Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1721 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2023-12-05 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 100zl a max 1mb/s nie polecam tragedia . . . .
    WadyTragedia , brak zalet
  • ~Karoli / 2021-03-04 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to totalna porażka. Pani, która powinna się starać pomóc jest arogancka i niemiła, utrudnia rozwiązanie problemu. Po poproszeniu o Imię i nazwisko do złożenia skargi specjalnie mówi je niezrozumiale. Polecam zmienić pracowników.
    WadyArogancja i brak pomocy
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Karolina / 2021-07-11 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telewizje z cyfrowego Polsatu , pan ktory zakładał dekodery w 3 pokojach powiedzial ze co pol roku mniej wiecej bedzie trzeba wlozyc z dekodera głównego karte do tych dwoch innych by moc ogladac TV (telewizory same beda wymagały włożenia tej karty głównej)
    Dzwonilam w tej sprawie do cyfrowego Polsatu to powiedzieli Ze niestety nie sa w stanie nic z tym zrobic.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Karolina / 2025-07-17 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na najniższym poziomie, z jakim przyszło mi się spotkać od dawna. Potrzebowałam emaila z kodem aktywacyjnym do Disney+, który mam w abonamencie, a po podaniu nr PESEL, imienia i nazwiska usłyszałam, że autoryzacja jest negatywna i mam zadzwonić na ten numer jeszcze raz. Tyle. Żadnego wytłumaczenia. Z pewnością podałam PESEL losowego człowieka, no błagam. Pan Łukasz był bardzo niemiły i opryskliwy. Nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie co jest przyczyną negatywnej autoryzacji, oprócz 'proszę zadzwonić jeszcze raz na ten numer'.
    MiejscowośćRaciąż
  • ~Kartofelek / 2024-05-10 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła pani Małgorzata, zadzwoniłam z zapytaniem dostałam informacje, ze to nie jej zakres, i abym szukala pomocy w punktach< widac nerwy i brak profesjonalizmu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Brak słow, nie każdy nadaje się do pracy z ludzmi
    ZaletyBRAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    WadyZERO SZACUNKU DO( LUCDZIIIII
    MiejscowośćGórowo Iławeckkie
  • ~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
    ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)
    Zaletyżadne
    Wadysłaby zasięg
    Miejscowośćpsary
  • ~Kasia / 2019-10-08 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprostu brak słów !!! Jak tylko trochę popasa zawieje brak sygnału nigdy więcej nie zdecyduje sie na cyfrowy Polsat żenada !!!!
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak sygnału
    MiejscowośćOstrów Wielkopolski
  • ~Kasia / 2021-11-17 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina! Przez miesiąc nie mogę się dopytać, jak zalogować się na TV (wyrzuca błędny login a na komputerze, tablecie, telefonie wszystko ok) , nikt nie wie, jak, do tego osoby odpisujące na meile to żart. Po 5 razy pytają o model telewizora i po tyle samo razy trzeba całą historię opowiadać od nowa. Porażka po całej linii.
  • ~Kasia / 2024-02-02 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałów
    MiejscowośćSłubice
  • ~Kasia / 2024-02-02 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałów
    MiejscowośćSłubice
  • ~Kat / 2023-02-24 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klijętką Polsatu od kilkunastu lat.Kolejny raz przedłużyłam umowe na abonament telewizyjny i wziełam większy bo zależało mi na jednym programie dla dziecka a dokładnie o Nim Junior.Od dwóch tygodni ma wyłączony program i nie tylko ten jeden.Dzwoniłam, jeden Pan mówił że mają awarie i jest mu przykro że taka sytuacja a drugi z kolei że nie ma tego programu w moim abonamencie i muszę dokupić.Robią sobie jaja z klijentów.Naciągają na droższe abonamenty a i tak się okazuje że nie ma programu.Porażka Nikomu nie polecę już Polsatu wręcz przeciwnie będę odradzać.
    ZaletyNie ma żadnych.
    WadyOszukują naciągaja na droższe abonamenty a i tak wyłanczają programy, które są zawarte w umowie
  • ~Katarzyna / 2019-11-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy infolinii wręcz kipią arogancją. Od ponad pół roku nie potrafią zmienić numeru kontaktowego, tym samym dzwonią do osób trzecich w mojej sprawie,widocznie rodo nie obowiązuje. Jednym słowy kolejnego wieloletniego klienta tracą.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Katarzyna / 2020-03-23 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Cyfrowym Polsatem mam najgorsze doświadczenia jakie mogłabym sobie tylko wyobrazić. Począwszy od konsultantów w auytoryzowanych salonach sprzedaży, którzy wprowadzają klienta w błąd i z całkowitym przekonaniem sprzedają i namawiają do ofert, które nie mają prawa działać. Następnie obsługa klienta na infolinii - kompletna ignorancja, lekceważenie uwag i próśb klienta. Absolutnie odradzam każdemu korzystanie z usług cyfrowego polsatu - są to oszuści, nastawieni jedynie na zysk, a nie na zadowolenie klienta.
    Zaletynie ma absolutnie żadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2021-01-11 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam
  • ~Katarzyna / 2021-02-23 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kultury na infolinii oraz brak wiedzy. Bezczelne zachowania od strony Pani obsługującej, dziadostwo i brak kompetencji. Proponuję zmianę pracowników.
  • ~Katarzyna / 2021-10-28 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder ciągle coś się zwiesza wyłącza w ciągu dnia z 10 razy na infolinii kpina mówią ze może nie zaplacony rachunek twierdzą ze może trzeba lepszy abonament pytam się za co jak nic nie działa.
    Dekoder wymieniany 5 razy i ciągle to samo są kanały a za godzinę już brak????
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyDekoder albo się zwiesza albo resetuje albo wcale nie chce się włączyć i tak co godzinę ????
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Katarzyna / 2022-12-23 05:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie telewizja, nie mieszkam w Polsce od 12 lat i widzę że poziom się nie zmienił. TVN jest o niebo do przodu po tylu latach ????
    ZaletyBezmian a szkoda
    WadyBrak poziomu od X czasu, jestem rozczarowana po zakupie dekodera. Żałuję
    MiejscowośćBremen
  • ~Katarzyna / 2024-02-05 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż można dodać w czasie wyświetlania filmu czy programu, zaczynają się reklamy reklamy i reklamy to trwa za długo - nudy
    ZaletyProgramy fajne
    WadyReklamy non-stop
    MiejscowośćŁomża
  • ~Katarzyna B. / 2017-10-10 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat, naciąga swoich Klientów na 199,00 zł, grozi windykacją, sądem, itp, posądzając o kradzież sprzętu, który wrócił do nich zgodnie z umową ale nie raczyli wpisać go na protokół odbioru, a ja nie pomyślałam że mogą chcieć mnie oszukać na tak idiotycznym elemencie naszej współpracy!

    Otóż zaczęli mnie ścigać w tym roku, za brak zwrotu routera w kwietniu 2015, przy zmianie umowy i otrzymaniu nowego sprzętu. Najlepsze jest to, że mam protokół zwrotu modemu i otrzymania nowego routera z funkcją modemu. Rozumiem, że to u nich typowa praktyka, że w takich sytuacjach zabierają tylko połowę sprzętu? A może jednak celowo na protokole nie ma drugiej części i liczą na to, że Klient nie doczyta, że nie ujęli wszystkiego? Wydaje się, że jest to praktyka nielegalna i nie omieszkam zgłosić ich do UOKiK, że próbują mnie oszukać.
    WadyZłodzieje
  • ~Kate / 2021-01-29 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich chcących zawrzeć umowę z Tą firmą. Serdecznie odradzam. Przy przedłużaniu umowy wszystko jest ok , wszystkie sprzęty wymieniane na bieżąco jednak przy rozwiązaniu umowy zaczynają się schody. U mnie po rozwiązaniu umowy dostałam potwierdzenie że wszystko się zgadza , ale po pewnym czasie dostałam do zapłaty 200 zł za brak zwrotu routera. Co ciekawsze ten zwrot był z przed 5 lat. Szukam w tych dokumentach i mam. Potwierdzenie odbioru sprzętu. Jednak Pani w obsłudze w punkcie mówi mi że 5 lat temu został zwrócony tylko USB z tego routera. Pisząc na centrale firmy dostałam potwierdzenie że nic nie muszę płacić gdyż mam potwierdzony odbiór.
    To niestety nie koniec windykacja dzwoni i dzwoni. Niestety musiałam zapłacić tę kwotę bo straszą sądem.
    Właśnie tak to działa. Odradzam każdemu tą firmę !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z zakończeniem umowy
    Internet beznadziejna jakość
    Ogólnie cała ta sytuacja która mnie spotkała podnosi ciągle ciśnienie
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 786
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 355
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5007
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4640
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192