poprostu mnie rozłączono gdy rozmowa zrobiła się dla pracownika nie wygodna. Nie do pomyślenia! Nie polecam współpracy z tą firmą!
WadyPracownik punktu obsługi oraz pracownik infolinii
~Kończący umowę z SOLORZEM / 2018-06-15 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Słuchaj Panie SOLORZ !!!
Nie jest już tajemnicą, że osoba z długim stażem nic nie zyskuje gdy podpisuje aneks na następne 2-3 lata. Te praktyki nie tylko stosuje POLSAT.
TRZEBA ZAWSZE WYPOWIADAĆ UMOWĘ I NIGDY NIE ZGADZAĆ SIĘ NA MEGA HIPER ZAJEFAJNĄ PROPOZYCJĘ POZOSTANIA, bo i tak jest gorsza od nowej dla nowego :( - smutne to ale to fakt.
Telewizja - jakość kiepska no mozę trochę adekwatna do ceny, bo C+ ma o wiele jakość lepszą. Robiłem tak test o różnych porach dnia i przełączałem od kanału 1 do 20 i 70% to reklamy, 15 % reklamy filmów/programów ect reszta programy dedykowane - DRAMAT !!! - ZA CO MY PŁACIMY PYTAM SIĘ !!!
INTERNET - hahahahaha no i to jest najlepsze :) - umowa LTE dla VIP-a ( bo tak mnie nazwali ), pewnie z racji mojego długoletniego stażu :) - kończyła się umowa ( LTE - 90 GB dzień/ 200GB noc ) - propozycja LEPSZA :) - 45GB dzień ale za to Router w technologii Advance :) ( 1,8-0,45bm/s ) - masakra jakaś !!! - co za syf!!!