Cyfrowy Polsat nie dość ze ma marna ofertę, słaby internet i ciagle jakieś zakłócenia sygnału to co więcej oszukuje klientów i liczy na naiwność co poniektórych.
Jakiś czas temu wypowiedziałam im umowę i zwróciłam bardO szybko sprzęt w wyznaczonym terminie. Po jakimś czasie dostałam pismo ze sprzętu nie zwróciłam i mam im zapłacić 700zl!!!! Jak zadzwoniłam e celu wyjaśnienia wystarczyło Pani z infolinii pare sekund żeby zobaczyć ze faktycznie sprzęt był zwrócony. Wiec chyba lepiej wcześniej to sprawdzic niż bez sensu wysyłać takie pisma ale okazuje się ze takie pismo dostaje każdy z moich znajomych kto wypowiedział im umowę, wiec wychodzi na to ze liczą na niewiedzę co zrobić, ludzka naiwność ze ktoś Np. Starsze osoby im to zapłacą.
Co więcej maja czelność wysyłać jeszxze pismo ze (łaskawie )przychylają się do mojej prośby o anulowanie tej należności. No dzięki łaskawcy !!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Magdalena / 2021-09-03 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!! To była najgorsza decyzją że strony Polsatu. Aplikacja nie dorównuje w niczym standardowej ipli!
Wszystko długo się ładuje i na dodatek musisz zapłacić aby móc obejrzeć cokolwiek.
Shame on you !!!
ZaletyN/a
MiejscowośćLubin
~Magdalena / 2021-11-15 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga. Oszukują składając ofertę przez telefon a co innego jest w ofercie która kurier dostarcza, bo wiedzą że nikt tego nie czyta. Oczywiście na reklamacje nie ma szansy. Nie chcesz mieć kłopotów unikaj kontaktu z nami. ODRADZAM ZAKUP
Dekodery działają fatalnie są stare i wolne. Porażka.
ZaletyZero zalet
WadySprzęt
Jakość
Obsługa
Sygnał
MiejscowośćWłocławek
~Magdalena / 2024-01-01 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie dno i zacofanie.Oferowanie usług,które nie działają jak powinny.Dodatkowe dekodery zawsze blokowane w godzinach nocnych,chyba po to,żeby zrobić na złość.Na infolinii brak szacunku do klienta.No ileż można!!!
MiejscowośćKraków
~Majkel / 2022-04-12 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie działa aplikacja mimo wydanych 40 zł, zero kontaktu z klientem
~mako1314 / 2023-11-13 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Polsat wyrzuca kabarety - ja wyrzucam polsat. Kończy się pis i polszmat
Miejscowośćoława
~MAL / 2024-06-09 10:46
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie polecam, pani w punkcie nie przedstawiła dokladnie ofertę, z jej słów wynikało ze mozna odstapis w kazdej chwili od umowy, po czym po kilku dniach chcialam zmienic pakiet uslyszalam ze moge to zrobic dopiero za 24 miesiace. Tragedia obsługa.
ZaletyBrak
WadyNie kompetenta obsługa, oraz brak mozliwosci do odstapienia wczesniej od umowy.
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Malbol8 / 2022-07-15 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Skonczyła mi sie umowa i postanowiłem zostać na starych warónkach umowy to polstat cały czas dziennie po kilka razy wyłańcza mi programy, żenada .
WadyKatastrofa.
MiejscowośćWodzisław śląski
~Malbol8 / 2022-10-25 08:11
Ocena: 1.00 / 5
Żenada płace im 120 zł miesięcznie a polsat non stop wyłancza mi sygnał bo niechce przedlużyć umowy szkoda gadać żenada cała ta firma
.
ZaletyNiema zadnych
WadyNic nie robią ,żeby zadbać o klijenta polityka polsatu jest taka sama jak Putin.
~Malkocoglu Bali Bey / 2019-08-03 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę!
Totalne dno!. Nie dostarczają zapłaconego z góry towaru (tj. dostępu do TV IPLA). Nie jest to jednorazowa awaria - u nich jest permanentna awaria. Jak coś działa to jest sytuacja wyjątkowa. Totalny brak profesjonalizmu i odpowiedzialności. Oszczędzają na kosztach, dlatego Ipla nie udostępnia żadnego nr telefonu, a na infolinii Cyfrowego Polsatu nie posiadają informacji n/t TV IPLA. Nie podają żadnych komunikatów o awariach na stronie IPLI. Nie można się nawet dowiedzieć co się dzieje. Ale kasę biorą z góry.
OSTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM TV IPLA (właścicielem jest Cyfrowy Polsat S.A).
ZaletyBRAK CHOCIAŻ JEDNEJ ZALETY
WadySAME WADY -brak dostępu do TV Ipla, brak komunikacji telefonicznej z Ipla, brak rekompensaty za niedostarczone usługi, brak odpowiednich zasobów ludzkich do utrzymania działania platformy Ipla, brak jakichkolwiek wysiłków, żeby ta usługa się poprawiła
MiejscowośćWarszawa
~Malwina / 2024-02-13 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Usługa multiroom ciągle się zacinała. Wysoka cena abonamentowa do ilości programów. Przy rozwiązywaniu umowy obsługa ciągle mówiła coś innego , na końcu pomimo zapłacenia kary umownej nadal chcieli pieniądze nie wiadomo za co.... Nie dostałam żadnego pisma w jakim terminie oddać sprzęt ... Fatalna forma. Nigdy więcej.
MiejscowośćWrzesnia
~Małgorzata / 2018-11-28 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja nie zawsze dobrze odbiera. Uzależnione to jest od pogody.
Internet to porażka. Złożyłam reklamację ponieważ podobno telefonicznie dałam dyspozycję przedłużenia umowy. Podobno ktoś do mnie zadzwonił i na pół roku przed zakończeniem umowy zgodziłam się ją przedłużyc na następne 3 lata, w tej samej cenie, bez żadnych profitów.
Mam czekac ok. 1 roku na udostępnienie rzekomej rozmowy.Myślę, że warto, żeby przekonac się z kim przeprowadzono rozmowę!!!.
Bardzo łatwo zawrzec z Cyfrowym Polsatem umowę, ale potem są same kłopoty.Infolinia nieludzka i niekompetentna.
Zdecydowanie nie polecam.
MiejscowośćOlsztyn
~Małgorzata / 2019-03-09 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!
Notorycznie występują błędy karty 08 bądź 09.
Ciągła wymiana kart(posiadam Multiroom) z głównego dekodera do dodatkowego albo dzwonienie do bok,a tam z kolei dodzwonić się ..... musisz zarezerwować "trochę"czasu.Porażka!
Poza tym mam pakiet familijny a w nim......nic ciekawego
Wolę chyba zapłacić tzw karę,ale jak mam się denerwować to chyba wolę to zrobić i podpisać umowę z inną platformą
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćRzepin
~Małgorzata / 2021-07-27 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i naciągacze, uważajcie bo nawet podrabiają podpisy na umowach. Sprawę zgłosiłam na policję. Gburowaci ludzie na infolinii.
MiejscowośćCzudec
~Manhatanos / 2023-12-02 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Wyjątkowo dziadowska obsługa + częste błędy w usłudze internetowej. Przy czym mówią, ze za Polast BOX GO nie płaci się, więc o co chodzi, nie działa, rekalamacja, 14 dni może bezie zrobione, porażka.
~Maniek / 2024-02-06 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na poziomie bardzo złym, pomoc infolinii praktycznie zerowa. Tematyczność kanałów po aktualizacji - tragiczna, nagromadzenie kanałów informacyjnych a rozrzucenie innych na całkiem odległe to chyba najgorszy z pomysłów jaki był. Cena w stosunku do oferty znacznie zawyżona. Jakość za każdym rokiem i miesiącem pogarszająca się
Zaletybrak
Wadyobsługa
tematyczność
cena
jakość
MiejscowośćWodzisław Śląski
~maniek / 2024-06-29 12:29
Ocena: 1.00 / 5
30 zł miesięcznie za udostępnienie nowego dekodera to jest oszustwo na klientach polsatu.Opamiętajcie się to jest zdzierstwo. Po co komu dźwięk przestrzenny jak programy nie są nadawane w tym systemie.
~mar / 2022-01-29 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Jak pada śnieg czy deszcz zero zasięgu. Nigdy więcej .
~Marcin / 2018-08-26 15:36
Ocena: 1.00 / 5
od kiedy dokupiłem usługę multiroom, nie mogę spokojnie ogladać telewizji, bo kilka razy w tygodniu muszę odblokowywać dekodery dodatkowe. Ostatnio zdażyło się że musiałem zrobić to 2 razy dziennie.
Odradzam tą opcję bo jest to męczarnia (bieganie parter/piętro)
~Marcin / 2019-01-15 23:31
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Brak programów przyciągających uwagę. Brak kontaktu z obsługą klientów. Brak zalet. Jest bo jest i na tym opiera swój sukces, na monopolu a bylejakosci.