Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1721 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2018-11-19 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciąganie starszych ludzi na telefoniczne przedłużanie umowy. Dodawanie im niby darmowych pakietów za które po 3 miesiącach płacą dziesiątki dodatkowych złotówek.
    ZaletyNie widzę
    Wadydodatkowe opłaty za prawie wszystko co nowe. LM w nowych kanałach, filmy nowe na kanałach kodowanych bądź płatnych ponad 100
    MiejscowośćUstka
  • ~Krzysztof / 2019-08-29 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest beznadziejna jakość i obsluga klientka. Lekceważy się każdą skargę mimo że płacę wysoki abonament!!!!!! Po prostu wyłudzają kasę
    MiejscowośćKoscian
  • ~Krzysztof / 2021-08-24 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i nic więcej! Tylko czekam na rozwiązanie umowy bez szemrawych konsekwencji finansowych tych złodzieii....
    ZaletyBrak
    WadyWszysykie
  • ~krzysztof / 2021-09-03 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe badziewie,nie polecam szkoda nerwów i pieniędzy oni myślą onas że my musimy mieć ich dziadoski polsat i polsat box go (większego syfu nie widziałem),konsultanci chamscy oszukują i naciągają klientów radzę wszystkim nie przedłużać umów niech się wypchają badziewiem
    ZaletyBrak jakich kolwiek zalet
    WadySame wady
    Miejscowośćbielsko-biała
  • ~Krzysztof / 2023-08-19 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo, odkąd wprowadzili połączenie sieciowe w usłudze multiroom co chwilę trzeba latać do dekodera głownego i aktualizować połączenie sieciowe. Z całego serca, nie polecam!
    MiejscowośćJabłonów
  • ~Krzysztof / 2025-02-04 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno brak kompetencji wśród obsługi przerzucania kanałów na inne częstotliwości kompletny brak możliwości kontaktu z działem reklamacji poza e-mailami. Bareja wiecznie żywy „nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi.”
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Krzysztof Kloc /ryukon1975 / 2013-10-30 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Zepsuł mi się dekoder w czasie gwarancji, odmówiono mi naprawy sprawa skończyła się w sądzie bo pomimo braku sprzętu wymagali dalej wnoszenia abonamentu. Tragedia nigdy więcej żadnej współpracy z Polsatem. Dodam ze sprawę do sądu skierował Polsat poprzez windyfikatora. Polska państwem prawa ?
    Zaletybrak
    Wadydrogo, źle , nieuczciwie
    miałem prawie 4 lata
  • ~krzysztofsz1 / 2023-01-14 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt i porady u konsultantów na fatalnym poziomie. Lepiej nie dzwonić.
    MiejscowośćCzudec
  • ~Ks / 2021-09-20 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne, dekoder się wiesza, piloty nie działają. A pani w punkcie obsługi ma wyjeb...nie na klienta!
    MiejscowośćKamień
  • ~Ktos / 2021-09-09 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem użytkownikiem Polsatu . Ściągnęłam sobie aplikacje Polsat Box go do oglądania ominietych seriali ( jak było w ipla ). Założyłam konto ,zalogowałam się ,wykupiłam pakiet i co ? Brak dostępu! Znowu trzeba zapłacić żeby coś obejrzeć … Dzwoniłam ,to nie mila konsultantka ,która powiedziała ze ktos się odezwie z niedalekim czasie .. pisałam e-maile i tez bez odzewu . I Ile czasu trzeba czekać ? ktoz to wie . Pobrać pieniądze to szybko ale żeby coś z ich strony to porażka . Nie polecam !!!
    ZaletyBrak !
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Ktoś / 2023-02-21 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam internet i telewizję. Na początku wszytko dobrze , wyjątkiem słabego zasięgu przy gorszej pogodzie. Problemy zaczęły się przy przedłużeniu umowy. Dogadałam się że nie chce rezygnować wcześniej z umowy bo grozi to karą, tylko po wygaśnięciu. Złożyłam odpowiednie dokumenty,które były oglądane przez pracownika i potwierdzone,że wszystko jest dobrze. Aż tu nagle zaczęły przychodzić pisma, że mam zapłacić karę bo zrezygnowałam wcześniej..pisma widziało conajmniej dwóch pracowników i powiedziało że dobrze. Odwołałam się i kary nie płaciłam bo wyszło na moje. Z końcem tej umowy nie przedłużam już.. szkoda nerwów. Każdy mowi cos innego i weź tu człowieku badz mądry..
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg internetu, obsługa wprowadza w błąd potem żąda kar , niekompetentni pracownicy
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~kuba / 2016-06-16 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    takiego ciśnienia na kasę to jeszcze nie widziałem.
    Wadybrak zalet
  • ~Kuba / 2020-10-14 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje po jednej gwiazdce bo nie można dać zera. Dekoder OTT to jakaś masakra połączenie po wifi na jednym programie jest a na innych nie ma, resetowanie co 10 minut koszmar, ale serwis nie widzi problemu wszystko sprawne.
    ZaletyBrak
    WadyWiesza się notorycznie.
    Nie aktualizuje się.
    Moduł wifi nie nadający się do użytku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kuba / 2020-10-16 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet często przestaje działać. Router dopiero po zrestartowaniu łapie zasięg. Śmieszna wręcz prędkość internetu. Żałosna obsługa klienta. Dekodery tracą sygnał. Trzeba przekładać kartę z jednego dekodera do drugiego bo są co chwilę blokowane. Nikomu nie polecam, nie pakujcie się w bagno ostrzegam i nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
  • ~Kuba / 2022-09-22 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nawet meczu nie można jak normalny człowiek obejrzeć nie polecam za Chiny SCHROTT największy. A Jak mecz leci to wszystkie programy na których mecze lecom są zablokowane. A jak się nawet w pakiecie TVP1 ma to nie można obejrzeć bo za każdym razem gnoje blokujom!
  • ~Kuba 2203 / 2021-07-10 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Obsługa klienta chamska, nie uprzejma . Jestem klientem od początku ,ale kogo oni tam zatrudniają, to przechodzi ludzkie pojęcie, to ostatnia moja umowa z nimi, nikt nie będzie mnie traktował jak śmiecia.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta do zwolnienia z pracy.
    MiejscowośćNidzica
  • ~Kwiatek / 2018-10-04 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym miała jeszcze raz wybierać - Cyfrowy Polsat a nie mieć telewizji w ogóle, sprzedałabym telewizor. To, co przeszłam z tą firmą można byłoby opisać w książce. Problemy zaczęły się miesiąc po podpisaniu umowy. Nie wszystkie kanały z pakietu były dostępne. Wielokrotne dzwonienie na infolinię nie dawało absolutnie żadnych rezultatów. Co chwila znikał sygnał a przed ważniejszymi wydarzeniami sportowymi (skoki narciarskie, mecze piłkarskie) zasięg był całkowicie tracony na kilka godzin, pomimo tego, że wykupowaliśmy kanały kodowane, za które dodatkowo płaciliśmy. Tłumaczenia Cyfrowego? Nie umieli powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. W efekcie płaciliśmy a nie mogliśmy używać. Skuteczne rozwiązywanie umowy trwało w Cyfrowym ponad pół roku. Niekompetentni pracownicy na infolinii i przemądrzali pracownicy w punktach. Nie dochodziło do nich, że chcemy zerwać umowę, chociaż mówiłam prostym, nieskomplikowanym językiem. Kiedy dzwoniłam, za każdym razem odbierał ktoś inny i za każdym razem słyszałam coś innego - same sprzeczne informacje. Nie bójcie się reklamować! Dzięki temu zostały mi zwrócone duże pieniądze, które chcieli uzyskać jako karę umowną za zrywanie umowy. Cyfrowy odradzam każdemu. Nawet zwrot pieniędzy u nich trwał dwa miesiące.
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - utrudnianie w rozwiązywaniu umowy
    - niezgodność oferty z tym, co dostaje klient
    - brak kompetentnego wsparcia technicznego
    - ignorancja ze strony pracowników
    - niemiła obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Laki / 2023-05-02 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    transmisja Pucharu Polski - TRAGEDIA brak relacji z wreczenia pucharu Polski
  • ~Lech / 2023-09-17 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany po przedłużeniu umowy. Po jej zakończeniu rezygnuję.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co można sobie wyobrazić
    MiejscowośćStarokrzepice
  • ~lechgro / 2020-02-01 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza telewizja w Polsce (mam ją od 15 lat)Ale od 2-3 lat to kpina,chamowata infolinia naciąganie abonenta przez telefony,Konsultanci twierdzą że to co oni mówią jest ważniejsze od umowy,Naciągacze!!! Rezygnuj jeśli możesz.To cwani oszuści
    MiejscowośćBytom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 786
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 355
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5008
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192