Myślałem że po 30 latach coś się zmieniło w jakości obsługi klienta ale nie było dno i jest.Zamówiłem dekoder u partnera polsatu w Plusie i przyniosłem do domu,miał do max.3 godzin być aktywny ale minęły dwa dni i nie działa po dodzwonieniu się na infolinię polsatu okazało się że nie jestem podobno zarejestrowany w systemie i mam wrócić tam gdzie kupiłem czyli do Plusa żeby mnie zarejestrowali.Tam się okazało że jestem zarejestrowany więc wracam do domu a tu nic nie działa czyli ponowny telefon do polsatu po to tylko żeby się dowiedzieć że nie widać mnie w systemie i rada od konsultanta żeby zabrac dekoder tam gdzie kupiłem i wymienić na nowy to może będzie ok i będzie w systemie.Paranoja.
Zaletyżadne
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćNysa
~Krzysiek / 2018-07-13 12:20
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia to jakieś żarty!!Każdy mówi coś innego,nikt na niczym się nie zna!!!Nie ma tv ? - Proszę Pana to Pan nie wie że satelita krąży i wtedy normalnym jest że nie łapie sygnału??? Kolejnego dnia - Nie ma tv? No tak trzeba wymienić miesięczna antenę na taką za 2 stówki itd itp Ludzie tam pracujący w większości niestety to nie mający pojęcia o niczym adepci szkół specjalnych!!!!ODRADZAM!!!!!!!
ZaletyKażda umowa dzięki Bogu kiedyś się kończy.
WadyNie można zerwać umowy po tygodniu,jak już się zorientujesz że to chłam.
MiejscowośćKraków
~Krzysiek / 2021-09-21 13:57
Ocena: 1.67 / 5
To jest porażka, zakupiłem pakiet Polonia a tam po pierwsze są tylko niektóre seriale, po drugie serial który zaczęłem oglądać się zacina i i sam powraca do początku serialu. Sam zakup pakietu jest tez nie łatwy. Trzeba wchodzić na inne platformy itd. Polsat jak zwykle myślał myślał i nic z tego.
ZaletyŻadne
WadyBardzo dużo. Propozycja jest dla klientów UE ciekawa
~Lucy / 2022-09-13 22:31
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam internet z Polsatu. Przestrzegam przed nim każdego, ze względu na sytuację ze sprzętem. Przestał działać mi router. Zawsze było można wymienić sprzęt w punkcie. Jak się okazuje już nie można i trzeba czekać 30 dni na reklamacje. Jeżeli ktoś pracuje online to nie polecam. Przez ten czas jestem bez pracy i co za tym idzie bez pieniędzy. Polsat zaoferował mi, że za ten czas, w którym nie będę miała sprzętu nie będą naliczane opłaty za internet. W sumie to dobrze, bo przez tą sytuację nie mam jak zapłacić. Przestrzegam każdego, bo jest to również problem kiedy dzieci mają lekcje online, ponieważ internet często nie działa.
MiejscowośćStargard
~Łukasz / 2019-06-11 09:21
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta okropna. Dzwonię z pytaniem a konsultant zaczyna się wymądrzać i mnie obrażać że nie wiem dlaczego coś się dzieje i po co dzwonię i mu głowę zawracam. Nie będę wymieniał nazwiska tego człowieka ale zmieńcie go bo jest po prostu chamski i niekulturalny.
MiejscowośćGniewkowo
~Malwina / 2019-09-30 12:27
Ocena: 1.67 / 5
Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćBabice
~Mały / 2023-09-14 17:34
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tej telewizji jestem u nich tyle lat a oni podnieśli mi abonament o 25 zł bez żadnego powiadomienia czuję się oszukany przez tę firmę i gdy tylko skończy się umowa nigdy więcej kontaktu z tą stacją.
ZaletyBrak
WadyŽle
MiejscowośćKłomnice
~Marek / 2021-12-11 22:30
Ocena: 1.67 / 5
Cechy polsat box:
Szmira, szmira, szmira.
Dekoder: dno, dno, dno
Obsługa: nie kompetencja, brak profesjonalizmu. Żenada.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Marta / 2020-12-18 18:50
Ocena: 1.67 / 5
Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
ZaletyBrak
Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
MiejscowośćWroclaw
~Matti82 / 2020-03-12 14:12
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłem cyfrowy, nie dało się ogladac. Wymienili dekoder i to samo. Jak kto S się zastanawia czy spróbować CP- odpowie nigdy w życiu. I do tego jeszcze nie ma wszystkich kanałów, żeby odbierać główne kanały(TVN, polsat,1,2 itd.) Potrzeba anteny naziemnej- porażka. Po to mi jest potrzebny dekoder internetowy, żeby kabli po chałupie nie ciągnąć- niestety mus- PORAZKA-!!!
ZaletyBrak
WadyTnie i w dodatku musisz podłączyć antenę zewnetrzna- PORAZKA!!
MiejscowośćRzeszów
~Michał / 2019-12-15 21:19
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam CP od 2017 roku i do tej pory dekoder multiroom wymieniłem 7 razy !! To jest totalna porażka! Nikomu nie polecam tej telewizji , sprzęt to tani chiński badziew , który ciagle się psuje. Nie wspominając już o ciągłym przekładaniu kart z jednego do drugiego dekodera. Na szczęście moja umowa dobiegła końca.
ZaletyBrak
WadyAwaryjność
MiejscowośćElbląg
~Mody / 2021-04-24 19:59
Ocena: 1.67 / 5
Daremne i wkurzajace zamiana kart
w dekoderach- bez sensu!internet szalu nie ma zacina co innego pokazuje ze szybkoscia a co innego jest- jestem na nie i nie przedluze umowy
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćDobromierz
~Mona / 2022-02-19 22:55
Ocena: 1.67 / 5
Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam!
MiejscowośćŚwiebodzin
~Nadia / 2023-04-12 11:57
Ocena: 1.67 / 5
To jest moja pierwsza opinia jaką kiedykolwiek dodałam, ale muszę przestrzec innych ...
6 lat temu podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem. Chciałam wypowiedzieć umowę w czerwcu w zeszłym roku, ale musiałam czekać do października, aż umowa się skończy. Nie używałam cyfrowego polsatu, mimo to przez te parę miesięcy musiałam płacić za coś, czego nie używam ! Pytałam Panią która zajmuje się obsługą klienta czy mam przynieść dekoder, powiedziała, że jak chce to mogę przynieść !! Nie przyniosłam... a teraz dostaję wiadomości od windykacji !! Pomijając ten fakt, Cyfrowy Polsat miał współpracę z Plusem, miałam od nich internet. Oczywiście też nie działał ! Przyjeżdżali "specjaliści" i rozkładali ręce... nie da się. Więc musiałam płacić przez 2 lata za coś czego totalnie nie używam.... TRAGEDIA. Nie polecam !
WadyZero podejścia do klienta, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
MiejscowośćSucha Beskidzka
~Ninka / 2022-07-27 10:52
Ocena: 1.67 / 5
Ostatni rachunek opłacony 15 lipca, końcem czerwca złożony wniosek wypowiedzenia, wyłączenie Polsatu 25 lipca.Konsultantka nie miła nigdy więcej Polsatu.Nie polecam.
MiejscowośćCzęstochowa
~NODY / 2022-02-09 07:51
Ocena: 1.67 / 5
Z cyfrowym Polsatem jesteśmy już dwa lata, więc myślę, że można już coś powiedzieć.Pomijajac fakt,że cena faktury rosła z miesiąca na miesiąc, kanały telewizji znikały po kolei.Tlumaczyli się okresem promocji...ok...ponad miesiąc temu wykupiłam HBO GO, interesował mnie tylko jeden film dla którego wykupiłam pakiet.pp 3 tygodniach(!)oczekiwania, włączyli.wszystko działało, tylko nie ten jeden film.na reklamację czeka się miesiąc (!)więc dwa miesiące czekam, żeby obejrzeć film, który mnie interesuje. Dla mnie to paranoja, i jeśli macie wybór innej telewizji, to się nie zastanawiajcie, bo ja cyfrowemu polsatowi mówię zdecydowanie, KLAPA !!!
ZaletyMożliwość odbioru za granicą.
WadyCena!Obsługa infolinii! ilość kanałów w stosunku do ceny jest słaba!czas oczekiwania na HBO GO to chyba żart!nie , nie i jeszcze raz nie!
~Obiektywie / 2021-12-18 12:26
Ocena: 1.67 / 5
Od 17 lat wznawiam umowy abonamentowe, zmieniają się tylko kwoty ryczałtowe/ abonament zwyżkuje- a oferty programowe są wyjątkowo liche za kwotę 60 zł m- cznie. Telewizja Polsat zrobiła fuzję z Plusem by utrzymać się na rynku... I wielu abonamentów trzyma się ze względu tylko na usługi telekomunikacyjne- połączenia komórkowe i internet, nie na upadajacą ofertę TV Polsat.
Polkomtel/PLUS wziął na siebie niepotrzebnie upadający balast TV Polsat. To opinia wielu klientow, są wyłączone dla produktów PLUSA. Chcąc pozyskać wiekszy zasięg klientów w tej fuzji, TV Polsat powinna zrobić dodatkowy mariaż z Netfliksem, by podnieść poziom oferty- niczym w CANAL +, a zatym pojawią się i nowi klienci- i nie odejdą ci z długoletnim stażem.
ZaletyBrak
Wadybrak atrakcyjnych ofert programowych i filmowych
MiejscowośćOstróda
~Patrycja / 2019-08-22 08:35
Ocena: 1.67 / 5
Najbardziej razi mnie obsługa klienta na infolinii.. Niemili konsultanci podnoszą głos.. Czy ktokolwiek to kontroluje jak oni pracują? Tragedia!
MiejscowośćElbląg
~PATRYK / 2023-12-28 21:37
Ocena: 1.67 / 5
Dwa razy w miesiącu należy zadzwonić aby odblokować multiroom dramat , już nie mam cierpliwości i dzwonić i średnio 30 min rozmawiać z konsultantem na infolini. 10 zł płacimy bo płacimy. Internet moim zdaniem jest kiepski , na infolinii jedynie co potrafił doradzić to przestawić router gdzieś przy oknie , mówię że router jest umiejscowiony przy drzwiach balkonowych to zaczął doradzać dokupić wzmacniacz zasięgu.
ZaletyBrak
WadyKiepski internet , multiroom to jest dramat konfiguracja 2-3 razy w miesiącu
MiejscowośćLubsko
~Pimpek / 2023-10-19 18:15
Ocena: 1.67 / 5
Państwo w państwie. Zgłoszoną reklamację rozpatrują jak im się żywnie podoba nie popierając żadnymi argumentami merytorycznymi. Po prostu nie stwierdzili usterki , zamknęli reklamację a Ty płać i rób sobie co chcesz. Dramat i 2 metry mułu. Zapłacę więcej u konkurencji a Zygmuntowi nie dam zarobić. Czara goryczy się przelała . Telefon też przenoszę do innego operatora , a jak :)