Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1695 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2019-10-07 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Okropnie niemiła pani w infolinii, zero pomocy, niemiły ton, zero cierpliwości. Rezygnuję z usługi. Gdzie zachęta dla klientów? Polecam zwolnić z pracowników. Złodzieje naliczający niesłuszne opłaty. Pol roku temu przyszedł mi rachunek na dodatkowe 50zl, odwołałam się po czym ostatnio przyszło mi kolejne. W umówię mam ze do 2021 roku miałam płacić 50 zł mniej. Teraz wstrętna baba mówi mi ze w systemie ma inną umówię. Ja na papierze mam swoje. Nie idzie sie z nią dogadać i bezczelnie sie pyta czy to juz wszystko i ze trzeba sie patrzeć co sie podpisuje
    MiejscowośćKraków
  • ~kristof / 2019-10-05 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa miesiące temu kupiłem za 300 zł evobox stream z trzy miesięcznym abonamentem w cenie no i działało całe siedem dni potem dostęp został zablokowany.Nie pomogły godzinne rozmowy z centrum obsługi klienta.Powinno działać a nie działa. Zostałem zostawiony samym sobie pieniądze wyrzucone w błoto.Mówiąc w prost zostałem oszukany i oskubany..
    Wadynie polecam nikomu nawet największemu wrogowi
    MiejscowośćNysa
  • ~Pawel Galek / 2019-10-04 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie miałem sytuacje gdzie miałem zwrócić dekoder Polsatu po zakończonej umówię i zwróciłem go , okazało się że zostałem obciążony suma 320 zł bo dekoder doszedł do nich za późno , pismo które dostałem było bez żadnych uprzejmości i wyjaśnień tylko straszenie wszczęcia postępowania , tak że uważajcie z kim podpisujecie pakt
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Marcin / 2019-10-04 09:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii to relikt z przeszłości. Umowy są nieprzejrzyste i trzeba bardzo uważać na każdy zapis - jeżeli nie zależy Wam ile będziecie płacić to warto podpisać umowę z CP ( bo na pewno po miesiącu, trzech lub roku okaże się, że coś trzeba dopłacić).
    WadyJW
  • ~ii / 2019-10-03 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    PS.
    W umowie nie ma żadnej informacji o karze, czy dodatkowej opłacie. Jest tylko napisane że sprzęt należy oddać w terminie 30 dni.

    Trzeba poszukać, żeby znaleźć w jednym z cenników pozycję:

    Kara za utratę/zniszczenie/uszkodzenie lub niezwrócenie w terminie udostępnionego Sprzętu lub dokonanie w nim zmian.

    Nie ważne czy sprzęt utraciłeś, czy oddałeś po terminie.
    Płacisz 100% jego wartości wg wyceny Polsatu.

    Oczywiście cennika przy podpisywaniu umowy nie dostajesz, tylko kwitujesz że się ze wszystkimi dodatkami zapoznałeś / otrzymałeś itp.

    Tak bogaci robią szaraczków.
    Myślisz, że Ciebie to ominie.
    Zobaczymy jak dokładnie będziesz wiedzaiał kiedy kończy się umowa, bo wypowiedzenie skaładasz z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.

    Oni o tym wiedzą, więc znaleźli taki sposób na okradanie rodaków.

    Takich firm TRZEBA unikać !!!
  • ~ii / 2019-10-03 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    LUDZIEEEE
    Trzymajcie się od tej złodziejskiej firmy jak najdalej.
    Na 4 podpisane umowy - w 3 przypadkach oszukali mnie.
    Najbardziej kuriozalne:
    Po roku domagają się zapłaty wystawionej kiedyś tam noty za brak terminowego zwrotu tych ich dekoderów.
    MIesiąc opóżnienia w dokonaniu zwrotu - opłata ponad 1600 zł !!!!
    Mają sprzęt i chcą pieniądze, bo taką podobno podpisałem umowę !!!

    ZŁODZIEJE

    Trzymać się od nich jak najdalej !!!
    WadyWarunki nie zgodne z umową (internet nie jest bez limitu)
    TV bardzo często wymaga dzwonienia na infolinię.
    Złe warunki atmosferyczne uniemożliwiają oglądanie TV
    MiejscowośćPolska
  • ~Jarenty / 2019-10-03 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam. Obsługa na infolinii to dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na infolinii to totalna porażka
    MiejscowośćBielsko-Biala
  • ~Malwina / 2019-09-30 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćBabice
  • ~Wojta / 2019-09-29 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Do kupiłem eleven sport
    W czasie rozmowy usłyszałem że aktywuje się za 3h
    Jak się domyślacie f1 gp sochi się zaczęło a eleven sport nie działa
    Zadzwoniłem żeby zapytać co się dzieje dowiedziałem się że aktywuje się po północy ściema jak mało kłamią by sprzedać a jak zadzwoniłem drugi raz to powiedzieli dopiero prawdę Skoda gadać
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćUstroń
  • ~Szymon / 2019-09-29 11:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Blokada multiroomu to najglupsza rzecz jaką w życiu widziałem.
  • ~Bosman / 2019-09-26 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez nadziejna telewizja. Wyłączając multi rum w najważniejszym momencie, trzeba być debilem by tak robić.
    WadyMulti rum blokada
  • ~Andrzej / 2019-09-25 18:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową.
  • ~Renata / 2019-09-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci nie kompetentni przy przedłużeniu umowy proponuję na siłę wypożyczalnie filmu .A ja nie jestem zainteresowana .Chcę tylko opłacić moją usługę . O czym nie ma mowy .
    MiejscowośćSzczytna
  • ~Jan / 2019-09-21 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to złodziejska firma . Omyłkowo przelałem zamiast 90 zł , 9 tysięcy . Pomimo interwencji telefonicznej czekam już
    30 dni na zwrot nadpłaconej kwoty . Pieniądze są mi niezbędne na prowadzenie działalności , musiałem korzystać z pożyczek , bo firma polsat miała to w nosie . Nie polecam nikomu takiej firmy .Mają duży problem z przelewem zwrotnym . Gdzie jest prawo chroniące klienta w tej firmie . Obracają 30 dni twoją kwota i nic ich nie wzruszają twoje kłopoty .
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Ewa / 2019-09-17 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam cyfrowy Polsat. U mnie nie działał. Odeslalam dekoder I odstąpienie od umowy po 3 dniach. Wkrótce dostałam rachunek. Twierdza że nie było odstąpienie od umowy. Osobiście ja wkladalam do pudełka z dekoderem. Żadne wyjaśnienia nie pomagają. Nie mam cyfrowego Polsatu ale ma już 3 rachunki po 40zł. Żenada. I tak przez 2 lata będę płacić za coś czego nie mam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćCiachcin
  • ~Danuta / 2019-09-15 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na zakończenie umowy to jest jedna porażka. Oglądaj kanały które oni chcą. Jak się do nich dzwoni to twierdzą że satelitarna źle ustawiona. A brak kanałów zależy od pogody. Na rozmowę z konsultantem czeka się nawet 20 min. Także nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kanałów a kasa naprzód
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Aaaaa / 2019-09-13 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam do zakończenia umowy i rezygnuję. Rozmowa z konsultantem bardzo niemiła podniesiony,wieczne problemu z dekodera.
    ZaletyDuża ilość kanałów.
    WadyWadliwy sprzęt.
    MiejscowośćKowary
  • ~goga / 2019-09-11 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam , wprowadzają w bład co do zawieranych aneksów że niby będzie taniej a jest drożej , ponadto omylkowo wplacilam spora kwotę na ich konto i nie mogę jej odzyskać muszę założyc sprawe do sadu. obsługa klienta tragiczna.
    MiejscowośćBochnia
  • ~anka19130 / 2019-09-11 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada! Kanały się zacinają, problem z odblokowaniem drugiego dekodera (błąd karty, brak karty i podobne komunikaty). Obsługa na infolinii na poziomie poniżej zera!!! Nie mili, podnoszą głos i nie potrafią pomóc! Czekam z utęsknieniem do lutego do końca umowy. Polecam Orange tv. Gdy zepsuł się dekoder po 3 godzinach przyjechali serwisanci z nowym! To się nazywa obsługa klienta ;)
    ZaletyBrak!
    WadySame wady!
    MiejscowośćSolec Wielkopolski
  • ~Winston / 2019-09-10 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie z konsultantem i załatwienie ZERO. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroblem Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon Stopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
    WadyTen sam problem non stop
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2280
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1695
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 760
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 329
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062