Słaba obsługa klienta. Nie dostałem kart do dekoderów w punkcie w Opolu Lubelskim.
ZaletyOferta mi odpowiada
WadyTragiczna obsługa klienta
MiejscowośćJózefów
~Wlado / 2021-05-15 21:42
Ocena: 1.00 / 5
. Internet oszukany z limitami, telewizja niestety degraduje sygnał, dekoder resetuje się non stop bo zmieniaja zdalnie ustawienia. Jedno wielkie oszustwo konsumenta a Pan właściciel Polsatu wielki ekolog ratuje srodowisko a sam jeszcze niedawno bedac wlasicielem kopalni w okolicach Konina/Kleczewa degradowal srodowsiko poprzez uzywanie wody z jezior polodowcowych pierwszej klasy czystosci wody do oczyszczania wegla i chlodzenia maszyn. NIE POLECAM , placac duże rachunki miesiecznie u tych niekompetentnych ludzi smiało moge powiedziec - NIGDY WIECEJ NIC U WAS NIE Kupię , Mam dodatkowo multi rum , który wyłączają mi w ważnym momencie oglądania telewizji , każą włożyć kartę z głównego dekodera , i to się wszystko zaraz zawiesza po włożeniu z głównego dekodera , nie informując mnie że będą takie czynności związane z oglądaniem w drugim dekoderze co jakiś czas wyłączane przekazy , mimo że płacę regularnie rachunki . ta stacja polsat to wielkie oszustwo dramat , nigdy więcej nie zawrę z nimi umowy dramat nędza i obłuda !!!!!!!!!!!!
Zaletysame wady dramat
Wadysame wady dramat
MiejscowośćWrocław
~ANDRZEJ / 2021-05-14 13:19
Ocena: 2.33 / 5
Przez 8 lat posiadałem telewizję z tej sieci.Ciągle psuły się multiroomy.Przy każdej wymianie podstawiają nowa umowę.
Cel wiadomo jaki-przedłużenie umowy.Jakosć odbioru nigdy nie była wysokiej jakości.Doszło nawet do tego,że przy wymianie na nowy dekoder umowa była juz nie 2 lata a 2 i pół roku.Po rozwiązaniu umowy zwróciłem wszystkie ich sprzęty lecz jak się okazało obciążyli mnie kosztami za dysk z którego nigdy nie korzystałem.Reklamacje maja gdzieś.Nawet gdy bym go posiadał to 8 lat by nie wytrzymał bo dawno był by wrakiem.Na prośbę o odliczenie kosztów użytkowania nawet nie zareagowano.Obciążyli kosztami nowego.No ale kto bogatemu zabroni.Nigdy więcej moja noga nie przestąpi ich progów.
Będę omijał z daleka i kazdemu kto nie chce mieć zbędnych kłopotów radzę zrobić to samo.
Przy zawarciu umowy pakietu tv/internet w rzeczywistości podpisujemy umowę oddzielnie na tv i internet co ukrywa firma wysyłając rachunki z logo cyfrowy polsat.Na koniec umowy wysyłają powiadomienie o zakończeniu kontraktu z numerem tylko na tv. Oddajemy sprzęt i okazuje się że internet dalej działa i następne rachunki do zapłacenia. Pan w punkcie obsługi też o tym nie wspomina. Dopiero po awanturze telefonicznej dostałem info z numerem kontraktu na internet. Oszuści.
Miejscowośćkalisz
~wku....... / 2021-05-10 22:06
Ocena: 1.00 / 5
mowiac krotko dno
kanały wyłaczaja kiedy chca,jak chca na wszystko maja gotowe odpowiedzi
a w razie ich braku poprostu wlaczaja muzyczke:) i koniec rozmowy
szok
ze cos takiego jeszcze funkcjonuje
dzieki bogu konczy mi sie umowa i za nic w swiecie jej nie przedłuze
starczy kevina w swieta od 10 lat,przy takich abonametach powinno byc zero reklam i choc raz na iles cos nowego
skoro kazdy program ma swojego sponsora to kiego ch..... ja place takie pieniadze co miesiac?
mam nadzieje,ze kazdy pojdzie po rozum do glowy i ich oleje moze nastepny operator wezmie to sobie do serca i naprawde sie postara
Zaletyzadnych
Wadyszkoda słow
MiejscowośćLublin
~NexiuleKK / 2021-05-10 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Cześć, od ponad 6 miesięcy posiadam internet z cyfrowego polsatu dlatego że mój internet wcześniej był bardzo słaby (nie wspominając o teraz) usłyszałem że ten internet bardzo dobrze działa 300mb/s brzmiało interesującą , Gdy została podpisana umowa o internet wszystko było git do 2h używania internetu nagle z około 100 mb/s zmieniło sie to w nawet nie 1mb/s , Mam umowe na 2 lata więć teraz musze czekać , Jeśli mówiąc szczerze nie polecam internet z plusa/cyfrowego polsatu jest cały czas w tyle dziwi mnie to że plus to sieć 5g a mają taki h... internet, Nie polecam
ZaletyBrak
WadyPrzeczytaj opinie
MiejscowośćDiskorolka Mode ON XD
~Marii / 2021-05-08 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Dramat nie kupujcie telewizji internetowej to jest niedorzeczne oni powinni ludziom doplacac to chinskie gowno te dekodery to dramat jakis wiesza sie resetuje itp nie da sie ogladac dodam ze mialem wymiane 3raz
ZaletyBrak
~Erem / 2021-05-06 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Jestem abonentem Plusa od 10 lat, Cyfrowego Polsatu od około 5. Nic tylko patrzą jak oszukać ludzi, są niepomocni. Pisanie reklamacji, żadne argumentowanie nie ma sensu. Możesz odrazu udać się do Rzecznika Praw Konsumenta lub do Sądu jeśli racja stoi po Twojej stronie. Internet oszukany z limitami, telewizja niestety downgraduje sygnał, dekoder resetuje się non stop bo zmieniaja zdalnie ustawienia. Jedno wielkie oszustwo konsumenta a Pan właściciel Polsatu wielki ekolog ratuje srodowisko a sam jeszcze niedawno bedac wlasicielem kopalni w okolicach Konina/Kleczewa degradowal srodowsiko poprzez uzywanie wody z jezior polodowcowych pierwszej klasy czystosci wody do oczyszczania wegla i chlodzenia maszyn. NIE POLECAM , placac 600 zl miesiecznie rachunkow u tych nikompetentnych ludzi smialo moge powiedziec - NIGDY WIECEJ NIC U WAS NIE KUPIE.
ZaletyBRAK
WadyOBSULGA KLIENTA
MiejscowośćŁódź
~Ziroks / 2021-05-05 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Jak ktos lubi miec internet jak na oceanie to z pomocą polsatu mozecie mieć taki internet bez wyjscia z domu gwarantowane 500 ms pobieranie bliskie 0 i wspaniałą pomoc techniczną która nie pomoże ale zapłate chętnie przyjmie
Zaletynic
WadyWszysyko
~Beata / 2021-04-26 20:18
Ocena: 1.00 / 5
I ja się zawiodłam na Cyfrowym Polsacie.Z umowy zrezygnowałam to teraz mnie chcą wmanewrować w koszty rutera którego na oczy nie widziałam.Co robić z takim cwaniactwem? Przecież zwykły człowiek z nimi nie wygra chociaż ma racje.
Zaletybrak
Wadywszystkie
MiejscowośćRadomsko
~Amy / 2021-04-25 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczącą tv internetowej, dokoder evobox stream. Umowę mam raptem miesiąc a już dwa razy wymieniałam dekoder. Ciągle się ścina pisze błąd sieci, a internet wszedzie śmiga. Komputer na kablu 200 Mb a dekoder na tym samym kablu niecałe 1Mb, jak to możliwe? Żenada. Obsługa przez Icok, mówią że to wina dostawcy internetu albo karzą wymienić dekoder. W punkcie obsługi sprawdzają na chwilę i działa a ja wracam do domu wieczór, weekend i jest koszmar, płacę za czarny ekran albo tv analogową.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćWadowice
~Mody / 2021-04-24 19:59
Ocena: 1.67 / 5
Daremne i wkurzajace zamiana kart
w dekoderach- bez sensu!internet szalu nie ma zacina co innego pokazuje ze szybkoscia a co innego jest- jestem na nie i nie przedluze umowy
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćDobromierz
~Byli klienci / 2021-04-22 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Skandalicznie niski poziom obsługi technicznej (Infolinia) - byliśmy zaskoczeni sposobem prowadzenia rozmowy, wywyższaniem się i odpowiadaniem śmiechem na nasze pytania.
Wobec takiego zachowania zdecydowaliśmy się na nieprzedłużanie umowy
Totalne dziadostwo...same reklamy nie dotrzymujecie czasu emisji programów jak tak można oszukiwać klientów żeby lekką ręką spóźnić się z emisja o 10 15min jednym słowem totalne dno!!!
MiejscowośćZiębice
~1212 / 2021-04-22 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka istnieje. Obsluga fatalna. Pomocy z strony przedstawicieli najgorsz z jaką się spotkałam
~Wojciech / 2021-04-22 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka istnieje. Obsluga fatalna. Pomocy z strony przedstawicieli zero. Jak macie wybor czegos innego to nie bierzcie tegi badziewia.
ZaletyOoooo
WadyHhjjkk
MiejscowośćIMIELIN
~Karina / 2021-04-21 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Po 20 latach bycia klientem zostałam potraktowana jak przestępca. Przed złożeniem rezygnacji udał się mąż do punktu w celu uzyskania rzetelnych informacji jak i kiedy można zrezygnować. W mojej sytuacji komplikacja są częste delegacje męża za granicę 2-3 miesięcy. W końcu w danym terminie oddaliśmy dekoder i modem do internetu. Protokół podpisany jakie moje zdziwienie po 2 tyg., gdy dostaje karę za nieterminowe oddanie sprzętu. Jak się potem okazało Polsat przypomniał sobie, że od ponad 4 lat mamy jeszcze router, którego nie używaliśmy. Oczywiście w najszybszym możliwym czasie (kwarantanna) sprzęt został zwrócony. Jednak POLSAT kary umorzyć nie chce. Moje pytanie brzmi, dlaczego przy oddawaniu dekodera i modemu nie poinformowano męża, że jeszcze zapomnieliśmy o starym routerze. Banał taki, że w zeszłym roku mieliśmy ponad 190 zł nadpłaty a teraz 189,90 do zapłaty. Rozumiem, że każdy może popełnić błąd ja zapomnieć ale obsługa chyba też powinna sprawdzić czy wszystko pasuje. Sprzęt oddany a kara została i duży żal.
ZaletyZadnych
WadyPełno. Kiepska usługa obraz się zawiesza. A teraz po tej karze to złość.
MiejscowośćKuźnica czarnkowska
~Kaja / 2021-04-21 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu na infolinii, liczy się tylko opłacanie abonamentu, klient nie jest ważny. Istnieje wirtualny regulamin, na który powołuje się obsługa a konsument nie ma do niego wglądu.
Żenada!!