Zdziercy, po tym jak wykupiłem dodatkowe pakiety, tak traktują użytkowników, wprowadzają klijentów w błąd, a naprawdę miałem ich za poważną platformę, ale się cofają w rozwoju zamiast się rozwijać :P
ZaletyNie znalazłem takich!
Wadyniekompetentna obsługa, ogłupianie klientów w błąd, kiepska oferta programowa, Cyfrowy Polsat przypomina bardziej kozeczek niż platformę rodzinną.
~walld / 2016-11-17 20:38
Ocena: 2.25 / 5
Mam, szczerze nie polecam TV od polsatu raz na dwa tygodnie error trzeba dzwonić do biura bo inaczej badziew nie będzie działał i tam zależy jak się trafi na kogoś kompetentne go to działa po kwadransie a jak na inwalide intelektualnego to trzy dni... A co to internetu to obiecywali mega internet a mamy mega gówno, gdzie tylko youtube się nie tnie a prędkość pobierania czasem przekroczy 1mb/s ale w pierwszych swych tygodniach chodził ja złoto
ZaletyJakieś na pewno SA ale ja ich nie widze
WadyCóż tu gadac
trzeci miesiac...
~Adam / 2022-12-01 23:38
Ocena: 2.00 / 5
Brawo polsat macie Wdowczyka pytanie kiedy dołączy do Was Fryzjer
~adf53 / 2021-09-09 13:45
Ocena: 2.00 / 5
Tydzień temu nagle zaczął sie wieszać kanał polsatsport hd,extra hd,viasat ,nie można uzyskać informacji co się dzieje.Sprawdzałem wśród znajomych,mają ten sam problem.W tej chwili nawet się nie wiesza bo nie ma go wcale!!!???
Zaletybo jest
Wadykiepska informacja
MiejscowośćNibylandia
~Agnieszka / 2019-07-01 21:20
Ocena: 2.00 / 5
Syf nie telewizja!!! Jeśli pada deszcz, jest burza, pada śnieg lub wieje wiatr zawsze jest brak sygnału! Ta telewizja działa tylko przy dobrej pogodzie!!!! Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!!!
WadyDużo!!
MiejscowośćŚWIDNICA
~Aka11 / 2022-01-15 03:13
Ocena: 2.00 / 5
Dekoder wymieniany dwa razy. Ciągła aktualizacja oprogramowania. Co zmiana kanału to informacja że kanał nie jest w rwoim abonamencie. Straciłem pnagle możliwość ponownego oglądania programów. Facet na infolinii twierdzi że włączy usługę pod warunkiem dodatkowej opłaty i przedłużeniu umowy. Arogancja. Nie polecam.
ZaletyW miarę bogata oferta w podstawowym abonamencie.
WadyBrak dekodera 4k. Mało intuicyjne menu (tworzenie listy kanałów ulubionych). Brak współpracy z pilotem tv smart (pilot). Uzupełnienie oferty programów droższe niż to samo u konkurencji. Bardzo słaba obsługa na infolinii.
~Aleksander / 2022-02-05 00:25
Ocena: 2.00 / 5
Nie zwracają nadpłat za wypowiedziana umowę. Nie przestrzegają warunków umowy. Wprowadzają w błąd.
ZaletyBrak
WadyDodzwonienie liczy się z cudem. Po łaskawym odebraniu telefonu jest się zmuszonym do wysłuchania automatycznej sekretarki i nadal czeka się na połączenie.Masakra!
MiejscowośćLubań
~Andrzej / 2019-09-25 18:53
Ocena: 2.00 / 5
Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową.
~Andy / 2021-12-28 15:57
Ocena: 2.00 / 5
Dekoder posiadam od miesiąca......niestety każdego dnia muszę kilka razy go zrestartować wyłączając wtyczkę zasilania na kilkadziesiąt sekund. Dzieje się tak 4-5 razy dziennie. Kieszeń na dysk jest potrzebna jak "psu piąta noga" bo i tak na zewnętrzny dysk nic nie nagramy (brak opcji). Po co na pilocie jest opcja komend głosowych (mikrofon)....? Przecież ta funkcja nie jest aktywna!!! Funkcje pilota źle opisane w dziale pomocy. W sumie dekoder trafia do klienta niedoskonały i awaryjny a klient za to płaci. I jeszcze jedna uwaga: tzw. "KONSULTANCI" nie potrafią odpowiedzieć klientowi na podstawowe pytania techniczne. Ciągle słyszę w rozmowie telefonicznej lub na czacie.....jeżeli dekoder się zawiesił to proszę odłączyć zasilanie na około 30 sekund i wszystko wróci do normy. Boże...mamy 21 wiek a ja muszę siedzieć lub leżeć przy gnieździe elektrycznym aby zrestartować zawieszający się dekoder!!!
~Andżelika / 2022-07-05 20:47
Ocena: 2.00 / 5
Po przedłużeniu umowy ,dekoder multiroom wyslal komunikat iz dekoder jest zablokowany . Po kilku rozmowach z konsultantem stwierdził, że dekodery mające "rok" czas wymienić . Po uruchomieniu nowego dekodera i wprowadzeniu instalacji kolejny komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie " . Po rozmowie z konsultantem przywrócił programy , dany dekoder działał dwie godziny po czym wskoczyl komunikat "MULTIROOM DEKODER ZABLOKOWANY " Pytam co jest grane ? Cyfrowy Polsat ogarnijcie się i zróbcie coś z tym !!! Abonament trzeba wam placic i to nie maly
MiejscowośćNiedamowo
~Angela / 2019-04-13 12:09
Ocena: 2.00 / 5
Masakra. Konsultanci rozmawiają jak właściciele firmy. Nie bo mie I już. I wogole po co dzwonisz? Plac I koniec!!!
MiejscowośćPoznań
~Anna / 2020-06-28 10:24
Ocena: 2.00 / 5
DEekoder blokuje się zawsze w najważniejszym momencie i nie chce się odblokować! Przy zgłoszeniu problemu dostaliśmy odpoeiedż żeby sobie go zresetować... tak jakbyśmy nie prbowali już resetować, odłączać, czyścić itp... przecież to nie ich problem, grunt że kasa sie zgadza...
MiejscowośćMorawica
~Anonim / 2024-02-18 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Moja opinia na temat tego to fakt, który po krótce streszczę w kilku punktach, które będą mieć charakter odradzający/informujący użytkowników przed możliwymi konsekwencjami podpisania umowy z operatorem.
Oferta:
Oferta przygotowana była dobrze, wszystko na wizycie było mówione w sposób aby zadowolić klijenta, lecz rzeczywistość okazała się z goła odmienna, którą to przedstawię poniżej.
W Ofercie dostałem pakiet Eleven Sport oraz dodatkowo Disney+ który przez pierwszy rok był bezpłatny. Problem jaki tutaj wstąpił to logowanie się na inne konto które było inne niż te które było podane w umowie, które to trzeba było przekręcać, przekręcać w Disney+ ponieważ operator niestety nie wie jak te problemy załatwić. Ostatecznie się udało to wszystko ogarnąć i korzystam z konta które nie było wcześniej dopuszczone jako to główne.
Następnym punktem jakim jest, jest to punkt nagrywania który to nie spełnia moich wymogów, ponieważ jak kiedyś nagrywałem to nagrywałem wszystkie programy bez zająknięcia, aktualnie mogę tylko o tym pomarzyć gdyż w pakiecie który wybrałem przysługuje tylko określona liczba kanałów. Tak zwana "innowacyjność".
Obsługa Klienta:
O obsłudze klijenta napisałem już parę akapitów temu, ale powtórze, obsługa klienta jest zła, gdyż w Disney-u powiedzieli, że nie jestem jednyną osobą która o to dzwoni oraz, że wszystko leży po stronie operatora, który to mówił mi że tą sprawą zajmuje się Disney. Tak zwane "nie wiem co zrobić, więc będę odsyłał do innych te zapytanie".
ZaletyBrak
WadyNie udolna obsługa klijenta
MiejscowośćGdańsk
~Asteriks 123 / 2019-04-01 16:45
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma świata jeśli macie możliwość wybrać cokolwiek albo Polsat wezcie cokolwiek xdd
Internet praktycznie caly czas się tnie żeby zagrać w fife na xboxsie muszę grać o 8 rano czasem jets tak ze chodzi normalnie a potem nic poza tym w niedziele pompoludniu nie ma sensu siadać do konsoli bo nic nie pójdzie okropne wiec internet katastrofa czasem przerywa co 30 min a czasem co 5 min i trzeba resetować router masakra
Tv nic nie działa kompletne zero tylko jedynka i Polonia choddzi a jak już cudem coś zacznie odbierać to podczas desczu zapomnij o oglądaniu tv katastrofa
I wszystko zwalają na antenę nie widząc jej nawet
ZaletyNie istnieja tak słaba firma i jakość internetu i tv
WadyWyżej wymieniłem powiedział bym coś ale zachowam kulturę języka
MiejscowośćKonin
~Bbb / 2021-12-05 20:37
Ocena: 2.00 / 5
Mam tv od kilku miesięcy montował Pan przyslany z cp za co zapłaciłam blisko 500 zł po kilku dosłownie dniach zauważyłam że program tvp1 codziennie traci sygnał w godzinach emisji wiadomości. W dzień normalnie jest wszystko wporzadku a gdy zaczynają się wiadomości sygnał zanika po czym zaraz po emisji cudownie wszystko zaczyna grać.. dzieje się tak tylko z tvp1 zgłaszałam to do obsługi klienta cp i dostalam odpowiedź ze mam sobie sprawdzić podłączenie anteny odpisałam że przecież płaciłam za podłączenie ok 500zl a teraz mam sobie sama sprawdzać dlaczego sygnał o konkretnej porze znika po czym wraca ... ?? W odpowiedzi dostalam taka sama odpowiedź.. Jak dla mnie mega zenada. Nie polecam.
ZaletySama niewiem
WadyObsługa klienta
Blokują tvp1
MiejscowośćStoczek łukowski
~Blazej / 2019-09-01 22:41
Ocena: 2.00 / 5
Od niedawna jestem właścicielem telewizji przez Internet. NIE POLECAM ponieważ masz dużo programów ale podstawowe takie jak polsat tvp1 tvp2 nie działają dlatego że do tych kanałów potrzebujesz extra antenę tragedia....
ZaletyDużo kanałów dobry przeżył.
WadyNie wszystkie programy działają bez anteny
MiejscowośćPoza granicami kraju
~cysternik / 2020-04-27 22:24
Ocena: 2.00 / 5
Trudno wystawić ocenę miarodajną, bo pomysł OK!, ale jakość do Bani!. Totalna popelina.
Sprzęt ma pracować rzekomo przy min. 8 ms, a przy 40 -60 ms tnie się totalnie, przeskakuje i wyłącza się sam.
Wstecz owszem można oglądać ale nie wszystkie programy i tej informacji brakuje na starcie.
Może część zarzutów powinna dotyczyć łączności czyli operatora sieci.
Sumując czekam na coś lepszego w tej samej konwencji.
MiejscowośćElbląg
~d4rkoholik / 2021-06-21 00:07
Ocena: 2.00 / 5
Od dłuższego czasu problemy z moltiroomem. Drugi raz w ciągu 3 tygodni derkoder multiroom zablokowany brak możliwości polaczenia się z siecią WI-FI. Żałuję że przedłużyłem z nimi umowę ale to juz ostatni raz więcej nie zrobię takiego błędu. Szczerze nie polecam są lepsi operatorzy
ZaletyBrak
MiejscowośćGdynia
~Daniel / 2023-12-30 14:36
Ocena: 2.00 / 5
Na swieta zadnej promocji najlepie chyba zerwac kontrakt zeby wziac nowy. Po to zeby miec promocje .
Powinny byc promocje .nie ma nic od poczatku.
ZaletyMam telewizje
WadyMalo pakietow w prezencie
MiejscowośćLondyn
~Dariusz / 2020-02-01 11:41
Ocena: 2.00 / 5
Drogi Polsacie oglądając twoje kanały, jestem bardzo zawiedziony faktem, iż w trakcie oglądania fascynujących reklam przerywacie je, puszczajac beznadziejne filmy i różne programy,ktore w dodatku trwają tak długo.
Proszę o więcej moich ukochanych reklam.a te z lekarstwami po prostu uwielbiam z poszanowaniem bercik