WadyTragedia , brak zalet
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 54 z 87
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Karol / 2023-12-05 11:36Ocena: 1.00 / 5
Internet 100zl a max 1mb/s nie polecam tragedia . . . . -
-
~Karoli / 2021-03-04 13:59Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to totalna porażka. Pani, która powinna się starać pomóc jest arogancka i niemiła, utrudnia rozwiązanie problemu. Po poproszeniu o Imię i nazwisko do złożenia skargi specjalnie mówi je niezrozumiale. Polecam zmienić pracowników. WadyArogancja i brak pomocyMiejscowośćWroclaw -
~Karolina / 2021-07-11 09:35Ocena: 1.00 / 5
Mam telewizje z cyfrowego Polsatu , pan ktory zakładał dekodery w 3 pokojach powiedzial ze co pol roku mniej wiecej bedzie trzeba wlozyc z dekodera głównego karte do tych dwoch innych by moc ogladac TV (telewizory same beda wymagały włożenia tej karty głównej)
Dzwonilam w tej sprawie do cyfrowego Polsatu to powiedzieli Ze niestety nie sa w stanie nic z tym zrobic.ZaletyBrakMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Karolina / 2025-07-17 20:08Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na najniższym poziomie, z jakim przyszło mi się spotkać od dawna. Potrzebowałam emaila z kodem aktywacyjnym do Disney+, który mam w abonamencie, a po podaniu nr PESEL, imienia i nazwiska usłyszałam, że autoryzacja jest negatywna i mam zadzwonić na ten numer jeszcze raz. Tyle. Żadnego wytłumaczenia. Z pewnością podałam PESEL losowego człowieka, no błagam. Pan Łukasz był bardzo niemiły i opryskliwy. Nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie co jest przyczyną negatywnej autoryzacji, oprócz 'proszę zadzwonić jeszcze raz na ten numer'. MiejscowośćRaciąż -
~Kartofelek / 2024-05-10 17:06Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie miła pani Małgorzata, zadzwoniłam z zapytaniem dostałam informacje, ze to nie jej zakres, i abym szukala pomocy w punktach< widac nerwy i brak profesjonalizmu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brak słow, nie każdy nadaje się do pracy z ludzmiZaletyBRAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKWadyZERO SZACUNKU DO( LUCDZIIIIIMiejscowośćGórowo Iławeckkie -
~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50Ocena: 1.00 / 5
dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)ZaletyżadneWadysłaby zasięgMiejscowośćpsary -
~Kasia / 2019-10-08 20:11Ocena: 1.00 / 5
Poprostu brak słów !!! Jak tylko trochę popasa zawieje brak sygnału nigdy więcej nie zdecyduje sie na cyfrowy Polsat żenada !!!! ZaletyBrakWadyCiągły brak sygnałuMiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Kasia / 2021-11-17 08:45Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina! Przez miesiąc nie mogę się dopytać, jak zalogować się na TV (wyrzuca błędny login a na komputerze, tablecie, telefonie wszystko ok) , nikt nie wie, jak, do tego osoby odpisujące na meile to żart. Po 5 razy pytają o model telewizora i po tyle samo razy trzeba całą historię opowiadać od nowa. Porażka po całej linii. -
-
~Kasia / 2024-02-02 09:23Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałówMiejscowośćSłubice -
~Kasia / 2024-02-02 09:24Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałówMiejscowośćSłubice -
~Kat / 2023-02-24 16:53Ocena: 1.00 / 5
Jestem klijętką Polsatu od kilkunastu lat.Kolejny raz przedłużyłam umowe na abonament telewizyjny i wziełam większy bo zależało mi na jednym programie dla dziecka a dokładnie o Nim Junior.Od dwóch tygodni ma wyłączony program i nie tylko ten jeden.Dzwoniłam, jeden Pan mówił że mają awarie i jest mu przykro że taka sytuacja a drugi z kolei że nie ma tego programu w moim abonamencie i muszę dokupić.Robią sobie jaja z klijentów.Naciągają na droższe abonamenty a i tak się okazuje że nie ma programu.Porażka Nikomu nie polecę już Polsatu wręcz przeciwnie będę odradzać. ZaletyNie ma żadnych.WadyOszukują naciągaja na droższe abonamenty a i tak wyłanczają programy, które są zawarte w umowie -
~Katarzyna / 2019-11-25 18:40Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy infolinii wręcz kipią arogancją. Od ponad pół roku nie potrafią zmienić numeru kontaktowego, tym samym dzwonią do osób trzecich w mojej sprawie,widocznie rodo nie obowiązuje. Jednym słowy kolejnego wieloletniego klienta tracą. MiejscowośćGliwice -
~Katarzyna / 2020-03-23 13:22Ocena: 1.00 / 5
Z Cyfrowym Polsatem mam najgorsze doświadczenia jakie mogłabym sobie tylko wyobrazić. Począwszy od konsultantów w auytoryzowanych salonach sprzedaży, którzy wprowadzają klienta w błąd i z całkowitym przekonaniem sprzedają i namawiają do ofert, które nie mają prawa działać. Następnie obsługa klienta na infolinii - kompletna ignorancja, lekceważenie uwag i próśb klienta. Absolutnie odradzam każdemu korzystanie z usług cyfrowego polsatu - są to oszuści, nastawieni jedynie na zysk, a nie na zadowolenie klienta. Zaletynie ma absolutnie żadnych zaletMiejscowośćKraków -
~Katarzyna / 2021-01-11 15:59Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam -
~Katarzyna / 2021-02-23 16:13Ocena: 1.00 / 5
Zero kultury na infolinii oraz brak wiedzy. Bezczelne zachowania od strony Pani obsługującej, dziadostwo i brak kompetencji. Proponuję zmianę pracowników. -
~Katarzyna / 2021-10-28 15:59Ocena: 1.00 / 5
Dekoder ciągle coś się zwiesza wyłącza w ciągu dnia z 10 razy na infolinii kpina mówią ze może nie zaplacony rachunek twierdzą ze może trzeba lepszy abonament pytam się za co jak nic nie działa.
Dekoder wymieniany 5 razy i ciągle to samo są kanały a za godzinę już brak????ZaletyBRAK!!!!WadyDekoder albo się zwiesza albo resetuje albo wcale nie chce się włączyć i tak co godzinę ????MiejscowośćPiaseczno -
-
~Katarzyna / 2022-12-23 05:07Ocena: 1.00 / 5
Dno nie telewizja, nie mieszkam w Polsce od 12 lat i widzę że poziom się nie zmienił. TVN jest o niebo do przodu po tylu latach ???? ZaletyBezmian a szkodaWadyBrak poziomu od X czasu, jestem rozczarowana po zakupie dekodera. ŻałujęMiejscowośćBremen -
~Katarzyna / 2024-02-05 21:58Ocena: 1.00 / 5
Cóż można dodać w czasie wyświetlania filmu czy programu, zaczynają się reklamy reklamy i reklamy to trwa za długo - nudy ZaletyProgramy fajneWadyReklamy non-stopMiejscowośćŁomża -
~Katarzyna B. / 2017-10-10 11:08Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat, naciąga swoich Klientów na 199,00 zł, grozi windykacją, sądem, itp, posądzając o kradzież sprzętu, który wrócił do nich zgodnie z umową ale nie raczyli wpisać go na protokół odbioru, a ja nie pomyślałam że mogą chcieć mnie oszukać na tak idiotycznym elemencie naszej współpracy!
Otóż zaczęli mnie ścigać w tym roku, za brak zwrotu routera w kwietniu 2015, przy zmianie umowy i otrzymaniu nowego sprzętu. Najlepsze jest to, że mam protokół zwrotu modemu i otrzymania nowego routera z funkcją modemu. Rozumiem, że to u nich typowa praktyka, że w takich sytuacjach zabierają tylko połowę sprzętu? A może jednak celowo na protokole nie ma drugiej części i liczą na to, że Klient nie doczyta, że nie ujęli wszystkiego? Wydaje się, że jest to praktyka nielegalna i nie omieszkam zgłosić ich do UOKiK, że próbują mnie oszukać.WadyZłodzieje -
~Kate / 2021-01-29 22:41Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich chcących zawrzeć umowę z Tą firmą. Serdecznie odradzam. Przy przedłużaniu umowy wszystko jest ok , wszystkie sprzęty wymieniane na bieżąco jednak przy rozwiązaniu umowy zaczynają się schody. U mnie po rozwiązaniu umowy dostałam potwierdzenie że wszystko się zgadza , ale po pewnym czasie dostałam do zapłaty 200 zł za brak zwrotu routera. Co ciekawsze ten zwrot był z przed 5 lat. Szukam w tych dokumentach i mam. Potwierdzenie odbioru sprzętu. Jednak Pani w obsłudze w punkcie mówi mi że 5 lat temu został zwrócony tylko USB z tego routera. Pisząc na centrale firmy dostałam potwierdzenie że nic nie muszę płacić gdyż mam potwierdzony odbiór.
To niestety nie koniec windykacja dzwoni i dzwoni. Niestety musiałam zapłacić tę kwotę bo straszą sądem.
Właśnie tak to działa. Odradzam każdemu tą firmę !!!!!ZaletyBrakWadyProblemy z zakończeniem umowy
Internet beznadziejna jakość
Ogólnie cała ta sytuacja która mnie spotkała podnosi ciągle ciśnienieMiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
strona 54 z 87
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
