Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1686 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2019-06-11 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta okropna. Dzwonię z pytaniem a konsultant zaczyna się wymądrzać i mnie obrażać że nie wiem dlaczego coś się dzieje i po co dzwonię i mu głowę zawracam. Nie będę wymieniał nazwiska tego człowieka ale zmieńcie go bo jest po prostu chamski i niekulturalny.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Malwina / 2019-09-30 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćBabice
  • ~Mały / 2023-09-14 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej telewizji jestem u nich tyle lat a oni podnieśli mi abonament o 25 zł bez żadnego powiadomienia czuję się oszukany przez tę firmę i gdy tylko skończy się umowa nigdy więcej kontaktu z tą stacją.
    ZaletyBrak
    WadyŽle
    MiejscowośćKłomnice
  • ~Marek / 2021-12-11 22:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Cechy polsat box:
    Szmira, szmira, szmira.
    Dekoder: dno, dno, dno
    Obsługa: nie kompetencja, brak profesjonalizmu. Żenada.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Marta / 2020-12-18 18:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Matti82 / 2020-03-12 14:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem cyfrowy, nie dało się ogladac. Wymienili dekoder i to samo. Jak kto S się zastanawia czy spróbować CP- odpowie nigdy w życiu. I do tego jeszcze nie ma wszystkich kanałów, żeby odbierać główne kanały(TVN, polsat,1,2 itd.) Potrzeba anteny naziemnej- porażka. Po to mi jest potrzebny dekoder internetowy, żeby kabli po chałupie nie ciągnąć- niestety mus- PORAZKA-!!!
    ZaletyBrak
    WadyTnie i w dodatku musisz podłączyć antenę zewnetrzna- PORAZKA!!
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Michał / 2019-12-15 21:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam CP od 2017 roku i do tej pory dekoder multiroom wymieniłem 7 razy !! To jest totalna porażka! Nikomu nie polecam tej telewizji , sprzęt to tani chiński badziew , który ciagle się psuje. Nie wspominając już o ciągłym przekładaniu kart z jednego do drugiego dekodera. Na szczęście moja umowa dobiegła końca.
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćElbląg
  • ~Mody / 2021-04-24 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Daremne i wkurzajace zamiana kart
    w dekoderach- bez sensu!internet szalu nie ma zacina co innego pokazuje ze szybkoscia a co innego jest- jestem na nie i nie przedluze umowy
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćDobromierz
  • ~Mona / 2022-02-19 22:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam!
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Nadia / 2023-04-12 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest moja pierwsza opinia jaką kiedykolwiek dodałam, ale muszę przestrzec innych ...
    6 lat temu podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem. Chciałam wypowiedzieć umowę w czerwcu w zeszłym roku, ale musiałam czekać do października, aż umowa się skończy. Nie używałam cyfrowego polsatu, mimo to przez te parę miesięcy musiałam płacić za coś, czego nie używam ! Pytałam Panią która zajmuje się obsługą klienta czy mam przynieść dekoder, powiedziała, że jak chce to mogę przynieść !! Nie przyniosłam... a teraz dostaję wiadomości od windykacji !! Pomijając ten fakt, Cyfrowy Polsat miał współpracę z Plusem, miałam od nich internet. Oczywiście też nie działał ! Przyjeżdżali "specjaliści" i rozkładali ręce... nie da się. Więc musiałam płacić przez 2 lata za coś czego totalnie nie używam.... TRAGEDIA. Nie polecam !
    WadyZero podejścia do klienta, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćSucha Beskidzka
  • ~Ninka / 2022-07-27 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatni rachunek opłacony 15 lipca, końcem czerwca złożony wniosek wypowiedzenia, wyłączenie Polsatu 25 lipca.Konsultantka nie miła nigdy więcej Polsatu.Nie polecam.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~NODY / 2022-02-09 07:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Z cyfrowym Polsatem jesteśmy już dwa lata, więc myślę, że można już coś powiedzieć.Pomijajac fakt,że cena faktury rosła z miesiąca na miesiąc, kanały telewizji znikały po kolei.Tlumaczyli się okresem promocji...ok...ponad miesiąc temu wykupiłam HBO GO, interesował mnie tylko jeden film dla którego wykupiłam pakiet.pp 3 tygodniach(!)oczekiwania, włączyli.wszystko działało, tylko nie ten jeden film.na reklamację czeka się miesiąc (!)więc dwa miesiące czekam, żeby obejrzeć film, który mnie interesuje. Dla mnie to paranoja, i jeśli macie wybór innej telewizji, to się nie zastanawiajcie, bo ja cyfrowemu polsatowi mówię zdecydowanie, KLAPA !!!
    ZaletyMożliwość odbioru za granicą.
    WadyCena!Obsługa infolinii! ilość kanałów w stosunku do ceny jest słaba!czas oczekiwania na HBO GO to chyba żart!nie , nie i jeszcze raz nie!
  • ~Obiektywie / 2021-12-18 12:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 17 lat wznawiam umowy abonamentowe, zmieniają się tylko kwoty ryczałtowe/ abonament zwyżkuje- a oferty programowe są wyjątkowo liche za kwotę 60 zł m- cznie. Telewizja Polsat zrobiła fuzję z Plusem by utrzymać się na rynku... I wielu abonamentów trzyma się ze względu tylko na usługi telekomunikacyjne- połączenia komórkowe i internet, nie na upadajacą ofertę TV Polsat.
    Polkomtel/PLUS wziął na siebie niepotrzebnie upadający balast TV Polsat. To opinia wielu klientow, są wyłączone dla produktów PLUSA. Chcąc pozyskać wiekszy zasięg klientów w tej fuzji, TV Polsat powinna zrobić dodatkowy mariaż z Netfliksem, by podnieść poziom oferty- niczym w CANAL +, a zatym pojawią się i nowi klienci- i nie odejdą ci z długoletnim stażem.
    ZaletyBrak
    Wadybrak atrakcyjnych ofert programowych i filmowych
    MiejscowośćOstróda
  • ~Patrycja / 2019-08-22 08:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Najbardziej razi mnie obsługa klienta na infolinii.. Niemili konsultanci podnoszą głos.. Czy ktokolwiek to kontroluje jak oni pracują? Tragedia!
    MiejscowośćElbląg
  • ~PATRYK / 2023-12-28 21:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Dwa razy w miesiącu należy zadzwonić aby odblokować multiroom dramat , już nie mam cierpliwości i dzwonić i średnio 30 min rozmawiać z konsultantem na infolini. 10 zł płacimy bo płacimy. Internet moim zdaniem jest kiepski , na infolinii jedynie co potrafił doradzić to przestawić router gdzieś przy oknie , mówię że router jest umiejscowiony przy drzwiach balkonowych to zaczął doradzać dokupić wzmacniacz zasięgu.
    ZaletyBrak
    WadyKiepski internet , multiroom to jest dramat konfiguracja 2-3 razy w miesiącu
    MiejscowośćLubsko
  • ~Pimpek / 2023-10-19 18:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Państwo w państwie. Zgłoszoną reklamację rozpatrują jak im się żywnie podoba nie popierając żadnymi argumentami merytorycznymi. Po prostu nie stwierdzili usterki , zamknęli reklamację a Ty płać i rób sobie co chcesz. Dramat i 2 metry mułu. Zapłacę więcej u konkurencji a Zygmuntowi nie dam zarobić. Czara goryczy się przelała . Telefon też przenoszę do innego operatora , a jak :)
    MiejscowośćWrocław
  • ~Polsat stalker zna moje imie / 2020-10-10 14:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet (DWR) Działa beznadziejnie, ledwo 60kb/s, gdy zadzwoniłem do obsługi klienta, operator nie chciał udzieić mi żadnych informacji.
    Zaletyraczej brak, lub ciężko dostrzec
    WadySłabe łącze internetowe
    Hamscy operatorzy lini obsługi klieta
    MiejscowośćKobiór
  • ~Poziomka / 2023-06-01 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Same reklamy,na ruterze2 ciągle brak wi fi.same powtórki. Marna obsada pracowników. Dużo kanałów bezsensownych,mała różnorodność sportu.Nic dobrego za nasze pieniadze.Marne filmy,tandeta
    ....
    ZaletyŻadne
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćCzestochowa
  • ~pxf / 2020-12-08 01:05
    Ocena: 1.67 / 5
    od 2 m-cy mam mieć polsat sport premium - rachunki zapłacone programu nie mam
    w języku polsatowskim "przyznana ulga" tzn kara umowna
    programy otrzymane w promocji można otrzymać jeżeli się za nie zapłaci ; w promocji to nie znaczy za darmo
    Zaletyliga mistrzów
    Wadywszystko kodowane nawet jak się zapłaci to można otrzymać dostęp za 2-3 m-ce
    można składać reklamacje - każdy ma do tego prawo
    MiejscowośćKatowice
  • ~Rafikus / 2021-10-04 22:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Gownobox zeszło na psy.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda wymieniać
    MiejscowośćChodzież
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2276
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 758
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.38, ilość opinii: 254
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028