widzę że nie tylko ja mam problem ze zwykłym oszustwem, podpisana umowa ze wszystkimi pakietami filmowymi, przez pierwsze 2 tygodnie pakiet dodatkowy filmowy (cinemax) działał (2tyg- czas na rozwiązanie umowy) po tym czasie znikł z komunikatem że abonament nie obejmuje tego kanału, nie zbyt uprzejmy Pan z infolinii stwierdził że nie ma tego pakietu w abonamencie i że sprzedawca powinien dołączyć wykaz kanałów w pakiecie "film HD", dodatkowo powiedział że kanały działały bo "dekoder był w trybie testowym" :-|
Wadyoszustwo przy podpisaniu umowy
MiejscowośćSkierniewice
~Anna / 2020-07-02 08:08
Ocena: 3.00 / 5
Chciałaby wiedzieć co się stało że staliście się telewizją bardzo stronniczą . Oglądam chętnie wiadomości i jestem zdziwiona formą prowadzenia przez waszych redaktorów programów. Od pewnego czasu wasi redaktorzy ciągle atakują opozycję . Dzisiaj np w programie grafiti redaktor nie dał się wypowiedzieć gościowi , przerywał mu , i nie dał dokończyć zdania. Walczył jak lew o pis. Wiedział dobrze że rozmówca ma rację , więc szybko przerywając mu przechodził do następnego pytania i wyraźnie atakował Pana Trzaskowskiego . Często też oglądam wieczorem debatę i widać jak redaktor pozwala do końca wypowiedzieć się politykom z pis natomiast inni nie mają takich możliwości . Podpisałam ponownie z państwem umowę i jestem bardzo zawiedziona ., Szkoda że nie pracujecie jak jeszcze niedawno można było wysłuchać bezstronnej rozmowy . Pozdrawiam
Anna
Zaletybrak
Wadybrak bezstronności
MiejscowośćŚwiętoszów
~Robert / 2020-07-01 20:15
Ocena: 2.33 / 5
Porażka odblokowywanie co dwa tygodnie dekoderów kartą z dekodera głównego. Bo odblokowaniu dekoderów degoder główny trzeba wielokrotnie restartować - nieustający komunikat o błędzie lub brku karty.
ZaletyBrak
MiejscowośćLegionowo
~Karolina / 2020-07-01 14:16
Ocena: 3.33 / 5
Jakoś nowych dekoderów jest tragiczna po przymusowej wymianie i dopłaceniu 26 zł wszystkie kanały zaczęły się wieszać.Gdzie kanały na starym dekoderze przez kilka lat przy jakości sygnału 50% działały bez zarzutu. Doszło do tego zakup nowego konwentera bo nie wiadomo było co się dzieje plus dodatkowy koszt ustawienia anteny bo nagle okazało się że minimalna jakość sygnału to 60%.Nie rozumię dlaczego produkujecie taki szmelc i zmuszacie klienta na dodatkowy koszt 150 zł. Nie wspomnę już o tym że od kilku kropel deszczu tv znika.
ZaletyObsługa klienta
WadyNowe dekodery
MiejscowośćKudowa-Zdrój
~Jary / 2020-06-30 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Umarła mi bliska osoba. Jako spadkobierca musiałem rozwiązać umowę na telewizję cyfrową Polsatu. W placówce wypisali dokumenty, skopiowali akt zgonu ale dekodera nie przyjęli. Powiedzieli, że muszę z nim przyjść jeszcze raz za tydzień jak umowa zostanie rozwiązana. Nie widzę najmniejszego sensu w takim postępowaniu. Trochę więcej empatii drogi Polsacie.
MiejscowośćGliwice
~Klient oszukany / 2020-06-29 13:47
Ocena: 1.67 / 5
Hej na początku ok ???? umowa , przedstawiona oferta +niby 3 dodatkowe miesiące za darmo ha po miesiącu okazało się ze oferta ktora miała być 3 miesiące trwała miesiąc , w tym roku była w miesiącu nadpłata w ten sam dzień dzwoni biuro obsługi wieczorem ze jest zadłużenie którego nie ma bo rano dzwonili ze jest nadpłata , dodatkowo kanały które powinny być też nie ma a jak się dodzwoni do Cyfrowego Polsatu ok po 30 minutach to obsługa jest hamska w stosunku do klienta i rachunek większy mimo nadpłaty ktora rano była a wieczorem już zadłużenie, nie raz wyłączały się kanały .Nie polecam to tylko problem,naciągacze i oszuści i użeranie się z nimi !
MiejscowośćŚwiecie
~Anna / 2020-06-28 10:24
Ocena: 2.00 / 5
DEekoder blokuje się zawsze w najważniejszym momencie i nie chce się odblokować! Przy zgłoszeniu problemu dostaliśmy odpoeiedż żeby sobie go zresetować... tak jakbyśmy nie prbowali już resetować, odłączać, czyścić itp... przecież to nie ich problem, grunt że kasa sie zgadza...
MiejscowośćMorawica
~Ewa / 2020-06-27 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka infolinia totalne gbury kilka kropel deszczu sygnał brak lekki podmuch wiatru brak sygnalu
ZaletyZadnych
WadyWszystkie
MiejscowośćWejherowo
~Lucyna / 2020-06-27 00:07
Ocena: 1.33 / 5
Fatalnie i byle jak internet nie może obsłużyć nawet jednego filmu dzienne
ZaletyBrak zalet
WadySłabo bardzo slabo
MiejscowośćWladyslawowo
~Damian / 2020-06-25 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Proponują przedłużenie umowy przez telefon, przedstawiają jakąś ofertę, ale kiedy przychodzi do płacenia to nagle szok i niedowierzanie bo płaci się więcej i oczywiście nie ma tego co proponowali. Zgraja oszustów i naciągaczy. Oczywiście dzwonienie i składanie reklamacji ni ma żadnego sensu, bo to oni mają rację i się ich nie przeskoczy.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyCena, jakość obsługi, oszustwo
MiejscowośćBogatynia
~Niezadowolony klient / 2020-06-22 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Upadająca firma zarówno cyfrowy polsat jak i sieć plus, niestety nie jest reprezentowana przez kompetentnych i miłych konsultantów, niestety chamskie podejście i mówienie klientowi, że się nic nie da i nic nie musi konsultant robić dla klienta. Chamów nie brakuje. Nikomu nie polecam korzystania z usług obu firm. Usługi są kiepski tak jak obsługa, ciągle brak zasięgu i problemy z płatnościami. Opłacam coś przed czasem po czym dowiaduje się, że jednak nie opłaciłem na czas i zostały doliczone odsetki.
WadyChamskie podejście do klienta
MiejscowośćWarszawa, Mińsk Mazowiecki, Siedlce
~Fabian / 2020-06-21 17:54
Ocena: 1.33 / 5
nigdy nie tracę czasu na pisanie opini ale ta firma tyle razy podniosla mi ciśnienie że postanowiłem poświęcić chwilę może to akurat da do myślenia jakiejś osobie która zastanawia się nad ich ofertami serdecznie nie polecam
Zaletyciężko o jakąś zaletę
Wadyprzekładanie karty co chwile
gubienie zasięgu
bezpodstawne blokowanie dekodera którego jakiś czas się nie uzywalo A za który cały czas płaciłem itd
MiejscowośćStalowa wola
~Artur / 2020-06-16 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Dobry wieczór, chciałem pochwalić dekodery polsatowskie za ciągle przekładanie karty w multiroomie nie mogę się doczekać wieczornego ganiania po domu i przekładanie karty w dekoderach, jak ci nie wstyd Solorz w handlowaniu takim badziewiem, jutro to wywalam na śmietnik, nigdy więcej takiego szmelcu wielki pan biznesmen od siedmiu boleści, dobranoc.
MiejscowośćOleśnica
~Madame / 2020-06-16 08:33
Ocena: 2.33 / 5
Po wymianie w salonie dekodera na nowy, podczas jego instalacji zawiesił się na aktualizacji, więc skorzystałam z pomocy technicznej na infolinii, Pan niesamowicie nie uprzejmy, arogancji, prawie na mnie nakrzyczał, że zmieniłam kanał... czasem mi się wydaję, że oni tam pracują za karę...
WadyBardzo nieuprzejma obsługa na infolniii
MiejscowośćŻory
~Skiba / 2020-06-15 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Zrezygnowaliśmy z ich usług. Wszystko zostało oddane w terminie. Po czym przychodzi do zapłaty kara za zwłokę. Dzwonimy na infolinie dowiedzieć się o co chodzi , a tam odbiera typ z arogancki i beszczelnym tonem typowy cham. Nie wiem z kogo oni tam zatrudniają. Więc jedziemy do punktu usług Polsatu gdzie składamy reklamacje. Ciekawa jestem co wymyślą.
ZaletyBrak
WadyObsługa na infolini totalna porażka. W dzisiejszych czasach nie potrafią przyciągnąć klienta. Nie rokuje im to dobrze.
MiejscowośćRuda Śląska
~walić polsat / 2020-06-15 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Gówno i tyle, sam się internet wyłącza, gdy miałem wideo konferencję wyłączył się sam internet. Beznadzieja i tyle najgorsze gówno jakie jest
Zaletynie ma
Wadywszystko
MiejscowośćRzeszów
~jan_hydro / 2020-06-14 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłem canal+ sport oraz eleven sport,kilka m-cy mogłem oglądać to co było w ofercie.Po kilku m-cach mecze przesunięte na inne kanały których niema.Dziadostwo.
ZaletyBrak
MiejscowośćKamień pomorski
~Wojtek / 2020-06-13 20:03
Ocena: 3.67 / 5
Każdykto podpisał umowę na pakiet elastyczny powinien sprawdzić na icok czy polsat nie anulował jego rezygnacji z wyższego pakietu. Ja podpisałem umowę w grudniu i w styczniu aby nie zapomnieć ustawiłem dezaktywację pakietu wyższego oraz aktywację niższego.Wszystko miało się odbyć 16 maja. Teraz okazało się, że zmiana się nie dokonała a ja na icok mam do zapłaty wyższy rachunek.Historia zmian jest oczywiście niedostępna. Oszustwo i tyle. Kwota niewielka, ale mnożąc ją przez kilka tysięcy takich naciągniętych to już jest coś.
WadyTrzeba uważać aby nie zostać oszukanym.
~Pawlo / 2020-06-10 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga smieszna dzwoniac na infolinie , pani zweryfikowala mnie poprzez numer PESEL. Uznała że mam damski głos I nie jestem właścicielem pomimo że podałem jej wszystkie moje dane potrzebne do weryfikacji.moglem zapytać o jej dane zeby złożyć skargę. Śmieszne myślę że jakbym brał umowę nie miałaby takiego problemu
WadyFatalna obsługa telefoniczną
MiejscowośćGniewkowo
~mariusz / 2020-06-09 21:37
Ocena: 5.00 / 5
Do tego czasu wiele się zmieniło. Mają super oferty. Mam tv i mobilny internet. Wszystko śmiga jak szalony