Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2019-12-22 08:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam jestem bardzo zadowolony z cyfrowego Polsatu który posiadam od paru lat.dekoder ok nic się nie zacina jakość obrazu jest super tylko trzeba dobrze ustawić i usztywnic antenę.czekam tylko aż wejdą programy 4k
    ZaletyWszystko ok
    WadyNie ma
    MiejscowośćSolec kujawski
  • ~Konrad / 2019-12-20 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co oglądać cały czas te same jakieś filmy zamiast puścić klasyki polskie albo zagraniczne no ale jak komuś nie pasuje to się zmienia nie? Dramat eh
    ZaletyNie
    WadyTak
    MiejscowośćOsiek
  • ~Łukasz / 2019-12-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    fałszują dokumenty za co grozi odpowiedzialność karna, wprowadzają w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowej na co też jest paragraf, wysyłają zfałszowane pisma oszukując ludzi że niby zamawiali u nich jakieś usługi, zamierzam tych parszywych kryminalistów do sądu podać o odszkodowanie za fałszerstwo i psychiczne znęcanie się stalkerów cyfrowego polsatu, niby fałszywe faktury wystawiają oszuści a tak na prawdę to są oszuści z cyfrowego polsatu tylko nie przyznają się do tego, wyłudzają pieniądze jak mogą, celowo co tydzień zmieniają numery kont żeby ludzi pozadłużać i większą kase przez windykatora wyłudzić
    Zaletytotalne dno
    Wady100% mafia z kryminalistami, stręczycielami
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Michał / 2019-12-15 21:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam CP od 2017 roku i do tej pory dekoder multiroom wymieniłem 7 razy !! To jest totalna porażka! Nikomu nie polecam tej telewizji , sprzęt to tani chiński badziew , który ciagle się psuje. Nie wspominając już o ciągłym przekładaniu kart z jednego do drugiego dekodera. Na szczęście moja umowa dobiegła końca.
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćElbląg
  • ~Edyta / 2019-12-14 10:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam dekoder Evobox PVR D30 i korzystanie z menu bieżących kanałów oraz nagrań, to porażka w porównaniu z dekoderem 7000.
    Przy przełączaniu kanałów brakuje informacji o kolejnym programie i trzeba za każdym razem rozszerzyć menu, żeby się dowiedzieć, a jak już się, to zrobi, to opis zajmuje pół ekranu i jeszcze trzeba poczekać na ciemny podkład na ekranie, żeby przeczytać.
    Pilotem trzeba celować, żeby odebrał sygnał, a jak się już wyceluje, to nie ma informacji na dekoderze, że już udało Ci się złapać sygnał ORAZ brak informacji, że jest nagrywany program lub ogląda się z przesunięcien czasowym jak, to było w poprzednim modelu.
    Przydała by się godzina na wyświetlaczu wyświetlana ciągle.
    Plusem jest jakość obrazu i możliwość nagrywania wielu kanałów i sezonów.

    ZaletyJakoś obrazu i zwiększone możliwości nagrań.
    Miła obsługa.
    WadyW menu przy przełączanych programach nie ma informacji o roku produkcji i brakuje wyświetlenia następnego programu, brak informacji na wyświetlaczu dekodera i słaby zasięg pilota.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Roman / 2019-12-11 14:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma jako taka jest dobra ale ich najnowszy dekoder EVOBOX PVR to dramat. MENU jest tak niewygodne do korzystania, tak zawiłe i nielogiczne, że aż dzie bierze, że takie coś dopuszczono do masowego użytku. Spróbujcie ułożyć własną LISTĘ ulubionych a potem zmienic w niej kolejność kanałów. To syzyfowa praca.
    ZaletyDobra jakość obrazu i dźwięku, bogata oferta
    WadySkandaliczne MENU dekodera EVOBOX PVR. Nie wiem kto płaci za tak pozytywne recenzje tego dekodera w mediach.
    MiejscowośćPOZNAŃ
  • ~Krzysztof / 2019-12-11 12:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Puszczanie kolejny raz w Święta Kevina to już jakaś paranoja telewizyjna.Ile razy można się śmiać z tego samego.Czy Polsat tak nisko już upada że w święta nie może odbiorcy zaproponować coś nowego,ciekawego,czy tylko same starocie.Niech nie usprawiedliwiają się że to na życzenie telewidzów.W moim otoczeniu jak się dowiaduję to wszyscy mają tego powyżej uszu.Ci co mają duże rodziny to spędzą je w rodzinnym gronie bez oglądania telewizji,zaś ci w mniejszym chcieliby zobaczyć coś innego a nie tylko głupiego Kevina po raz któryś,z którego już nie ma jak się śmiać.Jestem abonentem TV Polsat i chyba zrezygnuje z korzystania z takich ofert.Nie pozdrawiam bo nie ma kogo.
  • ~Nt / 2019-12-09 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki żart, nie polecam nikomu. Najgorsze gowno jakie istnieje. Pracownicy tej firmy na wszystkich szczeblach i po każdą możliwą formę to delikatnie mówiąc idioci.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Alex / 2019-12-09 07:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie potrafią czytać umów,i zabierają profity.Oni popełniają błąd a klienta karzą
    ZaletyBrak
    MiejscowośćNoskowo
  • ~Kasia / 2019-12-06 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni jest kilkugodzinne opóźnienie w godzinie na dekorze. Za nic tego ustawić nie można. Przez co w tv leci co innego niż podaje telegazeta. Notoryczne problemy z tvn i innymi kanalami, jak nie przerywa to czarny ekran (wymieniony dekoder, kabel, antena, siła sygnału na 100 a kanałów nie ma albo przerywają) i jakby tego było mało to dziś nie mam ani jednego kanału! Pogoda piękna, rachunki za to go...no oplacone a tv nie ma! I niestety sytuacja co jakiś czas się powtarza i jedyne co mogę zrobić to czekać aż się "odgniewa" i zacznie znowu działać. NIE POLECAM NIKOMU, nawet wrogom
    ZaletyBrak
    WadyNiektóre kanały nigdy nie odbierają mimo dobrej sily sygnału
    Często przerywają
    Większość kanałów się powtarza czyli placisz za 150 a w rzeczywistości masz ich 80.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Czarek3525342 / 2019-12-04 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    W dziale sprzedaży cyfrowego Polsatu osoby są nie miłe w prostym zadanym pytaniu
    WadyNie obsługują się z klientem miło
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Agata / 2019-12-01 10:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałuje, ze wzięłam ta telewizje.. co chwile wyskakują jakieś błędy z ich strony, porażka.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTurek
  • ~Ilona / 2019-11-27 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeszcze zapomniałam dopisać, że w ręce trzymam pilot żeby ciągle mieć pod kontrolą przełączanie reklam, za które to klient powinien mieć płacone, że musi być narażony na cholerny głośny ich ton puszczania i okropne błyszczenie. Dźwigam ponad 40 ton rocznie i bolą mnie ręce od przełączania ciągłego 15 lat wstecz były 4 kanały w domu i więcej można było obejrzeć. Przypilnuje żeby tym razem nie przeoczyć wypowiedzenia. Bo raz w miesiącu jak będę miała ochotę poćwiczyć ręką to mam na to sposób opinia jest tak beznadziejna jak odczucia moje po przejściu minimum 150 kanałów
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćLubin dolnośląskie
  • ~Ilona / 2019-11-27 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo drogo, powinno miesięcznie kosztować Góra 15 złotych a nawet 5 złotych za reklamy, nie nadążam raz w miesiącu po ciężkiej pracy łapać za pilot tak często są reklamy a już nie mówię jak głośno jeden dzień w miesiącu, w którym człowiek chce coś obejrzeć i musi co chwilę przełączać i ciągłe powtórki.
    Mało tego taka pazernosc, że po umowie automatycznie przedłużają. Przez 10 lat co miesiąc abonament niby najniższy 60 złotych a jeszcze nie Obejrzałam żadnego filmu.
    ZaletyNie ma
    WadyBaterie do pilota za tak częste przełączanie mogli by dodawać i na aparat słuchowy
    MiejscowośćLubin
  • ~Katarzyna / 2019-11-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy infolinii wręcz kipią arogancją. Od ponad pół roku nie potrafią zmienić numeru kontaktowego, tym samym dzwonią do osób trzecich w mojej sprawie,widocznie rodo nie obowiązuje. Jednym słowy kolejnego wieloletniego klienta tracą.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Krystek / 2019-11-22 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła i arogancja obsługa konsultantów,zapewne zauważył że już nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy.
    ZaletyBeznadziejnie
    WadyBeznadziejnie
    MiejscowośćPoznan
  • ~Slu / 2019-11-17 20:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Nowy dekoder to jakaś tragedia, a najbardziej jego oprogramowanie.
    Nie będę podawać modelu dekodera... Ahhh, strata czasu.
    Zalety* Dobra jakość (chyba)
    * Sygnał
    Wady* Oprogramowanie dekodera
    * Co kilka dni ścina się po prostu dekoder, trzeba go z prądu odciąć
    * 0 aktualizacji oprogramowania
    * Milion błędów w oprogramowaniu
    * Głupi jest to, że nie można nagrywać dwóch filmów jednocześnie
  • ~Dixi10 / 2019-11-13 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupując pakiet max dwa lata temu byłem przekonany ze spokojnie bedę oglądał wszysto co jest w polsacie w ofercie. Jak mocne było moje rozczarowanie gdy nagle okazało się że można od tak stworzyć nowe kanały. I tak na potrzeby mistrzostw w piłce nożnej pach i proszę zakodowane. Polsat wykupił ligę mistrzów i pach nowe kanały. I z mojego Full pakietu sportowego nagle wyjęto co ciekawszą
    piłkę nożną nie licząc eleven sport. Zostaly powtorki i jakieś drugorzędne rozgrywki. Ciekawe co przyniesie przyszłość? Może na eleven sport zamiast piłki nożnej będzie KSW albo tenis? Podpisując umowę nie wiemy co tak naprawdę dany kanał będzie nadawał w niedalekiej przyszłości.

  • ~riki117 / 2019-11-10 08:18
    Ocena: 2.33 / 5
    W kwietniu kończę umowę. Daję wypowiedzenie i sie6 rozstaję z p. Solorzem. Po pierwsze jak podpisałem umowę to chciałem programy Full oprócz tam tych erotycznych. Dostałem pakiet Max. Po miesiącu wchodzi polsat premium sport. Dzwonię dlaczego nie mam A miałem mieć Full? Dodatkowo 20 zł/mc usłyszałem, tetaz niedawno canal 3 i 4 i znowu opłaty. Zegnam polsat oziemble nie tak sie postępuje z stałymi klientami. Dobrze ,ze nie mam innych usług.
    ZaletyObraz w miarę. Zle bez 4K.
    WadyTraktowanie abonentów
    MiejscowośćTarnów
  • ~Miero / 2019-11-08 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, gdy umowa się kończyła to oszukali mnie 2 miesiące wcześniej nie wpłacając na moje konto rabatu na tv ale rachunek kazali zapłacić i napisać reklamację po której mieli mi zwrócić nadpłacony rachunek, jakbym nie zapłacił to odcieliby mi sygnał, jak sie okazało oszukali mnie bo stwierdzili że nie mogą mi oddać pieniędzy bo to jest bon przeznaczony na rachunek tv i nic nie daje tłumaczenie że zapłaciłem przecież wcześniej a po uwzględnieniu reklamacji miałem dostać swoje pieniądze na konto. Nie jest to duża kwota 50zł ale sam fakt oszustwa już mnie do nich nie przekona
    WadyOszuści próbujący wyłudzić pieniadze
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926