Ogladam mecz jednostronne komentnowanie tragedia mecz stał rz Polonia W-wa śmierdzi strasznie
ZaletyBrak Grzegorz
WadyPorazka
MiejscowośćRzeszów
~Grzegorz / 2024-05-26 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Ale się cieszycie przykro przecież wiadomo że się podłożą a wy tragedia zwolnil bym was od razu
MiejscowośćRzeszów
~Grzegorz Bał / 2024-04-27 06:37
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów , cieszę się że mamy już światłowód ponieważ Internetu od Polsat nie staraczalo dla rodziny 3osobowej , co miesiąc trzeba dokupywać .jak zbliżał się 25 to zwalniali żeby dokupić . Tragedia jak w PRL.
ZaletySame wady
WadySłaby internet
MiejscowośćRadom
~Grzesiek Monter Anten / 2023-07-24 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Syganł z cienkich satelitów HotBird na wschodzie Polski cieniutki jak makaron nitki, wymagany Corab 90cm minimum z dobrym Inverto Black aby to się kupy trzymało i kratki na ekranie przy byle deszczyku nie pokazywało. Nie przesadzam, wystarczy że w nocy ostro lało i rano na ekranie widzimy: BRAK UPRAWNIEŃ, sygnału nie było, kodów nie przepuściło i sobie do BOK trzeba dzwonić, muzyczki po 0.29zł/min posłuchać ze 20 min i wtedy będzie dalej hulało.
Na Białorusi Polakom montowałem (80km na wschód od Mińska) a tam z HB13.0E zdał egzamin już tylko Triax TD110, serio, takie michy trzeba pod POL-SZAJS montować. Wszystko strojone cacy dobrym Promaxem jakby co.
Co do oferty, POLSZAJS dobre jest raz na rok raz na 10 lat - tyle tam powtórek, hehe, 100 kanałów i 1.000.000 powtóreczek, brak słów a oferta HBO i podobnych to już ubaw po pachy. Oferty dla obłąkanych lub tych z ostrym alzhajmem, serio, sobie taki może wtedy ten sam film oglądać pięć razy w tygodniu.
Pakiet Discovery to druga bajka, zrobili 10 odmian różnych Discovery i przrrzucają sezonowe seriale z jednego do drugiego ...
Szkoda jakiejkolwiek kasy na to gówno. Większość ludzi po pierwszym roku rezygnuje i już nie wraca, WOOOOW jest przez pierwszy kwartał, potem są już tylko łzy a na koniec śmiech, dekoderek w kosz i zrywanie umów.
POLSZAJS to to samo co abonament w jakimś psychiatryku na obiady, z tą różnicą że nawet na psychiatrykach dają każdego dnia coś innego a z Polsatem przez całe 2 lata umowy będzieta źrić na obiad te sam michę hahahah.
Nic dodać, nic ująć, szkoda podartej dziesięciozłotówki, serio..., zwłąszcza że sprzęt POLSATOWSKIEJ produkcji nadaje się tylko do UTYLIZACJI!
W czasach, w których sprzęt dla Polsatu robił ECHOSTAR było czym się pochwalić, bardzo mile wspominam serię DSB. Pełna obsługa FTA z wielu satelitów, obsługa USALS, obsługa DISEQ i masa innych, człowiek montował sobie obroniczkę i miał stacji z całego świata FULL + Polsat oczywiście. A dzisiaj?
A dzisiaj nie nadaje się to do płynnego odtwarzania choćby kreskówek dla dzieci.
Dekoder dzisiejszych czasów powinien mić dysk minimum 2TB (NVME), powinien mieć wielstrumieniową głowicę (czyli móc nagrywać audycje PVR choćby z 4 niezależbnych transponderów (mając podpiety konwerter np. z 4 kablami)), powinien mieć pełną obsługę DISEQ-C, USALS i przede przede wszystkim - dowolnie konfigurowalą listę stacji TV tak jak to miało miejsce w Echostarze DSB601 łącznie ze zmianą kolejności, nazwy stacji, satelity itp. itd.
Tymczasem, bubel rozpowszechniany przez Polsat nadaje sie wprost do kosza, ten sprzęt nie jest na miarę 21 wieku dla wymagającego widza zaganianego robotą. Co mi z tego, że mam abonament za 150zł, pełne pakiety gdy siedzę w pracy a ZŁOM w domu podpięty pod TV nie jest na mocy niczego nagrać?
4 głowice DVBS-2 to podstawa, Goldeninterstar miał ich nawet 12 ale ... co tam, technika do tego kraju jeszcze nie dotarła i nigdy nie dotrze.
Polsat mówi: kup sobie dekoderek z kosmosu osobno a od nas weź moduł wielstrumieniowy.
Niby racja, ale ich zdaniem wielostrumieniowy to ten sam co dwu-strumieniowy, albowiem niby nowoczesny CAM nie był na mocy rozdzielić audycji na aż 8 głowic w Interstarze, nagrał PVR z 2 stacji jako niekodowane a resztę wrzucił zaszyfrowaną, której potem SAM nie umiał ODKODOWAĆ. Modułem za 199
talarów, także nadający się w kosz.
ZaletyTaaaa...
WadyISTNIENIE tej KPINY
MiejscowośćBiałystok
~hajolm / 2025-02-14 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Abonentem jestem od 15 lat. Jestem tylko i wyłącznie dlatego że w mojej lokalizacji nie ma odpowiedniej oferty telewizji internetowej. Od pół godziny słucham kretyńskiej muzyki oczekując na połączenie z konsultantem. Ponieważ zepsuł się dekoder, w punkcie wymieniałam na nowy, niestety musi być aktywowany - komunikat by dzwonić na infolinię. Jeżeli ktoś może nie korzystać z usług Polsatu - niech to robi jak najszybciej i nigdy nie zawiera umowy z tą firmą
Zaletybrak
MiejscowośćJarosław
~Hal / 2023-11-05 07:54
Ocena: 1.00 / 5
Ja już od 4 lat szmat nie ogladam. Tak jak tvp. To pisdowskie tv.
ZaletyZalety szmaty
WadySzmata
MiejscowośćWarszawa
~Hania / 2020-04-12 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny internet, który często muli i nie działa. Tragiczna obsługa w punkcie Tychy przy Grota Roweckiego - dwie panie oglądały sobie TV, trzecia pani wyprosiła jedną osobę, że niby pojedynczo z uwagi na obostrzenia, ale sama nie miała żadnej maseczki ani rękawiczek a pobierała i wydawała dokumenty. Wcześniej przy próbie zerwania umowy konieczny był niby jakiś numer klienta (którego oni oczywiście nie mają) i pobranie z punktu wzoru wypowiedzenia umowy. Na miejscu okazało się, że nic takiego nie jest potrzebne. Następnego dnia dzwonił pan konsultant czemu zerwaliśmy umowę i nagle zaoferował nam podobny pakiet internetu 60 % taniej i TV 40% taniej O.o Czyli przez ostatnie lata oszukiwali nas na kasę, dziwne że wcześniej nie zaproponowali takiej oferty. NIEKOMPETENCJA I OSZUSTWO.
Zaletybrak
Wadyniedziałający i mulący internet
niekompetentna obsługa
oszukiwanie klientów
MiejscowośćTychy
~Hanna / 2021-01-25 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Przeczytałam opinie i pod wszystkimi negatywnymi podpisuję się obiema rękami. Dlaczego ta firma jeszcze istnieje ? Chamstwo obsługujących i oszustwo przy zawieraniu umów to jedno, ale niedbałość o zdobytego klienta- to drugie. Czekam tylko do końca umowy i niech nie ważą się do mnie wydzwaniać z nowymi propozycjami. Dziękuję za tv, telefony i internet. Nigdy więcej! Nawet jedna gwiazdka w ocenie to zbyt dużo dla tej firmy.
MiejscowośćKościerzyna
~hary-63 / 2016-10-27 04:40
Ocena: 1.00 / 5
Poczytałem opinie i dokładam swoje 3 grosze.Na wstępie-nie polecam,odradzam.Trzymajcie się jak najdalej od polsatu.Moja pierwsza przygoda z polsatem..W imieniu pewnej staruszki złożyłem wypowiedzenie umowy.Zrobiłem to zwykłym listem,ale doszedł i to zaksięgowali,bo po otrzymaniu listu rozdzwoniły się telefony z "Cud" promocjami.Na moje kategoryczne stwierdzenie ,że kończę przygodę z polsatem,konsultant podał numer sprawy zaksięgowanej w ich systemie i dali sobie spokój z natręctwem.Odczekałem ustawowe 3 miesiące i odesłałem tuner oczywiście za potwierdzeniem odbioru.Minęły jakieś 2 miesiące od momentu przewidywanego wyłączenia sygnału i przychodzi pismo z polsatu ,że staruszka zalega z opłatami już 2 miesiące.Dzwonię więc do nich i "Zonk".Jak wcześniej w systemie mieli ,że jest wypowiedzenie ,tak okazało się ,że "system" nic nie wie o wypowiedzeniu umowy. I należy płacić.Więc znowu procedura i piszę kolejną rezygnację,ale tym razem wysłałem poleconym z potwierdzeniem odbioru by nie mogli wykręcić się ,że nie dostali.Tak kombinowali z korespondencją ,że przeciągnęli cały okres o około 8 miesięcy.Tak .Staruszka nie korzystała z polsatu.Już nie miała tunera i płaciła za sygnał,którego nie chciała.
Druga przygoda z polsatem sprzed kilku dni.22.10.2016 nawalił mój tym razem tuner.Były telefony,miłe rozmowy z konsultantami.Za każdym razem z kimś innym.Powtarzanie jak papuga co się dzieje itd.Oczywiście każde połączenie to około godzina na linii.Na szczęście miałem dodatkowy tuner.Tak myślałem ,że to szczęście.Rzeczywistość szybko to zweryfikowała.Dodatkowego tunera nigdy nie używałem ,więc nie był skonfigurowany,a stał u mnie prawie 3 lata.Okazało się ,że nie "chodzi".Więc 23.10.2016 znowu dzwonię do nich ale już w sprawie dodatkowego tunera.Po wielu próbach okazało się ,że dostarczyli z tym tunerem niewłaściwą kartę(przez 3 lata nie byłem świadomy tego faktu.)Następnego dnia rano zadzwonili z obsługi bym udał się do punktu plusa wymienić sprzęt na sprawny.I tu znowu "zonk".Młoda dama mówi mi że mogę ewentualnie sprzęt zostawić ,ale i tak nie sprawdzi go wcześniej jak może dnia następnego.Ja na to-nie ma problemu.Możecie nawet za miesiąc sprawdzić,ale dajcie mi zaraz sprawny sprzęt bo mam dość robienia ze mnie wariata.Panienka tak się oburzyła ,że mówi mi ,że mnie nie obsłuży,sprzętu nie przyjmie ,a jak mam jakiś problem to mogę do innego miasta odległego o 40 kilometrów jechać.Zabrałem sprzęt do domu.Usiadłem.Napisałem wypowiedzenie umowy ze skutkiem natychmiastowym.Wyszczególniłem powody i wysłałem wraz ze sprzętem do polsatu.Zobaczymy co będzie ,ale jestem bojowo nastawiony.Wystarczająco wqrwiony na tę złodziejską szajkę i mogę nawet "kopać " się z nimi w sądzie.
Na koniec.Rada dla tych którym coś zaświta by iść do polsatu.Zanim podejmiecie decyzję poczytajcie fora,co ludzie piszą.Gdybym wcześniej poczytał nigdy do polsatu nie poszedłbym.Nigdy.Szkoda nerwów.Jak wszystko działa to jest cacy,ale jak coś zaczyna się psuć to walicie głową w mur.
Zaletyżadnych
Wadywszystkie możliwe ,a nawet więcej.A obsługa klienta to jakiś kabaret.
Były klient
~Helena / 2025-07-08 18:14
Ocena: 1.00 / 5
O dupę potluc ich oferta Osoby pracujace na infolinii nie kompetentne ciekawi mnie z jakiej bruzdy wyszły
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćBerdyczów
~Heniad / 2020-09-20 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Cały czas powtarzają te same programy i filmy. Bajki na Polsacie emitowane 13 września powtórnie lecą 20 września. Polsat news nie można oglądać bo dziennikarze cały czas co innego mówią. Ostatnio o chłopcu który przyniósł granat . Informują że chłopiec dał granat mamie a za chwilę mówią że dał babci. Nie mogę doczekać się kiedy skończy mi się umowa bo na pewno jej nie przedłużenie, chociaż abonentką Polsatu jestem ponad 20 lat.
ZaletyNie widzę żadnych zalet
WadySame wady
MiejscowośćSianów
~Heniad / 2021-02-10 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Największe świństwo jakie polsat mógł zrobić to zablokować kanały dla dzieci. Jutro oddam sprzęt i nawet złotówki nie zapłacę. Dzień wcześniej polsat nie raczył powiadomić o zablokowaniu programów. Zmuszanie do oceny to wielka podłość. Polsat nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę
ZaletyŻadnych zalet
WadySame wady
MiejscowośćSianów
~Heniad / 2021-02-11 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Polsat chwali się ile to przekazał pieniędzy na sprzęt potrzebny do walki covid. W trakcie tej wypowiedzi leciał filmik jak jest rozładowany samochód że sprzętem tylko problem że kartony oklejone były etykietami Fundacji Polsat. A fundacja pieniądze ma że zbiórek od widzów. Przykro że Polsat sobie przypisuje pomoc. To nie Polsat finansuje a widzowie
Zalety, żadne
WadySame wady
MiejscowośćSianów
~Henryka / 2020-05-22 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Program beznadziejny.Nawet nie ma co oglądać cały czas tylko powtórki. Na dzień dziecka nie ma żadnego filmu. W dni deszczowe nie można oglądać bo pokazuje się czarny ekran.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyNic pozytywnego
MiejscowośćSianów
~Hermenagilda / 2025-07-08 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jeszcze więcej to się nie uda o was
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie jakie są mozliwe wraz z pracownikami
MiejscowośćLeszno
~HFC sokoli / 2021-01-21 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz 40zł na miesiąc i co no dno internet to wogule szkoda gadać ping 10000000000 no niewiem miałem mieć 21 stycznia internet a 1 film na YouTubie ładuje mi sie 2 miesiące nie polecam!!!!
Zaletybrak
Wadyinternet ma chyba 10mb
~Hhhhaaa / 2019-10-23 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Brzeg Dolny obsługa tragedia infolinia również. W czasie rozmowy tel dowiedziałem się że cytuję,, Proszę samemu jeździć po punktach może gdzieś Pan znajdzie dekoder do wymiany,, to jest wielka pomoc z infolinii
ZaletyŻadne
WadyDuże
MiejscowośćBrzeg Dolny
~Hivolt / 2019-09-03 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nie polcenam,!!!!! Dsmodsr siw blokuje co chwile, a na połączenie z konsultantem na infolinii czeka sie około godziny
ZaletyBrak
WadyMnustwo
MiejscowośćWrocław
~HP / 2019-08-26 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nierzetelny kontrahent! Zapłaciłem w podwójnej wysokości abonament za Cyfrowy Polsat i zwrotu nadpłaty nie mogę się do prosić już przez miesiąc.
WadyDługie logowanie
MiejscowośćMosina
~I'm / 2024-07-12 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ciemnote i roz.....ny sprzęt na który trzeba czekac bo nie mają na wymianę a jak już dostaniesz to dalej nie działa. Do wystawiania faktur za coś czego nie można używać to są pierwsi. Na infolinii siedzi jakiś tępy pustak który za wszelką cenę próbuje wcisnąć aneksy do umowy bo nie potrafi rozwiązać problemu. Podłącz się Pan do WiFi przez niedziałający sprzęt. Tak rozwiązują problemy.