MiejscowośćMysłowice
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 35 z 87
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~angie / 2020-02-05 10:32Ocena: 1.00 / 5
psujące się dekodery, słaby internet, słaba oferta, przereklamowana firma -
-
~Ania / 2018-05-12 09:11Ocena: 1.00 / 5
usługa bardzo słaba, zależna od dobrej pogody, brak pomocy technicznej ZaletybrakWadywieleMiejscowośćGdańsk -
~Ania / 2019-03-09 15:49Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Ponad godzinę czekaliśmy żeby ktoś łaskawie odebrał,od dwóch dni nie mamy wogle kablówki pani w infolinii arogancka twierdzi ze źle ustawiona antena.Lecz w czwartek był normalnie a nagle antena źle ustawiona.Dodam ze antenę ustawial pracownik cyfrowego Polsatu za co trzeba było zapłacić dodatkowo.Nie polecam nikomu najgorsza telewizja jaka miałam nie polecam nikomu!!!!! WadyBrak sygnalu -
~Ania / 2022-03-30 23:30Ocena: 1.00 / 5
Po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie konsultant aby przedłużyć dalej na dogodnych warunkach. Zaproponował mi 5 zł za najniższy pakiet kanałów przez pół roku a nastene miesiące po 10 zł. Dzis dzwonilam czemu dostałam wezwanie do zapłaty jeżeli dnia 01.02 zrobiłam przelew z nadpłata. Pan ma infolini powiedzial mi że abonament mam po 25 zł. Kpina oszustwo inaczej tego nazwać nie można. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy i nigdy więcej polsatu cufrowego MiejscowośćOlesnica -
~Ania / 2023-07-06 12:45Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, pieniądze zapłacone, ale nie można oglądać, bo polsat nie nadąża z przekazem. Urywa mecz, wraca do tych samych momentów. Wyciągnięcie od klientów pieniędzy i nic w zamian. ZaletyBrakMiejscowośćUstka -
~aniakowalczyk / 2020-07-25 10:32Ocena: 1.00 / 5
od wymiany dekoderów telewizja chodzi jak się jej podoba,wymieniliśmy wszystkie kable antenę i nadal.
internet który wzięliśmy tez tu to jedna wielka masakra,a osoby obsługujące to chyba skonczyly tylko podstawówkę bo nie rozumieją coś się do nich mówi,i mówią co innego a w umówię wpisują co innego.Zaletynie ma zalet.Wadywszystko jest wada.MiejscowośćSkawina -
~Aniela / 2021-09-13 13:19Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie mila osluga w biurze klienta. Tragedia. Pan ktory dzwonił byl wredny, chyba mial gorszy dzień ZaletyŻadneWadyDnoMiejscowośćMaldyty -
~Anioł / 2022-04-07 16:05Ocena: 1.00 / 5
Dekoder sam się resetuje co dzień.Pracownik żle naliczył opłatę celowo zaniżył,a ja muszę dopłacać.Na infolini opryskliwi pracownicy.Tylko do końca umowy i żegnamy się. ZaletyBrakWadyCelowe wprowadzanie w błądMiejscowośćBielsko-Biała -
-
~anka19130 / 2019-09-11 15:11Ocena: 1.00 / 5
Żenada! Kanały się zacinają, problem z odblokowaniem drugiego dekodera (błąd karty, brak karty i podobne komunikaty). Obsługa na infolinii na poziomie poniżej zera!!! Nie mili, podnoszą głos i nie potrafią pomóc! Czekam z utęsknieniem do lutego do końca umowy. Polecam Orange tv. Gdy zepsuł się dekoder po 3 godzinach przyjechali serwisanci z nowym! To się nazywa obsługa klienta ;) ZaletyBrak!WadySame wady!MiejscowośćSolec Wielkopolski -
~Anna / 2018-06-18 14:21Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w punkcie w Mosinie 62-050,u Pana Radosza to jest porażka, jak podpisuje umowę to jest cacy ale w razie problemu to jest agresywny nie miły i z łaska tam siedzi już nie wspomnę o tym że salon zamknięty wcześniej niż o 17 bo jemu się nie chce siedzieć. Salon w piwnicy
I żeby tam dojść to schody także z wózkiem nie ma szans.... A bu..ak nawet się nie ruszy aby pomóc tylko się śmieje z klientów z dziećmi w wózku....
Cyfrowy Polsat zróbcie nowy punkt z miłą obsługa...bo ten gbur wam wszystkich wyploszy... Sama do niego już nie znajdę tylko zrezygnujeZaletyCP ok ale obsługa salon Mosina MASAKRA!!!WadyObsługa masakraMiejscowośćMosina -
~Anna / 2019-10-17 15:24Ocena: 1.00 / 5
Masakra mam tyle lat to badziewie i człowiekowi nie chciało się zmieniać.
Ale w tym roku to masakra wiecznie dekodery się zawieszają i psują musiałam wymieniać 4 razy bo albo się zawieszały albo porostu psuły. Ale wymienić sprzęt bynajmniej w Stargardzie to graniczy z cudem wieczny brak dekoderów routerów A znajdź numer telefonu do salonu w Stargardzie powodzenia do żadnego niema ????Jak wepchać usługę to nawet do dom przyjadą a jak coś się psuje to na infolinii zamiast pomocy to słyszysz coś przerywa przepraszam ale nie słyszę i się rozłączają masakra .MiejscowośćChociwel -
~Anna / 2020-03-15 19:40Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, faszysci na niemiecki Internet już nie pójdzie jak ktoś na granicy mieszka!!! Oszuści!!!! Na infolinię same aparaty gadają ZaletyZadnejWadyWybrane sieci internetowe (żenada złodziejska)MiejscowośćZgorzelec -
~Anna / 2020-05-15 14:35Ocena: 1.00 / 5
Okropna firma. Oszuści i nic więcej. Zamontować talerz potrafią natomiast gdy da problemy z anteną nie potrafią pomoc ani nie posiadają specjalistów którzy by potrafili to naprawić. Zasięg jest okropny ani internet ani kablówka nie działa prawidłowo, byle deszcz i łącze jest zrywane nawet gdy to załamanie pogody nie występuje w moim mieście. Nie polecam. Obsługa również beznadziejna. Każdy mówi co innego. ZaletyŻadneWadyŁącze, obsługa klientaMiejscowośćGdynia -
~Anna / 2020-09-04 17:02Ocena: 1.00 / 5
Współpracę z Cyfrowym Polsatem oceniam bardzo negatywnie. Zobowiązałem się umową na dostawę internetu, którego w ogóle nie było. Pisałam reklamację. Odpowiadano, ze wszystko jest ok, a nie było. Przyszedł czas na rozwiązanie umowy. Ucieszyłam się, ze to już. Oddałam sprzęt. Po czym po 3 tyg od oddania sprzętu dostaję informację, ze mam zapłacić za sprzęt, bo go nie oddałam. Pracownicy infolinii aroganccy, brak profesjonalizmu. ZaletyŻadnychMiejscowośćDziałdowo -
~Anna / 2021-03-03 16:58Ocena: 1.00 / 5
Porażka totalna.Place z opóźnieniem ale to co odwala Polsat to przegięcie totalne.Kilka telefonów i wiadomosci z ponagleniem do zapłaty na dzień.Nikt nie wie gdzie są wpłacone przeze mnie pieniądze/dwa razy w miesiacu dokonałam wplaty tych zaległych pieniędzy /a Polsat swoje,ze nie doszły!!Za to straszenie windykacja komornicza wychodzi im świetnie!115 złotych miesięcznie i byle jaki program,żałujemy ze daliśmy się namówić!Wiecej tego błędu nie popełnimy! ZaletyNie ma zalet.WadyPazernosc,opryskliwość,nękanie potencjalnego dłużnika smsami i telefonami,nawet na pasku w TV!!!Nikt nic nie wie,nie odpisuja na wiadomosci przez ICOK.MiejscowośćKrakow -
~Anna / 2022-02-06 20:52Ocena: 1.00 / 5
Masakra, propaganda pisowska na całego. Zrezygnowałam już z dwóch dekoderów, został mi jeszcze jeden, jak tylko o skończy się umowa to rezygnuję na dobre z tej pseudo telewizji. ZaletyNie maWadyPropaganda pisowskaMiejscowośćZgorzelec -
-
~Anna / 2023-07-07 22:10Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci zamiast pomagać (bo przecież człowiek dzwoni z prośba o pomoc) tyko utrudniają!!! mieli zaaranżować aby można było oglądać telewizję przez internet tak owszem można ale bez TVP chociaż płacimy za pakiet w którym mamy te programy!!!!
Czatujemy z poziomy strony Polsatu po wpisaniu loginu i hasła niestety to nie jest ważne ważny jest KONSULTANT TKA
To chyba będzie koniec zakupami Polsatu najgorsza obsługa ze wszystkich tv.Zaletyzer zalet najwięcej reklamWadysame reklamy niedoczekasz się programu na który czekasz. w programie jest co innego niż w rzeczywistości Trzeba zgłosić do UOKiKMiejscowośćWarszaw -
~Anna / 2023-07-18 21:42Ocena: 1.00 / 5
Place 9pzl nie wiem za co jak non stop są inne dekodery blokowane najgorsza sieć jaka wybraliśmy co msc jest ta sama sytuacja że trzeba odblokować dekoder MiejscowośćOtrebusy -
~Anna / 2023-08-25 18:01Ocena: 1.00 / 5
Mam pytanie jak długo jeszcze pseudo redaktor Jankowski będzie niszczył bardzo fajny program ( kiedyś był ) . Jankowski wie wszystko najlepiej i po co on zaprasza specjalistów. Jak chce należeć do pis to niech się zapisze i wynocha z polsatu. Zachowuje się skandalicznie , krzyczy jakby był właścicielem polsatu i i tylko on wie najlepiej . A już krytykowanie specjalistów z następnymi zaproszonymi do programu poniżej krytyki . Ten człowiek nie nadaje się i dawno powinien zniknąć , a jak chce prowadzić propagandę to na ulicę , tam jest jego miejsce. Czy władze polsatu tego nie widzą ??????? MiejscowośćŚwiętoszów -
~Anna / 2025-10-13 15:42Ocena: 1.00 / 5
Tragedia co się ostatnio dzieje, czas rozwiązać umowę. MiejscowośćPoznań
strona 35 z 87
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
