Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 14 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Szewcj / 2022-02-11 19:35Ocena: 2.33 / 5
W dniu dzisiejszym przedlużałam umowę z CP z wymianą dekodera. Oczywiście, należało aktywować usługę na kanale nr 1, co oczywiście zrobiłam. Po upływie 3 godzin skontaktowałam się po raz pierwszy przez infolinię z konsultantem w celu ponowienia aktywacji. Jako, że nie nastąpiło to w przeciągu kolejnych trzech godzin, ponowiłam telefon. Niestety, konsultanci nie przekazują sobie informacji między sobą i nie odnotowują kontaktów w systemie. Rozmowa przebiegła w niemilej atmosferze, ponieważ sugerowano mi brak jakiegolwiek kontaktu wcześniej.
Za obsługę klienta na infolinii definitywna jedynka! -
-
~Tom / 2022-05-24 10:44Ocena: 2.33 / 5
Dekoder 4k to porażka. Bardzo niestabilne połączenie z internetem które trzeba wznawiać co kilka dni. Kolejny minus: zapisy w chmurze tylko wybranych kanałów których i tak nikt nie ogląda. ZaletyPilot bluetoothMiejscowośćŁaskarzew -
~Tomasz / 2022-07-30 18:10Ocena: 2.33 / 5
Tylko lekko popada deszcz i od razu brak tv. Minimum raz w miesiącu trzeba dzwonić na infolinię. Ponadto wymieniłem dekoder na evo box i to jest dopiero dramat. Dekoder nie ma wyświetlacza ( brak godziny i nr kanału). Ciagle gubi sygnał. Nie polecam i z niecierpliwością czekam na koniec umowy. ZaletyCenaWadyGubi sygnał przy deszczu, wietrze, śnieguMiejscowośćWrocław centrum -
~Waldek / 2018-09-25 10:10Ocena: 2.33 / 5
Treść odwołania do CP: Nie zgadzam się z twierdzeniem Cyfrowego Polsatu że sprzęt nie był zwrócony w terminie. Mam potwierdzenie zwrotu dwóch dekoderów jako sprzęty kompletne. Otrzymałam dekoder z wbudowanym dyskiem i w takim samym stanie go oddałam. To że punkt odbioru nie odnotował oddawanego dysku jako osobnego stwierdzenia nie jest moją winą bo nie mogłam wiedzieć że dysk który jest umieszczony wewnątrz dekodera musi być odnotowany osobno. Gdyby nie było dysku w dekoderze punkt odbioru miałby obowiązek powiedzieć mi o tym, tak jak to zrobił w wypadku kabla HDMI którego zapomniałam dołączyć za pierwszym razem i dostarczyłam cały sprzęt jeszcze raz, już z kablem HDMI, następnego dnia. Ale dysk był! W ciągu całego okresu użytkowania nie był wyjmowany z dekodera ani razu! Nie będę płaciła za sprzęt zwrócony w terminie tylko dlatego że Cyfrowy Polsat nie odnotował tego. Pomimo że koszt nie byłby aż tak wielki to miałabym poczucie zwykłego wyłudzenia pieniędzy przez firmę którą uważałam do tej pory za uczciwą. A chcę takiego poczucia uniknąć. WadyBrak uczciwości -
~Weronika / 2021-09-23 20:35Ocena: 2.33 / 5
Wystarczy że pada deszcz i już po oglądaniu, dekoder zacina albo brak sygnału. WadyCiągły brak sygnału podczas deszczuMiejscowośćKołobrzeg -
~Wiktor / 2020-01-22 22:12Ocena: 2.33 / 5
jak już ktoś pisał po kilku latach z tymi kłamcami mam dosyć, wyłączają kiedy chcą programy i piszą że są na prawie choć w umowie na odległość była mowa że te programy będą do końca umowy ZWYKLI KŁAMCY i nie powiem co jeszcze ,PROSZĘ OMIJAĆ TO BADZIEWIE ZaletyŻADNYCH TERAZWadyNA OKRĄGŁOMiejscowośćBiałystok -
~Wojtek. / 2024-07-12 21:27Ocena: 2.33 / 5
Trochę popada i już nie ma programów !
Zacina się strasznie !
Po za tym bez zaszczerzen.ZaletyPłynnie działa (gdy jest ładna pogoda)WadyTrochę popada i już nie ma żadnego kanalu !!MiejscowośćDuszniki -
~wybrzeze / 2025-09-13 21:35Ocena: 2.33 / 5
Polsat jest telewizją reklamową. W przerwie między blokiem reklamowym puszczają film albo jakiś program MiejscowośćTrójmiasto -
-
~Xxyz123 / 2023-03-16 21:43Ocena: 2.33 / 5
Wszystko było by lepiej gdy by nie było tych reklam ciągle tyle. ZaletyCzasami fajne filmy o 20:00
W weekendy dużo fajnych filmów
Polsat BoxWadyReklamy i jeszcze raz reklamy tak jak na innych stacjachMiejscowośćLublin -
~zygmunt / 2020-04-07 16:46Ocena: 2.33 / 5
Od 3 tygodni zgłaszam ten sam problem tzn pojawia sie komunikat że niema tego programu w abonamencie ,a jest w moim abonamencie ,czyli nie korzystam z kilku programow a placic trzeba jak za sprawn ZaletybrakWadyobsluga klientaMiejscowośćTwardogóra -
~Fachuś / 2016-06-18 18:49Ocena: 2.25 / 5
Zdziercy, po tym jak wykupiłem dodatkowe pakiety, tak traktują użytkowników, wprowadzają klijentów w błąd, a naprawdę miałem ich za poważną platformę, ale się cofają w rozwoju zamiast się rozwijać :P ZaletyNie znalazłem takich!Wadyniekompetentna obsługa, ogłupianie klientów w błąd, kiepska oferta programowa, Cyfrowy Polsat przypomina bardziej kozeczek niż platformę rodzinną. -
~walld / 2016-11-17 20:38Ocena: 2.25 / 5
Mam, szczerze nie polecam TV od polsatu raz na dwa tygodnie error trzeba dzwonić do biura bo inaczej badziew nie będzie działał i tam zależy jak się trafi na kogoś kompetentne go to działa po kwadransie a jak na inwalide intelektualnego to trzy dni... A co to internetu to obiecywali mega internet a mamy mega gówno, gdzie tylko youtube się nie tnie a prędkość pobierania czasem przekroczy 1mb/s ale w pierwszych swych tygodniach chodził ja złoto
ZaletyJakieś na pewno SA ale ja ich nie widzeWadyCóż tu gadactrzeci miesiac... -
~Adam / 2022-12-01 23:38Ocena: 2.00 / 5
Brawo polsat macie Wdowczyka pytanie kiedy dołączy do Was Fryzjer -
~adf53 / 2021-09-09 13:45Ocena: 2.00 / 5
Tydzień temu nagle zaczął sie wieszać kanał polsatsport hd,extra hd,viasat ,nie można uzyskać informacji co się dzieje.Sprawdzałem wśród znajomych,mają ten sam problem.W tej chwili nawet się nie wiesza bo nie ma go wcale!!!??? Zaletybo jestWadykiepska informacjaMiejscowośćNibylandia -
~Agnieszka / 2019-07-01 21:20Ocena: 2.00 / 5
Syf nie telewizja!!! Jeśli pada deszcz, jest burza, pada śnieg lub wieje wiatr zawsze jest brak sygnału! Ta telewizja działa tylko przy dobrej pogodzie!!!! Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!!! WadyDużo!!MiejscowośćŚWIDNICA -
~Aka11 / 2022-01-15 03:13Ocena: 2.00 / 5
Dekoder wymieniany dwa razy. Ciągła aktualizacja oprogramowania. Co zmiana kanału to informacja że kanał nie jest w rwoim abonamencie. Straciłem pnagle możliwość ponownego oglądania programów. Facet na infolinii twierdzi że włączy usługę pod warunkiem dodatkowej opłaty i przedłużeniu umowy. Arogancja. Nie polecam. ZaletyW miarę bogata oferta w podstawowym abonamencie.WadyBrak dekodera 4k. Mało intuicyjne menu (tworzenie listy kanałów ulubionych). Brak współpracy z pilotem tv smart (pilot). Uzupełnienie oferty programów droższe niż to samo u konkurencji. Bardzo słaba obsługa na infolinii. -
-
~Aleksander / 2022-02-05 00:25Ocena: 2.00 / 5
Nie zwracają nadpłat za wypowiedziana umowę. Nie przestrzegają warunków umowy. Wprowadzają w błąd. ZaletyBrakWadyDodzwonienie liczy się z cudem. Po łaskawym odebraniu telefonu jest się zmuszonym do wysłuchania automatycznej sekretarki i nadal czeka się na połączenie.Masakra!MiejscowośćLubań -
~Andrzej / 2019-09-25 18:53Ocena: 2.00 / 5
Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową. -
~Andy / 2021-12-28 15:57Ocena: 2.00 / 5
Dekoder posiadam od miesiąca......niestety każdego dnia muszę kilka razy go zrestartować wyłączając wtyczkę zasilania na kilkadziesiąt sekund. Dzieje się tak 4-5 razy dziennie. Kieszeń na dysk jest potrzebna jak "psu piąta noga" bo i tak na zewnętrzny dysk nic nie nagramy (brak opcji). Po co na pilocie jest opcja komend głosowych (mikrofon)....? Przecież ta funkcja nie jest aktywna!!! Funkcje pilota źle opisane w dziale pomocy. W sumie dekoder trafia do klienta niedoskonały i awaryjny a klient za to płaci. I jeszcze jedna uwaga: tzw. "KONSULTANCI" nie potrafią odpowiedzieć klientowi na podstawowe pytania techniczne. Ciągle słyszę w rozmowie telefonicznej lub na czacie.....jeżeli dekoder się zawiesił to proszę odłączyć zasilanie na około 30 sekund i wszystko wróci do normy. Boże...mamy 21 wiek a ja muszę siedzieć lub leżeć przy gnieździe elektrycznym aby zrestartować zawieszający się dekoder!!! -
~Andżelika / 2022-07-05 20:47Ocena: 2.00 / 5
Po przedłużeniu umowy ,dekoder multiroom wyslal komunikat iz dekoder jest zablokowany . Po kilku rozmowach z konsultantem stwierdził, że dekodery mające "rok" czas wymienić . Po uruchomieniu nowego dekodera i wprowadzeniu instalacji kolejny komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie " . Po rozmowie z konsultantem przywrócił programy , dany dekoder działał dwie godziny po czym wskoczyl komunikat "MULTIROOM DEKODER ZABLOKOWANY " Pytam co jest grane ? Cyfrowy Polsat ogarnijcie się i zróbcie coś z tym !!! Abonament trzeba wam placic i to nie maly MiejscowośćNiedamowo
strona 14 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
