Tandeta pierwszej kategorii,nie sponsorować polszmatu!!!
ZaletyBrak
MiejscowośćŁódź
~Sylwek / 2019-08-30 23:28
Ocena: 1.67 / 5
Powiem tak, przyjechała pani z obsługi i powiedziałem że nie ma dobrego sygnału, u syna trzeba wymienić dekoder (sama to zaproponowała) i oczywiście wszystko za darmo bo jest ubezpieczenie, nastawienie satelity również. I miałem czekać 4 dni na przyjazd a czekam już 3 tyg. Nie polecam serwisu, pozdrawiam serdecznie ????
ZaletyBRAK
WadyObsługa
MiejscowośćWierzchosławice
~Kooo / 2019-08-30 14:12
Ocena: 5.00 / 5
Jak dla mnie tv jest ok
Jestem w smart dom mam też Internet plusa
Ludzie na infolinii to chamy wydają się w pyskówki zachowują jakby łaskę robili A to oni są dla mnie i za to im płacą jeżeli chodzi o infolinię dotyczącą telewizji wszystko miłe bezproblemowo
MiejscowośćSianów
~Ewelina / 2019-08-30 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Jedno podpisujesz. Płacisz inną kwotę bo przecież abonament + sprzęt. Po trzech latach każą Ci oddać sprzęt za który płaciłeś, więc w sumie PO CHOLERĘ płaciłam?! a sprzęt który można nowy kupic za 130 zl online oni każą płacić 800 zl . za nieoddanie. Ale przecież "płaci pani dodatkową oplatę, żeby spłaicić sprzęt".
ŻENADA JAKICH MAŁO. Nigdy więcej i nikomu nie polecam.
ZaletyBRAK
MiejscowośćBydgoszcz
~Krzysztof / 2019-08-29 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Jest beznadziejna jakość i obsluga klientka. Lekceważy się każdą skargę mimo że płacę wysoki abonament!!!!!! Po prostu wyłudzają kasę
MiejscowośćKoscian
~Danuta / 2019-08-29 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka może być wciąż nie ma kanałów a jak się zadzwoni to pytanie kasa i non stop wysyłki do ustawienia anteny co drugi dzień każą ustawiać antene i klient siedzi i przełącza kanały żeby obejrzeć cokolwiek co chcesz
ZaletyBrak
WadyBrak kanałów
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Aaaa / 2019-08-26 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Prosiłem o wysłanie numeru konta bo niby zmienili a tu dalej nic 2 razy dzwoniłem cEkalem po 20 min a oni mają to gdzieś....
ZaletyBrak
WadyInfolinia ludzie jedno obiecują a drugie robia
MiejscowośćNamyslow
~HP / 2019-08-26 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nierzetelny kontrahent! Zapłaciłem w podwójnej wysokości abonament za Cyfrowy Polsat i zwrotu nadpłaty nie mogę się do prosić już przez miesiąc.
WadyDługie logowanie
MiejscowośćMosina
~Romek / 2019-08-26 12:32
Ocena: 2.33 / 5
CP jest bardzo arogancki, natarczywy no wręcz upierdliwy jeśli chodzi o płatności. Mam wyznaczoną datę płatności i jej pilnuję, ustawiam przelew na wyznaczoną datę ale CP już z samego rana ponagla mnie i wzywa do zapłaty choć termin jeszcze nie upłynął. To jest czyn zabroniony no bo jak możesz wzywać przed upływem wyznaczonego terminu!!! a do tego ten multiroom i ciągła aktualizacja kartą główną!!! Mówię Dość, basta!!!
Zaletyno
Wadyupierdliwość, natarczywość
~Dora / 2019-08-25 22:59
Ocena: 2.67 / 5
Jakość średnia. Kanały się zacijają. Odbiór przez talerz kiepski. Cyfrowy Polsat na dwa telewizory to porażka. Multiroom i bieganie z kartą na drugą kondygnację domu do dekodera co miesiąc to jakaś kpina. To niestety z założenia że klienci to oszuści :)
WadyOdkodowywanie drugiego dekodera
~All / 2019-08-25 16:38
Ocena: 1.00 / 5
To wasze VOD to jakaś kpina. Jeszcze nigdy nie było tak żebym kupił film i obejrzał. Muszę dzwonić po dwa, trzy razy żeby film się odpali. O ten tekst: proszę włączyć dekoder na Polsat i po 10 min przełączyć na film. Powinno działać... Powinno k*** ale nie działa!
MiejscowośćGrójec
~Patrycja / 2019-08-22 08:35
Ocena: 1.67 / 5
Najbardziej razi mnie obsługa klienta na infolinii.. Niemili konsultanci podnoszą głos.. Czy ktokolwiek to kontroluje jak oni pracują? Tragedia!
MiejscowośćElbląg
~Jamatka / 2019-08-14 16:57
Ocena: 2.00 / 5
Obsluga klienta porażka głupki tam pracują, mowisz cos co.chcesz załatwić to namawiają cie do jeszcze gorszej opcji. porażka...
ZaletyBrak
MiejscowośćNie istotne
~kuba3426 / 2019-08-13 13:38
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam wieczne problemy. W biurze mówią co innego A na infolinię co innego. Bałagan straszny.
ZaletyBrak
WadyWszystko inne
MiejscowośćAndrychów
~Ewela / 2019-08-13 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką od wielu lat mam dopiero drugi raz wymieniony dekoder główny a mam trzy i teraz po wielu latach chciałam wymienić na nowy z nagrywarką nawet dopłacić ale nie dopiero za 16 miesięcy jak podpisywałem umowę ostatnio to też nie bo jeszcze za wcześnie jakąś masakra.Obsługo do niczego czy to przez telefon gdzie na połączenie trzeba czekać 30 minut czy stacjonarne. Trzeba pomyśleć nad zmianą operatora bo Cyfrowy Polsat nie jest dla klienta
ZaletyBrak
WadyOj długo by pisać
MiejscowośćStargard
~Justyna / 2019-08-10 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Podczas podpisywania umowy wszystko oki do d... weszliby bez namydlenia duzo gorzej podczas rozwiązywania umowy. Przykład okropnego salonu w Gliwicach w centrum handlowym Lipowa. Informacje przekazywane przez pracowników, którzy jak się okazuje sami się zatrudnili bo brak przełożonego jakiegokolwiek zupełnie różniły się od informacji z infolinii, na którą kazali zresztą sami dzwonić. Na infolinii nr karty był nie potrzebny w salonie bez niego nic nie mogą ztobić. Przy oddawaniu sprzętu okazało się że niezbędny jest kabel HDMI. Nie miałam więc kazano mi kupić. Gdy już kupiłam pani poinformowała mnie że jednak dziś nie mogę oddać sprzętu tylko za miesiąc i tu hit nie mogłam oddać kabla bo...zwrotów nie przyjmują. Pani powiedziała że pieniędzy mi nie odda a jak mam peoblem mam zadzwonić do SLORZA to chyba będę musiała tak zrobić. Nie polecam nikomu. Nigdy więcej uczuliłam już wszystkich znajomych. A kultura pracowników pozostawia wiele do życzenia.
ZaletyBrak
WadyDużo by pisać
MiejscowośćGliwice
~Edzia / 2019-08-09 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Przy podpisywaniu umowy wszystko super, promocje człowiek wychodzi zadowolony, później się okazuje że trzeba zdefiniować pakiet, czekać 15 min na rozmowę z konsultantem który i tak Cię odsyła bo się nie da. Telefon,emaile droga pocztowa na wszystko mają czas tylko nie na załatwienie pomyślnie Twoich spraw.
~wojtek / 2019-08-08 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Wroga stacja Polakom, napuszczaja, szczuja ten biedny narod, nie staraja sie zadbac o porzadek w tym kraju, tylko zapomnieli, ze kij ma dwa konce. Zobaczcie ta wredna i bezczelna Gozdyre, ona orgazmu dostaje jak jest nawalanka na PIS. Zamknac ta stacje, odebrac koncesje, a tym wrogim dziennikarzom zakaz wykonywania zawodu. Czemu Tuska trwonienia pieniedzy nie komentuja, nie trzeba wyjasniac. Polacy nie sa juz tak porypani na umyslach, zeby dali sie tym zlodziejom kupic
Zaletyzadne
WadyFalsz i obluda
Miejscowośćzurich
~ovejka / 2019-08-07 14:36
Ocena: 5.00 / 5
Posiadam cyfrowy polsat odkąd pamiętam.
Jak dla mnie przystępna cena (niska). Awarii jeszcze nigdy nie miałam (telewizję posiadam od co najmniej 10 lat u nich).
Dzwoniąc na infolinię, szybka obsługa i przede wszystkim miła.
MiejscowośćPłońsk
~Nicol / 2019-08-04 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie totalne dno ten polsat.byłam w trzech oddziałach żeby oddać dekoder i powiedzano mi że jest moją własnością,teraz dostaję wiadomość że mam karę do płacenia bo nie zwróciłam dekodera żenada.czy mogę się jakoś odwołać od płatności kary?