2 rok
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 23 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~konpat1983 / 2016-06-18 20:41Ocena: 1.67 / 5
Tragedia z Wykupem i ceną za pakiet Euro oraz wydarzenia ppv. Blokowanie kanałów zagranicznych -
-
~konsument / 2021-05-30 13:38Ocena: 1.67 / 5
oszuści, nie mam wizji już miesiąc a jakość pogorszona od kilku miesięcy. 10 lat korzystałem jak potrzebuję pomocy to mnie zbywają, teraz zrywa wizję i nie da się oglądać, konsultant przełączył do działu technicznego pracownik techniczny stwierdził że wina anteny i powiedział "wejdź pan na dach i pokręć anteną" super profesjonalista naprawił przez telefon a wizji nadal brak. Po następnym telefonie 4 z kolei, sprawa toczy się od tygodni, konsultantka infolinii kazała odłączyć od zasilania i włączyć, poprawiło się na 10 minut. Stwierdziła że to dekoder obiecano drugi a przy okazji zmanipulowała do zmiany umowy ale okresowa na 2 lata co mi z niej jak nie ma wizji!!!
UWAGA!!! trzeba nie dać się zmanipulować co trudne dla starego ufnego ma 66 lat po 2 operacjach, potrzebuje spokoju a nie walki z molochem. Jak się wyplątać z tej umowy ktoś wie?Zaletydobra ofertaWadybrak pomocy w przypadku braku odbioru, znakomici sprzedawcy manipulują nie pomagają, usługodawca nierzetelny nie wywiązuje się zaoferowanych usługMiejscowośćPiaseczno -
~Kris / 2021-09-04 07:55Ocena: 1.67 / 5
Jakość odbieranych kanałów to jakaś kpina,nawet po przestawieniu parametrów obrazu na najwyższą jakość nie da się tego oglądać.
Nie wspominam o gorszym menu,trzeba więcej opcji przeklikać aby obejrzeć kanał.
Generalnie porażkaZaletynie widzęMiejscowośćWarszawa -
~Kristof / 2022-12-06 10:04Ocena: 1.67 / 5
Myślałem że po 30 latach coś się zmieniło w jakości obsługi klienta ale nie było dno i jest.Zamówiłem dekoder u partnera polsatu w Plusie i przyniosłem do domu,miał do max.3 godzin być aktywny ale minęły dwa dni i nie działa po dodzwonieniu się na infolinię polsatu okazało się że nie jestem podobno zarejestrowany w systemie i mam wrócić tam gdzie kupiłem czyli do Plusa żeby mnie zarejestrowali.Tam się okazało że jestem zarejestrowany więc wracam do domu a tu nic nie działa czyli ponowny telefon do polsatu po to tylko żeby się dowiedzieć że nie widać mnie w systemie i rada od konsultanta żeby zabrac dekoder tam gdzie kupiłem i wymienić na nowy to może będzie ok i będzie w systemie.Paranoja. ZaletyżadneWadyobsługa klientaMiejscowośćNysa -
~Krzysiek / 2018-07-13 12:20Ocena: 1.67 / 5
Infolinia to jakieś żarty!!Każdy mówi coś innego,nikt na niczym się nie zna!!!Nie ma tv ? - Proszę Pana to Pan nie wie że satelita krąży i wtedy normalnym jest że nie łapie sygnału??? Kolejnego dnia - Nie ma tv? No tak trzeba wymienić miesięczna antenę na taką za 2 stówki itd itp Ludzie tam pracujący w większości niestety to nie mający pojęcia o niczym adepci szkół specjalnych!!!!ODRADZAM!!!!!!! ZaletyKażda umowa dzięki Bogu kiedyś się kończy.WadyNie można zerwać umowy po tygodniu,jak już się zorientujesz że to chłam.MiejscowośćKraków -
~Krzysiek / 2021-09-21 13:57Ocena: 1.67 / 5
To jest porażka, zakupiłem pakiet Polonia a tam po pierwsze są tylko niektóre seriale, po drugie serial który zaczęłem oglądać się zacina i i sam powraca do początku serialu. Sam zakup pakietu jest tez nie łatwy. Trzeba wchodzić na inne platformy itd. Polsat jak zwykle myślał myślał i nic z tego. ZaletyŻadneWadyBardzo dużo. Propozycja jest dla klientów UE ciekawa -
~Lucy / 2022-09-13 22:31Ocena: 1.67 / 5
Posiadam internet z Polsatu. Przestrzegam przed nim każdego, ze względu na sytuację ze sprzętem. Przestał działać mi router. Zawsze było można wymienić sprzęt w punkcie. Jak się okazuje już nie można i trzeba czekać 30 dni na reklamacje. Jeżeli ktoś pracuje online to nie polecam. Przez ten czas jestem bez pracy i co za tym idzie bez pieniędzy. Polsat zaoferował mi, że za ten czas, w którym nie będę miała sprzętu nie będą naliczane opłaty za internet. W sumie to dobrze, bo przez tą sytuację nie mam jak zapłacić. Przestrzegam każdego, bo jest to również problem kiedy dzieci mają lekcje online, ponieważ internet często nie działa. MiejscowośćStargard -
~Łukasz / 2019-06-11 09:21Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta okropna. Dzwonię z pytaniem a konsultant zaczyna się wymądrzać i mnie obrażać że nie wiem dlaczego coś się dzieje i po co dzwonię i mu głowę zawracam. Nie będę wymieniał nazwiska tego człowieka ale zmieńcie go bo jest po prostu chamski i niekulturalny. MiejscowośćGniewkowo -
-
~Malwina / 2019-09-30 12:27Ocena: 1.67 / 5
Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka ZaletyBrak zaletMiejscowośćBabice -
~Mały / 2023-09-14 17:34Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tej telewizji jestem u nich tyle lat a oni podnieśli mi abonament o 25 zł bez żadnego powiadomienia czuję się oszukany przez tę firmę i gdy tylko skończy się umowa nigdy więcej kontaktu z tą stacją. ZaletyBrakWadyŽleMiejscowośćKłomnice -
~Marek / 2021-12-11 22:30Ocena: 1.67 / 5
Cechy polsat box:
Szmira, szmira, szmira.
Dekoder: dno, dno, dno
Obsługa: nie kompetencja, brak profesjonalizmu. Żenada.MiejscowośćBielsko-Biała -
~Marta / 2020-12-18 18:50Ocena: 1.67 / 5
Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal! ZaletyBrakWadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klientaMiejscowośćWroclaw -
~Matti82 / 2020-03-12 14:12Ocena: 1.67 / 5
Kupiłem cyfrowy, nie dało się ogladac. Wymienili dekoder i to samo. Jak kto S się zastanawia czy spróbować CP- odpowie nigdy w życiu. I do tego jeszcze nie ma wszystkich kanałów, żeby odbierać główne kanały(TVN, polsat,1,2 itd.) Potrzeba anteny naziemnej- porażka. Po to mi jest potrzebny dekoder internetowy, żeby kabli po chałupie nie ciągnąć- niestety mus- PORAZKA-!!! ZaletyBrakWadyTnie i w dodatku musisz podłączyć antenę zewnetrzna- PORAZKA!!MiejscowośćRzeszów -
~Michał / 2019-12-15 21:19Ocena: 1.67 / 5
Posiadam CP od 2017 roku i do tej pory dekoder multiroom wymieniłem 7 razy !! To jest totalna porażka! Nikomu nie polecam tej telewizji , sprzęt to tani chiński badziew , który ciagle się psuje. Nie wspominając już o ciągłym przekładaniu kart z jednego do drugiego dekodera. Na szczęście moja umowa dobiegła końca. ZaletyBrakWadyAwaryjnośćMiejscowośćElbląg -
~Mody / 2021-04-24 19:59Ocena: 1.67 / 5
Daremne i wkurzajace zamiana kart
w dekoderach- bez sensu!internet szalu nie ma zacina co innego pokazuje ze szybkoscia a co innego jest- jestem na nie i nie przedluze umowyZaletyBrakWadyDuzoMiejscowośćDobromierz -
~Mona / 2022-02-19 22:55Ocena: 1.67 / 5
Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam! MiejscowośćŚwiebodzin -
-
~Nadia / 2023-04-12 11:57Ocena: 1.67 / 5
To jest moja pierwsza opinia jaką kiedykolwiek dodałam, ale muszę przestrzec innych ...
6 lat temu podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem. Chciałam wypowiedzieć umowę w czerwcu w zeszłym roku, ale musiałam czekać do października, aż umowa się skończy. Nie używałam cyfrowego polsatu, mimo to przez te parę miesięcy musiałam płacić za coś, czego nie używam ! Pytałam Panią która zajmuje się obsługą klienta czy mam przynieść dekoder, powiedziała, że jak chce to mogę przynieść !! Nie przyniosłam... a teraz dostaję wiadomości od windykacji !! Pomijając ten fakt, Cyfrowy Polsat miał współpracę z Plusem, miałam od nich internet. Oczywiście też nie działał ! Przyjeżdżali "specjaliści" i rozkładali ręce... nie da się. Więc musiałam płacić przez 2 lata za coś czego totalnie nie używam.... TRAGEDIA. Nie polecam !WadyZero podejścia do klienta, obsługa klienta na bardzo niskim poziomieMiejscowośćSucha Beskidzka -
~Ninka / 2022-07-27 10:52Ocena: 1.67 / 5
Ostatni rachunek opłacony 15 lipca, końcem czerwca złożony wniosek wypowiedzenia, wyłączenie Polsatu 25 lipca.Konsultantka nie miła nigdy więcej Polsatu.Nie polecam. MiejscowośćCzęstochowa -
~NODY / 2022-02-09 07:51Ocena: 1.67 / 5
Z cyfrowym Polsatem jesteśmy już dwa lata, więc myślę, że można już coś powiedzieć.Pomijajac fakt,że cena faktury rosła z miesiąca na miesiąc, kanały telewizji znikały po kolei.Tlumaczyli się okresem promocji...ok...ponad miesiąc temu wykupiłam HBO GO, interesował mnie tylko jeden film dla którego wykupiłam pakiet.pp 3 tygodniach(!)oczekiwania, włączyli.wszystko działało, tylko nie ten jeden film.na reklamację czeka się miesiąc (!)więc dwa miesiące czekam, żeby obejrzeć film, który mnie interesuje. Dla mnie to paranoja, i jeśli macie wybór innej telewizji, to się nie zastanawiajcie, bo ja cyfrowemu polsatowi mówię zdecydowanie, KLAPA !!! ZaletyMożliwość odbioru za granicą.WadyCena!Obsługa infolinii! ilość kanałów w stosunku do ceny jest słaba!czas oczekiwania na HBO GO to chyba żart!nie , nie i jeszcze raz nie! -
~Obiektywie / 2021-12-18 12:26Ocena: 1.67 / 5
Od 17 lat wznawiam umowy abonamentowe, zmieniają się tylko kwoty ryczałtowe/ abonament zwyżkuje- a oferty programowe są wyjątkowo liche za kwotę 60 zł m- cznie. Telewizja Polsat zrobiła fuzję z Plusem by utrzymać się na rynku... I wielu abonamentów trzyma się ze względu tylko na usługi telekomunikacyjne- połączenia komórkowe i internet, nie na upadajacą ofertę TV Polsat.
Polkomtel/PLUS wziął na siebie niepotrzebnie upadający balast TV Polsat. To opinia wielu klientow, są wyłączone dla produktów PLUSA. Chcąc pozyskać wiekszy zasięg klientów w tej fuzji, TV Polsat powinna zrobić dodatkowy mariaż z Netfliksem, by podnieść poziom oferty- niczym w CANAL +, a zatym pojawią się i nowi klienci- i nie odejdą ci z długoletnim stażem.ZaletyBrakWadybrak atrakcyjnych ofert programowych i filmowychMiejscowośćOstróda
strona 23 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
