Oszuści i złodzieje. Tv się zawiesza przy małym deszczyku lub wiaterku. Fatalny sygnał. Fatalna obsługa klienta. Nie kupujcie!!!!
ZaletyNie ma
MiejscowośćMirsk, Someren
~Robert / 2021-03-17 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Polsat to szajs najgorsza stacja telewizyjna.ja osobiście nie oglądam polszitu od 5 lat.nadają same starocie jeszcze bezczelnie powtórki kilkanaście razy.natomiast wreklamach są mistrzami dno totalne
ZaletyZadnej
WadySame wady
MiejscowośćTarnów
~Alcio / 2021-03-16 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat to najgorszy wybór pod względem telewizji i Internetu. Przez 3 rok siedzę z telewizorem który przez byle deszcz się zwiesza. Internet to tragedia, routery dawają uszkodzone A potem mają problem aby wymienić A sam Internet zacina na takich stronach jak facebook, Youtube czy instagram. Tragedia nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWymieniać godzinami
MiejscowośćGniezno
~Zenon / 2021-03-12 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Chyba,moja opinia zniknęła?! Nie będę więc się rozpisywać, ujmę to tylko tak.OBSLUGA NA INFOLINII DO WYMIANY I TO W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!
ZaletyNie ma
MiejscowośćCiechanów
~..... / 2021-03-10 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Zostawiają kilka wiadomości dziennie w tej samej sprawie.konsultanci nie mili nie kompetentni a jakość dźwiękowa masakra ledwo da się zrozumieć
~Tomasz Kozłowski / 2021-03-08 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Są oszustami naciągaczami i złodziejami nic nie można załatwić online telefonicznie totalna porażka płace za kanały telewizyjne które CP wyłączył gdy poprosiłem o zmniejszenie abonamentu zaczęli straszyć firma windykacyjna haha tak już się ich boję oszuści łamią własną umowę dla swoich korzyści Ludzie uciekajcie z Cyfrowego Polsatu
ZaletyBrak
WadyWszystko co najgorsze
MiejscowośćCegłów
~Barti / 2021-03-06 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Od ponad 10 lat korzystam. Jedna obecnie czekam na wygaśnięcie umowy. Są tak męczący smsami i ofertami ze dziekuje za współpracę. Infolinia fatalny kontakt. Jakość usług też. Nigdy wiecej. Do tego wiecznie wieszajacy sie dekoder.
MiejscowośćLublin
~Karoli / 2021-03-04 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to totalna porażka. Pani, która powinna się starać pomóc jest arogancka i niemiła, utrudnia rozwiązanie problemu. Po poproszeniu o Imię i nazwisko do złożenia skargi specjalnie mówi je niezrozumiale. Polecam zmienić pracowników.
WadyArogancja i brak pomocy
MiejscowośćWroclaw
~Anna / 2021-03-03 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Porażka totalna.Place z opóźnieniem ale to co odwala Polsat to przegięcie totalne.Kilka telefonów i wiadomosci z ponagleniem do zapłaty na dzień.Nikt nie wie gdzie są wpłacone przeze mnie pieniądze/dwa razy w miesiacu dokonałam wplaty tych zaległych pieniędzy /a Polsat swoje,ze nie doszły!!Za to straszenie windykacja komornicza wychodzi im świetnie!115 złotych miesięcznie i byle jaki program,żałujemy ze daliśmy się namówić!Wiecej tego błędu nie popełnimy!
ZaletyNie ma zalet.
WadyPazernosc,opryskliwość,nękanie potencjalnego dłużnika smsami i telefonami,nawet na pasku w TV!!!Nikt nic nie wie,nie odpisuja na wiadomosci przez ICOK.
MiejscowośćKrakow
~Daniel / 2021-03-02 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tej firmie już 8 lat i myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy. Tymczasem od miesiąca nie mogę doprosić się przedłużenia umowy na TV. Niby wysłali ale nie dotarło a kurier napisał że nie odebrałem. Zamiast wyjść naprzeciw i wysłać ponownie Polsat stwierdzić że nie bo miałem szanse a teraz musze prosić. Jak poproszę to oni zastanowią się czy te warunki jeszcze mi przysługują. CYRK!
Nie wspomnę już o tym że nie można się do nich dodzwonić. Czeka się od 2 do 30 minut. Olewatorstwo i ignorancja Klienta na najwyższym poziomie
Zaletycena
Wadypoza ceną same wady: jakość, brak kontaktu, permanentne wezwania niczym stalking o kilkudniowym opóźnieniu, instalatorzy na poziomie jednokomórkowców etc...
MiejscowośćBydgoszcz
~Kazimierz / 2021-03-01 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta. Nie ma czegoś takiego. Przez 5 lat oglądałem seriale online z wyprzedzeniem i nagle każą płacić dodatkowo 15 zł. Mam najwyższy pakiet.Poprosiłem o kontakt w sprawie przedłużenia umowy. Konsultant oczywiście zadzwonił i po chwil rozłączyło nas i nic dalej cisza, nie podjęli próby kontaktu. Gratuluję.
ZaletyBrak
WadyTotalna ignorancja
MiejscowośćMrągowo
~Grzegorz / 2021-02-28 19:05
Ocena: 1.33 / 5
Tragiczna obsługa klienta, a po złożeniu wypowiedzenia brak informacji o nadpłaeniu abonamentu. Nie polecam!
ZaletyBrak
MiejscowośćPustków
~Stankiewicz / 2021-02-28 15:39
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta jest niedostateczna! Ja musiałam już zapłacić za zagubiony przez Polsat dekoder, który oddałam rok wcześniej! Proszę trzymać wszystkie dokunenty przez lata, kto wie kiedy i o co można zostać oskarżonym!
Przy kolejnej (nie drugim - to już świadczy samo o sobie!) wymianie dekodera mieliśmy problemy z aktualizacją programu, teraz, aby obsługa tylko sprawdziła na odległość prawidłowe działanie dekodera, musialabym wypełnić formularze w Internecie, wpisać tam moje dane, ...
Przy takim traktowaniu klientów rezygnujemy z ich usług.
~Dorota / 2021-02-25 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta. Infolinia jest bezużyteczna i niemiła. Niekompetentne podejście do sprawy i wiele niedomówień. Nie polecam
WadyFatalna obsługa klienta. Osoby na infolinii niemiłe i bezużyteczne .
~Sebastian / 2021-02-23 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie spotkałem się z taką bezczelnością. Za każdym razem kiedy dzwoniłem, były problemy od strony Pani pracującej. Jakość internetu to jakiś żart. Jedyną słuszną opcją jest zmienienie dostawcy internetu.
ZaletyBrak
WadyBrak kultury, zero wiedzy ze strony osób tam pracujących
~Katarzyna / 2021-02-23 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Zero kultury na infolinii oraz brak wiedzy. Bezczelne zachowania od strony Pani obsługującej, dziadostwo i brak kompetencji. Proponuję zmianę pracowników.
~Gregor / 2021-02-22 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Na infolinii nie potrafią nic wyjaśnić tylko pierdzielą od dupy strony. Gość nie da dojść do słowa a na koniec i tak się na koniec okazało że trzeba odjąć kwotę o której mówię. Jeszcze mówi że to szczyt bezczelności
ZaletyBrak
WadyChamstwo, nieuczciwe praktyki i ogólnie zero pozytywów
~ Jacek / 2021-02-22 17:43
Ocena: 2.33 / 5
Za brak emisji programów 10 lutego br. w ostatnim przelewie potrąciłem kwotę 3,21 zł. Już po dwóch dniach przysłali mi sms z wezwaniem do zapłaty. Zadzwoniłem na infolinię i tam od dowcipnisia dowiedziałem się, że żadna rekompensata się nie należy, bo Cyfrowy Polsat wysłał mi sygnał do odbioru tv. Czarny ekran na wielu kanałach, a w szczególności na wszystkich sportowych (Polsat Sport Premium i Eleven Sport, które dodatkowo wykupiłem jako fan sportu), to rzekomo wina Polsatu, a nie Polsatu Cyfrowego, który tylko udostępnia sygnał. Podstawiliśmy pociąg, a że nie jedzie to nie nasza wina, szyny się "wygły" i o nam pan zrobi? Tak się składa, że za kilka miesięcy kończy się umowa na tv i chyba już wiem co Wam Polsacie Cyfrowy zrobię.
ZaletyDodzwoniłem się do COK za pierwszym razem.
WadyUpierdliwe wielokrotne przypominanie o konieczności wniesienia opłaty pomimo tego, że od wielu lat faktury opłacane są w terminie.
MiejscowośćTłuszcz
~Kibic / 2021-02-20 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Płacę 30 zł miesięcznie za?! no właśnie NIC.Miał być eleven sport...Zgoda jest,tylko jak gra Bundesliga to wszystkie mecze pokazują tylko nie ten z udziałem Lewandowskiego!Kończę współpracę!!!
ZaletyBRAK ZALET!!!
WadySame wady!
~dupa / 2021-02-18 19:15
Ocena: 1.00 / 5
te polsatowskie czerwone komuny przez deszczyk lub Śnieżkę nie można nic obejrzeć za co płacić tym kurwom.