Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2018-12-29 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklama za reklamą nic ciekawego ciągłe powtórki
    Bardzo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
    ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)
    Zaletyżadne
    Wadysłaby zasięg
    Miejscowośćpsary
  • ~Ilona / 2018-12-27 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam! Firma naciąga...
    ...klienta. Wypowiedzenie umowy otrzymał Polsat 28 listopada. W umowie mam miesięczny okres wypowiedzenia A Pan na infolinii oznajmia mi że umowa wygasa 19 lutego 2019 roku. No szlak mnie trafił, przecież dwa tygodnie temu rozmawiałam z innym i powiedział najpóźniej 19 stycznia 2019. Nigdy nie chcę mieć nic wspólnego z Tą firmą. Brak kompetencji i wiedzy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Brak wiedzy i kompetencji pracowników. Kłamstwa i oszukiwanie klienta.
    MiejscowośćPruchnik
  • ~Oszukana / 2018-12-21 20:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to oszuści przy rozwiązaniu umowy zaprzestają jakiekolwiek kontaktu, który obowiązywał przez cały okres trwania umowy, nie informują o terminie i konieczności zwrotu sprzętu (co nie zawsze jest oczywiste, po latach nie każdy pamięta czy sprzęt kupił czy ma wypożyczony). Za to po odczekaniu stosownego czasu nadchodzi nota z karą za nierozliczenie sprzętu. Iwg nich wszystko jest ok.
    WadyNie polecam. Oszukują.
  • ~Aleksandra / 2018-12-21 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprofesjonalne podejście do klienta, obsługa w CH Silesia w Katowicach bezczelna i opryskliwa, każdy z pracowników ma inną wiedzę i nie zna podstawowych zasad obsługi klienta.
    MiejscowośćWymysłów
  • ~dana19 / 2018-12-19 13:49
    Ocena: 1.67 / 5
    masakra III nigdy więcej miałam, umowe na tv i internet - jakości słabej który własnie sie skończył i w związku z tym w momencie gdy jestem w pracy w domu stary ojciec przychodzi pan tz. " od drzwi do drzwi" "włazi" do mieszkania i chce przedłuzyć umowę- kiedy ojciec wyjasnił że nie jest osoba decyzyjną każe dzwonic do nas do pracy SZOK NIGDY WIĘCEJ CYFROWY POLSAT
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKONIECZNOŚC TRWANIA W UMOWIE
    MiejscowośćCieszymowo
  • ~robert153 / 2018-12-16 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA POLSAT, OBIECUJĄ CUDA ABY TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA, A PO PODPISANIU UMOWY ZACZYNAJĄ SIĘ CYRKI, ZNIŻKA KTÓRA OBIECALI W SMART DOM ZNIKA, ODWOŁANIE ROZPATRUJĄ NEGATYWNIE, PISZĄ ZE JAK CHCESZ TO MOŻESZ IŚĆ DO SĄDU, MAM 20 LAT TELEWIZJE W CYFRA + I WSZYSTKO JEST SUPER , WZIĄŁEM DLA KOGOŚ POLSAT I TERAZ SAME PROBLEMY
    ZaletyŻADNYCH
    MiejscowośćCHOSZCZNO
  • ~robert153 / 2018-12-16 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA POLSAT, OBIECUJĄ CUDA ABY TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA, A PO PODPISANIU UMOWY ZACZYNAJĄ SIĘ CYRKI, ZNIŻKA KTÓRA OBIECALI W SMART DOM ZNIKA, ODWOŁANIE ROZPATRUJĄ NEGATYWNIE, PISZĄ ZE JAK CHCESZ TO MOŻESZ IŚĆ DO SĄDU, MAM 20 LAT TELEWIZJE W CYFRA + I WSZYSTKO JEST SUPER , WZIĄŁEM DLA KOGOŚ POLSAT I TERAZ SAME PROBLEMY
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOSZUKUJĄ
    MiejscowośćCHOSZCZNO
  • ~Filipo / 2018-12-15 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich zainteresowanych zakupem,podpisaniem umowy z cyfrowym Polsatem.Jezeli bym mógł to oczywiście wszystkich proszę o przemyślenie tej sprawy iż obsługa klienta przez tel jak i osobiście jest żenujące.Wyrazam taka opinie gdyż zostałem oszukany przez konsultanta cyfrowego polsatu.Chodzi tutaj o przedłużenie umowy i oferowanie lepszych warunków.Tak naprawdę co innego oferują a co innego robią.Mecze się z nimi od jakiegos czasu,tzn nękają mnie telefonami,straszą,wyskakują komunikaty na ekranie tel itd co uprzykrza bardzo życie.Prowadzac każda rozmowe z każdym konsultantem radzę nagrywać tą rozmowę osobiście bo oni tego nie robią.Nie chcą mi udostępnić mojej rozmowy z konsultantem twierdząc,że nie odbieram listów lub nikogo nie było w domu.Jednym słowem robią że mnie niewiadomo kogo.Nie polecam oszustów!!!
    ZaletyNic dobrego
    WadyOszuści i klamcy
    MiejscowośćŁask
  • ~Dominik / 2018-12-13 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam byłem w Galerii Bronowice w Krakowie w punkcie Cyfrowego Polsatu .Za pakiet płace 59 zł mam smart dom w nim telefon.I pytam się Pani jaką ofertę proponuje mi najtańszego pakietu ?A Pani z drugiego stanowiska odpowiada że 69 zł najtańszy pakiet jak szanujecie klienta stałego to jest śmieszne wiem że są pakiety za 20 czy 12 zł.Umowa kończy mi się w Grudniu.Pani mnie straszyła że jeżeli zerwę z nimi umowę to przez dwa miesiące nie będę mógł podpisać nowej umowy.I to jest śmieszne jaki debil trzymają w tych salonach.Udałem się do salonu w Olkuszu na ulicy Kazimierza Wielkiego na rogu i Pani się zdziwiła co Pani z Krakowa mi mówiła i powiedziała że czegoś takiego nie ma.Osoba była nie kompetentna do swoich zadań..W Olkusza milsza obsługa i lepsze podejście do klienta. Za niedługo kończy mi się umowa dziś na dekoderze dodatkowym nie działa telewizor czekam ponad godzinie po rozmowie z konsultantem chociaż Pan powiedział że będzie naprawione w ciągu 30 minut ale czas ten może się wydłużyć do 3 godzin co to za gówniana telewizja .Dość że to z ich błędu to ja mam tyle czekać beznadzieja nie polecam kupować tej telewizji nadstop jakieś problemy i dzwonienie na infolinie co denerwuje człowieka i piękna melodia .
  • ~Marek / 2018-12-11 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś masakra. Czeka sie 20 minut a potem panna nie może odpowiedzieć na najprostsze pytanie
    Zaletynic
    MiejscowośćPoznań
  • ~Obywatel / 2018-12-11 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lidzie nie dajcie się wrobić w cyfrowy polsat i internet lte u nich. Mieszkam w dużym mieście i totalne dno. Mam pakiet z wszystkim co możliwe i najszybszy internet jaki mają a i tak są same problemy, dekoder sie psuje, internet sie wiesza, na infolini nikt nie odbiera od 2 godzin telefon pod ładowarką na głośnomówiącym i nic pustka...... odradzam mimo że kupiłem polsat z myślą popierania polskiego rynku.....szkoda zachodu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Alex / 2018-12-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie wiecej niz 20min.od 4 dni nie mogę sie dodzwonić na infolinię,jednym slowem makabra..
    MiejscowośćPlewiska
  • ~Jack / 2018-12-11 14:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciagle wieszajacy sie dekoder, multroom działa jak im sie podoba, umowa prosta do zawarcia ale niemożliwa do rezygnacji przez telefon, noe dziwir sie ze pan Solorz jest wśród 10 najbogatszych Polaków. Gdyby ne to ze to jedyny spodób na polska tv za granica. Dawno bum zrezygnował
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćLondyn
  • ~Paula / 2018-12-10 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa porażka ... Pracownicy nie kompetentni. Ciągły bałagan, ciągle załatwianie. Nic nie można normalnie załatwić.
    Chcieliśmy zerwac umowę, kobieta robiła to 3 razy i dalej źle....
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Anonim / 2018-12-10 00:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdzie jest K.U.R.W.A obsługa klienta??? Nie można nic załatwić. Dwadzieścia minut na telefonie i cisza. Multiroom zablokowany chociaż rachunki płacone co miesiąc, dziękuję za świetną obsługę i czarny ekran ze słowami "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Jesteście zgniłymi c.h.u.j.a.m.i.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~marek / 2018-12-09 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa niekompetentna. Egzekwowanie praw niemożliwe. Informacje personelu o promocjach niespójne. Oferty mają wiele haczyków.
    Z pewnością Polsat Cyfrowy to nie jest firma szanująca klientów. Użyte określenia są bardzo delikatne.
    MiejscowośćŚrem
  • ~clint / 2018-11-29 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Paranoja po wykupienu polsat sport premium nie mozna nagrac meczu na dysk dekodera ale dopiero od 5 kolejki 4 poprzednie się dało nie rozumiem przecież za to place pani na infolini powiedziała ze się nie da ale nie wiem dlaczego
    nikt nie potrafi mi pomóc
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Małgorzata / 2018-11-28 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja nie zawsze dobrze odbiera. Uzależnione to jest od pogody.
    Internet to porażka. Złożyłam reklamację ponieważ podobno telefonicznie dałam dyspozycję przedłużenia umowy. Podobno ktoś do mnie zadzwonił i na pół roku przed zakończeniem umowy zgodziłam się ją przedłużyc na następne 3 lata, w tej samej cenie, bez żadnych profitów.
    Mam czekac ok. 1 roku na udostępnienie rzekomej rozmowy.Myślę, że warto, żeby przekonac się z kim przeprowadzono rozmowę!!!.
    Bardzo łatwo zawrzec z Cyfrowym Polsatem umowę, ale potem są same kłopoty.Infolinia nieludzka i niekompetentna.
    Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~awygo / 2018-11-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo Cyfrowego Polsatu sięgnęło dna. Dwa dni temu zepsuł się (jak zwykle) dekoder Sagem. Po raz trzeci w tym roku! Pomyślałem: znowu trzeba jechać do ichniego punktu sprzedaży, wymienić i godzinami konfigurować nowy dekoder i listy ulubionych kanałów. Nic z tego. CP nie ma takich dekoderów. Na inny nie chcą wymienić. Bo nie! Kazali mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzą w ciągu... 30 dni! Tak właśnie traktują klienta. Miesiąc bez telewizji, a potem... jeszcze nie wiadomo. Oczywiście w ICOKU już widnieje "suma należności do zapłaty", mimo tego że termin płatności upływa dopiero 6 grudnia. Nie dość że dziady, to jeszcze wyjątkowo bezczelne!!!
    ZaletyBrak.
    WadyIgnorancja, lekceważenie klientów, bezczelność konsultantów infolinii, wyjątkowo zła jakość dekoderów.
    MiejscowośćZakręt
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964