Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1686 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aka11 / 2022-01-15 03:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder wymieniany dwa razy. Ciągła aktualizacja oprogramowania. Co zmiana kanału to informacja że kanał nie jest w rwoim abonamencie. Straciłem pnagle możliwość ponownego oglądania programów. Facet na infolinii twierdzi że włączy usługę pod warunkiem dodatkowej opłaty i przedłużeniu umowy. Arogancja. Nie polecam.
    ZaletyW miarę bogata oferta w podstawowym abonamencie.
    WadyBrak dekodera 4k. Mało intuicyjne menu (tworzenie listy kanałów ulubionych). Brak współpracy z pilotem tv smart (pilot). Uzupełnienie oferty programów droższe niż to samo u konkurencji. Bardzo słaba obsługa na infolinii.
  • ~Patryk / 2022-01-14 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, takiego internetu w 2k22 sie nie da miec.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewelina / 2022-01-14 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowaliśmy z Polsatu i się zaczęło wydzwanianie o możliwości podniesienia abonamentu za telefony, nie sprawdzając oczywiście że nasze umowy są już na czas nieokreślony. Do tego chamstwo i wielkopański ton dzwoniącego. Mąż powiedział że raczej przeniesiemy się do innego operatora, pan dzwoniący powiedział :to będzie Pan tak skakał po wszystkich sieciach"?! Chamstwo, arogancja i zero pomocy. O jakości usług nie wspomnę. Nie polecam wręcz odradzam.
    MiejscowośćLędziny
  • ~WqrwionyKlient / 2022-01-11 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    "nie pomogę pani" - to usłyszałam na każde pytanie. Czekałam na rozmowę 15 min, zadałam kilka prostych pytań i usłyszałam tylko "nie pomogę pani" po czym pan milusiński nagle się rozlaczyl podczas kolejnego pytania..... Żenada po prostu. Zastanawiam się czy POLSAT wie na czym polega infolinia. Brak słów
    ZaletyNie macie żadnych zalet
    WadyDosłownie wszystko, nie wiem od czego zaczac
  • ~Aleksandra / 2022-01-08 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa która w pierwszym zdaniu mówi "nie pomogę panu" I to kolejny konsultant, na połączenie trzeba czekać kolejne 10 minut. Słaby sygnał,
    Panie Jakubie Przyjemski jest Pan słabym konsultantem tak jak i Pana koleżanki..
    Jade wypowiedzieć umowę.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyŻenujące obsługa
    MiejscowośćGliwice
  • ~blea / 2022-01-07 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Usługa multiroom wyłącza się kilka razy w tygodniu. Po niecałym roku popsuł się dekoder. Infolinia to katastrofa, czekanie po 25 minut, następnie zwykle zgłasza się jakaś żmija jadowita, mówi tak cicho, że trzeba kilka razy pytać co powiedziała. Nowy dekoder aktualizował się dwa razy, po uruchomieniu komunikat na wszystkich kanałach "tego kanału nie ma w twoim abonamencie. kod błędu itd. Po kolejnym telefonie na pomoc techniczną bez zmian, tylko kod błędu inny! Kazała zadzwonić ponownie jeśli obrazu nie będzie ale ponad moje siły O F.. nie obejrzę dziś króla lwa na polsacie :)
    MiejscowośćKonin
  • ~Diss09 / 2022-01-06 20:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogie gówno wygórowana wyższa nawet od Netflixa czy HBO cena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
    Zaletybrak
    Wadycena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Velaya / 2022-01-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu, szkoda wywalać kasę. Szukajcie coś dobrego bo z Polsatu to kicha
    MiejscowośćBrzeg dolny
  • ~Bartosz / 2022-01-03 02:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekodery zjeb... Dawniejsze były lepsze aplikacja cp go do dupy wcześniej była lepsza
    ZaletyDostępne kanały
    WadyDekodery i aplikacja (były lepsze)
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Magak / 2022-01-02 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Szkoda słów. Polsat box problemy z logowaniem mimo zmiany hasła, icok tak samo, telewizja przerywa.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćFabianki
  • ~Musztarda sarepska / 2022-01-02 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i nic więcej oszuści manipulanci inaczej nie da się opisać
    ZaletyOszustwo i manipulancja
    WadyZero rzeczywistości
    MiejscowośćKamieńsk
  • ~Olena / 2022-01-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pragnę podzielić się opinią na temat jakości obsługi w punkcie sprzedaży Plus i Polsat Box w Kępnie, ul. Ratuszowa 12.
    Udałam się tam, by wymienić wadliwy dekoder, dostarczony dzień wcześniej przez kuriera. Pracownica punktu jasno dała mi do zrozumienia, że skoro zamawiałam nowy dekoder prze infolinię, to powinnam to załatwiać przez telefon, była negatywnie usposobiona, niegrzeczna, jej sposób zwracania się do mnie był ironiczny i prześmiewczy. Na informację, że dekoder nie działa, odpowiedziała cyt.: "a co jam mam z tym zrobić?". Odnoszę wrażenie, że obsługa punktu miała mi za złe, że przyszłam z reklamacją produktu zakupionego przez infolinię, tak jak by to był swoistego konflikt interesu.
    Założyłam sobie, że to jest ostatnia wizyta w Polsat, zakończy mi się czas umowy abonamentowej i pożegnam Pana Solorza.
    ZaletyTo , że jest ktoś do przyjmowania klientów
    WadyKażdy gest, komunikowanie się z klientem to atak, brak elementarnych zasad dobrego wychowania personelu w kontekście obsługi klienta.
    MiejscowośćKępno
  • ~Maria / 2022-01-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra . 2x w miesiącu muszę przekładać kartę z dekodera głównego do multi rumu 16 schodów x 4 x12 miesięcy =768 za jedyne 70 pln. miesięcznie. Nie mogę doczekać się końca umowy .
    Zaletydla Klienta - brak
    Wadydla osób w podeszłym wieku z chorobami to katastrofa , jak to możliwe , aby taki nadawca , akcjonariusz, musiał korzystać z tak prymitywnych metod sprawdzania
    MiejscowośćTarnobrzeg
  • ~Krzysztof / 2021-12-30 20:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Z deszczu pod rynnę , przeniosłem się do...
    ...Polsatu i nie mogę doczekać końca umowy , ciągłe przypominanie o płatnościach a jak spóźnisz się kilka dni to świat im się wali na głowę , paski na moim tv , straszenie windykacją i tak kilka razy na dzień , są wyjątkowo bezczelni , i niezrównoważeni
    ZaletyPolski kapitał
    WadyNachalność , straszenie klientów ,
    MiejscowośćNOWY SĄCZ
  • ~Nari / 2021-12-29 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co miesiąc w tym samym czasie mniej więcej pod koniec miesiąca trzeba dokupic pakiet bo zaczyna zamulać, tak że nic nie można zrobić. Nie ważne czy korzystam dużo czy prawie wcale. Wszystko jest nie tak. Już kupiłam szampana na dzień rozwiązania umowy. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMarki
  • ~Andy / 2021-12-28 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder posiadam od miesiąca......niestety każdego dnia muszę kilka razy go zrestartować wyłączając wtyczkę zasilania na kilkadziesiąt sekund. Dzieje się tak 4-5 razy dziennie. Kieszeń na dysk jest potrzebna jak "psu piąta noga" bo i tak na zewnętrzny dysk nic nie nagramy (brak opcji). Po co na pilocie jest opcja komend głosowych (mikrofon)....? Przecież ta funkcja nie jest aktywna!!! Funkcje pilota źle opisane w dziale pomocy. W sumie dekoder trafia do klienta niedoskonały i awaryjny a klient za to płaci. I jeszcze jedna uwaga: tzw. "KONSULTANCI" nie potrafią odpowiedzieć klientowi na podstawowe pytania techniczne. Ciągle słyszę w rozmowie telefonicznej lub na czacie.....jeżeli dekoder się zawiesił to proszę odłączyć zasilanie na około 30 sekund i wszystko wróci do normy. Boże...mamy 21 wiek a ja muszę siedzieć lub leżeć przy gnieździe elektrycznym aby zrestartować zawieszający się dekoder!!!
  • ~Użytkownik / 2021-12-27 11:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Obecny tuner już mi pada. Kilkakrotnie się zawiesza dziennie. Chciałem podpisać nową umowę lecz nie ma już w ofercie tunerów z dyskiem twardym a jedynie z opcją nPVR. Co to jest za porażka ta usługa, można nagrywać jedynie programy których się nie ogląda jak MTV!! Niemożna nagrywać TVN, TVP i wszystkich innych podstawowych.
  • ~adas / 2021-12-27 09:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Telewizja przez przeglądarkę porażka - 10 razy trzeba kliknąć by włączyć dowolny kanał (jeśli nie masz ustawionego zapamiętaj hasło to jeszce dłużej)

    Graficznie układ strony niefunkcjonalny.
    Jakość obrazu nawet przy dobrym łaczu średnia i ciągłe buforowanie.

    nie polecam
  • ~Tomasz / 2021-12-26 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    jak działa jest ok, jak przestaje to nie ma wsparcia technicznego po resescie proponują reklamacje
    MiejscowośćSzymanów
  • ~Diabeł / 2021-12-22 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko ludzie bez mozgu ogladaja takie TV jak Polsat. To jest typowa telewizja na idiocenie spoleczenstwa. Robia z Was debili, a wy sie cieszycie, ze macie "pudelko z ruchomym obrazem". No ale coz, jakie spoleczenstwo, taka telewizja
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duzo przerw na dziwne programy podczas reklam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 757
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 606
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.37, ilość opinii: 250
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024