Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1695 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nt / 2019-12-09 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki żart, nie polecam nikomu. Najgorsze gowno jakie istnieje. Pracownicy tej firmy na wszystkich szczeblach i po każdą możliwą formę to delikatnie mówiąc idioci.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Alex / 2019-12-09 07:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie potrafią czytać umów,i zabierają profity.Oni popełniają błąd a klienta karzą
    ZaletyBrak
    MiejscowośćNoskowo
  • ~Kasia / 2019-12-06 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni jest kilkugodzinne opóźnienie w godzinie na dekorze. Za nic tego ustawić nie można. Przez co w tv leci co innego niż podaje telegazeta. Notoryczne problemy z tvn i innymi kanalami, jak nie przerywa to czarny ekran (wymieniony dekoder, kabel, antena, siła sygnału na 100 a kanałów nie ma albo przerywają) i jakby tego było mało to dziś nie mam ani jednego kanału! Pogoda piękna, rachunki za to go...no oplacone a tv nie ma! I niestety sytuacja co jakiś czas się powtarza i jedyne co mogę zrobić to czekać aż się "odgniewa" i zacznie znowu działać. NIE POLECAM NIKOMU, nawet wrogom
    ZaletyBrak
    WadyNiektóre kanały nigdy nie odbierają mimo dobrej sily sygnału
    Często przerywają
    Większość kanałów się powtarza czyli placisz za 150 a w rzeczywistości masz ich 80.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Czarek3525342 / 2019-12-04 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    W dziale sprzedaży cyfrowego Polsatu osoby są nie miłe w prostym zadanym pytaniu
    WadyNie obsługują się z klientem miło
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Agata / 2019-12-01 10:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałuje, ze wzięłam ta telewizje.. co chwile wyskakują jakieś błędy z ich strony, porażka.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTurek
  • ~Ilona / 2019-11-27 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeszcze zapomniałam dopisać, że w ręce trzymam pilot żeby ciągle mieć pod kontrolą przełączanie reklam, za które to klient powinien mieć płacone, że musi być narażony na cholerny głośny ich ton puszczania i okropne błyszczenie. Dźwigam ponad 40 ton rocznie i bolą mnie ręce od przełączania ciągłego 15 lat wstecz były 4 kanały w domu i więcej można było obejrzeć. Przypilnuje żeby tym razem nie przeoczyć wypowiedzenia. Bo raz w miesiącu jak będę miała ochotę poćwiczyć ręką to mam na to sposób opinia jest tak beznadziejna jak odczucia moje po przejściu minimum 150 kanałów
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćLubin dolnośląskie
  • ~Ilona / 2019-11-27 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo drogo, powinno miesięcznie kosztować Góra 15 złotych a nawet 5 złotych za reklamy, nie nadążam raz w miesiącu po ciężkiej pracy łapać za pilot tak często są reklamy a już nie mówię jak głośno jeden dzień w miesiącu, w którym człowiek chce coś obejrzeć i musi co chwilę przełączać i ciągłe powtórki.
    Mało tego taka pazernosc, że po umowie automatycznie przedłużają. Przez 10 lat co miesiąc abonament niby najniższy 60 złotych a jeszcze nie Obejrzałam żadnego filmu.
    ZaletyNie ma
    WadyBaterie do pilota za tak częste przełączanie mogli by dodawać i na aparat słuchowy
    MiejscowośćLubin
  • ~Katarzyna / 2019-11-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy infolinii wręcz kipią arogancją. Od ponad pół roku nie potrafią zmienić numeru kontaktowego, tym samym dzwonią do osób trzecich w mojej sprawie,widocznie rodo nie obowiązuje. Jednym słowy kolejnego wieloletniego klienta tracą.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Krystek / 2019-11-22 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła i arogancja obsługa konsultantów,zapewne zauważył że już nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy.
    ZaletyBeznadziejnie
    WadyBeznadziejnie
    MiejscowośćPoznan
  • ~Slu / 2019-11-17 20:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Nowy dekoder to jakaś tragedia, a najbardziej jego oprogramowanie.
    Nie będę podawać modelu dekodera... Ahhh, strata czasu.
    Zalety* Dobra jakość (chyba)
    * Sygnał
    Wady* Oprogramowanie dekodera
    * Co kilka dni ścina się po prostu dekoder, trzeba go z prądu odciąć
    * 0 aktualizacji oprogramowania
    * Milion błędów w oprogramowaniu
    * Głupi jest to, że nie można nagrywać dwóch filmów jednocześnie
  • ~Dixi10 / 2019-11-13 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupując pakiet max dwa lata temu byłem przekonany ze spokojnie bedę oglądał wszysto co jest w polsacie w ofercie. Jak mocne było moje rozczarowanie gdy nagle okazało się że można od tak stworzyć nowe kanały. I tak na potrzeby mistrzostw w piłce nożnej pach i proszę zakodowane. Polsat wykupił ligę mistrzów i pach nowe kanały. I z mojego Full pakietu sportowego nagle wyjęto co ciekawszą
    piłkę nożną nie licząc eleven sport. Zostaly powtorki i jakieś drugorzędne rozgrywki. Ciekawe co przyniesie przyszłość? Może na eleven sport zamiast piłki nożnej będzie KSW albo tenis? Podpisując umowę nie wiemy co tak naprawdę dany kanał będzie nadawał w niedalekiej przyszłości.

  • ~riki117 / 2019-11-10 08:18
    Ocena: 2.33 / 5
    W kwietniu kończę umowę. Daję wypowiedzenie i sie6 rozstaję z p. Solorzem. Po pierwsze jak podpisałem umowę to chciałem programy Full oprócz tam tych erotycznych. Dostałem pakiet Max. Po miesiącu wchodzi polsat premium sport. Dzwonię dlaczego nie mam A miałem mieć Full? Dodatkowo 20 zł/mc usłyszałem, tetaz niedawno canal 3 i 4 i znowu opłaty. Zegnam polsat oziemble nie tak sie postępuje z stałymi klientami. Dobrze ,ze nie mam innych usług.
    ZaletyObraz w miarę. Zle bez 4K.
    WadyTraktowanie abonentów
    MiejscowośćTarnów
  • ~Miero / 2019-11-08 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, gdy umowa się kończyła to oszukali mnie 2 miesiące wcześniej nie wpłacając na moje konto rabatu na tv ale rachunek kazali zapłacić i napisać reklamację po której mieli mi zwrócić nadpłacony rachunek, jakbym nie zapłacił to odcieliby mi sygnał, jak sie okazało oszukali mnie bo stwierdzili że nie mogą mi oddać pieniędzy bo to jest bon przeznaczony na rachunek tv i nic nie daje tłumaczenie że zapłaciłem przecież wcześniej a po uwzględnieniu reklamacji miałem dostać swoje pieniądze na konto. Nie jest to duża kwota 50zł ale sam fakt oszustwa już mnie do nich nie przekona
    WadyOszuści próbujący wyłudzić pieniadze
    MiejscowośćRybnik
  • ~SZNYCEL / 2019-11-08 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem Cyfrowego Polsatu, ale mogę stwierdzić, że oferta Polsatu to jest dno.

    Po pierwsze nie ma podstawowych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej tj. Puls 2 i WP.

    Po drugie nie posiadają kanałów premium tj. CANAL+ HD / CANAL+ Film HD

    Po trzecie nie mają własnych kanałów filmowych na wyłączność tj. Ale kino+ HD

    Po czwarte drożej jest u nich, jak w przypadku Platformy CANAL+. Np. Wybierając u nich telewizję z HBO trzeba zapłacić 100 zł / mies. Przy czym u konkurencji już ten pakiet dostaniemy za 50 zł / mies.

    Po piąte same śmieciowe kanały. Reklamy non stop. Wiem bo korzystam z pakietu VIP+ MAX w Platformie CANAL+ i nie ma prawie co oglądać poza kanałami CANAL+ może raz włączę na miesiąc bądź dwa HBO lub Filmbox, czy CBS Europa lub Polsat Film, a tak to tylko CANAL+ :D

    Po szóste brak ciekawych ofert.

    Po siódme brak jakości 4K.

    Po ósme brak nawet ELEVEN SPORTS 4 HD!, a przecież Polsat wykupił, czy tam przejął te kanały! Dla mnie to w sumie bez różnicy bo nie oglądam sportu, ale to jest DNO! Jednym słowem.

    Po dziewiąte sam POLSAT HD skraca filmy. Nie są do końca puszczane, oraz ściąga od TVN teleturnieje, filmy itp. itd.

    Po dziesiąte POLSAT = PiS od nie dawna.

    Po jedenaste duble kanałów, albo jeszcze kanały jakości SD.

    Wad jest bardzo dużo odnośnie tej telewizji.

    Zaletą jedynie jest, że mają Polsat Games, Polsat Rodzina i resztę kanałów Polsat Sport, a my jako abonenci CANAL+ nie mamy do nich dostępu. Ale jak patrzę na ramówkę tych kanałów to MASAKRA! Jednym słowem. Może zabrzmi to dziwnie ale mi się tam podoba, że mają abonenci Polsatu nie które kanały dla siebie :)

    PS. A zapomniałem, że zaletą jest jeszcze, że jak zamówimy telewizję przez internet to dostaniemy montaż talerzu satelitarnego oraz 3 miesiące telewizji bez opłat. Fakt trzeba dopłacić za montaż co miesiąc 5 zł, ale wolę to niż zapłacić 100/200 zł, albo i nie. Nie wiem. Chyba, że kupi się własny talerz ok 80/90 cm. To będzie git. Bo patrzę na te co oferuje Polsat to 60, które źle odbierają sygnał. Ta już druga zaleta jest indywidualna. :)

    Ale się rozpisałem hehe, ale po prostu wyrażam swoją opinię na temat tej telewizji.

    Więc zastanówcie się, czy wolicie mieć telewizję Polsatu i nic prawie nie ogląda, płacić za śmieci. Czy wolicie mieć Platformę CANAL+ i mieć coś do obejrzenia :) oraz płacić za to :) Naprawdę zastanówcie się bo wg mnie nie warto jest płacić Cyfrowemu Polsatowi.

    Pozdrawiam zadowolony abonent z usług Platformy CANAL+.

    ZaletyDwie / trzy napisałem, bo ta telewizja nie ma więcej.
    WadyWszystkie napisałem. Zapewne jak byłbym abonentem Cyfrowego Polsatu to byłoby ich o wiele więcej.
    MiejscowośćPoniatowa (korzystam z telewizji CANAL+)
  • ~Mat86 / 2019-11-04 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to złodzieje. Blokują telewizję jak spóźnisz się z przelewem o 2dni.I tak trzeba zapłacić a tv nie ma.
  • ~Polsat S.A / 2019-11-04 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat czy wy wiecie co to program tv? Po cholerę ustalicie ramówkę a programy puszczacie o różnych porach. Brak szacunku dla użytkownika tylko doicie kasę.. jak juz sie na cos wykosztujecie to program zaczyna sie zawsze 15 min pózniej bo musicie dorobić reklamami.. mam nadzieje ze ludzie dadzą wyraz swojego niezadowolenie czymś wiecej niz komentarzem ! Pozdro Polsatusze;)
  • ~AS / 2019-11-01 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, wręcz odradzam...
    ...podpisywanie umowy na dostawę internetu.
    Posiadam usługę LTE Plus, dodatkowo wybrałem opcję "LTE bez końca".
    Niestety notorycznie przycinają prędkość do 32kB/s, powołują się na zapis w regulaminie.
    Jednak żadnego regulaminu nie otrzymałem, w momencie podpisywania umowy wręcz przedstawiciel salonu CP informował mnie, że nie będzie żadnych ograniczeń w prędkości.

    To OSZUSTWO i NACIĄGANIE klientów - SKANDAL
    WadyNotoryczne obcinanie prędkości przesyłu danych po wykorzystanym limicie
    MiejscowośćOsielsko
  • ~Bobby / 2019-10-31 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodna Obsługa klienta.
    Pytania weryfikacyjne tak trudne , że laik na nie nie odpowie.
    Brak możliwości zmiany sprzętu na lepszy , za dopłatą oczyeiście , w trakcie trwania umowy
    Żenada do kwadratu
  • ~Rafal / 2019-10-31 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa pilota całkowicie niezrozumiała. Strasznie dużo opcji, mega skomplikowane Jednym słowem, gowno....
    MiejscowośćCoventry
  • ~Aga / 2019-10-30 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Polsat od 2 lat, internet i tv. Internet to totalna porażka prędkość max 5-6mb (a niby do 60mb miało byc), rozumiem internet radiowy więc jak zawieje, ale żeby nigdy nie przekroczyło 10mb??? Z tej umowy na szczęście już zrezygnowałam, ale kolejna kpina - miałam oddać sprzęt do 29.10 i tego dnia oddałam, nam potwierdzenia, a oni mi 30.10 wystawiają note o naliczeniu kary 340zl za brak zwrotu sprzetu!!
    Telewizja - co do samych pakietów to nie najgorzej, ale co chwila aktualizacja programów, dekodery wciskają najgorsze (nie te z reklam!).
    Trzeba walczyć i wszystko dosłownie!
    Poprosić o pomoc technika - nie mają takiego kogoś i trzeba się co chwilę fatygować z wadami sprzęty do punktów cyfrowego, tragedia.
    Cały czas walka i wyjaśnianie płatności, jakieś bezpodstawne niedoplaty!
    Kpina, najgorsze badziewie jakie mnie spotkało w życiu!!!
    ZaletyZdecydowanie BRAK!!!
    WadyCałokształt firmy! Walka o wszystko, oszuści,brak technika, dają najgorszej jakości dekodery, krytyczny internet i wiele wiele innych.
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2280
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1695
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 760
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 329
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062