STANOWCZO NIE POLECAM tej telewizji! Jest to pierwszy i ostatni raz kiedy korzystam z usług Cyfrowego Polsatu. Zacznijmy od tego, że najpierw zaczęły przychodzić rachunki na wyższą kwotę, niż powinny - Okazało się, że nie wyłączono nam na czas dodatkowych usług, choć z nich zrezygnowaliśmy. Po drugie - mimo, że podpisując umowę zdecydowaliśmy się na pełen pakiet filmowy i sportowy, to przez pierwsze 2 miesiące mieliśmy tylko podstawowe kanały, a wszystkie dodatkowe były zablokowane... Kiedy w końcu zadzwoniliśmy do biura obsługi klienta, okazało się, że faktycznie - nastąpiła "pomyłka" i włączono nam tylko pakiet podstawowy! Ale płaciliśmy za pełen, mimo że nie mieliśmy wszystkich kanałów! Różnicy w cenie nigdy nam nie wyrównano i nie odliczono z żadnego rachunku. Po trzecie - męczono nas któregoś razu wezwaniami do uregulowania rachunku, który dawno był zapłacony! Dopiero podczas rozmowy telefonicznej, konsultant z wielkim zaskoczeniem "odkrył", że płatność rzeczywiście wpłynęła! Po czwarte - Wystarczy, że zbliża się deszcz, a obraz zaczyna się zacinać i zanikać, że nie można nic obejrzeć. Kiedy spadną pierwsze krople, oczywiście obrazu w ogóle już nie ma! Zdarza się, że telewizja nie działa przez kilka dni w ogóle!!! Na fb Cyfowego Polsatu widac, że dużo osób ma ten sam problem, a każdy dostaje odpowiedź, że skoro są zakłócenia to znaczy, że antena zamontowana została niestarannie i nieprecyzyjnie. Wynika więc, że połowie Polski, polecani przez nich "fachowcy" źle zamontowali anteny! Moja cierpliwość się powoli kończy, marzę o tym by walnąć im tym dekoderem na stół i odliczam dni do końca umowy...ZaletyBogaty pakiet kanałów
WadyPomyłki w systemie, częste awarie i zakłócenia, ukryte koszty, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, infolinia praktycznie niedostępna, długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - nawet godzinę
MiejscowośćOlsztyn