Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1668 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rena / 2017-12-29 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    dziwię się że w XXI wieku w środku Europy jest taka złodziejska firma jak CP. Co innego mówią a co innego robią. To jest po prostu banda niekompetentnych ludzi.
    Trzy miesiące domagam się przesłania kserokopii rozmowy telefonicznej na podstawie której zostały ustalone warunki przedłużenia umowy i nie mogę ich od nich wydostać. przesyłają faktury zawyżone. Co miesiąc musze się z nimi bujać. Boże chroń od takich firm!!
    Zaletybrak
    Wadytotalne wyłudzanie od ludzi nieuzasadnionych kosztów.
  • ~Reporter Polsatu / 2023-09-02 23:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Co wy sobie myślicie reklam pół godziny filmu 5 minut, jestem osobą na półwiedzącą i więcej słucham tych filmów ale co 5 minut reklamy
    ZaletyŻadne
    WadyŻadne filmy cały czas powtórki i większej reklam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2023-03-18 21:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Cyfrowy Polsat to tylko reklamy!!! Rzygac się chce. Nie da rady nic obejrzeć. Odradzam.
    WadyTyle reklam że rzygać się chce!!!
    MiejscowośćSkwierzyna
  • ~Roxxyk / 2022-07-07 07:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez prawie 8lat byłam klientem, ale teraz już miarka się przebrała i odliczam dni do zakończenia umowy. Przez tyle lat przy żadnym przedłużeniu umowy nie wymieniono dekodera. Za każdym razem mówiono, że nie trzeba, jak coś się będzie dziać to wtedy wymienią. Gdy dekoder przestał działać, okazało się, że zapewnienia konsultantów z infolini i wizytówka z pieczątką z punktu z adnotacją o dekoderze są gówno warte. Kilka krotnie zgłaszałam problem na infolini i za każdym razem słyszę, że problem jest ze źle ustawioną anteną. Na tej samej antenie są podłączone dwa dekodery. Nowszy multiroomowy działa idealnie, drugi ma zawsze ok 30procent gorszy zasięg i jakość. Do tego przerywa, zacina obraz skacze. Wysilam się i pożyczyłam na próbę od znajomych jeszcze inny dekoder i o dziwo bez przestawiania anteny brak problemów z zasięgiem. Do tego dekoder przestał nagrywać, większość nowych nagrań okazuje się czarnym obrazem przy próbie odtworzenia. Cofać lub pauzować też się już nie da, bo od razu zacina się dekoder. Lub przy próbie odtworzenia cofniętej treści, wszystko zacina się tak, że nawet ciężko rozróżnić wypowiadane słowa. Ale oczywiście wymiana dekodera będzie należeć się dopiero, gdy przedłużymy umowę lub jak jeden z bystrych konsultantów stwierdził, mogę zawrzeć sobie drugą umowę, bo tam jakieś gratisowe miesiące mi zaproponował. No wszystko fajnie, tylko jak skończyły by się gratisowe miesiące to jeszcze przez 5msc musiałabym opłacać dwa abonamenty. Do tego za każdym razem przy przedłużeniu umowy są włączane jakieś dodatkowe usługi, mimo że zawsze zaznaczam, że nie wyrażam zgody na żadne dodatkowe kanały, vod nawet jeśli są za darmo. I tak zawsze zostają włączone, a potem trzeba wypowiedzieć je, żeby nie naliczały się opłaty. A i zapomniałabym pochwalić pracę moich ulubionych konsultantów z działu reklamacji, którzy przyjmują reklamacje i mówią, że oddzwonią lub odpowiedź przyjdzie na maila. Na 4reklamacje odpowiedź dostałam raz. Tytani pracy, pewnie są sowicie nagradzani za ciężką pracę. Ale zostaw kontakt, że chcesz przedłużyć umowę, to dziesięć połączeń dziennie, jeden za drugim dzwonią. Do tego przerywane transmisje ppvr. Albo tak jak dziś, oglądam mecz siatkówki i zamiast końcówki meczu, czarny obraz, logo Polsatu, wstawki z tenisa. Telewizja super jakości. I do tego kilka dni przed terminem płatności przerywanie filmów głupimi przypomnieniami. Raz już się wściekłam i zadzwoniłam z pytaniem, dlaczego, skoro nie spóźniam się z opłatami, ciągle muszę oglądać ten komunikat. Konsultant przeprosił i obiecał, że zablokuje to powiadomienie. Faktycznie, zrobił to, ale powiadomienie wróciło po 3msc. Z każdym kolejnym dniem coraz bardziej boli każda wydana złotówka na tą telewizję.
    ZaletyDość dużo kanałów.
    WadyJakość, obsługa klienta
    MiejscowośćTrzebnica
  • ~Sabina / 2018-10-14 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia dekodery się blokują kilka razy dziennie czas.oczekiwania na konsultanta ok 25 minut. A jak trzeba dzwonić kilka razy dziennie to masakra. Ciekawe dlaczego nie uwzględniają rabatów za nieodbierania sygnalu tv przez kilka godzin plus czas połączenia telefonicznego
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMuszyna - małopolskie
  • ~Salomon / 2018-07-13 19:44
    Ocena: 1.33 / 5
    CP to koszmar umowa mi sie skończyła rok temu płacę prawie 100zł za pakiet który kosztuje teraz 60 w ogóle nie dbają o klienta na trzy pytania odpowiadają na jedno i to też z łaska i nie na temat, ale jak chca przedłużyć umowę to jesteś bogiem, dekodery zawieszają sie raz w tygodniu karzą iśc sobie do punktu a potem po odbiór - a gdzie mój czas i pieniądze na paliwo ??? przecież to ich sprzęt jest wadliwy. Multiroom koszmar raz w tygodniu trzeba zamieniać karty żeby działał przez pierwszy tydzień nie miałem połowy kanałów i znowu rada niech pan weźmie dekoder i idzie do punktu naprawy - NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU
    Zaletybrak
    Wadyzawieszające sie dekodery, obsługa na poziomie rynsztoka....
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sławek / 2022-06-09 19:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawarłem umowę na TV w ramach smart dom dokupiłem internet. Skutecznie odstąpiłem od umowy ale okazało się, że tylko TV. Umowa na Internet pozostała i podobno nic się nie da zrobić. Są dobrzy przy podpisywaniu umowy ale przy odstąpieniu totalna ignorancja.
    Zaletybrak
    WadyTotalna ignorancja
    MiejscowośćKraków
  • ~TESA / 2021-03-24 20:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Mogę tylko doradzić osobom, które stoją przed wyborem jaką tv wziąć:nie decydujcie się na polsat cyfrowy. Częste awarie, brak połączenia z wifi i niestety brak pomocy. Od samego początku podpisania umowy. Na szczęście moja dwuletnia umowa dobiega końca. Pozdrawiam tych, którym do końca umowy jeszcze trochę brakuje. Życzę cierpliwości.
    ZaletyCzasami działa
    WadyOglądanie ulubionego programu z przerwami co dwie minuty
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2022-07-31 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Użytkuje od kilku lat.
    Już się nie mogę doczekać końca umowy.
    Nigdy więcej. Najgorsza jakość usługi.
    Sprzęt też do niczego.
    MiejscowośćGarwolin
  • ~Tomasz / 2024-01-29 15:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam chciałem przedłużyć umowę na internet i okazało się ze nie jest to proste szlag mnie trafia jak słyszę w czym możemy pomoc jeśli z ich pułapu nie da się przedłużyć umowy brak 3 ochron internetu w pakiecie porazka
    Zaletykiedyś były dzisiaj do likwidacji
    Wadybrak podejścia do klienta obsługa jak za PRLu
  • ~Ula / 2021-06-20 13:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta programowa poniżej krytyki. Ile można oglądać te same gnioty 12 razy do roku. Szczyt bezczelności to na 2 axn ten sam serial i ten sam odcinek o tej samej godzinie. Albo podniosą opłaty i zaczną puszczać nowe filmy albo ja rezygnuje z takich usług.
    MiejscowośćChmielnik rzrszowski
  • ~Violetta / 2022-08-29 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Polsat niestety nie dba o swoich wieloetnich klientów, promocje nie są dla nich ! Ewidentnie Polsat kieruje się ku PiS co widać w wielu magazynach publicystycznych ....zwłaszcza Grzegorz Jankowski w swoim Punkcie widzenia bardzo popiera i broni Pisiorów.
    Czekam na koniec umowy i idę gdzie indziej .
    WadyStali, wieloletni klienci nie są brani pod uwagę pod względem promocji. Ciągle powtarzane programy , seriale , filmy aż do znudzenia . W programach publicystycznych nie są obiektywni ....ewidentnie widac poparcie dla PiS.
    MiejscowośćŻarów
  • ~Wkurzona / 2021-07-24 23:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku, czyli jakieś 6 lat temu(a może i więcej????) było ok. Miałam " paszport" czyli telefon,internet,tv.Zrezygnowałam z internetu, bo to było jakieś nieporozumienie, porażka☹Następnie z telefonu.Pozostała tv. I,od tego czasu mam problemy z tv. Oczywiście źle ustawiona antena! W sierpniu wypowiadam umowę...uff, ulga????
  • ~Wnuczka / 2017-11-25 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa w call center ponizej krytyki. Po godzinnej probie uzyskania informacji zrezygnowałam. Rozmowa polegała na tym, ze bylam przełączana od jednego konsultanta do drugiego, co gorsze samowolnie włączyli odpłatne usługi nie informując wlasciciela o tym - w tym przypadku mojej Babci, kobiety lat 70.
    MiejscowośćKrośniewice
  • ~Wojta / 2019-09-29 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Do kupiłem eleven sport
    W czasie rozmowy usłyszałem że aktywuje się za 3h
    Jak się domyślacie f1 gp sochi się zaczęło a eleven sport nie działa
    Zadzwoniłem żeby zapytać co się dzieje dowiedziałem się że aktywuje się po północy ściema jak mało kłamią by sprzedać a jak zadzwoniłem drugi raz to powiedzieli dopiero prawdę Skoda gadać
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćUstroń
  • ~Xd / 2022-10-09 13:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza telewizja jaka może istnieć , swieci słońce brak zasięgu, lekki deszczyk już brak zasięgu ,dzięki losowi po nowym roku się kończy się umowa i nigdy więcej w życiu cyfrowego Polsatu nigdy
  • ~Xxx / 2020-10-26 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy. Obsługa klienta u nich leży po całości nie potrafią zmienić adresu. Przy zerwaniu umowy same kłopoty tylko i problem ze zwrotem nadpłaty. W razie awarii sprzętu samemu trzeba iść do salonu a za wizytę Pana od montowania anteny trzeba zapłacić bo oni nie mają swoich technicznych. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZła opsługa klienta, problem ze zwrotem nadpłaty przy rozwiązaniu umowy i słaba jakoś telewizji ciągle przerywa i się zawieszą.
  • ~Yata / 2024-02-09 21:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda że Polsat nie dba o widzów tylko o swoje wpływy z reklam
  • ~Zawiedziony / 2020-12-22 20:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra, tv nagle przestała działać. Któryś raz w ciągu pół roku. Po kilku kilkudziesięciominutowych próbach połączenie z operatorem. Zrezygnowałem. Antena blokowa, więc źle ustawiona instalacja odpada.
    ZaletyŁatwość montażu
    WadyCzęste problemy z odbiorem
    MiejscowośćAugustów.
  • ~ Magda / 2021-03-23 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetowej tv,obraz co chwile sie przycina, występują błędy mimo doskonałej łączności z internetem, po wielu moich zgłoszeniach konsultantom i zgłaszaniu problemów nie zrobili nic by poprawić jakość, a gdy chcialam odstąpić od umowy dostalam cala listę od Pana konsultanta do zrealizowania i do dostarczenia cyfrowemu Polsatu plus oplata za zerwanie umow (No ale akurat to normalne) wiec teraz mam dwie tv, na szczęście nIedlugo kończy sie umowa Z cyfrowym Polsatem i z całego serca NIE POLECAM!!!
    WadySame wady
    MiejscowośćGdansk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961