Przecież ta jedna gwiazdką to chyba pomyłka od półtorej tygodnia od podpisania umowy dzwonie codziennie po dwa trzy razy jak nie działa multirum to nie działa główny podejście infolinii to chyba ktoś sobie jaja robi wymiana dekodera i dalej nic nie działa a Pan na infolinii mówi że to moja wina NAPRAWDĘ NIE POLECAM DNO MÓŁ i WODOROSTY
ZaletyŻadnych
WadyObsługa plus sprzęt
MiejscowośćSzówsko
~Mikołaj / 2016-09-04 21:55
Ocena: 1.33 / 5
Codziennie są jakieś problemy, jak nie ma obrazu, tak dzwięku, obsługa rozkłada ręce a na każdą naprawę trzeba czekać przynajmniej 2 godziny. Samo połączenie z infolinią trwa z 10 minut.
ZaletyBrak
WadyInfolinia to tragedia
Ciągłe problemy
Na naprawę trzeba czekać +2 godziny
~Milena / 2021-08-26 17:50
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia! Ciągle problemy, dekoder nie odbiera, ciągle jakieś blokady. A nie wspomnę jak tylko spadnie mały deszcz już nie odbiera! Czekam tylko na rozwiązanie umowy
ZaletyBrak
WadyProblem dodzwonić się na infolinię
Multiroomy zablokowane z nie wiadomo jakich przyczyn, spadnie deszcz lub nadejdzie chmura i już tv nie odbiera
MiejscowośćWołomin
~Monika / 2019-10-07 17:14
Ocena: 1.33 / 5
Okropnie niemiła pani w infolinii, zero pomocy, niemiły ton, zero cierpliwości. Rezygnuję z usługi. Gdzie zachęta dla klientów? Polecam zwolnić z pracowników. Złodzieje naliczający niesłuszne opłaty. Pol roku temu przyszedł mi rachunek na dodatkowe 50zl, odwołałam się po czym ostatnio przyszło mi kolejne. W umówię mam ze do 2021 roku miałam płacić 50 zł mniej. Teraz wstrętna baba mówi mi ze w systemie ma inną umówię. Ja na papierze mam swoje. Nie idzie sie z nią dogadać i bezczelnie sie pyta czy to juz wszystko i ze trzeba sie patrzeć co sie podpisuje
MiejscowośćKraków
~Nick / 2020-02-21 14:09
Ocena: 1.33 / 5
Kiedyś miałem od nich Telewizję i internet . Zrezygnowałem z internetu bo to totalna porażka ( kilka lat temu jakoś chodził ale teraz to parodia internetu ) . Z TV złożyłem rezygnację i od 21 marca nic z Cyfrowym Polsatem nie będę miał wspólnego . Podejście do klienta nie jest na najwyższym poziomie . Ich strona do logowania ICOK jest przestarzała i już mało funkcjonalna . Przed końcem umowy strasznie nękają o podpisanie kolejnej umowy i mówią , ze jakby co to się załatwi ale w rzeczywistości jak coś chciało się lekko zmodyfikować to mówili , że się nie da .
Zaletyna chwilę obecna brak
Wadytragiczne podejście do klienta i dziwna polityka
MiejscowośćSuchy Dąb
~Niezadowolona / 2021-11-04 21:15
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja nie odbiera, po wielu telefonach nic się nie zadziałało w tym temacie
Wizyta w punkcie przebiegała w miarę dobrze do momentu kiedy nie powiedzieliśmy że że względu na brak możliwości odbioru sygnału nie chcemy przedłużac umowy lecz ja zerwać
Zostaliśmy wyproszeni ponieważ byli inni w kolejce
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy
Brak wysłuchania
Brak zrozumienia
Bezczelnosc
MiejscowośćWałcz
~Niezadowolony klient / 2021-10-22 10:07
Ocena: 1.33 / 5
Wielki jeden żart. Otrzymałam używany dekoder, antenę ( w postaci talerza ) to kpiny przy każdym małym wietrzyku bądź deszczu pojawia się brak sygnału lub tak bardzo przerywa że nie da się tego oglądać. Jak przyjęłam specjaliste do założenia anteny, przekazał informacje że talerz jest dość mały i mogą być zakłócenia co właśnie się dzieje od pory kiedy zaczęła się jesień i częściej występują watry i deszcze. Mam płacić za telewizję która przerywa. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyPrzerywa
Brak sygnału
MiejscowośćRumia
~Niezadowolony widz / 2022-06-26 12:58
Ocena: 1.33 / 5
Polsat stał się totalną porażką. Nie dość ze Wydarzenia kłamią jak z nut i tylko sięją propagandę strachu,to gale UFC są ucinanie,nagrywane są nie do konńca,błędy czasowe itp. Niedługo zrywam umowę.
Ps. Mam nadzieję,ze pewnego dnia wszyscy zdradzieccy dziennikarze poniosą zasłużoną karę za zdradę Polski i Polaków. Nie bedzie dla was litości.
ZaletyPodczas pandemii pokazali kim naprawdę są i stracili zaufanie Polaków.
WadyTelewizja - ścierwowa / zakłamana
MiejscowośćLondyn
~Nnnnn / 2023-11-27 18:49
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje. Oszukują klientów wciskając im najdroższe pakiety. Dogadać też się nie idzie z nimi nie zależy im na kliencie. Ogólnie to nie polecam
MiejscowośćPrzemyśl
~on... / 2020-10-17 17:52
Ocena: 1.33 / 5
Od 17 dni nie mogę aktywować kanałow wymieniłem juz 3 dekodery (chyba je ze złomu biorą)obsługa klienta to kupa śmiechu -modlę się aby z 5 g się nie brali bo widły to dla nich za skomplikowane urządzenie . Nie badz frajerem - jak Ja zastanów się zanim wdepniesz w gó..o !!
ZaletyBrak
Wady- obsługa techniczna - reszty nie wiem bo od 17 dni prubuje uruchomic tv dekoder!!
MiejscowośćBielsko-Biała
~Pina225 / 2023-06-03 22:41
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam, posiadam ofertę multiroom ,jak jeden dekoder nie jest dłużej używany to blokują kanały i trzeba dzwonić na infolinię, do której dodzwonienie się graniczy z cudem. Gorzej niż źle. Na infolini trzeba słuchać 5 minut robota, żeby potem poczekać kolejne 15, aby dowiedzieć się, że wszyscy operatorzy są zajęci i trzeba zadzwonić później.
ZaletyBrak
~Piotr / 2019-04-02 21:56
Ocena: 1.33 / 5
Wyłudzacze, brak kompetecji,totalna niewiedza konsultantów, dopiero wskazanie iż nagrywam rozmowę spowodowało gwałtowny napływ oleju i włączenie rozumowania.
Wrzuciłem do Polsatu i HBO go nie mam i trzeba płacić a umowie że jest jako usługa dodatkowa i jeszcze jak rozmawiałem w punkcie obsługii się pytałem o Netflix tak jest dostępny tylko żeby wcisnęc i podpisać
WadyKłamstwo obsługi klienta .... I brak HBO go a umowie jest a teraz sobie życzę płacić za HBO
~profesor / 2025-07-29 09:56
Ocena: 1.33 / 5
omijajcie z daleka.
sprzedają usługę i nie informują o realnych warunkach w jakich ta usługa może być realizowana - brak wysokich drzew.
teraz musze płacić karę, bo drzewa urosły. a ich nic nie obchodziło ani nie obchodzi!
MiejscowośćPuławy
~rena / 2017-12-29 17:01
Ocena: 1.33 / 5
dziwię się że w XXI wieku w środku Europy jest taka złodziejska firma jak CP. Co innego mówią a co innego robią. To jest po prostu banda niekompetentnych ludzi.
Trzy miesiące domagam się przesłania kserokopii rozmowy telefonicznej na podstawie której zostały ustalone warunki przedłużenia umowy i nie mogę ich od nich wydostać. przesyłają faktury zawyżone. Co miesiąc musze się z nimi bujać. Boże chroń od takich firm!!
Zaletybrak
Wadytotalne wyłudzanie od ludzi nieuzasadnionych kosztów.
~Reporter Polsatu / 2023-09-02 23:41
Ocena: 1.33 / 5
Co wy sobie myślicie reklam pół godziny filmu 5 minut, jestem osobą na półwiedzącą i więcej słucham tych filmów ale co 5 minut reklamy
ZaletyŻadne
WadyŻadne filmy cały czas powtórki i większej reklam
MiejscowośćWarszawa
~Robert / 2023-03-18 21:29
Ocena: 1.33 / 5
Cyfrowy Polsat to tylko reklamy!!! Rzygac się chce. Nie da rady nic obejrzeć. Odradzam.
WadyTyle reklam że rzygać się chce!!!
MiejscowośćSkwierzyna
~Roxxyk / 2022-07-07 07:42
Ocena: 1.33 / 5
Przez prawie 8lat byłam klientem, ale teraz już miarka się przebrała i odliczam dni do zakończenia umowy. Przez tyle lat przy żadnym przedłużeniu umowy nie wymieniono dekodera. Za każdym razem mówiono, że nie trzeba, jak coś się będzie dziać to wtedy wymienią. Gdy dekoder przestał działać, okazało się, że zapewnienia konsultantów z infolini i wizytówka z pieczątką z punktu z adnotacją o dekoderze są gówno warte. Kilka krotnie zgłaszałam problem na infolini i za każdym razem słyszę, że problem jest ze źle ustawioną anteną. Na tej samej antenie są podłączone dwa dekodery. Nowszy multiroomowy działa idealnie, drugi ma zawsze ok 30procent gorszy zasięg i jakość. Do tego przerywa, zacina obraz skacze. Wysilam się i pożyczyłam na próbę od znajomych jeszcze inny dekoder i o dziwo bez przestawiania anteny brak problemów z zasięgiem. Do tego dekoder przestał nagrywać, większość nowych nagrań okazuje się czarnym obrazem przy próbie odtworzenia. Cofać lub pauzować też się już nie da, bo od razu zacina się dekoder. Lub przy próbie odtworzenia cofniętej treści, wszystko zacina się tak, że nawet ciężko rozróżnić wypowiadane słowa. Ale oczywiście wymiana dekodera będzie należeć się dopiero, gdy przedłużymy umowę lub jak jeden z bystrych konsultantów stwierdził, mogę zawrzeć sobie drugą umowę, bo tam jakieś gratisowe miesiące mi zaproponował. No wszystko fajnie, tylko jak skończyły by się gratisowe miesiące to jeszcze przez 5msc musiałabym opłacać dwa abonamenty. Do tego za każdym razem przy przedłużeniu umowy są włączane jakieś dodatkowe usługi, mimo że zawsze zaznaczam, że nie wyrażam zgody na żadne dodatkowe kanały, vod nawet jeśli są za darmo. I tak zawsze zostają włączone, a potem trzeba wypowiedzieć je, żeby nie naliczały się opłaty. A i zapomniałabym pochwalić pracę moich ulubionych konsultantów z działu reklamacji, którzy przyjmują reklamacje i mówią, że oddzwonią lub odpowiedź przyjdzie na maila. Na 4reklamacje odpowiedź dostałam raz. Tytani pracy, pewnie są sowicie nagradzani za ciężką pracę. Ale zostaw kontakt, że chcesz przedłużyć umowę, to dziesięć połączeń dziennie, jeden za drugim dzwonią. Do tego przerywane transmisje ppvr. Albo tak jak dziś, oglądam mecz siatkówki i zamiast końcówki meczu, czarny obraz, logo Polsatu, wstawki z tenisa. Telewizja super jakości. I do tego kilka dni przed terminem płatności przerywanie filmów głupimi przypomnieniami. Raz już się wściekłam i zadzwoniłam z pytaniem, dlaczego, skoro nie spóźniam się z opłatami, ciągle muszę oglądać ten komunikat. Konsultant przeprosił i obiecał, że zablokuje to powiadomienie. Faktycznie, zrobił to, ale powiadomienie wróciło po 3msc. Z każdym kolejnym dniem coraz bardziej boli każda wydana złotówka na tą telewizję.
ZaletyDość dużo kanałów.
WadyJakość, obsługa klienta
MiejscowośćTrzebnica
~Sabina / 2018-10-14 21:31
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia dekodery się blokują kilka razy dziennie czas.oczekiwania na konsultanta ok 25 minut. A jak trzeba dzwonić kilka razy dziennie to masakra. Ciekawe dlaczego nie uwzględniają rabatów za nieodbierania sygnalu tv przez kilka godzin plus czas połączenia telefonicznego
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćMuszyna - małopolskie
~Salomon / 2018-07-13 19:44
Ocena: 1.33 / 5
CP to koszmar umowa mi sie skończyła rok temu płacę prawie 100zł za pakiet który kosztuje teraz 60 w ogóle nie dbają o klienta na trzy pytania odpowiadają na jedno i to też z łaska i nie na temat, ale jak chca przedłużyć umowę to jesteś bogiem, dekodery zawieszają sie raz w tygodniu karzą iśc sobie do punktu a potem po odbiór - a gdzie mój czas i pieniądze na paliwo ??? przecież to ich sprzęt jest wadliwy. Multiroom koszmar raz w tygodniu trzeba zamieniać karty żeby działał przez pierwszy tydzień nie miałem połowy kanałów i znowu rada niech pan weźmie dekoder i idzie do punktu naprawy - NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU
Zaletybrak
Wadyzawieszające sie dekodery, obsługa na poziomie rynsztoka....