Przysyłają jakieś upomnienia, na dziwne kwoty, strasząc windykacją, na dekoderze informacja, że brak zaległości, do konta klienta nie można się zalogować ani odzyskać dostępu, telefonów nie odbierają, w punkcie nic nie wiedzą, programy ciągle niedostępne, mój ulubiony komunikat "błąd odczytu" albo "nieobsługiwany format wideo", z internetu już zrezygnowałam, teraz czas na telewizję, na szczęście na telefon nie dałam się namówić.
Zaletykompletny brak zalet
Wadyniezliczona ilość
MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
~Janek / 2022-03-06 03:40
Ocena: 1.00 / 5
Niewiarygodni są konsultanci,zamawianie tylko w sklepie.
ZaletyBrak
WadyReklamy
MiejscowośćLubin
~Marzena / 2022-03-05 23:39
Ocena: 1.00 / 5
Dno, kontakt po 50min.zero pomocy, ale i płatnościach potrafią przypominać, dno..
MiejscowośćCzechowice Dziedzice
~Slawek / 2022-03-05 20:33
Ocena: 1.67 / 5
Po rozwiązaniu umowy dot. usługi internetu otrzymałem wezwanie do zapłaty za sprzęt który ma 8 lat /pendrive oraz ruter w kwocie 1 000 pln. Na szczęście mogłem zwrócić ten cenny sprzęt, ale za brakujący 8 letni przewód LAN długości ok 15 cm musiałem zapłacić 10 pln
WadyPolityka w stosunku do własnych Klientów, chamstwo i zwykłe prostactwo pracowników infolinii
MiejscowośćKutno
~Kaka / 2022-03-05 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Polsat prorosyjska telewizja.Starannie usiłują zapraszać gości od siania nieprawdy.
ZaletyBrak
WadyTyfus
MiejscowośćArmenia
~Rcrawt / 2022-03-04 16:28
Ocena: 2.67 / 5
Wstyd panie Solorz a gdzie pieniądze od Pana na wzmocnienie Ukrainy 5 mln żenada
MiejscowośćJaworzno
~Alina / 2022-03-03 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie dajcie się nabrać i wciągnąć w abonament.
Mam dwa dekodery,co parę dni Polsat blokuje jeden z dekoderów (dzieje się to około godz 22) bo sądzą że dekoder może być u sąsiada,wtedy muszę zamienić karty by odblokować.
ż
Żenada, dziecięce zagrywki!!!tv wisi na ścianie,wysoko, muszę iść po drabinę do piwnicy by dostać się do dekodera.
Dają propozycje by iść po bardziej nowoczesny dekoder do salonu,tylko zapominają dodać że wiąże się to z nową umową na kolejne lata.
Za dekoder musiałam zapłacić,nie chcą oddać kasy.!!
ZaletyŻadnych, absolutnie żadnych
WadyZa mało miejsca by wymienić
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Ez / 2022-03-01 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ,wstanę gówno tyle mągę powiedzieć
~Niezadowolony klient / 2022-03-01 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają najmniejsze talerze gdzie nawet specjalista ma problemy z ustawieniem, nie ważne jaka jest pogoda przerywa programy nawet teraz gdzie nie ma wiatrów przerywa i przez kilka minut nie ma, żadnych programów do kilkunastu minutach urochamia się spowrotem. Zanika również głosy w programach, mają gdzieś klinieta szybko szybko podpisać umowę i potem mają gdzieś. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyObsługa
Jakość
MiejscowośćRumia
~Kriss / 2022-02-28 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ludziom nowy sprzęt i 0 pomocy dalej. Byle tylko umowe nową podpisać.
MiejscowośćOsielsko
~Szef / 2022-02-25 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentni ludzie. Firma porażka. Z daleka od nich.
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Maria / 2022-02-25 15:52
Ocena: 2.67 / 5
Często duże zakłócenia w odbiorze. Dział techniczny nic nie umie poza zleceniem wymiany dekodera. Na to potrzeba całego dnia i bycia emerytem. Chętnie namawiają a potem " radź sobie sam". Fatalnie!
ZaletyBrak
WadyBeznadziejna jakość. Co 2-3 miesiące zakłócenia przez kilka dni
MiejscowośćSzczecin
~Zofia / 2022-02-22 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Do właściciela Polsatu.
Dzisiejsza,kuriozalna rozmowa konsultanta z moim, niedosłyszącym mężem bardzo mnie wkurzyła.Mimo kilku próśb,żeby Pan mówił głośniej i wolniej,mówił ciszej i w trakcie wypowiedzi mojego męża chyba celowo.Na każdą moja cichą podpowiedż była ryposta.(ja jestem muzykiem i słuch mam bardzo dobry,a tego Pana ledwo słyszałam ).Zaznaczam ,że mąż mimo kłopotów ze słuchem jest osobą komunikatywną i w nie ma problemu z załatwianiem podobnych spraw.
Zofia
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
MiejscowośćAleksandrowo k/Unierzyża
~Joanna / 2022-02-21 20:58
Ocena: 5.00 / 5
Do właścicieli cyfrowego Polsatu Chciałam bardzo pochwalić i podziękować panu Thomas (nie wiem czy dobrze nazwisko napisałam niestety imienia nie pamietam), . Jest to osoba bardzo kompetentna miałam problem i nikt na infolinii, w stacjonarnym punkcie obsługi nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie, a ten człowiek, bez problemu odpowiedział i dowiedziałam się tego czego przez 41 dni nikt nie umiał mi powiedzieć. Mam nadzieję iż ten człowiek dostanie premie odpowiednią do swoich kwalifikacji.
ZaletyBardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta
WadyBrak
MiejscowośćZabrze
~WITIA / 2022-02-20 15:50
Ocena: 3.00 / 5
Dzień dobry dlaczego polsat sport transmituje mesz plus ligi z Suwałk nie pokazuje realizator transmisji ani razu kibiców ZAKSY .Jechali ponad 600km ale tak przeważnie jest z Wami .Pozdrawiam
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~Mona / 2022-02-19 22:55
Ocena: 1.67 / 5
Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam!
MiejscowośćŚwiebodzin
~comdar / 2022-02-19 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Tak dennej i ogłupiającej telewizji jak Polsat nie ma chyba na całym świecie. Zero szacunku dla widzów, w programie powinni informować "Blok reklamowy, czasami przerywany filmem lub inną audycją". Po kilku tygodniach zrezygnowałem z ich usług. To jest telewizja dla idiotów. Zdecydowanie odradzam.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćCoventry
~Andrzej / 2022-02-19 16:44
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tych głupków zapłaciłem karę za abonament to potem po 10 latach następna kara za nie oddanie dekodera .
Mogę im piz.w ten głupi lep tym dekoderem to odrazu włącza te mózgi tępe.
Nie pozdrawiam!!!
ZaletyZero zaletow
MiejscowośćTczew
~Wkurzony / 2022-02-18 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Lipa a zwłaszcza Fokus TVN. Programy kture leciały w Stanach Zjednoczonych dziesielat temu. Chanba i mydlenie oczek. Panie Solorz???????
ZaletyLipa
WadyLipa
~Sitek / 2022-02-17 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka może być.. ja czekam tylko do końca umowy i jak najdalej od cyfrowego Polsatu.. śnieg lekko pada brak sygnału, wiatr lekko wieje brak sygnału, deszcz pada brak sygnału.. poprostu masakra.. ale o płatności to przypominają już tydzień przed terminem płatności.. na bank już nie jeden użytkownik zgłaszał problem z odbiorem.. I nic z tym nie robią.. ja już jestem użytkownikiem cyfrowego Polsatu 7 lat i przez te 7 lat nic z tym nie zrobiły.. żenada