Witam,
Bardzo nieprofesjonalne zachowanie Pani, która pracuje na infolinii. Chamskie zachowanie na starcie, nie udzielenie żadnej pomocnej informacji. Nieodpowiednia osoba na takie stanowisko, zachowanie jakby Ta Pani pracowała za karę.
WadyTragiczna obsługa na infolinii
~nitka / 2020-11-05 12:41
Ocena: 2.00 / 5
ODRADZAM CYFROWY POLSAT wszystkim którzy nie chcą zostać oszukani oraz nękani co miesiąc maniakalnie mailami i sms-ami oraz którzy w biurze obsługi oczekują pomocy i rozwiązania problemu przez konsultantów - jedynie obsługa techniczna jest w miarę ok (zblazowanie ale bez chamstwa), pozostali od umów i spraw nie technicznych są opryskliwi, gburowaci, traktują człowieka jak zło konieczne, ZERO chęci pomocy, jedyna dewiza "POZBYĆ SIĘ PROBLEMU" - jedyne co Państwo usłyszycie to że PODPISALIŚCIE UMOWĘ i koniec dyskusji, nie ma o czym więcej rozmawiać bo PODPISALIŚCIE UMOWĘ więc spadać, oglądać, płacić i nie wymagać niczego więcej!
Ofertę wybierałam z ICH KATALOGU/ULOTKI, palcem pokazałam co chcę a i tak zostałam oszukana, bo w ulotce ZA TE SAME PIENIĄDZE KTÓRE IM PŁACĘ miały być jeszcze programy sportowe a ich nie dostałam - dzwoniłam, pisałam, byłam tam gdzie podpisałam umowę, nawet wysłałam reklamację/zażalenie do ich biura podając wszystko krok po kroku jak było i jaka odpowiedź? PODPISALIŚCIE UMOWĘ a w umowie nie ma - więc odpowiedziałam że przecież pokazałam palcem co chcę, że ta oferta w katalogu tak się nazywa jak ta co mam na umowie, że do głowy mi nie przyszło żeby sprawdzać czy są wymienione wszystkie kanały jakie w tej ofercie były wymienione - odpowiedź" PODPISALIŚCIE UMOWĘ.... OSZUŚCI I TYLE - CYFROWI OSZUŚCI....
Zakłócenia obrazu przy wietrze, przy deszczyku rwanie a nie daj mamo burzy zero telewizji... oczywiście wina klienta, zła instalacja (INSTALOWAŁ CZŁOWIEK POLECONY PRZEZ NICH OCZYWIŚCIE ODPŁATNIE I TO NIE MAŁO!) - kompletnie nie dopuszczają że to ich słaba jakość...
Firmie UPC pod względem obsługi i współpracy z klientem to nawet do podeszwy nie dorastają, miałam z nimi umowę prawie 20 lat, różnie bywało bo i awarie sprzętu i awarie sygnału, zmiany danych, zmiany w umowach, ale większość spraw dało się wyjaśnić, poprawić, konsultanci pomocni, życzliwi a POLSAT TO TRAGEDIA, niestety przeprowadziłam się i wybrałam nieświadomie tą porażkę - kto może niech się trzyma z dala od nich dla własnego spokoju i zdrowotności!
Znajoma dała się namówić żeby przenieść do nich telefony - jestem świadkiem jak została paskudnie oszukana, podwójny abonament, nie takie kwoty jak zostały ustalone, celowe nieodbieranie połączeń przez pracownika salonu (przez ponad tydzień!) żeby tylko minął termin możliwości rezygnacji z umowy! CELOWE DZIAŁANIE ŻEBY OSZUKAĆ KLIENTA! Współczułam jej a teraz sama się z nimi męczę, bo wydawało mi się że to jeden nieuczciwy człowiek a to wygląda na to że to chyba strategia tej firmy - naciągnąć na podpisanie oszukańczej umowy!!
Czekam z utęsknieniem do końca umowy i nigdy więcej z tą patologiczną firmą i jej agentami nie chcę mieć nic wspólnego!
Cokolwiek TYLKO NIE POLSAT!
Zaletypo ponad roku "współpracy" z całą pewnością - KOMPLETNY BRAK ZALET!
Wadyjedna ogromna -> BRAK JAKICHKOLWIEK ZALET zarówno w kwestii technicznej jak i biznesowej!
~Oli / 2024-11-09 07:50
Ocena: 2.00 / 5
Ostatnio byłem u sąsiadki,poprosiła mnie aby podłączyć dekoder satelitarny który dostała niby nowy po przedłużeniu umowy. A tu dekoder uszkodzony, nie widzi nowej karty. Ja się patrzę a tu widać, że ten dekoder nie jest nowy, tylko odnowiony. Sąsiadka na 2 dzień, bach do salonu w Bochni. Srawdzili dekoder i uznali, że faktycznie uszkodzony. Dali nówkę sztukę jeszcze z folią na wyświetlaczu i działa jak ta lala. Podsumowanie- daą niby nowe dekodery, a tak naprawdę odnowione I to jeszcze nie sprawdzą czy działa.
ZaletyCoś tam działa.
WadyDają stare, odnowione dekodery nowym klientom. To oszustwo.
~Ona / 2018-10-01 20:53
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo często nie mam zasięgu telewizji i internetu.Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo przecież nie można płacić za coś czego nie ma.Próbowałam rozwiązać problem na info lini ale się nie udało.
ZaletyRóżne pakiety
WadyBrak zasięgu
MiejscowośćŻukowo
~Oszukana / 2018-12-21 20:24
Ocena: 2.00 / 5
Cyfrowy Polsat to oszuści przy rozwiązaniu umowy zaprzestają jakiekolwiek kontaktu, który obowiązywał przez cały okres trwania umowy, nie informują o terminie i konieczności zwrotu sprzętu (co nie zawsze jest oczywiste, po latach nie każdy pamięta czy sprzęt kupił czy ma wypożyczony). Za to po odczekaniu stosownego czasu nadchodzi nota z karą za nierozliczenie sprzętu. Iwg nich wszystko jest ok.
WadyNie polecam. Oszukują.
~Patryk / 2022-10-01 13:17
Ocena: 2.00 / 5
Przy przedłużeniu umowy obietnice czego to nie dadzą jakie wszystko za free.
Tymczasem przychodzi umowa na maila i zupełnie co innego. 2 dni dzwonią i skomlą, a na koniec oszustwo i tyle. Następna rozmowa z wami to będzie nagrywana i tyle.
ZaletyProgramy
WadyOszuści na infolinii wyłudzacze i tyle. Ostatni taki wasz numer rezygnuję.
MiejscowośćŁódź
~Pawel Galek / 2019-10-04 15:28
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie miałem sytuacje gdzie miałem zwrócić dekoder Polsatu po zakończonej umówię i zwróciłem go , okazało się że zostałem obciążony suma 320 zł bo dekoder doszedł do nich za późno , pismo które dostałem było bez żadnych uprzejmości i wyjaśnień tylko straszenie wszczęcia postępowania , tak że uważajcie z kim podpisujecie pakt
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Paweł / 2022-05-26 19:50
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma. Złodzieje. Po rozwiązaniu umowy Naj pierw dostałem pismo że mam zaległości chociaż opłacałem na bieżąco faktury po wpłaceniu tej niby zaległości dostaje mejla ze mam jeszcze 2 zł i 75 groszy zaległości jakoś nikt mi nie potrafi wytłumaczyć skąd te zaległości
MiejscowośćOława
~Paweł / 2022-12-09 16:47
Ocena: 2.00 / 5
Czesc kanałów nie odbiera obsługa niepomocna i chsmska
WadyJakość usług
~PIK / 2022-03-15 14:57
Ocena: 2.00 / 5
Skrajna niekompetencja osób pracujących na infolinii
~Piotr / 2021-09-23 21:32
Ocena: 2.00 / 5
Nowy dekoder 4k to dramat nie dopracowany brak zegara , nagrywanie 15zl miesięcznie i nie działa rwie sygnał i się wyłącza. Tragedia i mówią że od 30zl abonament .Jestem stałym klientem i dopiero dostałem dekoder 4k jak wziąłem abonament za 80zl.Zlodziejstwo .Żeby jeszcze wszystko działało
ZaletyBrak
WadyCała masa
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2022-08-25 00:34
Ocena: 2.00 / 5
Witam obsługa klienta jest hujowa i blokują polsat za parę grochy bez komunikatu
~Pompon / 2021-06-03 13:07
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam od kilku dni i raczej odstąpię od umowy. Zalety - nie potrzeba anteny, ale to zaleta bezużyteczna. Wady - pierwsze 2 dni zacięcia tak średnio raz na 1-2 godziny w postaci stopklatki na 5-10 sekund. Po 2 dniach zacięcia średnio 3-4 razy na godzinę i co, któreś komunikat na czarnej planszy o kłopotach transmisji video. Po 10 dniach zacięcia co jakieś 2-3 minuty potem może 15 minut bez zacięć, potem znowu co 2-3 minuty kolejne zacięcia, co 15 minut dodatkowo po zacięciu box się wiesza i trzeba wyłączyć z sieci. Kolejna wada to jakość obrazu. Czasami myślę, że spełnia wymogi jakiegoś HD Ready 720p. Niestety zwykle przez kilka minut, potem przypomina czasami 3 kopię kasety VHS. Dzisiaj na tenisie w Eurosporcie na zbliżeniu trudno było dostrzec, czy zawodniczki mają w ogóle oczy, nos i usta. Twarz rozmazana, linie kortu rozmyte, piłka leci jak kometa (TV Samsung 4K 65 cali). Internet Vectra 300 mb/s na speedteście nie schodzi poniżej 260, a często ma nawet 310 mb/s. Z innych źródeł obraz 4K brzytwa i bez zacięć, obraz full HD to w porównaniu z boxem Polsatu jakbyś oglądał 8K lub już 16K. Co ciekawe box Polsatu wyciąga z internetu jakieś 40-42 mb/s w porywach 46-48. Testowałem go po kablu, po wi-fi 5Ghz i 2,4. Nie ma to dla boxa żadnej różnicy, bo zawsze jest 40-42 i komunikat, że łącze spełnia warunki. Po 10 dniach go wyłączyłem, bo nie ma sensu oglądać w ciągu 10 minut 15 zacięć i 2 zawieszenia sprzętu. Infolinia, jak zwykle 2 rady. Wyjęcie z sieci lub ustawienia początkowe, co nic nie zmienia. Po ustawieniach początkowych to samo po 3 minutach. Ogólnie to tragedia, tym bardziej, że w bolku brak możliwości instalacji anteny sat. Nawet DVBT łapie tylko kilka programów z odbicia. Vectra z ofertą jak z 20 wieku i jakością ciut lepszą niż VHS.
ZaletyRaczej brak, no dobra, wielkość boxa, jest malutki.
WadyWszystko
MiejscowośćChełmek
~remka80 / 2020-03-31 12:41
Ocena: 2.00 / 5
konsultant Pan Piotr ktory odebral tel. dnia 31 Marca bardzo niemily niepomocny wrecz chamski
~Robert / 2021-03-23 01:33
Ocena: 2.00 / 5
Polsat i cała telewizja jest bezczelna wyłączając programy bez zapowiedzi , oglądam sobie film w poniedziałkowy wieczór a tu w największej akcji filmu nagle bęc u zero programu
Masakra jak kur.... można tak robić bezczelna teleeizja
ZaletyŻadnych wstyd by takich czasach takie cyrku były
WadyWiele
MiejscowośćRadomsko
~Robi / 2019-10-21 22:03
Ocena: 2.00 / 5
Aktywacja moltiroomu to jakaś kpina,może kiedyś to było na topie,ale teraz przekładanie kart to jakaś kpina,dekodery się blokują po tym za każdym razem,a co do jakości w odbiorze to CP też ma wiele di życzenia wystarczy porównać z konkurencją.
ZaletyCena
WadyJakoś
MiejscowośćStegna
~Rogal 12 / 2022-07-09 19:13
Ocena: 2.00 / 5
Witam jeszcze rok temu odnsiłem się do plsatu
jako tv niezależnej teraz jest bardziej spolegliwa w kierunku pis i jeszcze ta reklama o paliwie porażka.czemu puszczacie te kłamstwa,dla szmalu chyba .Fe Nie chce was oglądać
Zaletynie ma
Wadyuległość pis
MiejscowośćWarszawa
~rokii20 / 2018-08-24 07:14
Ocena: 2.00 / 5
Dokładnie. Płacę za abonament 120 zł, ale mam oferte smart dom i zniżkę 50% czyli wychodzi 60zł. do tego i internet i telefon 80zł. Jestem abonentem polsratu od 10 lat i jak sie dowiedzialem, musze doplacic 40zl miesieczne aby otrzymac polsat sport premium. Abonament TV wyniesie wtedy 100zł. To po ..uj mam SMART DOM!! ?? To w kablówkach maja PSP za 30zł a ja mam placic 40? WTF? Widziałem nawet PSP za 10zł/mies w jakiejs tv... Polsat oszukuje stałych klientów i mami nowych!! Długo tak nie pociagnie, sam na siebie bat kreci...
~Roman / 2021-06-17 17:03
Ocena: 2.00 / 5
Porazka zero szacunku dla wieloletniego klienta................................
ZaletyBrak
WadySame zero plusow
MiejscowośćOrzesze oraz Ruda Slaska
~Slawo / 2014-12-02 23:13
Ocena: 2.00 / 5
Testowałem to coś przez rok i 3 miesiące (3 miesiące gratis), jak w telewizji n zlikwidowali mi Cartoon Network. Testowałem jeszcze także rok Cyfrę+. Z tych testów najlepsza zawsze była dla mnie telewizja n (teraz nc+) a to ze względu na najlepszy dekoder z nagrywaniem (turbodekoder z 500GB dyskiem wewnętrznym). Cyfrowy Polsat miałem tylko dla kanału Cartoon Network. Dostałem jakiś mały dekoder co miał 500 w nazwie z dyskiem zewnętrznym. Nawet ten dekoder nieźle działał jak na cenę 49zł za abonament - był lepszy od dużego dekodera z nagrywaniem jaki miałem w Cyfrze+ i prawie tak szybko działał jak dekoder telewizji n. Ale nagrywanie było już uciążliwe - EPG w Polsacie to same dziury - nie da się zaprojektować nagrań ! ponadto poruszanie sie po EPG tez wielki koszmar - strasznie wolno to działało. A najlepsze w mojej przygodzie z CP było jak w pierwszym darmowym okresie obejrzeliśmy bajkę na płatnym kanale nie zdając sobie sprawy, że musimy za to zapłacić ok. 8zł. Po kilku dniach na ekranie telewizora zostaliśmy zasypani komunikatami, że zalegamy z opłatą i, że zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne jak nie zapłacimy! To samo było w e-mailach i na komórkę przesyłane. Nawet jeszcze z 5 dni po tym jak te 8 zł przelałem!!! Istny cyrk.
Zaletynie zauważyłem
Wadyopisałem wyżej
15 miesięcy miałem i zrezygnowałem, 49zł/mies przez 12 miesięcy + 3 darmowe