Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1672 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2022-03-01 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciskają najmniejsze talerze gdzie nawet specjalista ma problemy z ustawieniem, nie ważne jaka jest pogoda przerywa programy nawet teraz gdzie nie ma wiatrów przerywa i przez kilka minut nie ma, żadnych programów do kilkunastu minutach urochamia się spowrotem. Zanika również głosy w programach, mają gdzieś klinieta szybko szybko podpisać umowę i potem mają gdzieś. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa
    Jakość
    MiejscowośćRumia
  • ~Kriss / 2022-02-28 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciskają ludziom nowy sprzęt i 0 pomocy dalej. Byle tylko umowe nową podpisać.
    MiejscowośćOsielsko
  • ~Szef / 2022-02-25 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni ludzie. Firma porażka. Z daleka od nich.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Maria / 2022-02-25 15:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Często duże zakłócenia w odbiorze. Dział techniczny nic nie umie poza zleceniem wymiany dekodera. Na to potrzeba całego dnia i bycia emerytem. Chętnie namawiają a potem " radź sobie sam". Fatalnie!
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna jakość. Co 2-3 miesiące zakłócenia przez kilka dni
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Zofia / 2022-02-22 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Do właściciela Polsatu.
    Dzisiejsza,kuriozalna rozmowa konsultanta z moim, niedosłyszącym mężem bardzo mnie wkurzyła.Mimo kilku próśb,żeby Pan mówił głośniej i wolniej,mówił ciszej i w trakcie wypowiedzi mojego męża chyba celowo.Na każdą moja cichą podpowiedż była ryposta.(ja jestem muzykiem i słuch mam bardzo dobry,a tego Pana ledwo słyszałam ).Zaznaczam ,że mąż mimo kłopotów ze słuchem jest osobą komunikatywną i w nie ma problemu z załatwianiem podobnych spraw.
    Zofia
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćAleksandrowo k/Unierzyża
  • ~Joanna / 2022-02-21 20:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Do właścicieli cyfrowego Polsatu Chciałam bardzo pochwalić i podziękować panu Thomas (nie wiem czy dobrze nazwisko napisałam niestety imienia nie pamietam), . Jest to osoba bardzo kompetentna miałam problem i nikt na infolinii, w stacjonarnym punkcie obsługi nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie, a ten człowiek, bez problemu odpowiedział i dowiedziałam się tego czego przez 41 dni nikt nie umiał mi powiedzieć. Mam nadzieję iż ten człowiek dostanie premie odpowiednią do swoich kwalifikacji.
    ZaletyBardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta
    WadyBrak
    MiejscowośćZabrze
  • ~WITIA / 2022-02-20 15:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień dobry dlaczego polsat sport transmituje mesz plus ligi z Suwałk nie pokazuje realizator transmisji ani razu kibiców ZAKSY .Jechali ponad 600km ale tak przeważnie jest z Wami .Pozdrawiam
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~Mona / 2022-02-19 22:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam!
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~comdar / 2022-02-19 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dennej i ogłupiającej telewizji jak Polsat nie ma chyba na całym świecie. Zero szacunku dla widzów, w programie powinni informować "Blok reklamowy, czasami przerywany filmem lub inną audycją". Po kilku tygodniach zrezygnowałem z ich usług. To jest telewizja dla idiotów. Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćCoventry
  • ~Andrzej / 2022-02-19 16:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tych głupków zapłaciłem karę za abonament to potem po 10 latach następna kara za nie oddanie dekodera .
    Mogę im piz.w ten głupi lep tym dekoderem to odrazu włącza te mózgi tępe.

    Nie pozdrawiam!!!
    ZaletyZero zaletow
    MiejscowośćTczew
  • ~Wkurzony / 2022-02-18 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa a zwłaszcza Fokus TVN. Programy kture leciały w Stanach Zjednoczonych dziesielat temu. Chanba i mydlenie oczek. Panie Solorz???????

    ZaletyLipa
    WadyLipa
  • ~Sitek / 2022-02-17 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka może być.. ja czekam tylko do końca umowy i jak najdalej od cyfrowego Polsatu.. śnieg lekko pada brak sygnału, wiatr lekko wieje brak sygnału, deszcz pada brak sygnału.. poprostu masakra.. ale o płatności to przypominają już tydzień przed terminem płatności.. na bank już nie jeden użytkownik zgłaszał problem z odbiorem.. I nic z tym nie robią.. ja już jestem użytkownikiem cyfrowego Polsatu 7 lat i przez te 7 lat nic z tym nie zrobiły.. żenada
    ZaletyŻadnych zalet nie ma
    WadyPełno wad
    MiejscowośćStryków
  • ~GOG / 2022-02-17 14:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę unikać punktu obsługi w Tarnowie w GEMINI !Właścicielka punktu oszukuje, przedstawia nierzetelnie ofertę ,nie,mówi to co się chce usłyszeć.Dekoder miał być z nagrywarką a okazało się ,że ma możliwość nagrywania tylko niektórych kanałów akurat tych które nas nie interesują.Dowiedzieliśmy się tego dopiero z infolinii.Następnego dnia kobieta w salonie powiedziała po prostu :,,pana słowo przeciwko mojemu słowu''.Jak się okazało po zgłoszeniu reklamacji kłamała też w centrali na temat naszej rozmowy o czym dowiedziałam się z infolinii.Odradzam ten punkt ,nigdy więcej!!
    Wadywredna obsługa w punkcie w Tarnów GEMINI
    MiejscowośćTarnów
  • ~OB / 2022-02-17 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wcześniej nie miałam tak przykrych doświadczeń z infolinią, jak w Polsacie. Pani na infolinii w przeciągu trzech minut (bo tyle czasu wykonywała swoje obowiązki służbowe) obraziła mnie bez powodu. Jestem ich klientem i mam prawo zadzwonić w każdej sprawie. I każda inna osoba, potrzebująca pomocy nawet w najprostszej sprawie. Bardzo niekulturalny pracownik firmy Polsat.
    Wadybak chęci pomocy
  • ~Katir / 2022-02-15 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolona z usług Polsatu Cyfrowego. Brak szacunku dla starych klientów. Przy każdej zmianie umowy blokowany jest dekoder . Ta sytuacja nieustannie się powtarza. Nieustannie trzeba wydzwaniać i się denerwować aby odblokowali. Przy aktualizacjach też często blokuje się dekoder. Totalna żenada. Nie polecam tej telewizji.
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość w realizacji zgłoszeń
    MiejscowośćSkoczów
  • ~Alina / 2022-02-14 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !mam dwa dekodery,co jakiś czas,przeważnie nocną porą,blokują mi jeden dekoder.
    Tak bronią się by dekodera nie użyczać do innego domu,wtedy trzeba z dekoder odblokować zamieniając karty.
    Żenada,dziecinne zagrywki,nic nie daje żadna rozmowa z konsultantem, każą mi w salonie pobrać nowszy model dekodera ale zapomnieli powiedzieć że wiąże się z tym podpisanie nowej umowy na kolejne lata.
    Wystrzegać się,wszystko tylko nie cyfrowy Polsat i od 10 lat te same powtórki programów
    ZaletyŻadnych nie ma
    WadyZa mało miejsca by wymienić,same wady.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Niunia / 2022-02-12 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,leje,wieje i w Polsacie nic się nie dzieje a do tego jeszcze NA TYDZIEN PRZED TERMINEM PLATNOSCI W TELEFONIE U MRZA PRZYPOMNIENIA,W TELEWIZORZE PRZYPOMNIENIA O TERMINIE PLATNOSCI KTORA JEST ZA TYDZIEN,CO TO MA BYC
    ,przy podpisaniu umowy gadaj jak z dorosłym a jeśli chodzi o płatność traktują człowieka jak dziecko,masakra
    ZaletyZero
    WadyFull
    MiejscowośćLawylala
  • ~Mariusz / 2022-02-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam w poniedziałek idę rozwiązać umowę lekki deszcz lub wiatr i brak obrazu i dźwięku
    ZaletyBrak
    WadyTrochę pada i brak sygnału
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~Jacek / 2022-02-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wręcz przestrzegam.Po rozwiązaniu umowy nadal coś im się należy
    Zaletybrak
    MiejscowośćZamość
  • ~Szewcj / 2022-02-11 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu dzisiejszym przedlużałam umowę z CP z wymianą dekodera. Oczywiście, należało aktywować usługę na kanale nr 1, co oczywiście zrobiłam. Po upływie 3 godzin skontaktowałam się po raz pierwszy przez infolinię z konsultantem w celu ponowienia aktywacji. Jako, że nie nastąpiło to w przeciągu kolejnych trzech godzin, ponowiłam telefon. Niestety, konsultanci nie przekazują sobie informacji między sobą i nie odnotowują kontaktów w systemie. Rozmowa przebiegła w niemilej atmosferze, ponieważ sugerowano mi brak jakiegolwiek kontaktu wcześniej.
    Za obsługę klienta na infolinii definitywna jedynka!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2273
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1672
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 749
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 324
Toya (TV)
Ocena: 4.33, ilość opinii: 233
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991