Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2022-11-24 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa co chwilę się zacina kupiony najlepszy pakiet i co nic zero szacunku do klienta INTERNET NIE DZIAŁA !!!!
    ZaletyNie
    WadyNie działa
    MiejscowośćWieliczka
  • ~M / 2024-09-16 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam propzycje aby w dniu kiedy Pani Beata Cholewinska ma dyżur jakikolwiek to dac wolne wszystkim prezenterom. On się przecież na wszystkim zna najlepiej???? wyręcza prezenterów pogody spotu i nawet prowadzącego ???? tak jak dziś????no nie mogę już ogarnąć jej inteligencji????i musze przez tą Panią przełączać na inny program bo już mi dzwoni w uszach????jeżeli to jest Ok to proszę moja opinie przyjąć jako propozycje oszczędności dlo Polsatu????????????
    ZaletyCoraz mniej
    WadySkręcanie z opiniami w jedna strone
    MiejscowośćPsary
  • ~M.C / 2023-06-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Same negatywy! Przy rozwiązaniu umowy oczywiście zgodnie z umową cyfrowy Polsat nalicza jeszcze 13zł to grosze ale jak od każdego ściągną coś takiego to już się robi.... Dekodery to jedno wielkie gówno obraz na tv z 8k wyglada tragicznie. Porównując z canal+ to nie ma czego porównywać. Infolinia tragedia. Bardzo się cieszę że udało mi się od nich uwolnić.! Nigdy więcej!!!
    ZaletyJakie zalety to chyba jakaś kpina.!
    WadySame wady. Omijać z daleka.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Mac / 2022-04-15 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    dekoder polsatu 4K to totalna klapa nic w nim nie działa nagrywanie (uwaga!! nagrywa tylko niektóre programy typu 4funtv itp hehe żenada) reszta funkcji typu chmura zatrzymywanie cofanie polsat box go również nie działa obsługa klienta fatalna co drugi mówi co innego a teraz wymiana dekodera na evobox zablokowana choć w lutym byla dostępna chyba zasypało polsat śmieciem o nazwie 4K
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    MiejscowośćRudno
  • ~Maciej / 2021-09-01 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Infolinia to kpina a technologia identyfikacji za pomocą kart z chipem rodem z lat 90 XX wieku.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćStrzałkowo
  • ~Maciej / 2022-03-16 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcecie stracić nerwy to podpiszcie umowę, jeśli chcecie mieć tv rzadziej niz częściej to podpiszcie umowę, jeśli na koniec chcecie bez informacji Polsatu zapłacić karę prawie 550zł bo sprawa już w windykacji to również proponuję podpisać umowę z tym ściekiem. Pozdrawiam.
    ZaletyNie widzę
    WadyZa dużo aby pisać
    MiejscowośćReda
  • ~Maciej / 2022-09-14 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz awaria systemu 13.09.2022 od godziny 22:50. Na stronach stacji brak jakichkolwiek informacji.
    ZaletyNie widzę takich
    WadyTylko wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~maciek / 2022-06-19 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny badziew za taką kasę nic nie można obejrzeć na żywo w Polsat go wszystko co już było
    MiejscowośćMarklowice
  • ~Madoska / 2022-08-12 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kilku kanalow co w pakiecie jest. Gdy sie dodzwonilam powiedzieli ze w ciagu 3 godzin beda jak do tej pory nie ma tych kanalow nadal czlowiek placi nie wie za co. Takze polsat box pozegnamy sie niedlugo i wtedy nie bedzie problemu.
  • ~Magak / 2022-01-02 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Szkoda słów. Polsat box problemy z logowaniem mimo zmiany hasła, icok tak samo, telewizja przerywa.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćFabianki
  • ~Magda / 2016-06-12 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście bandą złodziei!!!! Którzy tylko patrzą zeby zarobić jak najwiecej na kliencie dając od siebie jak najmniej!!!! Telewizja NC+ jest o wiele bardziej pożyteczna niz wy!!! 79 złoty!!! Za to zeby oglądać mecze euro!!!!!!! Hańba hańba hańba !!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDużo wad!!!
  • ~Magda / 2018-10-02 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami nie wiedza jaka maja oferte. Zaoferowali mi nową umowe a po 3 miesiącach okazała sie nie ważna.
    MiejscowośćOtowo
  • ~Magda / 2020-04-03 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne usługi nieadekwatne do ceny!!!! Przez cały okres świadczenia usług był problem albo z sygnałem tv albo z prędkością internetu i jak w końcu się zdecydowałam rozwiązać z nimi umowę to na drugi dzień internet tak ograniczył prędkość ze załadowanie strony korzystając tulko z jednego urządzenia w domu trwa około 5min albo wcale się nie laduje ! Dzwoniąc na infolinie Pan poinformował mnie ze przekroczyłam pakiet internetowy dlatego jest ograniczona prędkość (tylko do tej pory korzystałam cały czas tyle samo z internetu i nie było takiego problemu) i dziwne ze stało się tak dopiero jak wypowiedziałam umowę !!!! Żenada!!!! Nigdy nikomu nie polecę takiego dziadostwa i na pewno nie skorzystalabym ponownie. Oszukiwanie klientów i nic więcej !!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Niemiła obsługa przez tel
    Problemy z sygnałem tv
    Dekoder wieszający się
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2021-09-13 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    relacja meczu caly czas sie zacinala co wczesniej na ipli nie mialo miejsca.
    Wadycena, jakosc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2021-12-13 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z sygnałem, obsługa klienta na niskim poziomie, problemy przy rozwiązywaniu umowy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Magda / 2022-02-02 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed chwilką odebrałam telefon od konsultanta polsatu i pierwszy raz spotkałam się z taką przedziwną, mało sympatyczną sytuacją. Konsultant chciał się dowiedzieć ode mnie czemu rezygnuję zrywam umowę z ich firmą. Nie udało mi się jednak nic powiedzieć, ponieważ 'pan w słuchawce" wylewał swoje żale i wmawiał mi, że źle robię i nic nie wiem o ich usługach...a na koniec swojego wywodu po prostu rozłączył sie...
    Wadychyba powinni weryfikować kto pracuje na infolinii
    MiejscowośćWisła
  • ~Magda / 2022-06-30 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni nie odbiera mi połowę programów bo nigdy burze tylko w moim mieście Kraków burza była raz w ciągu dwóch tygodni za co ja płacę tyle pieniędzy złodziejstwo i nic więcej rezygnuje na pewno jak się tylko umowa skończy i nigdy więcej!!!!!!
    WadyBrak odbioru programów
    MiejscowośćKraków
  • ~Magda / 2022-09-27 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej!!! Nie pakujcie się w to!? Mam pół roku Polska box i już 3 razy wymieniałam dekodery bo tak mi radzilia na indolini i dalejysie wiesza HBO i wogole do d..y tylko kłamią naciągają i niestety trzeba płacić, przestrzegam wszystkich. Nie bierzcie Polsat box!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magda / 2023-02-09 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pakiet podstawowy , połowa kanałów nie działa - napis ze nie posiadamy ich w swoim abonamencie jednak jak wynika z umowy posiadamy i powinny być. Dodatkowo czynniki pogodowe deszcze śnieg zero zasięgu nie ma dosłownie nic ! Nie polecam za najniższa cenę są tylko kanały naziiemne nic więcej jedno wielkie gó…. Strata czasu i pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze wydane w błoto
    Brak kanałów które są rzekomo w pakiecie
    Brak zasięgu
    Tylko kanałach naziemne …
    MiejscowośćSłupca
  • ~Magda K. / 2023-11-11 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie internetu nie działał nam Multiroom. Na dwóch dekoderach podłączyliśmy się do sieci, internet był, ale Multiroom na dodatkowym dekoderze być zablokowany. Zadzwoniłam do obsługi klienta, Pani bez żadnych danych kazała mi się rozłączyć i podłączyć jeszcze raz do internetu. Podczas wykonywania tej czynności gdy cokolwiek mówiłam musiałam powtarzać parę razy, ponieważ Pani widocznie była zajęta inna rozmowa. Po powtórzeniu 3 raz,że czynność została wykonana, nadal w słuchawce cisza. Powtórzyłam głośno "halo?" Pani się w końcu odezwała i powiedziała aby chwilkę poczekać. Na głuchym połączeniu czekałam 8 minut. Nie chciano żadnych danych, więc Pani w obsłudze nawet nie wiedziała jakiego klienta dotyczy problem, więc nie wiem co sprawdzała w systemie przez te 15 minut rozmowy. Brak szacunku do klienta.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćLipno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964