Cyfrowy Polsat to największe gówno nigdy nie wybierajcie tego internetu jeśli macie dwójkę dzieci i któreś z nich gra w jakieś gry i jak 2 korzysta z czegoś to wszystko zacina
ZaletyNie ma
WadyMa bardzo dużo ale nie mam zamiaru wymieniac na to coś
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~android6466 / 2021-01-30 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Wszędzie reklamy a poza tym trzeba płacić obowiązkowo TVP koniec z Polsatem przechodzę na TVP
Wadycena. reklamy
Miejscowośćgolcowa
~Pit zakkla aby.wp.pl / 2021-01-30 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Telewizji nie ma od czasu podpisania umowy .
To absurd , oszustwo .
Nie polecam nikomu tej telewizji cyfrowej chyba, że nie ma innego wyjścia , a nawet wtedy już lepiej nic+
~Kate / 2021-01-29 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich chcących zawrzeć umowę z Tą firmą. Serdecznie odradzam. Przy przedłużaniu umowy wszystko jest ok , wszystkie sprzęty wymieniane na bieżąco jednak przy rozwiązaniu umowy zaczynają się schody. U mnie po rozwiązaniu umowy dostałam potwierdzenie że wszystko się zgadza , ale po pewnym czasie dostałam do zapłaty 200 zł za brak zwrotu routera. Co ciekawsze ten zwrot był z przed 5 lat. Szukam w tych dokumentach i mam. Potwierdzenie odbioru sprzętu. Jednak Pani w obsłudze w punkcie mówi mi że 5 lat temu został zwrócony tylko USB z tego routera. Pisząc na centrale firmy dostałam potwierdzenie że nic nie muszę płacić gdyż mam potwierdzony odbiór.
To niestety nie koniec windykacja dzwoni i dzwoni. Niestety musiałam zapłacić tę kwotę bo straszą sądem.
Właśnie tak to działa. Odradzam każdemu tą firmę !!!!!
ZaletyBrak
WadyProblemy z zakończeniem umowy
Internet beznadziejna jakość
Ogólnie cała ta sytuacja która mnie spotkała podnosi ciągle ciśnienie
MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
~Zirytowana / 2021-01-26 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, proszę od 7 godzin o sygnal po wymianie dekodera i nadal nic, cały czas
jedna informacja : czekać od 5 min do 3 godzin. Szok . Nie korzystajcie z ich usług nie warto!
ZaletyBrak
MiejscowośćNamysłów
~Naiwna Optymistka / 2021-01-26 13:32
Ocena: 2.00 / 5
TRAGEDIA . Cóż więcej dodać ...Obsługa infolinii - porażka . Pani obsługująca ( 25.01.2020 godz. około 9 ) złośliwa , nie udzielająca odpowiedzi na pytania , niestety nie była w niczym pomocna .
ZaletyBRAK
WadyWyłączanie dekodera co kilka godzin . Blokowanie mulitroomu po kilku dniach nie użytkowania a żeby go odblokować bieganie z kartą od jednego dekodera do drugiego a czasem dzwonienie na infolinię i kilkuminutowa bezowocna rozmowa. Niestety panie ( nie wszystkie ) nie do końca wiedzące po co tam są .
MiejscowośćWągrowiec
~Mietek / 2021-01-26 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Oszukancza firmą pobierają kaucję ale zwrócić to nie chcą.Przez pół roku walczę o zwrot i nic.W dodatku same powtórki i masę reklam.A płacę nie mało. Nie zaeierajcie umów niech firmą padnie
ZaletyBrak
WadyNajgorsza fima
MiejscowośćKołobrzeg
~Piotr / 2021-01-25 21:09
Ocena: 3.00 / 5
Podpisałem umowę na TV internetową Polsat rezygnując z kablówki, ponieważ miałem już dość bałaganu z kablami. Teraz nie mam kabli ani telewizji, bo dekoder ciągle się wiesza i często trzeba resetować urządzenie, a oglądanie np. meczu w takich warunkach przyprawia prawie o zawał.
MiejscowośćŚwidnica
~Arek / 2021-01-25 14:04
Ocena: 2.33 / 5
Chciałem tylko poinformować, że składam zażalenie do odpowiednich instytucji w jaki bezczelny sposób są traktowani klienci u Państwa na infolini, sprawę kieruje do mojego prawnika, który poprowadzi ją poprzez odpowiednie instytucję.
Dziś tj dnia 25.01.2021 próbowałem się dodzwonić z numeru 888306823 i zasięgnąć informacji na pewien temat związany z telewizją poprzez infolinie i zostałem przez jakąś Panią o godzinie około 13.30 bezczelnie potraktowany, po czym połączyłem się na nowo myśląc, że trafię do kogoś innego i trafiłem do pewnego Pana (nie pamiętam jak się przedstawił) ale było to coś około 13.50 - tak dokładnie czekałem 20 minut na połączenie z konsultantem żeby się dowiedzieć, że ten Pan z działu technicznego przełączy mnie do kolejnego działu bo on oczywiście o błahej sprawie nie ma problemu (to po co odbiera telefon w dziale technicznym?!) i przełączył w taki sposób, że mnie rozłączył i musiałem kolejne prawie pół godziny dzwonić aby się w końcu nie dodzwonić i tak oto straciłem 1,5 godziny potraktowany jak frajer, który niech sobie radzi, widzę, że u Państwa w tej kwestii nic się nie zmienia od dłuższego czasu, obsługa telefoniczna przetragiczna, a po opiniach Państwa firmy widać, że takich osób jak ja są setki jak nie tysiące, miejmy tylko nadzieję, że szybko jakaś instytucja wyprowadzi na prostą Państwa obsługę bo to jest nie normalne aby w dzisiejszych czasach w taki sposób traktować ludzi.
~Hanna / 2021-01-25 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Przeczytałam opinie i pod wszystkimi negatywnymi podpisuję się obiema rękami. Dlaczego ta firma jeszcze istnieje ? Chamstwo obsługujących i oszustwo przy zawieraniu umów to jedno, ale niedbałość o zdobytego klienta- to drugie. Czekam tylko do końca umowy i niech nie ważą się do mnie wydzwaniać z nowymi propozycjami. Dziękuję za tv, telefony i internet. Nigdy więcej! Nawet jedna gwiazdka w ocenie to zbyt dużo dla tej firmy.
MiejscowośćKościerzyna
~Izabela / 2021-01-24 20:54
Ocena: 1.00 / 5
OBSLUGA KLIENTA - ZEROWA!
Biorą pieniądze za nic, nie można wypowiedzieć umowy nawet po 24 miesiącach. Zajęło mi to 8 miesięcy, za co zapłaciłam ponad 1000zl
ZaletyBRAK
MiejscowośćLegnica
~Monika / 2021-01-22 18:56
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat to telewizja dno dekoder nie działa kilka razy w tygodniu a żeby się do nich dodzwonić to jest jakaś masakra dzisiaj dzwonię od rana i do tej godziny jeszcze się nie skontaktowałam to ja się pytam za co się płaci abonament
Wady200%
MiejscowośćNowy Dwór Gdański
~Ja / 2021-01-22 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Firma mająca klienta za nic. Nie podpisujcie z nimi umowy bo już nic nie będziecie w stanie zrobic. Internet fatalny oferują prędkość do 300mb/s a ledwo jest 25mb/s po wielotygodniowej batalii z serwisem technicznym i wszystkim konsultantami. Masakra
ZaletyBrak
WadyNaciągają, sprzęt kiepskiej jakości, prędkość internetu porażka,
MiejscowośćKobylnica
~HFC sokoli / 2021-01-21 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz 40zł na miesiąc i co no dno internet to wogule szkoda gadać ping 10000000000 no niewiem miałem mieć 21 stycznia internet a 1 film na YouTubie ładuje mi sie 2 miesiące nie polecam!!!!
Zaletybrak
Wadyinternet ma chyba 10mb
~jack / 2021-01-21 18:50
Ocena: 3.33 / 5
Jestem z p.c od 15 lat i nigdy wcześniej nie byłem potraktowany jak teraz tj. 21.01.2021 .Po prostu zostałem oszukany przez konsultanta ( kobieta ) przed podpisaniem umowy ponieważ dodatkowy dekoder nie spełnia wymagań co obiecała w/w konsultant.
Zaletyok
Wadydekoder dodatkowy za który muszę płacić 10 zł. który nie spełnia przepisanych do niego funkcji (oglądanie programów 7 dni do tyłu )Przez 15 lat nie płaciłem za poprzedni nawet 1 złotówki
MiejscowośćRadom
~Tomasz / 2021-01-21 11:38
Ocena: 1.00 / 5
G o w n o nie firma
Miesiąc trzeba czekać na wypowiedzenie umowy, wcześniej nie można oddać sprzętu. Bulshit
ZaletyZore
WadyWszystko
MiejscowośćBojszowy (Bojszowy) (Powiat bierunsko-ledzinski) (Wojewodztwo Śląskie)
~Małgorzata / 2021-01-19 19:55
Ocena: 1.33 / 5
Szkoda pieniędzy na tą usługę. Ciągle powtarzane te same filmy, brak nowości. Pod koniec umowy dekoder zaczyna waryjowac z dźwiękiem i żeby cokolwiek słyszec należało podglosnic prawie na full. Raz tylko chciałam skontaktować się z infolinią i niestety nie dostąpiłam tego zaszczytu. Zdecydowanie lepiej zainwestować w zwykła antenę plus netflix
ZaletyBrak
WadyPowyżej
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Klara / 2021-01-18 16:05
Ocena: 3.00 / 5
Chciałam oddać dekoder po zakończeniu umowy i okazało się, że w punkcie obsługi (Jubilerska w Warszawie), mogą go przyjąć tylko po terminie wygaśnięcia umowy. W moim wypadku przyszłam o jeden dzień za wcześnie i nie chciano ode mnie odebrać sprzętu tłumacząc, że usługa jest jeszcze aktywna. Ale poradzono mi wysłanie pocztą. Okazuje się więc, że pocztą można nawet miesiąc przed czasem, ale oddać nie da się. To tak nielogiczne, że nie rozumiem jak możliwe.
Jeśli nie chcę już korzystać i przychodzę oddać sprzęt, to czemu go Polsat nie chce?
MiejscowośćWarszawa
~ddd / 2021-01-18 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka reklamownia,ilośc reklam poraża, co przełącze to reklama
~Kinga / 2021-01-16 09:10
Ocena: 2.00 / 5
Przestrzegam wszystkich !!! Jesli macie mozliwosc skorzystania z innej telewizji , to nie korzystajcie z cp. Problemy techniczne srednio 1-2 w tygodniu. Arogancka, niesympatyczna tzw.pomoc techniczna, traktujaca klienta jak intruza . Jestem po kolejnej niemilej rozmowie, pozostawiona bez pomocy. Nigdy wiecej. Wole zaplacic 2 razy wiecej w innej tv i miec profesjonalna pomoc , niz za kazdym razem przed kontaktem telefonicznym przezywac kolejny stres.