Jestem zbulwersowana dzialem obsługi klienta , problemy z komunikacją międzyludzką mam wrażenie że mówimy innymi językami hahah trzy razy podawałam swojego maila dodam że dzwoniłam również trzy razy a i tak mail przyszedł błędny w esemesie !!!(literowałam również trzy razy )jakaś totalna masakra ,biurokracja i żenada .Czytanie wszystkiego z kartek po kilka razy mam wrażenie że płacą tym ludziom aby przeciągać celowo rozmowy z klientami aby jak najwiecej wyciągnąć kasy z połączenia !!!Wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aczkolwiek to nie pierwszy problem który mnie dotknął osobiście z cyfrowym Polsatem kolejny był z dekoderem ktorego zamówiłam niestety nie mogłam odebrać osobiście wiec napisałam tacie upoważnienie dodatkowo zadzwoniłam do szanownego polsatu aby to jeszcze potwierdzić jednak w ostatnim rozliczeniu kurier stanął w drzwiach ale dekoderu nie wreczył Tacie gdyż powiedział ze musi oddać do rąk własnych tylko klientce gdzie dodam Tato miał upoważnienie skserowane gdyż orginał musiałam wysłać do Warszawy ahhhhh szkoda nerwów ,ręce opadają!!
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
MiejscowośćBydgoszcz
~Weronika / 2019-01-20 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Śmiech na sali dzwonisz pod infolinię a oni się do ciebie czepiają że czemu tyle dzwonisz pani. Która rozmawialm to totalne dno robi tam chyba za kare ostatni raz po podpisuje z nimi umowę ..
WadyNie miła obsluga
~Ilona / 2019-01-19 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia chciałam wypożyczyć film na vod wysłałam 3 esmsy i filmy do tej pory nie mam. W obsłudze klienta pracują same glaby i złodzieje. To jest kpina pan w obsłudze klienta zapewniał że będzie film leciał A Ty H... nic nie leci.
ZaletyZadnych
WadySame wady
MiejscowośćPiekary Śląskie
~Dora77 / 2019-01-18 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Brak zasięgu przy złej pogodzie i cały czas resetowania dekodera. Po zakończenia umowy na czas brak informacji co i gdzie zwrócić. Po dzierżawie za sprzęt( a suma nie mała) po rezygnacji wymagają stanu sprzętu jak przy u umowie. Koszty są niesamowite. Dekoder który jest wartości teraz 30 zł muszę zapłacić teraz 699 zł bo Pan z Cyfrowego Polsatu stwierdził że nie nadaje się do dalszej eksploatacji. Straszą windykacją lub komornikiem. Zapłaciłam ale zamierzam oddać sprawę do Spraw Konsumenta. Pozdrawiam i trzymajcie się z daleka od tej firmy
ZaletyMiła obsługa przy podpisywaniu umów
WadyBrak informacji. Oszustwo klientów. Brak pomocy po wielu latach współpracy. Wady ogólne nie polecam nikomu.
MiejscowośćWrocław
~Krzysiek / 2019-01-17 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Śmiech i tyle, obsługa klienta to dno. Nie wiem kto tam pracuje. Punkt sprzedaży w moim miescie jest jeszcze gorszy, śmieja się mi prosto w oczy gdy pytam o nowszy dekoder chociaż place najwyższy abonament. Jak mam się czuć po czyś takim? Dno dno i jeszcze raz dno.
ZaletyZadn6ch
WadyWszystko
MiejscowośćSiemiatycze
~Marcin / 2019-01-15 23:31
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Brak programów przyciągających uwagę. Brak kontaktu z obsługą klientów. Brak zalet. Jest bo jest i na tym opiera swój sukces, na monopolu a bylejakosci.
MiejscowośćRzeszów
~SZNYCEL / 2019-01-15 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Brak kanałów Eleven 4 , Puls 2 , WPTV nie mają dekoderów 4k.
Brak kanałów , jak pada deszcz to nie ma połowy albo wcale kanałów
blokują dekodery multiroom też nie działa zawieszają się i nic więcej
a jak nie ma sygnału to zwalają na antene winę
ZaletyBRAK
WadyDUŻO
~MACIEJ / 2019-01-14 21:22
Ocena: 5.00 / 5
Świetna telewizja satelitarna. Świetny sport, DUŻO TENISA:) dobry dekoder Evobox. Jestem zadowolony. Ponad rok temu przeszedłem z nc+ i nie żałuje. Polecam. Czy ktoś zna coś lepszego?
ZaletyWszystko OK
WadyNie widzę
MiejscowośćGdańsk
~Papa / 2019-01-14 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Na huj dajecie reklamy po co to jest potrzebne ludziom
ZaletyZle
WadyŹle
~Jarek / 2019-01-13 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Wspaniała telewizja, a biuro obsługi abonenta jeszcze wspanialsze .... oczywiście w """" Błąd 11 regularnie i próba połączenia z BOA . Robią z człowieka kretyna brak opcji "awaria dekodera" przełączą na konsultanta czas oczekiwania do 20 minut w chwili obecnej już 52 minuty - szkoda, że nie mogę załączyć zdjęcia telefonu z czasem, ale napiszę jaki był faktyczny czas oczekiwania .....jeśli mnie połączy .... dzięki Ci Boże połączyło po 58 minutach. Pan kulturalnie wytłumaczył, ze dużo awarii mało ludzi. No cóż, ja na pewno rezygnuję, a Państwo - wybór należy do Was w gratisie nerwica i wrzody żołądka.
~rena / 2019-01-04 18:45
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakies totalne nieporozumienie. Jak media narodowe doprowadziły do tego by oszusci i debile kreowali mediami jak CP. Oddalismy media oszustom i mafiom . kytórzy za marne usługi wymuszaja / oszuskujac/ kase od odbywateli a a ten przygłub z TV chwali sie ogladalnoscią sylwestra. żeby dziś za TV , internet i telefon emeryt płacił 200 zł . z emerytyry 1000 netto- zł Panie premierze - czas zrobic miedia narodowe i ropierdoli....c te mafijne spólki z oo.
Zaletymafia i tyle
Wadyza drogo za tak marne usługi
~Lilia / 2019-01-02 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Przyszedł do mnie pół roku temu przedstawiciel Polsatu Cyfrowego podpisaliśmy umowę na pół roku gratis póżniej po 35 zł.Dzisiaj dostałam rachunki na 55 zł.miesiecznie.Miałobyć super- mnóstwo programów zablokowanych co trzy tygodnie trzeba przekładać kartę z głównego dekodera do dodatkowego. M A S A K R A .
ZaletyŻadnych
WadySame wady
MiejscowośćGliwice
~piorun 59 / 2019-01-02 18:32
Ocena: 1.00 / 5
.. Masa reklam i wkoło te same filmy i programy.. Wygląda to tak jakby co tydzień wracali do programów sprzed tygodnia i tak wkoło.. Film 10 - 15 min.. reklama 5 - 7 min i tak wkoło
MiejscowośćSadlinki
~Andrzej / 2018-12-29 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Reklama za reklamą nic ciekawego ciągłe powtórki
Bardzo nie polecam
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50
Ocena: 1.00 / 5
dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)
Zaletyżadne
Wadysłaby zasięg
Miejscowośćpsary
~Ilona / 2018-12-27 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie skorzystam! Firma naciąga...
...klienta. Wypowiedzenie umowy otrzymał Polsat 28 listopada. W umowie mam miesięczny okres wypowiedzenia A Pan na infolinii oznajmia mi że umowa wygasa 19 lutego 2019 roku. No szlak mnie trafił, przecież dwa tygodnie temu rozmawiałam z innym i powiedział najpóźniej 19 stycznia 2019. Nigdy nie chcę mieć nic wspólnego z Tą firmą. Brak kompetencji i wiedzy.
ZaletyBrak
WadyWszystko. Brak wiedzy i kompetencji pracowników. Kłamstwa i oszukiwanie klienta.
MiejscowośćPruchnik
~Oszukana / 2018-12-21 20:24
Ocena: 2.00 / 5
Cyfrowy Polsat to oszuści przy rozwiązaniu umowy zaprzestają jakiekolwiek kontaktu, który obowiązywał przez cały okres trwania umowy, nie informują o terminie i konieczności zwrotu sprzętu (co nie zawsze jest oczywiste, po latach nie każdy pamięta czy sprzęt kupił czy ma wypożyczony). Za to po odczekaniu stosownego czasu nadchodzi nota z karą za nierozliczenie sprzętu. Iwg nich wszystko jest ok.
WadyNie polecam. Oszukują.
~Aleksandra / 2018-12-21 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nieprofesjonalne podejście do klienta, obsługa w CH Silesia w Katowicach bezczelna i opryskliwa, każdy z pracowników ma inną wiedzę i nie zna podstawowych zasad obsługi klienta.
MiejscowośćWymysłów
~dana19 / 2018-12-19 13:49
Ocena: 1.67 / 5
masakra III nigdy więcej miałam, umowe na tv i internet - jakości słabej który własnie sie skończył i w związku z tym w momencie gdy jestem w pracy w domu stary ojciec przychodzi pan tz. " od drzwi do drzwi" "włazi" do mieszkania i chce przedłuzyć umowę- kiedy ojciec wyjasnił że nie jest osoba decyzyjną każe dzwonic do nas do pracy SZOK NIGDY WIĘCEJ CYFROWY POLSAT
ZaletyŻADNYCH
WadyKONIECZNOŚC TRWANIA W UMOWIE
MiejscowośćCieszymowo
~robert153 / 2018-12-16 10:09
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA POLSAT, OBIECUJĄ CUDA ABY TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA, A PO PODPISANIU UMOWY ZACZYNAJĄ SIĘ CYRKI, ZNIŻKA KTÓRA OBIECALI W SMART DOM ZNIKA, ODWOŁANIE ROZPATRUJĄ NEGATYWNIE, PISZĄ ZE JAK CHCESZ TO MOŻESZ IŚĆ DO SĄDU, MAM 20 LAT TELEWIZJE W CYFRA + I WSZYSTKO JEST SUPER , WZIĄŁEM DLA KOGOŚ POLSAT I TERAZ SAME PROBLEMY