Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gruby / 2022-01-21 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    krotko polsat to pisowska telewizja teraz nie ma nic wspolnego z wiarygodnoscia wystarczy posłuchac i ch o 6 rano nie ogladajcie pisowskiej manipulacji
    Zaletybrak
    Wadypisowska tv zakłamana
    MiejscowośćPolska Cerekiew
  • ~aaaa / 2022-01-20 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    co najwyżej do przesyłania wiadomosci i to nie za dużo znaków bo internet zacznie lagowac
    Zaletynie posiada
    Wadyw sumie wszystkie możliwe
  • ~Dex / 2022-01-17 18:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta platforma to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Wykupując do niej dostęp liczyłem na brak reklam i szybszy dostęp do ulubionych odcinków seriali. Reklam rzeczywiście brak, ale z tym wcześniejszym dostępem to jakaś kpina. Nowe odcinki pojawiają się lub nie w randomowych momentach. tj. czasami jeden, innym razem jak zapomna do kilka na raz. Brak updejtów przez tydzień również jest tu normą. Na domiar złego odcinki już opublikowane na platformie potrafią w pewnym momencie zniknąć
    ZaletySpory wybór programów/seriali
    WadyNie aktualizowane na bieżąco.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Franek / 2022-01-17 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest tragiczny nigdy więcej takiego ścierwa, Telewizja to jest w ogóle już szkoda gadać co chwile reklama a w reklamach nowy dekoder tragedia co chwile trzeba resetować
    ZaletyBrak
    WadyDekoder
    Internet
    Telewizja
  • ~Dom / 2022-01-17 05:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy dekoder to dramat!; zaczynasz czytać info na temat programu wyświetlanego na innym kanale i nagle ten przeskakuje i wraca na kanał na którym jesteś,zawiesza się,słaby sygnał,brak zegarka,obsługa dużo bardziej skomplikowana i nieczytelna w porównaniu z poprzednią wersją.żaden z trzech multirumów nie ma możliwości nagrania programu..szczerze to jest Dramat!!..te stare dekodery zmieniłam tylko ze względu na karty,ale poza tym nigdy nie było z nimi problemów,a to...kompletna porażka
    MiejscowośćLiverpool
  • ~Miodny / 2022-01-16 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem komu przyszedł do głowy taki pomysł dabingu filmów tego nie da się słóchać jak słyszę i widzę aktora jaki ma głos a słyszę dabing to nie oglądam filmu jedyną korzyść to mają dabingowcy skoro macie tak dużo kasy to proszę o funkcję wyboru z lektorem czy inne płace i mam prawo wyboru a nie żebym musiał słuchać tych głupich interpretacji albo tych wymagających łapami
    ZaletySłabo
    WadyNuda
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Zuzanna / 2022-01-15 21:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja mam 20 lat i nie narzekam wszystko jest ok jak coś mi się nie podoba to dzwonię na infolinię i wszystko mi wyjaśnią wadą jest to że trzeba długo czekać to chyba musi dzwonić dużo osób a tak to wszystko jest ok dostaje zawsze rabaty i zniżki mam więcej kanałów i promocje za każdym razem mniejsze opłaty to nie rozumiem takich ludzi którzy ciągle oczerniają i ciągle się nie podoba to po co kupujecie a potem oczywiście jak wam się nie podoba to macie na odstąpienie umowy 2, tygodnie bezmuzgi którzy nie mają pojęcia to potem oczerniają jak się nie podoba to ić do innego operatora on będzie Lepszy i więcej zapłacisz
    ZaletyJest ok wszystko działa
    WadyNowy dekoder 4f nie ma na dekoderze kanałów przełańczam i nie wiem jaki to kanał a po wyłączeniu nie ma godziny jak w nocy się nudziłam to zawsze była godzina i wiedziałam ile czasu zostało mi do budzika a wstaję o 4 rano będzie problem wołałam ten Stary bo po co mi nowy dekoder jak jest gorszy niby jakość jest lepsza ale dla mnie to nie potrzebne dla mnie liczy się godzina i widok na kanał
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Aka11 / 2022-01-15 03:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder wymieniany dwa razy. Ciągła aktualizacja oprogramowania. Co zmiana kanału to informacja że kanał nie jest w rwoim abonamencie. Straciłem pnagle możliwość ponownego oglądania programów. Facet na infolinii twierdzi że włączy usługę pod warunkiem dodatkowej opłaty i przedłużeniu umowy. Arogancja. Nie polecam.
    ZaletyW miarę bogata oferta w podstawowym abonamencie.
    WadyBrak dekodera 4k. Mało intuicyjne menu (tworzenie listy kanałów ulubionych). Brak współpracy z pilotem tv smart (pilot). Uzupełnienie oferty programów droższe niż to samo u konkurencji. Bardzo słaba obsługa na infolinii.
  • ~Patryk / 2022-01-14 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, takiego internetu w 2k22 sie nie da miec.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewelina / 2022-01-14 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowaliśmy z Polsatu i się zaczęło wydzwanianie o możliwości podniesienia abonamentu za telefony, nie sprawdzając oczywiście że nasze umowy są już na czas nieokreślony. Do tego chamstwo i wielkopański ton dzwoniącego. Mąż powiedział że raczej przeniesiemy się do innego operatora, pan dzwoniący powiedział :to będzie Pan tak skakał po wszystkich sieciach"?! Chamstwo, arogancja i zero pomocy. O jakości usług nie wspomnę. Nie polecam wręcz odradzam.
    MiejscowośćLędziny
  • ~WqrwionyKlient / 2022-01-11 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    "nie pomogę pani" - to usłyszałam na każde pytanie. Czekałam na rozmowę 15 min, zadałam kilka prostych pytań i usłyszałam tylko "nie pomogę pani" po czym pan milusiński nagle się rozlaczyl podczas kolejnego pytania..... Żenada po prostu. Zastanawiam się czy POLSAT wie na czym polega infolinia. Brak słów
    ZaletyNie macie żadnych zalet
    WadyDosłownie wszystko, nie wiem od czego zaczac
  • ~Aleksandra / 2022-01-08 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa która w pierwszym zdaniu mówi "nie pomogę panu" I to kolejny konsultant, na połączenie trzeba czekać kolejne 10 minut. Słaby sygnał,
    Panie Jakubie Przyjemski jest Pan słabym konsultantem tak jak i Pana koleżanki..
    Jade wypowiedzieć umowę.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyŻenujące obsługa
    MiejscowośćGliwice
  • ~blea / 2022-01-07 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Usługa multiroom wyłącza się kilka razy w tygodniu. Po niecałym roku popsuł się dekoder. Infolinia to katastrofa, czekanie po 25 minut, następnie zwykle zgłasza się jakaś żmija jadowita, mówi tak cicho, że trzeba kilka razy pytać co powiedziała. Nowy dekoder aktualizował się dwa razy, po uruchomieniu komunikat na wszystkich kanałach "tego kanału nie ma w twoim abonamencie. kod błędu itd. Po kolejnym telefonie na pomoc techniczną bez zmian, tylko kod błędu inny! Kazała zadzwonić ponownie jeśli obrazu nie będzie ale ponad moje siły O F.. nie obejrzę dziś króla lwa na polsacie :)
    MiejscowośćKonin
  • ~Diss09 / 2022-01-06 20:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogie gówno wygórowana wyższa nawet od Netflixa czy HBO cena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
    Zaletybrak
    Wadycena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Velaya / 2022-01-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu, szkoda wywalać kasę. Szukajcie coś dobrego bo z Polsatu to kicha
    MiejscowośćBrzeg dolny
  • ~Bartosz / 2022-01-03 02:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekodery zjeb... Dawniejsze były lepsze aplikacja cp go do dupy wcześniej była lepsza
    ZaletyDostępne kanały
    WadyDekodery i aplikacja (były lepsze)
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Magak / 2022-01-02 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Szkoda słów. Polsat box problemy z logowaniem mimo zmiany hasła, icok tak samo, telewizja przerywa.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćFabianki
  • ~Musztarda sarepska / 2022-01-02 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i nic więcej oszuści manipulanci inaczej nie da się opisać
    ZaletyOszustwo i manipulancja
    WadyZero rzeczywistości
    MiejscowośćKamieńsk
  • ~Olena / 2022-01-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pragnę podzielić się opinią na temat jakości obsługi w punkcie sprzedaży Plus i Polsat Box w Kępnie, ul. Ratuszowa 12.
    Udałam się tam, by wymienić wadliwy dekoder, dostarczony dzień wcześniej przez kuriera. Pracownica punktu jasno dała mi do zrozumienia, że skoro zamawiałam nowy dekoder prze infolinię, to powinnam to załatwiać przez telefon, była negatywnie usposobiona, niegrzeczna, jej sposób zwracania się do mnie był ironiczny i prześmiewczy. Na informację, że dekoder nie działa, odpowiedziała cyt.: "a co jam mam z tym zrobić?". Odnoszę wrażenie, że obsługa punktu miała mi za złe, że przyszłam z reklamacją produktu zakupionego przez infolinię, tak jak by to był swoistego konflikt interesu.
    Założyłam sobie, że to jest ostatnia wizyta w Polsat, zakończy mi się czas umowy abonamentowej i pożegnam Pana Solorza.
    ZaletyTo , że jest ktoś do przyjmowania klientów
    WadyKażdy gest, komunikowanie się z klientem to atak, brak elementarnych zasad dobrego wychowania personelu w kontekście obsługi klienta.
    MiejscowośćKępno
  • ~Maria / 2022-01-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra . 2x w miesiącu muszę przekładać kartę z dekodera głównego do multi rumu 16 schodów x 4 x12 miesięcy =768 za jedyne 70 pln. miesięcznie. Nie mogę doczekać się końca umowy .
    Zaletydla Klienta - brak
    Wadydla osób w podeszłym wieku z chorobami to katastrofa , jak to możliwe , aby taki nadawca , akcjonariusz, musiał korzystać z tak prymitywnych metod sprawdzania
    MiejscowośćTarnobrzeg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2279
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1693
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 759
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 329
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053