Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1668 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2023-06-29 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałem całkowicie z usług Polsat box. Oczywiście obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia umowy to akurat jasne, ale nie rozumiem takiej głupoty że sprzętu nie mogę zwrócić wcześniej niż przed końcem upływu tego okresu. Nie wiem o co chodzi może o to że komuś się zapomini a wtedy oczywiście kary umowne. Odradzam tego operatora nie tylko ze względu na oferty ale też za traktowanie klijenta.
    WadyOmijać szerokim łukiem.
    MiejscowośćEłk
  • ~ARESIAK1 / 2018-07-21 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno złodziejska firma za lojalność podwyżka nie szanują klienta. W punkcie obiecują złote góry , a po podpisaniu umowy płacisz więcej kręcą i manipulują . Nie podpisujcie z chamami umów nie warto kupić siatkówkę i to samo masz i za darmo. Ostatni raz podpisałem umowę jak najdalej od złodziei niech się nażrą bydlaki.
    Zaletyzalety żadnych
    Wadysame wady manipulacja i chamskie traktowanie klienta konsultanci dno nic nie wiedzą
    MiejscowośćElbląg
  • ~Arkusz / 2024-06-25 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam po przedłużeniu umowy dekoder multirom przestał działać. Na infolinii kombinowali jak mogli nie pomogli. Pi wymianie dekodera w punkcie polsstu po 24 gdzinach też przestał działać. Dziadostwo omijać szerokim łukiem ☹️????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNieznamierowice mazowieckie
  • ~Armando / 2022-11-14 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie odbierają na połączenie. Co jeden miesiąc rozłączają oglądania tv. Makabra! Nie chciałem dać takie opinie ale niestety brak usługi i pomoc techniczna.
    WadyCo miesiąc rozłączają telewizji
  • ~Arnold / 2024-04-21 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.Nic nie można obejrzeć.Cały czas napis błąd odczytu.nie obsługiwany format dzwieku i video.
    ZaletyBRAK
    WadyBłąd odczytu non stop.
  • ~Art / 2023-05-05 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani A . Laskowska ma codziennie mine jak by przesoliła zupę.meżowi. jest smutna i bez werwy, zero emocji i ciekawych pytań w sumie zero i nic ciekawwgo
  • ~Arti / 2024-05-25 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można tak spaprać dobre imię Wodeckiego ???? Wystąpiło czterech idiotów którzy nigdy w życiu nie powinni się pojawić na scenie.jednej kretynce zabrakło butów. (Natalia). To jest profanacja dokonań Wodeckiego. Banda idiotów. Chamstwo wręcz.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo !!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~artur / 2016-06-16 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo rozczarowany blokowaniem niemieckich kanałów ze str 470 i 471. blokowane bo nie wykupiłem pakietu na euro 2016. podpisywałem umowe i ten kanał był w pakiecie. naszczescie mamy jeszcze internet.
    http://freetvstream.in/de/tv/zdf.php ciekawe czy tez zablokują. własnie sie dowiedziałem ze sąsiad ma te kanały.
    Zaletyzadnych
    Wadymają gdzies kienta
    prawie rok
  • ~Artur / 2020-06-16 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobry wieczór, chciałem pochwalić dekodery polsatowskie za ciągle przekładanie karty w multiroomie nie mogę się doczekać wieczornego ganiania po domu i przekładanie karty w dekoderach, jak ci nie wstyd Solorz w handlowaniu takim badziewiem, jutro to wywalam na śmietnik, nigdy więcej takiego szmelcu wielki pan biznesmen od siedmiu boleści, dobranoc.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~AS / 2019-11-01 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, wręcz odradzam...
    ...podpisywanie umowy na dostawę internetu.
    Posiadam usługę LTE Plus, dodatkowo wybrałem opcję "LTE bez końca".
    Niestety notorycznie przycinają prędkość do 32kB/s, powołują się na zapis w regulaminie.
    Jednak żadnego regulaminu nie otrzymałem, w momencie podpisywania umowy wręcz przedstawiciel salonu CP informował mnie, że nie będzie żadnych ograniczeń w prędkości.

    To OSZUSTWO i NACIĄGANIE klientów - SKANDAL
    WadyNotoryczne obcinanie prędkości przesyłu danych po wykorzystanym limicie
    MiejscowośćOsielsko
  • ~As / 2021-06-23 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Błedem kogoś było dopuszczenie ich na rynek. To co oferują trudno nazwać ofertą. To raczej kpina i plunięcie w twarz klientom.
    Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    Wadywiele
    MiejscowośćPolska
  • ~Atka / 2019-10-08 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu podpisałam ponownie umowę, na nowe nazwisko ( po ślubie ) dzwonię na infolinie w październiku żeby wyłączyć pakiety, podaje moje nowe nazwisko a pani mnie informuje że mi nie pomoże bo nazwisko się nie zgadza, w systemie jest panieńskie. Od czerwca do października nie zdarzyli zmienić nazwiska. Teraz muszę zadzwonić jeszcze raz na infolinie i podać moje panieńskie nazwisko. Ostatnia umowa u nich. Odchodzę
  • ~Atypo / 2022-05-03 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybierając oferte przez Internet nie mając możliwości zaznaczenia zgody na uruchomienie telewizji, płacisz później przez około pół miesiąca albo dłużej za nic przez to że nie było takiej możliwości.... I Ty później musisz czekać i płacić za coś z czegoś nie możesz korzystać... Draaaamat!
  • ~Avinczi / 2023-07-03 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna tylko resetowanie dekodera i tak mam niby naprawić błąd który leży po stronie cyfrowego Polsatu. I dzwonić codziennie po 2h żeby biegać z jednego dekodera do drugiego i resetować. Nie polecam
    ZaletySpalenie kalorii przy bieganiu od dekodera do dekodera
    WadyCiężko policzyć
    MiejscowośćWęgierska Górka
  • ~awe / 2019-07-23 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    polsat to porażka i naciągacze nie mam z nimi umowy nie będe miał sąsiad ma polsat-a dekodery zmienia co 2 miesiące bo się wieszają z tym sąsiadem byliśmy wymienić dekoder na nowy z nagranym filmikiem na smartfonie bo konsultant wymyślił takie bajki powiedziałem żeby to nagrał jaki jest problem z dekoderem pracownik sklepu po obejrzeniu filmiku powiedział też że dekoder nie jest do wymiany musiał zadzwonić jeszcze raz żeby wymienić przez dowóz kurierski za takie opłaty szkoda 1gr, 1 sekundy by przełączyć na polsat-owy kanał puszczają największe nudziarstwa
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćRadlin
  • ~awygo / 2018-11-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo Cyfrowego Polsatu sięgnęło dna. Dwa dni temu zepsuł się (jak zwykle) dekoder Sagem. Po raz trzeci w tym roku! Pomyślałem: znowu trzeba jechać do ichniego punktu sprzedaży, wymienić i godzinami konfigurować nowy dekoder i listy ulubionych kanałów. Nic z tego. CP nie ma takich dekoderów. Na inny nie chcą wymienić. Bo nie! Kazali mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzą w ciągu... 30 dni! Tak właśnie traktują klienta. Miesiąc bez telewizji, a potem... jeszcze nie wiadomo. Oczywiście w ICOKU już widnieje "suma należności do zapłaty", mimo tego że termin płatności upływa dopiero 6 grudnia. Nie dość że dziady, to jeszcze wyjątkowo bezczelne!!!
    ZaletyBrak.
    WadyIgnorancja, lekceważenie klientów, bezczelność konsultantów infolinii, wyjątkowo zła jakość dekoderów.
    MiejscowośćZakręt
  • ~B. / 2023-03-29 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Centrala Cyfrowego Polsatu nie wykazuje empatii wobec swoich klientów. Jak tylko umowa zostanie podpisana,klient jest traktowany jak ofiara. Brak pomocy i rozwiązań to jedyne na co stać pracowników w dziale reklamacji. Nie polecam !
    ZaletyBrak!
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Babcia / 2024-01-26 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, jedyny problem który mam to niekompetentna ,chamska, arogancka obsługa infolinii. Osoby które wyznaczone są do POMOCY! są niesympatyczne i chamskie. Dział windykacji wydzwania tydzień przed planowaną wpłatą, denerwują i chamsko odnoszą się do płatnika. Wpłata wykonana w terminie i żadnego telefonu że jest ok. Nie polecam nikomu!!!
    MiejscowośćMalbork
  • ~Baczny obserwator / 2016-06-18 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła polityka programowa, bardzo złe podejście do klienta, którego traktują jak dojne krowy. Brak dobrej obsługi klienta. Bardzo drogie a przy tym wadliwe i niskiej jakości usługi.
    ZaletyBRAK
    6 lat
  • ~Badu / 2020-02-11 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie Nie! Fatalna obsługa klienta, różni konsultanci podaję różne dane, na uwagę iż dwa dni temu było mówione co innego pyskówka, że teraz jest tak a nie inaczej! Będąc klientem od kilkunastu lat zostałem potraktowany jak śmieć. Pewnie pani była zajęta oglądaniem fb w pracy i telefon klienta jej przeszkadzał...
    Oferta coraz to droższa a w zamian coraz mniej... Przykład a choćby rezygnacją z rozgrywek żużla z dnia na dzień.
    Słaba aplikacja do oglądania.
    WadyCoraz gorsza oferta, a cena w górę!
    Niekompetencja i nonszalancja telefonicznej obsługi klienta
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962