MiejscowośćNewport
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 56 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Hans Klos / 2020-12-06 20:37Ocena: 2.33 / 5
Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi . -
-
~Ewelina / 2020-11-27 17:52Ocena: 1.00 / 5
Kompletne Dno. Usługa jak i kompetencje pracowników. Zero szacunku do klienta. Często nie działają programy pomimo opłaconych rachunków i zakupu nowych dekoderów. ZaletyBrakWadyUsługa, brak kompetencji pracownikówMiejscowośćBolewice -
~Tomasz / 2020-11-25 21:35Ocena: 1.67 / 5
Dekoder beznadziejny zawiesza sie a komentatorzy siatkowki dno po prostu nie wiedza co powiedziec w prostym abonamencie nawet niema tvn turbo ZaletyZadneWadyPilot musi byc wprost skierowany żeby dzialalMiejscowośćDubidze -
~Cyber / 2020-11-22 10:33Ocena: 1.00 / 5
Reklamy,arogancja,oferta do d...y.
Sprzęt do niczego, ciągła aktualizacja i awarie.
Chroń mnie panie Boże przed Polsatem.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćLegnica -
~balbi / 2020-11-18 14:58Ocena: 1.00 / 5
CP to dramat, mam od roku i co chwilę pojawia się aktualizacja programów. Często brak odbioru programów bez względu na pogodę(słońce, deszcz, mgła). Dzisiaj dzwoniłam na infolinię-jeden konsultant się rozłączył a drugi był opryskliwy i nie był w stanie mi wyjaśnić w czym problem. Po chwili rozmowy dowiedziałam się od pana konsultanta że mam zepsuty telewizor(poinformował mnie żeby skonsultować się z producentem telewizora), gdzie wcześniej oglądałam tv z anteny naziemnej. Po prostu żenada. ZaletyBRAKWadyWady dekoderów i opryskliwa obsługa.MiejscowośćWysowa-Zdrój -
~Dorota / 2020-11-16 17:09Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
Trzymajcie się z dala od nich!!
Doliczają koszty wyssane z palca!!!
Niekompetentna firma!!!WadyBeznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
Trzymajcie się z dala od nich!!
Doliczają koszty wyssane z palca!!!
Niekompetentna firma!!!MiejscowośćLegnica -
~Crash / 2020-11-15 14:38Ocena: 3.33 / 5
Czy POLSTA mógłby być trochę bardziej wyrozumiały dla dzieci puszczając im bajki a REKLAMY w tym czasie sobie darować??!!! Chociaż dla dzieci byście to zrobili bozzzzzeeee WadyReklamy reklamy reklamyMiejscowośćGniewkowo -
~Gość / 2020-11-15 12:25Ocena: 3.00 / 5
Dla mnie to telewizja reklamowa, ilość reklam jest bardzo duża, ciężko coś normalnie zobaczyć. Myslałem, że mając np Travel poogladam różne ciekawe programy, przecież - myslałem przez tyle lat nakręcono tyle rzeczy a tu w kółko leci to samo. Mimo, że w kółko to samo to jeszcze na tym kilka reklam.Płacimy prawie 80 zł., jestem juz tym zmęczony i nie polecam, gdyby nie programy informacyjne które oglądam zrezygnowałbym Zaletywiększych brakWadyreklamyMiejscowośćKatowice -
-
~Waap / 2020-11-14 17:27Ocena: 1.00 / 5
Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Fabryki jedzenia", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!! ZaletyBrakWadySameMiejscowośćŁaziska Górne -
~EWA / 2020-11-14 12:39Ocena: 1.00 / 5
Drodzy potencjalni użytkownicy Cyfrowego Polsatu.
Bardzo mocno przestrzegam Was przed podpisaniem umowy
Wszystko pięknie wygląda w momencie podpisania umowy i dopóki dzielnie płacisz wszystkie rachunki.
W momencie kiedy chcesz rozwiązać umowę pojawiają się schody. Przez wiele lat byłam użytkownikiem Cyfrowego Polsatu wielokrotnie zmieniałam umowę równocześnie wymieniając sprzęt. Okazuje się że sprzęt który wymieniłam na nowy muszę oddać mimo że tego starocia nie posiadam ponieważ podpisując nową umowę dostałam nowy sprzęt jednocześnie zdając stary.Oczywiście jestem straszona windykacją pomijam bardzo niegrzeczne rozmowy z konsultantami. Uważajcie jest tyle innych z których usług możecie korzystać nie dajcie się omamić ponieważ są mistrzami w manipulowaniu naiwnymi i uczciwymi klientami. Mam nadzieję że wiadomość nie zostanie usunięta i pomoże wielu klientom.ZaletyBRAKWadyNIEUCZCIWIMiejscowośćŁódź -
~Mirosław / 2020-11-11 18:08Ocena: 1.00 / 5
Telewizja z Polsatu to nieporozumienie. Dekoder często się wiesza i trzeba go resetować. Ciągłe zakłócenia na wizji, nawet przy niewielkich opadach deszczyku. ZaletybrakMiejscowośćCzęstochowa -
~kajtek / 2020-11-10 17:28Ocena: 1.67 / 5
Witajcie. Mam zawartą umowę z Polsatem na 24msc. Od samego początku podpisania umowy, czyli 1,5 msc, temu do tej pory same problemy z dekoderem Evobox HD. Jest to już mój 5 dekoder w tak krótkim czasie.I chyba na tym zakończę chodzenie do salonu PC na kolejne wymiany. Powód- każdy dekoder jaki posiadałem czyli omawiany Evobox HD. Ma błąd w oprogramowaniu. Podczas oglądania co jakiś czas zanika obraz wraz z dźwiękiem. I to dzieje się na wszystkich kanałach z pakietu. Po kilka/naście razy dziennie. Najbardziej to widać na kanale 93/92 bajki dla dzieci. Które moje dzieci lubią. A gdy chcesz z 93 kanału przełączyć na 94. A potem powrócić z powrotem wstecz na 93.Zacina lub wcale nic nie ma na ekranie. Dodam że instalacja jest ok. Nie zanika sygnał bo gdy jest problem z odbiorem to mogę sprawdzić jakość sygnału. Idealnie mam. Będąc w salonie PC pokazałem na moim dekoderze co się dzieje. Przyznali Mi kolejną wymianę dekodera. Nie przyjąłem Go, bo to występuje na każdym tym modelu. A Panie rozkładają ręce mówiąc że im nie wolno przyjmować reklamacji z tego tytułu. Muszę dzwonić/pisać do polsatu. Tak zrobiłem. Miła uprzejma osoba zza słuchawki poinformowała Mnie że rozmowa (może być nagrywana) też oznajmiłem że nagrywam.Przyjeli zgłoszenie mojej reklamacji. Mam czekać na odzew poczty elektronicznej. W tym momencie kończy się miły dostawca pakietu telewizji satelitarnej PC. Odpowiedź przyszła z negatywnym wynikiem mojej prośby. Winę ponosi klient bo ma złą instalacje antenową. Mimo załączonych zdjęć z opisem usterki. Czarno na białym widać że sygnał jest dobry. a obrazu i dzwięku niestety już nie ma. Na każdą prośbę odzewu mailowo musiałem czekać 24 godz. Gdy napisałem że zgłaszam sprawę odpowiednim organom. Odpowiedź otrzymałem w 2 godz. Same paragrafy że mogę się ( bujać )i przez sąd tylko załatwić to. Tak właśnie traktują klienta. Umowa którą podpisujesz jest dla nich. Nie Ciebie. A ja chciałem tylko polubownie wyjaśnić ten problem z ich dekoderami. Z prośbą na wymianę, na inny model niż evobox hd bo to złomy. Nie odpuszczę i zgłoszę się gdzie trzeba.PS;jak nie chcecie mieć problemów z dekoderem, a wasz telewizor obsługuje karte CAM. To najlepszy wybór. na jeden tv. Wtedy steruje wasz telewizor,a nie jakaś zabawka która niby działa. Zaletymiła obsługa jak podpisujesz umowę. Potem mają cie gdzieśWadyzłomy nie dekoderyMiejscowośćMazury -
~Maro / 2020-11-09 14:33Ocena: 1.00 / 5
Co tu dużo gadać juz 5 raz reklamuje dekoder i cały czas to samo wiecznie się zawiesza a po restarcie włącza się tak długo że spokojnie śniadanie można zjeść ODRADZAM WSZYSTIM BRANIE TEGO DZIADOSTWA ZaletyŻadnychWadyChyba wszystkie jakie możliweMiejscowośćWieliczka światłowód -
~Uzytkowniczka / 2020-11-05 22:14Ocena: 1.67 / 5
Dekoder co chwilę się zacina, nie da się normalnie oglądać filmu, bo co jakiś czas ukazuje się problem z internetem, który w rzeczywistości jest problemem tylko i wyłącznie tv... Nie polecam!! -
~nitka / 2020-11-05 12:41Ocena: 2.00 / 5
ODRADZAM CYFROWY POLSAT wszystkim którzy nie chcą zostać oszukani oraz nękani co miesiąc maniakalnie mailami i sms-ami oraz którzy w biurze obsługi oczekują pomocy i rozwiązania problemu przez konsultantów - jedynie obsługa techniczna jest w miarę ok (zblazowanie ale bez chamstwa), pozostali od umów i spraw nie technicznych są opryskliwi, gburowaci, traktują człowieka jak zło konieczne, ZERO chęci pomocy, jedyna dewiza "POZBYĆ SIĘ PROBLEMU" - jedyne co Państwo usłyszycie to że PODPISALIŚCIE UMOWĘ i koniec dyskusji, nie ma o czym więcej rozmawiać bo PODPISALIŚCIE UMOWĘ więc spadać, oglądać, płacić i nie wymagać niczego więcej!
Ofertę wybierałam z ICH KATALOGU/ULOTKI, palcem pokazałam co chcę a i tak zostałam oszukana, bo w ulotce ZA TE SAME PIENIĄDZE KTÓRE IM PŁACĘ miały być jeszcze programy sportowe a ich nie dostałam - dzwoniłam, pisałam, byłam tam gdzie podpisałam umowę, nawet wysłałam reklamację/zażalenie do ich biura podając wszystko krok po kroku jak było i jaka odpowiedź? PODPISALIŚCIE UMOWĘ a w umowie nie ma - więc odpowiedziałam że przecież pokazałam palcem co chcę, że ta oferta w katalogu tak się nazywa jak ta co mam na umowie, że do głowy mi nie przyszło żeby sprawdzać czy są wymienione wszystkie kanały jakie w tej ofercie były wymienione - odpowiedź" PODPISALIŚCIE UMOWĘ.... OSZUŚCI I TYLE - CYFROWI OSZUŚCI....
Zakłócenia obrazu przy wietrze, przy deszczyku rwanie a nie daj mamo burzy zero telewizji... oczywiście wina klienta, zła instalacja (INSTALOWAŁ CZŁOWIEK POLECONY PRZEZ NICH OCZYWIŚCIE ODPŁATNIE I TO NIE MAŁO!) - kompletnie nie dopuszczają że to ich słaba jakość...
Firmie UPC pod względem obsługi i współpracy z klientem to nawet do podeszwy nie dorastają, miałam z nimi umowę prawie 20 lat, różnie bywało bo i awarie sprzętu i awarie sygnału, zmiany danych, zmiany w umowach, ale większość spraw dało się wyjaśnić, poprawić, konsultanci pomocni, życzliwi a POLSAT TO TRAGEDIA, niestety przeprowadziłam się i wybrałam nieświadomie tą porażkę - kto może niech się trzyma z dala od nich dla własnego spokoju i zdrowotności!
Znajoma dała się namówić żeby przenieść do nich telefony - jestem świadkiem jak została paskudnie oszukana, podwójny abonament, nie takie kwoty jak zostały ustalone, celowe nieodbieranie połączeń przez pracownika salonu (przez ponad tydzień!) żeby tylko minął termin możliwości rezygnacji z umowy! CELOWE DZIAŁANIE ŻEBY OSZUKAĆ KLIENTA! Współczułam jej a teraz sama się z nimi męczę, bo wydawało mi się że to jeden nieuczciwy człowiek a to wygląda na to że to chyba strategia tej firmy - naciągnąć na podpisanie oszukańczej umowy!!
Czekam z utęsknieniem do końca umowy i nigdy więcej z tą patologiczną firmą i jej agentami nie chcę mieć nic wspólnego!
Cokolwiek TYLKO NIE POLSAT!Zaletypo ponad roku "współpracy" z całą pewnością - KOMPLETNY BRAK ZALET!Wadyjedna ogromna -> BRAK JAKICHKOLWIEK ZALET zarówno w kwestii technicznej jak i biznesowej! -
~Ryszard / 2020-10-30 20:52Ocena: 1.00 / 5
Boże, za jakie grzechy mnie ukarałeś, że zdecydowałem się zawrzeć z nimi umowę. Zostało mi jeszcze 2 miesiące i może dotrwam do końca. Po mimo tylu oferowanych programów nie ma czego oglądać. Ciągłe reklamy przerywane powtórkami filmowymi. Każdorazowo kiedy pada deszcz zrywa obraz, a w wypadku burzy pojawia się ciemność na ekranie. Nic nie można poradzić, trzeba cierpliwie czekać kiedy nastąpi poprawa pogody. Interwencje w biurze obsługi klienta zwalają winę na złe ustawienie dekodera, aby mieć święty spokój. Sprzęt do ogladania to jakieś badziewie wyprodukowane w Chinach. Trzeba ganiać bez przerwy i przekładać karty w dekoderach prosząc dzieci aby nas w tym wyręczały ,bo nie sposób zrobić to własnymi rękami. W tak nieprzemyślany sposób są umieszczone karty w dekoderach. W cok-u pracują gbury i chamy którzy traktują klientów obcesowo i arogancko. Cyfrowy polsat życzy sobie opłaty za abonament z góry, za cos czego sie jeszcze nie ogląda. Jest to abuzywny zapis w umowie którego ja od jakiegos czasu nie przestrzegam, wpłaty za abonament dokonuję w połowie miesiąca. Spotyka się to ze strony cyfrowego polsatu z niezliczoną ilością ponagleń, sms-ów, maili i grózb ze strony działu windykacyjnego. Cała ta machina ma mnie wystraszyć i sprowadzić do poziomu. Zachęcam wszystkich użytkowników wybrać mój sposób opłacania abonamentu. ZaletyAle się rozśmieszyłem - żadnychWadyDrogi abonament, żałosna jakość programów, ciągłe reklamy, lichy sprzęt, nie trzymanie parametrów technicznych, chamscy pseudo-konsultanciMiejscowośćOlkusz -
-
~Xxx / 2020-10-26 18:03Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tej firmy. Obsługa klienta u nich leży po całości nie potrafią zmienić adresu. Przy zerwaniu umowy same kłopoty tylko i problem ze zwrotem nadpłaty. W razie awarii sprzętu samemu trzeba iść do salonu a za wizytę Pana od montowania anteny trzeba zapłacić bo oni nie mają swoich technicznych. Nie polecam. ZaletyBrakWadyZła opsługa klienta, problem ze zwrotem nadpłaty przy rozwiązaniu umowy i słaba jakoś telewizji ciągle przerywa i się zawieszą. -
~Artur / 2020-10-25 20:56Ocena: 1.33 / 5
Bardzo się zawiodłem na usługach cyfrowego Polsatu, przez dwa lata mam bardzo dużo awarii ZaletyBrakWadyAwaryjnoscMiejscowośćCzarna -
~Andy / 2020-10-25 19:58Ocena: 5.00 / 5
Od sześciu lat posiadam abonament w Polsacie, żadnych kłopotów. ZaletySame zaletyWadyzbyt dużo reklam, jak wszędzie -
~Tomek / 2020-10-23 15:54Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie cyfrowego Polsatu - odstąpisz od umowy a pieniędzy nie zwracają!! Konsultanci infolinii wprowadzają w błąd, nie znają regulaminów firmy w której pracują. Nie odpowiadają na ponaglające maile. Zaangażowany UOKIK i #sprawadlauwagi MiejscowośćZabrze
strona 56 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
