Nie polecam. Czekam do końca umowy i uciekam jak najdalej od tego polsatu. Wiatr,kropelka deszczu i po tv. Obsługa niekompetentna. Co telefon to inna odpowiedź konsultanta. Internet mają w plusie w życiu nie miałam tak problematycznego neta. Przed południem działa w miarę dobrze czyli wtedy kiedy nie ma nas w domu, wieczorem i po południu internet się wiesza. Konsultanci w plusie nieuprzejmi krzykliwi, opryskliwi dokladnie tak samo jak w polsacie cyfrowym. Kto może niech ucieka najdalej jak się da.
Zaletybrak
Wadygłowne tj wyżej ale brakło by miejsca na wymienienie wszystkich
MiejscowośćBielsko-Biała
~Kk / 2024-06-08 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa naninfolini tragedia ..... Pan arogancki i jak by za karę tam pracował.....
ZaletyBrak
WadyInfolinia tragedia
MiejscowośćLebork
~Kkk / 2021-06-12 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja to jedna wielka pomyłka, cały czas jest problem z dekoderem i z sygnałem.
ZaletyBrak
WadySzajs
MiejscowośćWołomin
~Kkkkkkk / 2021-08-09 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej!!! Odstapilam od usług bo w ogóle nie Odesłałam dekoder pilot kartę czyli wszystko to co było przy zakupie. Musiałam zapłacić karę za odstąpienie od umowy i nadal drugi miesiąc po rozwiązaniu przychodzą mi pisma wzywające do zapłaty abonamentu! Dzwoniłam na infolinię Jakieś zaległości mi naliczają kiedy płaciłam wszystko terminie! Ile nerwów mnie to kosztuje Złodzieje i oszuści!!! Ludzie nigdy więcej Polsatu
ZaletyŻadne
WadyWszystko
MiejscowośćMielec
~Klaudia / 2021-11-01 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z całego serca. Problem z dekoderem cały czas trzeba resetować mega pakiet wykupiony A kanałów kilka. Dzwonione było do nich z 5 razy dalej z tego nic nie robią.chcemy zrezygnować to wyskakują z karą 750 zl śmiech na sali A nie po to się płaci żeby non stop coś resetować! Jeżeli to się nie zmieni pójdziemy z tym wyżej
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćLidzbark
~Klaudia / 2023-02-27 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałam umowę z nimi. Jestem w trakcie rezygnacji. Zgubiłam dekoder i nie mogę się z nimi dogadać jak i kiedy mi wystawia note. W ciągle piszą , że przy zapłacie noty ( za zgubiony dekoder), dadzą mi nowy dekoder .
Mogę pisać i pisać , a oni w ciągle to samo. Masakra. Już lepiej mi się było dogadać telefonicznie w plusie konsultantki.
MiejscowośćSzczecin
~KlaudiaC / 2023-08-29 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, dekoder się zacina, ma słaby zasięg, częściej nie działa niż działa, ogólnie dno.
ZaletyBrak
WadyZacina się, nie ma zasięgu.
MiejscowośćBorek Wielkopolski
~klient / 2021-11-15 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba jakość wystarczy mały deszcz i już nie ma sygnału. Na infolinii nie ma nikogo kompetentnego , za każdym razem jest inna informacja zwykle błędna . Naliczają opłaty za czas bez usługi - zwykłe złodziejstwo
MiejscowośćKraków
~Klient / 2023-05-12 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Same powtórki,oferta peogramowa do bani rozmowa z konsultantwm to rozmowa .... z butem on swoje ja swoje czyli zero kontaktu
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Klient / 2023-05-27 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam trzy dekodery i co jakiś czas trzeba wsadzić kartę z dekodera głównego, nie zajmuje to jednak chwile tylko dobrych kilka jak nie kilkanaście minut.Dekoder trzeba resetować dobrych kilka razy zanim zacznie działać.Tragedia jak tylko skończy się umowa rezygnuje z tego dziadostwa
ZaletyBrak
WadyTragiczne dekodery
~Klient 69 / 2023-08-20 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Dziady umowa jest do 21 a 20 wyłączają wszystkie kanały bardzo ciężko jest od tego dziadostwo się uwolnić drugi raz już tego błędu nie popełnienie. Zanim ktoś podpisze z oszustami umowę niech się dobrze zastanowi
ZaletyBrak
WadyCała gama chamstwa
MiejscowośćBiała Piska
~Klientka / 2023-07-11 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam...byłam klientką 15 lat..teraz nie mogę się uwolnic...od kilku miesięcy próbuję rozwiązać umowę z internetem...teoretycznie jest rozwiązana, takie otrzymałam potwierdzenie...otrzymsłam info że jsk zapłacę za zerwanie umowy, niewiele 113 zł. to rozmowa zostanie rozwiązana, potwierdziłam i poprosiłam o rachunek i cierpliwie czekałam...otrzymałam info że mam nsdpłatę i mogę dostać zwrot kosztów lub przenieść na konto TV...poprosiłam o zwrot...dostałam i jakie było moje ździwienie gdy zsczęłam otrzymywać @ z działu windykacji do którego to wysyłałam wiadomości, które pozostsały bez odpoeiedzi...w chwili obecnej mój rzekomy dług jest w jskiejś firmie windykacjyjnej a z DZIAŁU WINDYKACYJNEGO polsatu nadal nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Także jeszcze raz, ODRADZAM. Mało tego wiem, że nie jestem jedyną osobą potraktowaną w ten spodób!
~Klientka / 2023-07-13 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Dramat,dramat...konsultanci nie kompetentni,odbierają telefon i się rozłącza-dzisiaj spotkało mnie to kilka razy a jak już się człowieku dodzwonisz to traktowanie protekcjonalne....w sumie pomocy nie uzyskałam...:( Średnio od 5 każdego miesiąca jesteśmy nękani czarnymi paskami na ekranie telewizora o zapłatę której termin upływa 10....czekam na koniec umowy bo mam już dosyć...
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćBydgoszcz
~kogrz / 2023-10-27 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, internet sie pogorszyl i prędkość jest bardzo słaba ( średnio 100kb/s-1MBS, kieys bez problemu trzymalo sie na 1MB do nawet 3.)
Zaletybrak
~Koniczyna / 2022-10-16 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie podpisujcie umowy na dekoder z możliwością nagrywania, to kompletny niewypał, ponieważ nie posiada on takiej opcji pomimo że konsultant zapewnią was o tym. Dopiero dzwoniąc do obsługi klienta, pani powiadomiła nas ze w "przyszlosci" będzie taka opcja. Niestety my daliśmy się nabrać i nie możemy tego zwrócić a reklamacja nie została zaakceptowana. Dodatkowo nie można zatrzymać, cofnąć oglądanego programu. Również używając polsat go- przewiniesz odtobinę a następnie dekoder sie zatrzymuje i albo widzisz ciemność albo musisz oglądać ten program od początku!!!! Kompletna beznadzieja.
ZaletyBrak
WadySame wady, jak opisałam powyzej
MiejscowośćGdańsk
~Konrad / 2019-12-20 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma co oglądać cały czas te same jakieś filmy zamiast puścić klasyki polskie albo zagraniczne no ale jak komuś nie pasuje to się zmienia nie? Dramat eh
ZaletyNie
WadyTak
MiejscowośćOsiek
~Konrad / 2020-06-06 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Słabo dajcie na litość boską chociaż na weeekend stare filmy... Słabo.....
ZaletyBrak
WadyBrak dobrych filmów................
MiejscowośćOsiek
~Kończący umowę z SOLORZEM / 2018-06-15 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Słuchaj Panie SOLORZ !!!
Nie jest już tajemnicą, że osoba z długim stażem nic nie zyskuje gdy podpisuje aneks na następne 2-3 lata. Te praktyki nie tylko stosuje POLSAT.
TRZEBA ZAWSZE WYPOWIADAĆ UMOWĘ I NIGDY NIE ZGADZAĆ SIĘ NA MEGA HIPER ZAJEFAJNĄ PROPOZYCJĘ POZOSTANIA, bo i tak jest gorsza od nowej dla nowego :( - smutne to ale to fakt.
Telewizja - jakość kiepska no mozę trochę adekwatna do ceny, bo C+ ma o wiele jakość lepszą. Robiłem tak test o różnych porach dnia i przełączałem od kanału 1 do 20 i 70% to reklamy, 15 % reklamy filmów/programów ect reszta programy dedykowane - DRAMAT !!! - ZA CO MY PŁACIMY PYTAM SIĘ !!!
INTERNET - hahahahaha no i to jest najlepsze :) - umowa LTE dla VIP-a ( bo tak mnie nazwali ), pewnie z racji mojego długoletniego stażu :) - kończyła się umowa ( LTE - 90 GB dzień/ 200GB noc ) - propozycja LEPSZA :) - 45GB dzień ale za to Router w technologii Advance :) ( 1,8-0,45bm/s ) - masakra jakaś !!! - co za syf!!!
ZaletyBRAK
Wady100%
MiejscowośćŻywiec
~kopkasiek / 2022-10-21 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiony pakiet z telewizją wraz z usługą montażu w punkcie plus.
Montaż miał się odbyć do 2 dni wg przekazu Pani obsługującej. Po 2. dniach od podpisania umowy, nikt się nie odezwał, nie zgłosił. Jak się okazało Pani w punkcie wzięła kasę (390zł) za usługę montażu, wystawiła paragon, ale usługi nie zgłosiła w systemie. Na infolinii otrzymaliśmy informację: montażystów nie ma, bo nie widać zgłoszenia.
Dopiero po ponownej wizycie w punkcie, usługa została zgłoszona. Montażysta po tygodniu przyjechał, ale stwierdził, że moduł CAM (zamiast dekodera), nie działa i musimy koniecznie kupić nowy dekoder. Co oczywiście okazało się nieprawdą.
Tak naprawdę, sami uruchomiliśmy moduł ( pan się nie znał :().
Więc kolejne zgłoszenie, prośba o montażystę który ogarnie temat. Przyjechali panowie, ale stwierdzili ze antena która przekazano nam w punkcie jest wybrakowana, nie była oryginalnie zapakowana i brakuje części. Trzeba ją wymienić. Tak mijają 2 tygodnie od podpisania umowy.......telewizja wciąż nie działa.......ale płacić musimy. Dramat
ZaletyBRAK
WadySAME PROBLEMY, 2 tygodnie od podpisania umowy i telewizja nie działa
MiejscowośćKraków
~Kora / 2023-02-12 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Nienormalna platforma, re reklamy na Polsat go w telefonie to masakra, co chwilę 11 reklam, nie można w spokoju obejrzeć odcinka seriali, zniechęciło mnie to!! Coś sue kliknie, przewinie i od razu wyskakuje 11 reklam, nie korzystajcie z tego ludzie, szkoda nerwów, niech się ogarną. W tv to nawet nie klikamy na Polsat już od lat bo tam lecą tylko reklamy.