Gdybym miała jeszcze raz wybierać - Cyfrowy Polsat a nie mieć telewizji w ogóle, sprzedałabym telewizor. To, co przeszłam z tą firmą można byłoby opisać w książce. Problemy zaczęły się miesiąc po podpisaniu umowy. Nie wszystkie kanały z pakietu były dostępne. Wielokrotne dzwonienie na infolinię nie dawało absolutnie żadnych rezultatów. Co chwila znikał sygnał a przed ważniejszymi wydarzeniami sportowymi (skoki narciarskie, mecze piłkarskie) zasięg był całkowicie tracony na kilka godzin, pomimo tego, że wykupowaliśmy kanały kodowane, za które dodatkowo płaciliśmy. Tłumaczenia Cyfrowego? Nie umieli powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. W efekcie płaciliśmy a nie mogliśmy używać. Skuteczne rozwiązywanie umowy trwało w Cyfrowym ponad pół roku. Niekompetentni pracownicy na infolinii i przemądrzali pracownicy w punktach. Nie dochodziło do nich, że chcemy zerwać umowę, chociaż mówiłam prostym, nieskomplikowanym językiem. Kiedy dzwoniłam, za każdym razem odbierał ktoś inny i za każdym razem słyszałam coś innego - same sprzeczne informacje. Nie bójcie się reklamować! Dzięki temu zostały mi zwrócone duże pieniądze, które chcieli uzyskać jako karę umowną za zrywanie umowy. Cyfrowy odradzam każdemu. Nawet zwrot pieniędzy u nich trwał dwa miesiące. Wady- niekompetentni pracownicy
- utrudnianie w rozwiązywaniu umowy
- niezgodność oferty z tym, co dostaje klient
- brak kompetentnego wsparcia technicznego
- ignorancja ze strony pracowników
- niemiła obsługa na infolinii
MiejscowośćWarszawa