Nie polecam. Czekam do końca umowy i uciekam jak najdalej od tego polsatu. Wiatr,kropelka deszczu i po tv. Obsługa niekompetentna. Co telefon to inna odpowiedź konsultanta. Internet mają w plusie w życiu nie miałam tak problematycznego neta. Przed południem działa w miarę dobrze czyli wtedy kiedy nie ma nas w domu, wieczorem i po południu internet się wiesza. Konsultanci w plusie nieuprzejmi krzykliwi, opryskliwi dokladnie tak samo jak w polsacie cyfrowym. Kto może niech ucieka najdalej jak się da.
Zaletybrak
Wadygłowne tj wyżej ale brakło by miejsca na wymienienie wszystkich
MiejscowośćBielsko-Biała
~arek / 2019-10-12 09:08
Ocena: 3.00 / 5
tragedia w każdym punkcje w gorzowie podpisać umowę można z rozwiązaniem to już problem utrudniają dobro klienta powinno być podstawą a nie wciśnięcie w jedną stronę soloż i jego ludzie to oszuści precz z władzą komunistyczną
Zaletyzasięg
Wadyobsługa
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~oszukują / 2019-10-11 18:52
Ocena: 2.33 / 5
Ja też muszę w końcu się odezwać Opłata za nie oddany dekoder Miałam Co lepsze byłam z dekoderem ale pan w punkcie Polsatu go nie przyjął bo za wcześnie go przyniosłam Zabrałam do domu Po jakimś czasie przyszedł list że zostanę obciążona karą za brak zwrotu Drugi raz zapłaciłam rachunek w ich punkcie Pieniądze przepadły bo wpłacili je na nie właściwe konto Dzisiaj na ekranie wyświetlił się komunikat że w lipcu zmieniono nr konta na który mam wpłacać pieniądze czyli znowu dwa miesiące mam zaległe mimo że pieniądze wysłałam w terminie na konto Cyfrowego Polsatu które już nie jest kontem cyfrowego Polsatu Po tamtej pomyłce pani z infolinii przysłała mi smsa z numerem konta Teraz o zmianie numeru nie dali rady poinformować Z dniem kiedy skończy mi się umowa przestaje być ich klientem I wszystkim szczerze odradzam tą firmę Oszuści
~Kornel / 2019-10-10 23:51
Ocena: 3.67 / 5
Panowie,którzy komentowali mecz Polska-Łotwa,chyba komentowali inne spotkanie
MiejscowośćWałbrzych
~Damianos / 2019-10-09 10:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostałem sprzętu bo jestem rzekomo nierzetelnym klienta więc proszę o przedstawienie mi dowodów nie są w stanie w żaden sposób mi tego udowodnić więc pani z biura obsługi klienta kazał mi udowodnić że nie jestem ich dłużnikiem. Boże ty widzisz i nie grzmisz
ZaletyBrak
Wady Jakie są tylko możliwe
MiejscowośćAndrychów
~Kasia / 2019-10-08 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Poprostu brak słów !!! Jak tylko trochę popasa zawieje brak sygnału nigdy więcej nie zdecyduje sie na cyfrowy Polsat żenada !!!!
ZaletyBrak
WadyCiągły brak sygnału
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Atka / 2019-10-08 17:50
Ocena: 1.00 / 5
W czerwcu podpisałam ponownie umowę, na nowe nazwisko ( po ślubie ) dzwonię na infolinie w październiku żeby wyłączyć pakiety, podaje moje nowe nazwisko a pani mnie informuje że mi nie pomoże bo nazwisko się nie zgadza, w systemie jest panieńskie. Od czerwca do października nie zdarzyli zmienić nazwiska. Teraz muszę zadzwonić jeszcze raz na infolinie i podać moje panieńskie nazwisko. Ostatnia umowa u nich. Odchodzę
~Monika / 2019-10-07 17:14
Ocena: 1.33 / 5
Okropnie niemiła pani w infolinii, zero pomocy, niemiły ton, zero cierpliwości. Rezygnuję z usługi. Gdzie zachęta dla klientów? Polecam zwolnić z pracowników. Złodzieje naliczający niesłuszne opłaty. Pol roku temu przyszedł mi rachunek na dodatkowe 50zl, odwołałam się po czym ostatnio przyszło mi kolejne. W umówię mam ze do 2021 roku miałam płacić 50 zł mniej. Teraz wstrętna baba mówi mi ze w systemie ma inną umówię. Ja na papierze mam swoje. Nie idzie sie z nią dogadać i bezczelnie sie pyta czy to juz wszystko i ze trzeba sie patrzeć co sie podpisuje
MiejscowośćKraków
~kristof / 2019-10-05 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Dwa miesiące temu kupiłem za 300 zł evobox stream z trzy miesięcznym abonamentem w cenie no i działało całe siedem dni potem dostęp został zablokowany.Nie pomogły godzinne rozmowy z centrum obsługi klienta.Powinno działać a nie działa. Zostałem zostawiony samym sobie pieniądze wyrzucone w błoto.Mówiąc w prost zostałem oszukany i oskubany..
Wadynie polecam nikomu nawet największemu wrogowi
MiejscowośćNysa
~Pawel Galek / 2019-10-04 15:28
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie miałem sytuacje gdzie miałem zwrócić dekoder Polsatu po zakończonej umówię i zwróciłem go , okazało się że zostałem obciążony suma 320 zł bo dekoder doszedł do nich za późno , pismo które dostałem było bez żadnych uprzejmości i wyjaśnień tylko straszenie wszczęcia postępowania , tak że uważajcie z kim podpisujecie pakt
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Marcin / 2019-10-04 09:26
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa na infolinii to relikt z przeszłości. Umowy są nieprzejrzyste i trzeba bardzo uważać na każdy zapis - jeżeli nie zależy Wam ile będziecie płacić to warto podpisać umowę z CP ( bo na pewno po miesiącu, trzech lub roku okaże się, że coś trzeba dopłacić).
WadyJW
~ii / 2019-10-03 18:53
Ocena: 1.00 / 5
PS.
W umowie nie ma żadnej informacji o karze, czy dodatkowej opłacie. Jest tylko napisane że sprzęt należy oddać w terminie 30 dni.
Trzeba poszukać, żeby znaleźć w jednym z cenników pozycję:
Kara za utratę/zniszczenie/uszkodzenie lub niezwrócenie w terminie udostępnionego Sprzętu lub dokonanie w nim zmian.
Nie ważne czy sprzęt utraciłeś, czy oddałeś po terminie.
Płacisz 100% jego wartości wg wyceny Polsatu.
Oczywiście cennika przy podpisywaniu umowy nie dostajesz, tylko kwitujesz że się ze wszystkimi dodatkami zapoznałeś / otrzymałeś itp.
Tak bogaci robią szaraczków.
Myślisz, że Ciebie to ominie.
Zobaczymy jak dokładnie będziesz wiedzaiał kiedy kończy się umowa, bo wypowiedzenie skaładasz z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
Oni o tym wiedzą, więc znaleźli taki sposób na okradanie rodaków.
Takich firm TRZEBA unikać !!!
~ii / 2019-10-03 17:25
Ocena: 1.00 / 5
LUDZIEEEE
Trzymajcie się od tej złodziejskiej firmy jak najdalej.
Na 4 podpisane umowy - w 3 przypadkach oszukali mnie.
Najbardziej kuriozalne:
Po roku domagają się zapłaty wystawionej kiedyś tam noty za brak terminowego zwrotu tych ich dekoderów.
MIesiąc opóżnienia w dokonaniu zwrotu - opłata ponad 1600 zł !!!!
Mają sprzęt i chcą pieniądze, bo taką podobno podpisałem umowę !!!
ZŁODZIEJE
Trzymać się od nich jak najdalej !!!
WadyWarunki nie zgodne z umową (internet nie jest bez limitu)
TV bardzo często wymaga dzwonienia na infolinię.
Złe warunki atmosferyczne uniemożliwiają oglądanie TV
MiejscowośćPolska
~Jarenty / 2019-10-03 12:35
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam. Obsługa na infolinii to dno i wodorosty
ZaletyBrak
WadyObsługa na infolinii to totalna porażka
MiejscowośćBielsko-Biala
~Malwina / 2019-09-30 12:27
Ocena: 1.67 / 5
Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćBabice
~Wojta / 2019-09-29 14:17
Ocena: 1.33 / 5
Do kupiłem eleven sport
W czasie rozmowy usłyszałem że aktywuje się za 3h
Jak się domyślacie f1 gp sochi się zaczęło a eleven sport nie działa
Zadzwoniłem żeby zapytać co się dzieje dowiedziałem się że aktywuje się po północy ściema jak mało kłamią by sprzedać a jak zadzwoniłem drugi raz to powiedzieli dopiero prawdę Skoda gadać
ZaletyŻadnych
WadyWiele
MiejscowośćUstroń
~Szymon / 2019-09-29 11:18
Ocena: 2.67 / 5
Blokada multiroomu to najglupsza rzecz jaką w życiu widziałem.
~Bosman / 2019-09-26 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Bez nadziejna telewizja. Wyłączając multi rum w najważniejszym momencie, trzeba być debilem by tak robić.
WadyMulti rum blokada
~Andrzej / 2019-09-25 18:53
Ocena: 2.00 / 5
Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową.
~Renata / 2019-09-25 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci nie kompetentni przy przedłużeniu umowy proponuję na siłę wypożyczalnie filmu .A ja nie jestem zainteresowana .Chcę tylko opłacić moją usługę . O czym nie ma mowy .