Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1720 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klakson / 2021-06-12 22:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam , świadomie dodaje opinię , jestem od bardzo długo klientem cyfrowego Polsatu i powiem że jeśli chodzi o jakiś np. Internet to teraz bez przyczyny się zawiesza , zglaszalem ten problem a tu cisza .... teraz mam już zamiar zgłosić koniec współpracy z tą firmą ..dobrze że mam umowę na czas nie określony..
    Wadypomoc techniczna , gdzie ją szukać !!!!
  • ~Klient oszukany / 2020-06-29 13:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Hej na początku ok ???? umowa , przedstawiona oferta +niby 3 dodatkowe miesiące za darmo ha po miesiącu okazało się ze oferta ktora miała być 3 miesiące trwała miesiąc , w tym roku była w miesiącu nadpłata w ten sam dzień dzwoni biuro obsługi wieczorem ze jest zadłużenie którego nie ma bo rano dzwonili ze jest nadpłata , dodatkowo kanały które powinny być też nie ma a jak się dodzwoni do Cyfrowego Polsatu ok po 30 minutach to obsługa jest hamska w stosunku do klienta i rachunek większy mimo nadpłaty ktora rano była a wieczorem już zadłużenie, nie raz wyłączały się kanały .Nie polecam to tylko problem,naciągacze i oszuści i użeranie się z nimi !
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~konpat1983 / 2016-06-18 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia z Wykupem i ceną za pakiet Euro oraz wydarzenia ppv. Blokowanie kanałów zagranicznych
    2 rok
  • ~konsument / 2021-05-30 13:38
    Ocena: 1.67 / 5
    oszuści, nie mam wizji już miesiąc a jakość pogorszona od kilku miesięcy. 10 lat korzystałem jak potrzebuję pomocy to mnie zbywają, teraz zrywa wizję i nie da się oglądać, konsultant przełączył do działu technicznego pracownik techniczny stwierdził że wina anteny i powiedział "wejdź pan na dach i pokręć anteną" super profesjonalista naprawił przez telefon a wizji nadal brak. Po następnym telefonie 4 z kolei, sprawa toczy się od tygodni, konsultantka infolinii kazała odłączyć od zasilania i włączyć, poprawiło się na 10 minut. Stwierdziła że to dekoder obiecano drugi a przy okazji zmanipulowała do zmiany umowy ale okresowa na 2 lata co mi z niej jak nie ma wizji!!!
    UWAGA!!! trzeba nie dać się zmanipulować co trudne dla starego ufnego ma 66 lat po 2 operacjach, potrzebuje spokoju a nie walki z molochem. Jak się wyplątać z tej umowy ktoś wie?
    Zaletydobra oferta
    Wadybrak pomocy w przypadku braku odbioru, znakomici sprzedawcy manipulują nie pomagają, usługodawca nierzetelny nie wywiązuje się zaoferowanych usług
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Kris / 2021-09-04 07:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakość odbieranych kanałów to jakaś kpina,nawet po przestawieniu parametrów obrazu na najwyższą jakość nie da się tego oglądać.
    Nie wspominam o gorszym menu,trzeba więcej opcji przeklikać aby obejrzeć kanał.
    Generalnie porażka
    Zaletynie widzę
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kristof / 2022-12-06 10:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Myślałem że po 30 latach coś się zmieniło w jakości obsługi klienta ale nie było dno i jest.Zamówiłem dekoder u partnera polsatu w Plusie i przyniosłem do domu,miał do max.3 godzin być aktywny ale minęły dwa dni i nie działa po dodzwonieniu się na infolinię polsatu okazało się że nie jestem podobno zarejestrowany w systemie i mam wrócić tam gdzie kupiłem czyli do Plusa żeby mnie zarejestrowali.Tam się okazało że jestem zarejestrowany więc wracam do domu a tu nic nie działa czyli ponowny telefon do polsatu po to tylko żeby się dowiedzieć że nie widać mnie w systemie i rada od konsultanta żeby zabrac dekoder tam gdzie kupiłem i wymienić na nowy to może będzie ok i będzie w systemie.Paranoja.
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćNysa
  • ~Krzysiek / 2018-07-13 12:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia to jakieś żarty!!Każdy mówi coś innego,nikt na niczym się nie zna!!!Nie ma tv ? - Proszę Pana to Pan nie wie że satelita krąży i wtedy normalnym jest że nie łapie sygnału??? Kolejnego dnia - Nie ma tv? No tak trzeba wymienić miesięczna antenę na taką za 2 stówki itd itp Ludzie tam pracujący w większości niestety to nie mający pojęcia o niczym adepci szkół specjalnych!!!!ODRADZAM!!!!!!!
    ZaletyKażda umowa dzięki Bogu kiedyś się kończy.
    WadyNie można zerwać umowy po tygodniu,jak już się zorientujesz że to chłam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysiek / 2021-09-21 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest porażka, zakupiłem pakiet Polonia a tam po pierwsze są tylko niektóre seriale, po drugie serial który zaczęłem oglądać się zacina i i sam powraca do początku serialu. Sam zakup pakietu jest tez nie łatwy. Trzeba wchodzić na inne platformy itd. Polsat jak zwykle myślał myślał i nic z tego.
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo dużo. Propozycja jest dla klientów UE ciekawa
  • ~Lucy / 2022-09-13 22:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam internet z Polsatu. Przestrzegam przed nim każdego, ze względu na sytuację ze sprzętem. Przestał działać mi router. Zawsze było można wymienić sprzęt w punkcie. Jak się okazuje już nie można i trzeba czekać 30 dni na reklamacje. Jeżeli ktoś pracuje online to nie polecam. Przez ten czas jestem bez pracy i co za tym idzie bez pieniędzy. Polsat zaoferował mi, że za ten czas, w którym nie będę miała sprzętu nie będą naliczane opłaty za internet. W sumie to dobrze, bo przez tą sytuację nie mam jak zapłacić. Przestrzegam każdego, bo jest to również problem kiedy dzieci mają lekcje online, ponieważ internet często nie działa.
    MiejscowośćStargard
  • ~Łukasz / 2019-06-11 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta okropna. Dzwonię z pytaniem a konsultant zaczyna się wymądrzać i mnie obrażać że nie wiem dlaczego coś się dzieje i po co dzwonię i mu głowę zawracam. Nie będę wymieniał nazwiska tego człowieka ale zmieńcie go bo jest po prostu chamski i niekulturalny.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Malwina / 2019-09-30 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćBabice
  • ~Mały / 2023-09-14 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej telewizji jestem u nich tyle lat a oni podnieśli mi abonament o 25 zł bez żadnego powiadomienia czuję się oszukany przez tę firmę i gdy tylko skończy się umowa nigdy więcej kontaktu z tą stacją.
    ZaletyBrak
    WadyŽle
    MiejscowośćKłomnice
  • ~Marek / 2021-12-11 22:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Cechy polsat box:
    Szmira, szmira, szmira.
    Dekoder: dno, dno, dno
    Obsługa: nie kompetencja, brak profesjonalizmu. Żenada.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Marta / 2020-12-18 18:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Matti82 / 2020-03-12 14:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem cyfrowy, nie dało się ogladac. Wymienili dekoder i to samo. Jak kto S się zastanawia czy spróbować CP- odpowie nigdy w życiu. I do tego jeszcze nie ma wszystkich kanałów, żeby odbierać główne kanały(TVN, polsat,1,2 itd.) Potrzeba anteny naziemnej- porażka. Po to mi jest potrzebny dekoder internetowy, żeby kabli po chałupie nie ciągnąć- niestety mus- PORAZKA-!!!
    ZaletyBrak
    WadyTnie i w dodatku musisz podłączyć antenę zewnetrzna- PORAZKA!!
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Michał / 2019-12-15 21:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam CP od 2017 roku i do tej pory dekoder multiroom wymieniłem 7 razy !! To jest totalna porażka! Nikomu nie polecam tej telewizji , sprzęt to tani chiński badziew , który ciagle się psuje. Nie wspominając już o ciągłym przekładaniu kart z jednego do drugiego dekodera. Na szczęście moja umowa dobiegła końca.
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćElbląg
  • ~Mody / 2021-04-24 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Daremne i wkurzajace zamiana kart
    w dekoderach- bez sensu!internet szalu nie ma zacina co innego pokazuje ze szybkoscia a co innego jest- jestem na nie i nie przedluze umowy
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćDobromierz
  • ~Mona / 2022-02-19 22:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam!
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Nadia / 2023-04-12 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest moja pierwsza opinia jaką kiedykolwiek dodałam, ale muszę przestrzec innych ...
    6 lat temu podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem. Chciałam wypowiedzieć umowę w czerwcu w zeszłym roku, ale musiałam czekać do października, aż umowa się skończy. Nie używałam cyfrowego polsatu, mimo to przez te parę miesięcy musiałam płacić za coś, czego nie używam ! Pytałam Panią która zajmuje się obsługą klienta czy mam przynieść dekoder, powiedziała, że jak chce to mogę przynieść !! Nie przyniosłam... a teraz dostaję wiadomości od windykacji !! Pomijając ten fakt, Cyfrowy Polsat miał współpracę z Plusem, miałam od nich internet. Oczywiście też nie działał ! Przyjeżdżali "specjaliści" i rozkładali ręce... nie da się. Więc musiałam płacić przez 2 lata za coś czego totalnie nie używam.... TRAGEDIA. Nie polecam !
    WadyZero podejścia do klienta, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćSucha Beskidzka
  • ~Ninka / 2022-07-27 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatni rachunek opłacony 15 lipca, końcem czerwca złożony wniosek wypowiedzenia, wyłączenie Polsatu 25 lipca.Konsultantka nie miła nigdy więcej Polsatu.Nie polecam.
    MiejscowośćCzęstochowa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1720
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 786
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 355
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5002
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4638
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192