Dziadostwo Cyfrowego Polsatu sięgnęło dna. Dwa dni temu zepsuł się (jak zwykle) dekoder Sagem. Po raz trzeci w tym roku! Pomyślałem: znowu trzeba jechać do ichniego punktu sprzedaży, wymienić i godzinami konfigurować nowy dekoder i listy ulubionych kanałów. Nic z tego. CP nie ma takich dekoderów. Na inny nie chcą wymienić. Bo nie! Kazali mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzą w ciągu... 30 dni! Tak właśnie traktują klienta. Miesiąc bez telewizji, a potem... jeszcze nie wiadomo. Oczywiście w ICOKU już widnieje "suma należności do zapłaty", mimo tego że termin płatności upływa dopiero 6 grudnia. Nie dość że dziady, to jeszcze wyjątkowo bezczelne!!!ZaletyBrak.
WadyIgnorancja, lekceważenie klientów, bezczelność konsultantów infolinii, wyjątkowo zła jakość dekoderów.
MiejscowośćZakręt