Tragedia. Infolinia to kpina a technologia identyfikacji za pomocą kart z chipem rodem z lat 90 XX wieku.
ZaletyBrak
MiejscowośćStrzałkowo
~Maciej / 2022-03-16 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcecie stracić nerwy to podpiszcie umowę, jeśli chcecie mieć tv rzadziej niz częściej to podpiszcie umowę, jeśli na koniec chcecie bez informacji Polsatu zapłacić karę prawie 550zł bo sprawa już w windykacji to również proponuję podpisać umowę z tym ściekiem. Pozdrawiam.
ZaletyNie widzę
WadyZa dużo aby pisać
MiejscowośćReda
~Maciej / 2022-09-14 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz awaria systemu 13.09.2022 od godziny 22:50. Na stronach stacji brak jakichkolwiek informacji.
ZaletyNie widzę takich
WadyTylko wady
MiejscowośćGdynia
~maciek / 2022-06-19 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Totalny badziew za taką kasę nic nie można obejrzeć na żywo w Polsat go wszystko co już było
MiejscowośćMarklowice
~Madoska / 2022-08-12 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Brak kilku kanalow co w pakiecie jest. Gdy sie dodzwonilam powiedzieli ze w ciagu 3 godzin beda jak do tej pory nie ma tych kanalow nadal czlowiek placi nie wie za co. Takze polsat box pozegnamy sie niedlugo i wtedy nie bedzie problemu.
~Magak / 2022-01-02 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie mogę się doczekać końca umowy. Szkoda słów. Polsat box problemy z logowaniem mimo zmiany hasła, icok tak samo, telewizja przerywa.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele
MiejscowośćFabianki
~Magda / 2016-06-12 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście bandą złodziei!!!! Którzy tylko patrzą zeby zarobić jak najwiecej na kliencie dając od siebie jak najmniej!!!! Telewizja NC+ jest o wiele bardziej pożyteczna niz wy!!! 79 złoty!!! Za to zeby oglądać mecze euro!!!!!!! Hańba hańba hańba !!!!!!!
ZaletyBrak
WadyDużo wad!!!
~Magda / 2018-10-02 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Sami nie wiedza jaka maja oferte. Zaoferowali mi nową umowe a po 3 miesiącach okazała sie nie ważna.
MiejscowośćOtowo
~Magda / 2020-04-03 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne usługi nieadekwatne do ceny!!!! Przez cały okres świadczenia usług był problem albo z sygnałem tv albo z prędkością internetu i jak w końcu się zdecydowałam rozwiązać z nimi umowę to na drugi dzień internet tak ograniczył prędkość ze załadowanie strony korzystając tulko z jednego urządzenia w domu trwa około 5min albo wcale się nie laduje ! Dzwoniąc na infolinie Pan poinformował mnie ze przekroczyłam pakiet internetowy dlatego jest ograniczona prędkość (tylko do tej pory korzystałam cały czas tyle samo z internetu i nie było takiego problemu) i dziwne ze stało się tak dopiero jak wypowiedziałam umowę !!!! Żenada!!!! Nigdy nikomu nie polecę takiego dziadostwa i na pewno nie skorzystalabym ponownie. Oszukiwanie klientów i nic więcej !!!!!!!
ZaletyBrak
WadySłaby internet
Niemiła obsługa przez tel
Problemy z sygnałem tv
Dekoder wieszający się
MiejscowośćWarszawa
~Magda / 2021-09-13 21:07
Ocena: 1.00 / 5
relacja meczu caly czas sie zacinala co wczesniej na ipli nie mialo miejsca.
Wadycena, jakosc
MiejscowośćWarszawa
~Magda / 2021-12-13 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy z sygnałem, obsługa klienta na niskim poziomie, problemy przy rozwiązywaniu umowy. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Magda / 2022-02-02 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Przed chwilką odebrałam telefon od konsultanta polsatu i pierwszy raz spotkałam się z taką przedziwną, mało sympatyczną sytuacją. Konsultant chciał się dowiedzieć ode mnie czemu rezygnuję zrywam umowę z ich firmą. Nie udało mi się jednak nic powiedzieć, ponieważ 'pan w słuchawce" wylewał swoje żale i wmawiał mi, że źle robię i nic nie wiem o ich usługach...a na koniec swojego wywodu po prostu rozłączył sie...
Wadychyba powinni weryfikować kto pracuje na infolinii
MiejscowośćWisła
~Magda / 2022-06-30 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni nie odbiera mi połowę programów bo nigdy burze tylko w moim mieście Kraków burza była raz w ciągu dwóch tygodni za co ja płacę tyle pieniędzy złodziejstwo i nic więcej rezygnuje na pewno jak się tylko umowa skończy i nigdy więcej!!!!!!
WadyBrak odbioru programów
MiejscowośćKraków
~Magda / 2022-09-27 23:47
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej!!! Nie pakujcie się w to!? Mam pół roku Polska box i już 3 razy wymieniałam dekodery bo tak mi radzilia na indolini i dalejysie wiesza HBO i wogole do d..y tylko kłamią naciągają i niestety trzeba płacić, przestrzegam wszystkich. Nie bierzcie Polsat box!!
ZaletyŻadnych
WadyTylko
MiejscowośćWrocław
~Magda / 2023-02-09 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Pakiet podstawowy , połowa kanałów nie działa - napis ze nie posiadamy ich w swoim abonamencie jednak jak wynika z umowy posiadamy i powinny być. Dodatkowo czynniki pogodowe deszcze śnieg zero zasięgu nie ma dosłownie nic ! Nie polecam za najniższa cenę są tylko kanały naziiemne nic więcej jedno wielkie gó…. Strata czasu i pieniędzy
ZaletyBrak
WadyPieniądze wydane w błoto
Brak kanałów które są rzekomo w pakiecie
Brak zasięgu
Tylko kanałach naziemne …
MiejscowośćSłupca
~Magda K. / 2023-11-11 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie internetu nie działał nam Multiroom. Na dwóch dekoderach podłączyliśmy się do sieci, internet był, ale Multiroom na dodatkowym dekoderze być zablokowany. Zadzwoniłam do obsługi klienta, Pani bez żadnych danych kazała mi się rozłączyć i podłączyć jeszcze raz do internetu. Podczas wykonywania tej czynności gdy cokolwiek mówiłam musiałam powtarzać parę razy, ponieważ Pani widocznie była zajęta inna rozmowa. Po powtórzeniu 3 raz,że czynność została wykonana, nadal w słuchawce cisza. Powtórzyłam głośno "halo?" Pani się w końcu odezwała i powiedziała aby chwilkę poczekać. Na głuchym połączeniu czekałam 8 minut. Nie chciano żadnych danych, więc Pani w obsłudze nawet nie wiedziała jakiego klienta dotyczy problem, więc nie wiem co sprawdzała w systemie przez te 15 minut rozmowy. Brak szacunku do klienta.
WadyObsługa klienta
MiejscowośćLipno
~Magdalena / 2020-07-23 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat nie dość ze ma marna ofertę, słaby internet i ciagle jakieś zakłócenia sygnału to co więcej oszukuje klientów i liczy na naiwność co poniektórych.
Jakiś czas temu wypowiedziałam im umowę i zwróciłam bardO szybko sprzęt w wyznaczonym terminie. Po jakimś czasie dostałam pismo ze sprzętu nie zwróciłam i mam im zapłacić 700zl!!!! Jak zadzwoniłam e celu wyjaśnienia wystarczyło Pani z infolinii pare sekund żeby zobaczyć ze faktycznie sprzęt był zwrócony. Wiec chyba lepiej wcześniej to sprawdzic niż bez sensu wysyłać takie pisma ale okazuje się ze takie pismo dostaje każdy z moich znajomych kto wypowiedział im umowę, wiec wychodzi na to ze liczą na niewiedzę co zrobić, ludzka naiwność ze ktoś Np. Starsze osoby im to zapłacą.
Co więcej maja czelność wysyłać jeszxze pismo ze (łaskawie )przychylają się do mojej prośby o anulowanie tej należności. No dzięki łaskawcy !!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Magdalena / 2021-09-03 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!! To była najgorsza decyzją że strony Polsatu. Aplikacja nie dorównuje w niczym standardowej ipli!
Wszystko długo się ładuje i na dodatek musisz zapłacić aby móc obejrzeć cokolwiek.
Shame on you !!!
ZaletyN/a
MiejscowośćLubin
~Magdalena / 2021-11-15 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga. Oszukują składając ofertę przez telefon a co innego jest w ofercie która kurier dostarcza, bo wiedzą że nikt tego nie czyta. Oczywiście na reklamacje nie ma szansy. Nie chcesz mieć kłopotów unikaj kontaktu z nami. ODRADZAM ZAKUP
Dekodery działają fatalnie są stare i wolne. Porażka.
ZaletyZero zalet
WadySprzęt
Jakość
Obsługa
Sygnał
MiejscowośćWłocławek
~Magdalena / 2024-01-01 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie dno i zacofanie.Oferowanie usług,które nie działają jak powinny.Dodatkowe dekodery zawsze blokowane w godzinach nocnych,chyba po to,żeby zrobić na złość.Na infolinii brak szacunku do klienta.No ileż można!!!