Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tom / 2022-05-24 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder 4k to porażka. Bardzo niestabilne połączenie z internetem które trzeba wznawiać co kilka dni. Kolejny minus: zapisy w chmurze tylko wybranych kanałów których i tak nikt nie ogląda.
    ZaletyPilot bluetooth
    MiejscowośćŁaskarzew
  • ~Tomasz / 2022-07-30 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tylko lekko popada deszcz i od razu brak tv. Minimum raz w miesiącu trzeba dzwonić na infolinię. Ponadto wymieniłem dekoder na evo box i to jest dopiero dramat. Dekoder nie ma wyświetlacza ( brak godziny i nr kanału). Ciagle gubi sygnał. Nie polecam i z niecierpliwością czekam na koniec umowy.
    ZaletyCena
    WadyGubi sygnał przy deszczu, wietrze, śniegu
    MiejscowośćWrocław centrum
  • ~Waldek / 2018-09-25 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść odwołania do CP: Nie zgadzam się z twierdzeniem Cyfrowego Polsatu że sprzęt nie był zwrócony w terminie. Mam potwierdzenie zwrotu dwóch dekoderów jako sprzęty kompletne. Otrzymałam dekoder z wbudowanym dyskiem i w takim samym stanie go oddałam. To że punkt odbioru nie odnotował oddawanego dysku jako osobnego stwierdzenia nie jest moją winą bo nie mogłam wiedzieć że dysk który jest umieszczony wewnątrz dekodera musi być odnotowany osobno. Gdyby nie było dysku w dekoderze punkt odbioru miałby obowiązek powiedzieć mi o tym, tak jak to zrobił w wypadku kabla HDMI którego zapomniałam dołączyć za pierwszym razem i dostarczyłam cały sprzęt jeszcze raz, już z kablem HDMI, następnego dnia. Ale dysk był! W ciągu całego okresu użytkowania nie był wyjmowany z dekodera ani razu! Nie będę płaciła za sprzęt zwrócony w terminie tylko dlatego że Cyfrowy Polsat nie odnotował tego. Pomimo że koszt nie byłby aż tak wielki to miałabym poczucie zwykłego wyłudzenia pieniędzy przez firmę którą uważałam do tej pory za uczciwą. A chcę takiego poczucia uniknąć.
    WadyBrak uczciwości
  • ~Weronika / 2021-09-23 20:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wystarczy że pada deszcz i już po oglądaniu, dekoder zacina albo brak sygnału.
    WadyCiągły brak sygnału podczas deszczu
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Wiktor / 2020-01-22 22:12
    Ocena: 2.33 / 5
    jak już ktoś pisał po kilku latach z tymi kłamcami mam dosyć, wyłączają kiedy chcą programy i piszą że są na prawie choć w umowie na odległość była mowa że te programy będą do końca umowy ZWYKLI KŁAMCY i nie powiem co jeszcze ,PROSZĘ OMIJAĆ TO BADZIEWIE
    ZaletyŻADNYCH TERAZ
    WadyNA OKRĄGŁO
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Wojtek. / 2024-07-12 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Trochę popada i już nie ma programów !
    Zacina się strasznie !

    Po za tym bez zaszczerzen.
    ZaletyPłynnie działa (gdy jest ładna pogoda)
    WadyTrochę popada i już nie ma żadnego kanalu !!
    MiejscowośćDuszniki
  • ~Xxyz123 / 2023-03-16 21:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko było by lepiej gdy by nie było tych reklam ciągle tyle.
    ZaletyCzasami fajne filmy o 20:00
    W weekendy dużo fajnych filmów
    Polsat Box
    WadyReklamy i jeszcze raz reklamy tak jak na innych stacjach
    MiejscowośćLublin
  • ~zygmunt / 2020-04-07 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 tygodni zgłaszam ten sam problem tzn pojawia sie komunikat że niema tego programu w abonamencie ,a jest w moim abonamencie ,czyli nie korzystam z kilku programow a placic trzeba jak za sprawn
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta
    MiejscowośćTwardogóra
  • ~Fachuś / 2016-06-18 18:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdziercy, po tym jak wykupiłem dodatkowe pakiety, tak traktują użytkowników, wprowadzają klijentów w błąd, a naprawdę miałem ich za poważną platformę, ale się cofają w rozwoju zamiast się rozwijać :P
    ZaletyNie znalazłem takich!
    Wadyniekompetentna obsługa, ogłupianie klientów w błąd, kiepska oferta programowa, Cyfrowy Polsat przypomina bardziej kozeczek niż platformę rodzinną.
  • ~walld / 2016-11-17 20:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam, szczerze nie polecam TV od polsatu raz na dwa tygodnie error trzeba dzwonić do biura bo inaczej badziew nie będzie działał i tam zależy jak się trafi na kogoś kompetentne go to działa po kwadransie a jak na inwalide intelektualnego to trzy dni... A co to internetu to obiecywali mega internet a mamy mega gówno, gdzie tylko youtube się nie tnie a prędkość pobierania czasem przekroczy 1mb/s ale w pierwszych swych tygodniach chodził ja złoto

    ZaletyJakieś na pewno SA ale ja ich nie widze
    WadyCóż tu gadac
    trzeci miesiac...
  • ~Adam / 2022-12-01 23:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Brawo polsat macie Wdowczyka pytanie kiedy dołączy do Was Fryzjer
  • ~adf53 / 2021-09-09 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Tydzień temu nagle zaczął sie wieszać kanał polsatsport hd,extra hd,viasat ,nie można uzyskać informacji co się dzieje.Sprawdzałem wśród znajomych,mają ten sam problem.W tej chwili nawet się nie wiesza bo nie ma go wcale!!!???
    Zaletybo jest
    Wadykiepska informacja
    MiejscowośćNibylandia
  • ~Agnieszka / 2019-07-01 21:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf nie telewizja!!! Jeśli pada deszcz, jest burza, pada śnieg lub wieje wiatr zawsze jest brak sygnału! Ta telewizja działa tylko przy dobrej pogodzie!!!! Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!!!
    WadyDużo!!
    MiejscowośćŚWIDNICA
  • ~Aka11 / 2022-01-15 03:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder wymieniany dwa razy. Ciągła aktualizacja oprogramowania. Co zmiana kanału to informacja że kanał nie jest w rwoim abonamencie. Straciłem pnagle możliwość ponownego oglądania programów. Facet na infolinii twierdzi że włączy usługę pod warunkiem dodatkowej opłaty i przedłużeniu umowy. Arogancja. Nie polecam.
    ZaletyW miarę bogata oferta w podstawowym abonamencie.
    WadyBrak dekodera 4k. Mało intuicyjne menu (tworzenie listy kanałów ulubionych). Brak współpracy z pilotem tv smart (pilot). Uzupełnienie oferty programów droższe niż to samo u konkurencji. Bardzo słaba obsługa na infolinii.
  • ~Aleksander / 2022-02-05 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie zwracają nadpłat za wypowiedziana umowę. Nie przestrzegają warunków umowy. Wprowadzają w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyDodzwonienie liczy się z cudem. Po łaskawym odebraniu telefonu jest się zmuszonym do wysłuchania automatycznej sekretarki i nadal czeka się na połączenie.Masakra!
    MiejscowośćLubań
  • ~Andrzej / 2019-09-25 18:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową.
  • ~Andy / 2021-12-28 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder posiadam od miesiąca......niestety każdego dnia muszę kilka razy go zrestartować wyłączając wtyczkę zasilania na kilkadziesiąt sekund. Dzieje się tak 4-5 razy dziennie. Kieszeń na dysk jest potrzebna jak "psu piąta noga" bo i tak na zewnętrzny dysk nic nie nagramy (brak opcji). Po co na pilocie jest opcja komend głosowych (mikrofon)....? Przecież ta funkcja nie jest aktywna!!! Funkcje pilota źle opisane w dziale pomocy. W sumie dekoder trafia do klienta niedoskonały i awaryjny a klient za to płaci. I jeszcze jedna uwaga: tzw. "KONSULTANCI" nie potrafią odpowiedzieć klientowi na podstawowe pytania techniczne. Ciągle słyszę w rozmowie telefonicznej lub na czacie.....jeżeli dekoder się zawiesił to proszę odłączyć zasilanie na około 30 sekund i wszystko wróci do normy. Boże...mamy 21 wiek a ja muszę siedzieć lub leżeć przy gnieździe elektrycznym aby zrestartować zawieszający się dekoder!!!
  • ~Andżelika / 2022-07-05 20:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przedłużeniu umowy ,dekoder multiroom wyslal komunikat iz dekoder jest zablokowany . Po kilku rozmowach z konsultantem stwierdził, że dekodery mające "rok" czas wymienić . Po uruchomieniu nowego dekodera i wprowadzeniu instalacji kolejny komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie " . Po rozmowie z konsultantem przywrócił programy , dany dekoder działał dwie godziny po czym wskoczyl komunikat "MULTIROOM DEKODER ZABLOKOWANY " Pytam co jest grane ? Cyfrowy Polsat ogarnijcie się i zróbcie coś z tym !!! Abonament trzeba wam placic i to nie maly
    MiejscowośćNiedamowo
  • ~Angela / 2019-04-13 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Konsultanci rozmawiają jak właściciele firmy. Nie bo mie I już. I wogole po co dzwonisz? Plac I koniec!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Anna / 2020-06-28 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    DEekoder blokuje się zawsze w najważniejszym momencie i nie chce się odblokować! Przy zgłoszeniu problemu dostaliśmy odpoeiedż żeby sobie go zresetować... tak jakbyśmy nie prbowali już resetować, odłączać, czyścić itp... przecież to nie ich problem, grunt że kasa sie zgadza...
    MiejscowośćMorawica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1705
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 773
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111