Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nick / 2020-02-21 14:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś miałem od nich Telewizję i internet . Zrezygnowałem z internetu bo to totalna porażka ( kilka lat temu jakoś chodził ale teraz to parodia internetu ) . Z TV złożyłem rezygnację i od 21 marca nic z Cyfrowym Polsatem nie będę miał wspólnego . Podejście do klienta nie jest na najwyższym poziomie . Ich strona do logowania ICOK jest przestarzała i już mało funkcjonalna . Przed końcem umowy strasznie nękają o podpisanie kolejnej umowy i mówią , ze jakby co to się załatwi ale w rzeczywistości jak coś chciało się lekko zmodyfikować to mówili , że się nie da .
    Zaletyna chwilę obecna brak
    Wadytragiczne podejście do klienta i dziwna polityka
    MiejscowośćSuchy Dąb
  • ~Jolanta / 2020-02-15 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę w sprawie dot. przedłużenia umowy. Ponieważ mam dwa telewizory, używam dwóch dekoderów. Nie zamierzałam podpisywać nowej umowy, żeby przejść na umowę na czas nieokreślony, o czym poinformowałam konsultanta. Następnego dnia jeden z dekoderów przestał działać. Po wykonaniu tel. usłyszałam, że karta się wytarła. Naprawdę???? Cóż za zbieg okoliczności. Oczywiście, musiałam podpisać nową umowę. To jest oburzające wciskanie kitu i zmuszanie klientów do podpisania kolejnej umowy. Nie polecam i zamierzam zwrócić się z problemem do rzecznika ochrony praw konsumenta. Myślę, że można sprawdzić 'wytarcie' karty.
    MiejscowośćOlmonty
  • ~Badu / 2020-02-11 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie Nie! Fatalna obsługa klienta, różni konsultanci podaję różne dane, na uwagę iż dwa dni temu było mówione co innego pyskówka, że teraz jest tak a nie inaczej! Będąc klientem od kilkunastu lat zostałem potraktowany jak śmieć. Pewnie pani była zajęta oglądaniem fb w pracy i telefon klienta jej przeszkadzał...
    Oferta coraz to droższa a w zamian coraz mniej... Przykład a choćby rezygnacją z rozgrywek żużla z dnia na dzień.
    Słaba aplikacja do oglądania.
    WadyCoraz gorsza oferta, a cena w górę!
    Niekompetencja i nonszalancja telefonicznej obsługi klienta
    MiejscowośćRybnik
  • ~adam / 2020-02-09 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny internet , albo jego brak .Nadajniki przeładowane ,słowa pana z obsługi przy reklamacji (trzeba zerwać umowę bo lepiej nie będzie )
    Zaletyniema zalet
    Wadyinternet
    Miejscowośćmiąse
  • ~marek / 2020-02-06 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezygnuje z dekodera jak zobaczyłem p .kreta tragedia .ps mają takie fajne prezenterki pogody a zatrudnili takiego .......
  • ~angie / 2020-02-05 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    psujące się dekodery, słaby internet, słaba oferta, przereklamowana firma
    MiejscowośćMysłowice
  • ~marek / 2020-02-04 08:58
    Ocena: 2.00 / 5
    powinni zmienić nazwe na bubel TY dekoder nie chce się załączyć trace do godziny żeby zaskoczył a jak zaskoczy to już nie ma co oglądać i tak ze cztery razy dziennie
    MiejscowośćŚwierklany
  • ~Krajan / 2020-02-02 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syn jaki jest na rynku!!!!
    Zawierają się dekodery , nic nie działa poprawnie , w pakietach nie ma nic , reklamują tylko leki i PiS,
    Myśląc ze wyrośnie pokolenie melomanów i księży...
    ZaletyZadnych
    WadyWe wszystkim + naciagactwo
    MiejscowośćWszedzie
  • ~Tdfgf / 2020-02-02 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga telewizja w dodatku kupe czasu przed płatnością już was teroryzuje paskiem o zblizającej się płatności a o opłaceniu jeszcze kilka dni was męczy o płatności a nawet jak się spoznicie i opłacicie to w windykacji nie mają jeszcze w systemie. Jeżeli dzwonią z windykacji to mimo ze podałem swoje dane tj pesel adres itp to musiałem jeszcze podać termin opłat w celu weryfikacji
    Pomyliła mi się data z internetem bo nie musze pamietać jezeli stałe zlecenie mam w banku na 4 dnia mc a pracodawca przelewa mi kase 10 lub 12tego to babka na infolini nie chciała ze mna rozmawiać. Jezeli lubicie miec pol miesiaca pasek o płatności lub o zbliżajacej siębpłatności to polecam. Drogo i kiepska oferta
    MiejscowośćGdynia
  • ~lechgro / 2020-02-01 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza telewizja w Polsce (mam ją od 15 lat)Ale od 2-3 lat to kpina,chamowata infolinia naciąganie abonenta przez telefony,Konsultanci twierdzą że to co oni mówią jest ważniejsze od umowy,Naciągacze!!! Rezygnuj jeśli możesz.To cwani oszuści
    MiejscowośćBytom
  • ~Dariusz / 2020-02-01 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Drogi Polsacie oglądając twoje kanały, jestem bardzo zawiedziony faktem, iż w trakcie oglądania fascynujących reklam przerywacie je, puszczajac beznadziejne filmy i różne programy,ktore w dodatku trwają tak długo.
    Proszę o więcej moich ukochanych reklam.a te z lekarstwami po prostu uwielbiam z poszanowaniem bercik
    ZaletyDobre reklamy tylko mało
    WadyKrótkie reklamy
    MiejscowośćLondon
  • ~Viola00 / 2020-02-01 10:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta zero profesjonalnego podejścia .Pani nie chce słuchać i rozwiązać problemu tylko się eozlacza
    MiejscowośćŁagiewniki
  • ~Bez gumy do końca / 2020-01-31 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych zniżek dla klienta od 12 lat!
    Za niedoplacone 4 zł wysyłają ponaglenia po 3 dniach jakbym był winien conajmniej 4 milony!@!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Deletecyfrowypolsat / 2020-01-28 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf okropny download 0.1 Mb/s Ping 500/1200
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySzybkość wifi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2020-01-24 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia ten Cyfrowy Polsat! Byłam w Cyfrowym w sumie z 5 lat. Chcialam przedłużyć umowę i zamiast jako dla stałego klienta dostać zniżki... Zaoferowali mi umowę na 29 miesięcy za tą samą cenę!!!! ZREZYGNOWAŁAM natychmiast z nich!
    MiejscowośćŚWIDNICA
  • ~Robert / 2020-01-23 15:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Brakuje w ofercie Cyfrowego Polsatu kanału TV PULS 2 i byłoby SUPER.
    ZaletyNie jest drogo jestem zadowolony mam Cyfrowy Polsat od września 2008 polecam ta platforme
    Wadybrak tv pulsu 2
    Miejscowośćwielun
  • ~felek z fabryki kredek / 2020-01-23 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    a po co przedłużacie lub podpisujecie umowy i później płaczecie
    Zaletybrak
    Wadycena,bardzo słaba oferta programowa, długość i częstotliwość reklam
    Miejscowośćpolska
  • ~Wiktor / 2020-01-22 22:12
    Ocena: 2.33 / 5
    jak już ktoś pisał po kilku latach z tymi kłamcami mam dosyć, wyłączają kiedy chcą programy i piszą że są na prawie choć w umowie na odległość była mowa że te programy będą do końca umowy ZWYKLI KŁAMCY i nie powiem co jeszcze ,PROSZĘ OMIJAĆ TO BADZIEWIE
    ZaletyŻADNYCH TERAZ
    WadyNA OKRĄGŁO
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Mob / 2020-01-21 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci niekomoetetni, podnoszą ton, odzywki nie na miejscu. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie bagno
    MiejscowośćPoznań
  • ~Justyna / 2020-01-21 11:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Konsultant na infolinii to jakaś kpina .. podnośi głos na klientów zamiast kompetentnie i rzeczowo rozwiązywać zaistniały problem wyżywa sie na ludziach za zło całego świata ....
    WadyNiewłaściwa obsługa infolinii
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926