MiejscowośćKraków
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 67 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- nastepna »
-
~Monika / 2019-10-07 17:14
Okropnie niemiła pani w infolinii, zero pomocy, niemiły ton, zero cierpliwości. Rezygnuję z usługi. Gdzie zachęta dla klientów? Polecam zwolnić z pracowników. Złodzieje naliczający niesłuszne opłaty. Pol roku temu przyszedł mi rachunek na dodatkowe 50zl, odwołałam się po czym ostatnio przyszło mi kolejne. W umówię mam ze do 2021 roku miałam płacić 50 zł mniej. Teraz wstrętna baba mówi mi ze w systemie ma inną umówię. Ja na papierze mam swoje. Nie idzie sie z nią dogadać i bezczelnie sie pyta czy to juz wszystko i ze trzeba sie patrzeć co sie podpisuje -
-
~kristof / 2019-10-05 19:05
Dwa miesiące temu kupiłem za 300 zł evobox stream z trzy miesięcznym abonamentem w cenie no i działało całe siedem dni potem dostęp został zablokowany.Nie pomogły godzinne rozmowy z centrum obsługi klienta.Powinno działać a nie działa. Zostałem zostawiony samym sobie pieniądze wyrzucone w błoto.Mówiąc w prost zostałem oszukany i oskubany.. Wadynie polecam nikomu nawet największemu wrogowiMiejscowośćNysa -
~Pawel Galek / 2019-10-04 15:28
Właśnie miałem sytuacje gdzie miałem zwrócić dekoder Polsatu po zakończonej umówię i zwróciłem go , okazało się że zostałem obciążony suma 320 zł bo dekoder doszedł do nich za późno , pismo które dostałem było bez żadnych uprzejmości i wyjaśnień tylko straszenie wszczęcia postępowania , tak że uważajcie z kim podpisujecie pakt ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Marcin / 2019-10-04 09:26
Obsługa na infolinii to relikt z przeszłości. Umowy są nieprzejrzyste i trzeba bardzo uważać na każdy zapis - jeżeli nie zależy Wam ile będziecie płacić to warto podpisać umowę z CP ( bo na pewno po miesiącu, trzech lub roku okaże się, że coś trzeba dopłacić). WadyJW -
~ii / 2019-10-03 18:53
PS.
W umowie nie ma żadnej informacji o karze, czy dodatkowej opłacie. Jest tylko napisane że sprzęt należy oddać w terminie 30 dni.
Trzeba poszukać, żeby znaleźć w jednym z cenników pozycję:
Kara za utratę/zniszczenie/uszkodzenie lub niezwrócenie w terminie udostępnionego Sprzętu lub dokonanie w nim zmian.
Nie ważne czy sprzęt utraciłeś, czy oddałeś po terminie.
Płacisz 100% jego wartości wg wyceny Polsatu.
Oczywiście cennika przy podpisywaniu umowy nie dostajesz, tylko kwitujesz że się ze wszystkimi dodatkami zapoznałeś / otrzymałeś itp.
Tak bogaci robią szaraczków.
Myślisz, że Ciebie to ominie.
Zobaczymy jak dokładnie będziesz wiedzaiał kiedy kończy się umowa, bo wypowiedzenie skaładasz z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
Oni o tym wiedzą, więc znaleźli taki sposób na okradanie rodaków.
Takich firm TRZEBA unikać !!! -
~ii / 2019-10-03 17:25
LUDZIEEEE
Trzymajcie się od tej złodziejskiej firmy jak najdalej.
Na 4 podpisane umowy - w 3 przypadkach oszukali mnie.
Najbardziej kuriozalne:
Po roku domagają się zapłaty wystawionej kiedyś tam noty za brak terminowego zwrotu tych ich dekoderów.
MIesiąc opóżnienia w dokonaniu zwrotu - opłata ponad 1600 zł !!!!
Mają sprzęt i chcą pieniądze, bo taką podobno podpisałem umowę !!!
ZŁODZIEJE
Trzymać się od nich jak najdalej !!!WadyWarunki nie zgodne z umową (internet nie jest bez limitu)
TV bardzo często wymaga dzwonienia na infolinię.
Złe warunki atmosferyczne uniemożliwiają oglądanie TVMiejscowośćPolska -
~Jarenty / 2019-10-03 12:35
nie polecam. Obsługa na infolinii to dno i wodorosty ZaletyBrakWadyObsługa na infolinii to totalna porażkaMiejscowośćBielsko-Biala -
~Malwina / 2019-09-30 12:27
Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka ZaletyBrak zaletMiejscowośćBabice -
-
~Wojta / 2019-09-29 14:17
Do kupiłem eleven sport
W czasie rozmowy usłyszałem że aktywuje się za 3h
Jak się domyślacie f1 gp sochi się zaczęło a eleven sport nie działa
Zadzwoniłem żeby zapytać co się dzieje dowiedziałem się że aktywuje się po północy ściema jak mało kłamią by sprzedać a jak zadzwoniłem drugi raz to powiedzieli dopiero prawdę Skoda gadaćZaletyŻadnychWadyWieleMiejscowośćUstroń -
~Szymon / 2019-09-29 11:18
Blokada multiroomu to najglupsza rzecz jaką w życiu widziałem. -
~Bosman / 2019-09-26 21:48
Bez nadziejna telewizja. Wyłączając multi rum w najważniejszym momencie, trzeba być debilem by tak robić. WadyMulti rum blokada -
~Andrzej / 2019-09-25 18:53
Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową. -
~Renata / 2019-09-25 17:51
Konsultanci nie kompetentni przy przedłużeniu umowy proponuję na siłę wypożyczalnie filmu .A ja nie jestem zainteresowana .Chcę tylko opłacić moją usługę . O czym nie ma mowy . MiejscowośćSzczytna -
~Jan / 2019-09-21 12:57
Jest to złodziejska firma . Omyłkowo przelałem zamiast 90 zł , 9 tysięcy . Pomimo interwencji telefonicznej czekam już
30 dni na zwrot nadpłaconej kwoty . Pieniądze są mi niezbędne na prowadzenie działalności , musiałem korzystać z pożyczek , bo firma polsat miała to w nosie . Nie polecam nikomu takiej firmy .Mają duży problem z przelewem zwrotnym . Gdzie jest prawo chroniące klienta w tej firmie . Obracają 30 dni twoją kwota i nic ich nie wzruszają twoje kłopoty .MiejscowośćOlsztyn -
~Ewa / 2019-09-17 11:51
Kupiłam cyfrowy Polsat. U mnie nie działał. Odeslalam dekoder I odstąpienie od umowy po 3 dniach. Wkrótce dostałam rachunek. Twierdza że nie było odstąpienie od umowy. Osobiście ja wkladalam do pudełka z dekoderem. Żadne wyjaśnienia nie pomagają. Nie mam cyfrowego Polsatu ale ma już 3 rachunki po 40zł. Żenada. I tak przez 2 lata będę płacić za coś czego nie mam. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćCiachcin -
~Danuta / 2019-09-15 15:36
Czekam na zakończenie umowy to jest jedna porażka. Oglądaj kanały które oni chcą. Jak się do nich dzwoni to twierdzą że satelitarna źle ustawiona. A brak kanałów zależy od pogody. Na rozmowę z konsultantem czeka się nawet 20 min. Także nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak kanałów a kasa naprzódMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
-
~Aaaaa / 2019-09-13 10:57
Czekam do zakończenia umowy i rezygnuję. Rozmowa z konsultantem bardzo niemiła podniesiony,wieczne problemu z dekodera. ZaletyDuża ilość kanałów.WadyWadliwy sprzęt.MiejscowośćKowary -
~goga / 2019-09-11 19:36
nie polecam , wprowadzają w bład co do zawieranych aneksów że niby będzie taniej a jest drożej , ponadto omylkowo wplacilam spora kwotę na ich konto i nie mogę jej odzyskać muszę założyc sprawe do sadu. obsługa klienta tragiczna. MiejscowośćBochnia -
~anka19130 / 2019-09-11 15:11
Żenada! Kanały się zacinają, problem z odblokowaniem drugiego dekodera (błąd karty, brak karty i podobne komunikaty). Obsługa na infolinii na poziomie poniżej zera!!! Nie mili, podnoszą głos i nie potrafią pomóc! Czekam z utęsknieniem do lutego do końca umowy. Polecam Orange tv. Gdy zepsuł się dekoder po 3 godzinach przyjechali serwisanci z nowym! To się nazywa obsługa klienta ;) ZaletyBrak!WadySame wady!MiejscowośćSolec Wielkopolski -
~Winston / 2019-09-10 17:04
Połączenie z konsultantem i załatwienie ZERO. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroblem Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon Stopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp WadyTen sam problem non stopMiejscowośćSzczecin
strona 67 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- nastepna »