Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 15 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Dixi10 / 2019-11-13 20:07
Kupując pakiet max dwa lata temu byłem przekonany ze spokojnie bedę oglądał wszysto co jest w polsacie w ofercie. Jak mocne było moje rozczarowanie gdy nagle okazało się że można od tak stworzyć nowe kanały. I tak na potrzeby mistrzostw w piłce nożnej pach i proszę zakodowane. Polsat wykupił ligę mistrzów i pach nowe kanały. I z mojego Full pakietu sportowego nagle wyjęto co ciekawszą
piłkę nożną nie licząc eleven sport. Zostaly powtorki i jakieś drugorzędne rozgrywki. Ciekawe co przyniesie przyszłość? Może na eleven sport zamiast piłki nożnej będzie KSW albo tenis? Podpisując umowę nie wiemy co tak naprawdę dany kanał będzie nadawał w niedalekiej przyszłości.
-
-
~Dominik / 2018-12-13 20:09
Witam byłem w Galerii Bronowice w Krakowie w punkcie Cyfrowego Polsatu .Za pakiet płace 59 zł mam smart dom w nim telefon.I pytam się Pani jaką ofertę proponuje mi najtańszego pakietu ?A Pani z drugiego stanowiska odpowiada że 69 zł najtańszy pakiet jak szanujecie klienta stałego to jest śmieszne wiem że są pakiety za 20 czy 12 zł.Umowa kończy mi się w Grudniu.Pani mnie straszyła że jeżeli zerwę z nimi umowę to przez dwa miesiące nie będę mógł podpisać nowej umowy.I to jest śmieszne jaki debil trzymają w tych salonach.Udałem się do salonu w Olkuszu na ulicy Kazimierza Wielkiego na rogu i Pani się zdziwiła co Pani z Krakowa mi mówiła i powiedziała że czegoś takiego nie ma.Osoba była nie kompetentna do swoich zadań..W Olkusza milsza obsługa i lepsze podejście do klienta. Za niedługo kończy mi się umowa dziś na dekoderze dodatkowym nie działa telewizor czekam ponad godzinie po rozmowie z konsultantem chociaż Pan powiedział że będzie naprawione w ciągu 30 minut ale czas ten może się wydłużyć do 3 godzin co to za gówniana telewizja .Dość że to z ich błędu to ja mam tyle czekać beznadzieja nie polecam kupować tej telewizji nadstop jakieś problemy i dzwonienie na infolinie co denerwuje człowieka i piękna melodia . -
~Dorota / 2018-06-16 06:47
Obsługa klienta w punkcie w Pruszczu gdańskim ul.kossaka 1/5 była fatalna! Pracowniczka,która dnia 11.06.2018 zastępowała kierownika ( p.Wójcik) próbowała wyłudzić ode mnie pieniądze,wmawiając,że mam umowę dłuższą niż faktycznie i muszę zapłacić za kolejny miesiąc. Nie wykonała żadnego telefonu w celu weryfikacji jej "wiadomości" kazała mi dzwonić i się dowiadywać. Przez całą moją wizytę w salonie była bezczelna, nie uprzejma i kłamała. Natomiast dzwoniąc na infolinię poprostu mnie rozłączono gdy rozmowa zrobiła się dla pracownika nie wygodna. Nie do pomyślenia! Nie polecam współpracy z tą firmą! WadyPracownik punktu obsługi oraz pracownik infolinii -
~Eis / 2021-02-10 22:36
Bez zgody wyłączone zostały wszystkie kanały za co place za te bzdury na ekranie. Ciekawe czy zrekonpensuja to ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćBełchatów -
~Ela / 2019-06-27 17:05
Zupełnie nie polecam najgorsza obsługa i jakość tv. Zawsze płace na koniec miesiąca nigdy z tym nie było problemu a teraz już dzwonią do mnie od początku nowego miesiąca i wysyłają listy o zadłużeniu itd. Moja siostra ma to samo ma ta telewizje już od 10 lat i teraz nagle zmieniły im się terminy płatności. Umowy napewno nie przedłużę i odradzam wszystkim tą firmę!!! ZaletyBrakWadyTak jak wyżej opisane -
~Elżbieta / 2024-02-01 21:44
Dzisiejsza rewolucja w numeracji kanałów jest absurdalna i upiorna!
Kanały filmowe były w miarę razem. Teraz np. mój ulubiony kanał filmowy wywalony aż na poz. 434! Dalej się nie dało?
Totalny miszmasz w pozostałych! Cinemaxy wyrzucone na 135 i 6!
Za to Polsat za Polsatem i Polsatem pogania! Zmianę zrobili dla siebie! Dla własnego interesu!
Klientów mają gdzieś!!WadyTotalny chaos w numeracji kanałów!MiejscowośćWarszawa -
~Erl / 2019-06-28 20:05
Dlaczeg nic noweg nie puszczaja na kanalach takich jak cbc realit,ci polsat i na wielu innych ale chlam nowosci to tylko w wiadomosciach maja hha musz zmienic na cos innego ,co teraz dobre na rynku? ZaletyBrakWadyWieleMiejscowośćVdheim -
~ggg / 2021-09-05 16:10
Jak mam nie uzywac agrsywnego jezyka ja polsat to q...wa złodzieje ZaletypaszportWadycałosc -
-
~GOG / 2022-02-17 14:59
Proszę unikać punktu obsługi w Tarnowie w GEMINI !Właścicielka punktu oszukuje, przedstawia nierzetelnie ofertę ,nie,mówi to co się chce usłyszeć.Dekoder miał być z nagrywarką a okazało się ,że ma możliwość nagrywania tylko niektórych kanałów akurat tych które nas nie interesują.Dowiedzieliśmy się tego dopiero z infolinii.Następnego dnia kobieta w salonie powiedziała po prostu :,,pana słowo przeciwko mojemu słowu''.Jak się okazało po zgłoszeniu reklamacji kłamała też w centrali na temat naszej rozmowy o czym dowiedziałam się z infolinii.Odradzam ten punkt ,nigdy więcej!! Wadywredna obsługa w punkcie w Tarnów GEMINIMiejscowośćTarnów -
~grzegorz / 2021-05-12 12:01
Przy zawarciu umowy pakietu tv/internet w rzeczywistości podpisujemy umowę oddzielnie na tv i internet co ukrywa firma wysyłając rachunki z logo cyfrowy polsat.Na koniec umowy wysyłają powiadomienie o zakończeniu kontraktu z numerem tylko na tv. Oddajemy sprzęt i okazuje się że internet dalej działa i następne rachunki do zapłacenia. Pan w punkcie obsługi też o tym nie wspomina. Dopiero po awanturze telefonicznej dostałem info z numerem kontraktu na internet. Oszuści. Miejscowośćkalisz -
~GrzegorzS / 2021-03-26 17:28
Działa HBO i tylko z tego jestem zadowolony. Dekoder ciągle się zawiesza odcięcie zasilania na minutę i ponownie działa przez jakiś czas. ZaletyZostał mi niecały rok go końca umowy. AWadyUżytkowanie grozi nieodwracalną utratą zdrowia psychicznego -
~Iwona / 2022-07-09 19:31
Mam problem z odbiorem TVN i wszystkie kanały z tą stacja związane.to już nie pierwszy raz że nie ma sygnału ani obrazu.Trudno zrozumieć jest mi że inne kanały działają bez zakłóceń.prosze o odpowiedź WadyBrak TVN i TVN24 TTV itpMiejscowośćMilanówek -
~Iza / 2018-09-12 00:14
Generalnie chamska instytucja. Zamawiasz pakiet najtańszy, dostajesz zawsze droższy, niż zamawiałeś. To jest troska o klienta. Prawdziwe schody zaczynają się, jak z powodów niezależnych, czyli jak u mnie ocieplenie budynku i zakaz instalowania talerza na elewacji, musisz rozwiązać umowę, bo i tak sygnału nie odbierasz. Nie dość, że trzeba zapłacic niemałe kary za rozwiązanie umowy przed upływem okresu, to na dodatek nie mozna oddać decodera, bez jakiegos papieu, który mają przysłać. Po otrzymaniu papieru, o rozwiązaniu umowy z karami, próba oddania dekodera zakończona jest otrzymaniem kolejnej kary w wysokości jedynie 340zł, za nieoddanie dekodera w terminie. Termin ów . Polsat wyznacza na dwa tygodnie, przed wysłaniem pisma o rozwiązaniu umowy. Decyzje Polsatu sa ostateczne i nie podlegają dyskusji. Sa to chamskie chwyty, żeby zastraszyć klienta. Mnie uratował prawnik. Unikać , jak ognia . WadyStosowanie klauzaul zabronionych. Nieuczciwość. Wyznaczanie zasad, które sa tylko Polsatowi znane i stosowanie kar za ich nieprzestrzeganie.MiejscowośćWrocław -
~J23 / 2022-07-11 15:46
panienka z okienka odzial w Toruniu . zazyczyla sobie przy zdawaniu srzetu po 12latach z nimi umowy . Kabelka :-) HDMI . biedaki . zenada ZaletyzadnychWadyjest ich mnostwoMiejscowośćToruń -
~Jad / 2023-02-26 14:41
Jestem bardzo rozczarowana waszymi kanałami sportowymi. Jestem fanką tenisa a nie piłki nożnej. Macie tyle kanałów sportowych i nie potraficie pokazać nawet finałowego meczu Hurkacza. Wykupiliście prawa do transmisji ATP i nie pokazujecie ich. Tyle kanałów , na których tylko piłka, piłka i to same powtórki . Jestem bardzo rozczarowana! Nawet w internecie nie można obejrzeć! Co się z Wami stało? ZaletyDotąd byłam zadowolonaWadyZa dużo piłkiMiejscowośćRychnowy -
~Jakub / 2024-01-22 16:47
Koszmar obsługi klienta! Po dwóch tygodniach odpowiadają na coś, co zostało rozwiązane w inny sposób tydzień wcześniej,.
Logowanie, weryfikacje, etc. Poczta Polska jest nowocześniejsza i sprawniejsza.ZaletyZeroWadyJak wyżejMiejscowośćBielsko-Biała -
-
~Jamatka / 2019-08-14 16:57
Obsluga klienta porażka głupki tam pracują, mowisz cos co.chcesz załatwić to namawiają cie do jeszcze gorszej opcji. porażka... ZaletyBrakMiejscowośćNie istotne -
~Jarek / 2021-10-07 09:02
3 dniu temu kupiłem pakiet, 2 razy wymieniałem dekoder w ciągu 2 dni. Myślałem że już wszystko będzie dobrze ale się zdziwiłem mocno. W trakcie podpisywania umowy przez Internet ktoś nie odhaczył opcji "natychmiast". Aktywację będę miał za 3 tygodnie. Rozmowa z konsultantem to rozmowa z koniem. Proponował bym aby na konsultantów przyjmowali przynajmniej że średnim wykształceniem. Zgroza. MiejscowośćZegrze -
~K / 2022-08-18 19:26
Obsługa klienta w szczególności pozostawia do życzenia. Kulturalne chamstwo w modzie. Kultura osobista poniżej zera. Dobra reklama. Powodzenia -
~K. / 2025-01-17 20:36
Jestem abonenten Polsatu od ponad 10 lat ale to co oni robią z abonentami starszymi to jest Kryminał przed wielkie K. Proszę sobie wyobrazić że używam aplikacji Polsat box go która działała mi w zeszłym roku na telewizorze Smart Tv Samsung i na koniec tego roku aplikacja przestała działać, i dzisiaj ze strony Polsat Box go dowiaduje się że telewizorach Samsung starszych jak 5 lat aplikacja nie działa. Moj tv obecnie ma 7 lat, Czyli Polsat zmusza mnie do zakupu nowego telewizora lub innego ustrojstwa żeby ją uruchomić, ja to tak rozumiem, ale pieniędzy czywiście mi nie dadzą na nowy zakup nowego TV. To jest kosmos jak abonent jest traktowany, nie wspomnę już już o konsultantach na infolinii żenada totalna żadnej pomocy tylko jeszcze bardziej potrafią wyprowadzić klienta z równowagi odradzam na 200%. Nie wchodźcie w żadne umowy z Polsatem. Odradzam.K Zalety00000000000000000000000000WadyODRADZAM TOTALNIE TAKA FIRMA A SERVIS PONIŻEJ KRYTYKIMiejscowośćNowy Sącz
strona 15 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »