Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1686 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mewa / 2019-03-13 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Kilka słów o Cyfrowym Polsacie w związku z rozwiązaniem umowy.
    Z powodu braku możliwości odbioru pakietu telewizyjnego u mamy w domu podczas niesprzyjających warunków pogodowych i niskiego usytuowania anteny na podstawie złożonej reklamacji CP podjął decyzje o rozwiązaniu umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
    Po miesiącu zmiana zdania: CP wysyła karę za rozwiązanie umowy prawie 200 zł.
    Dlaczego operator mataczy, kombinuje i zmienia zdanie choć sprawa braku odbioru TV jest oczywista?
    Dlaczego zmienia powzięta decyzje na inna po miesiącu? Czy w świetle prawa jest to dopuszczalne?
    Odbieram to jako wysoki brak kompetencji sekcji odpowiedzialnej, bałagan w dokumentacji i przede wszystkim zła wole oraz próbę wyłudzenia pieniędzy.
    Będę w przyszłości trzymała się z daleka od tej firmy oraz przestrzegać innych przed nią.
    Tymczasem napisałam ten post jako ze inne środki komunikacji i porozumienia się zawodzą.

    ZaletyOferta
    WadyZasięg
    Trudności z rozwiązaniem umowy
    Bezpodstawne naliczanie kar
    MiejscowośćSopot
  • ~Michał / 2024-04-08 22:09
    Ocena: 2.33 / 5
    panie solorz dlaczego Pan Nie Pozyska dla kibiców sportu Canal+sport 1 2 5 Premium anie tylko pan pozyskał 2 kanały od telewizji Canal+Sport 3 i 4 wszyscy przez pana uciekają do telewizji Canal+ za brak pozyskania prze pana kanały
    Zaletynie ma
    WadyBrak Pozostałych Canal+
    sport 1
    sport 2
    sport 5
    premium
    now
    film
    seriale
    famiy
    1
    MiejscowośćOlsztynek
  • ~Miodny / 2022-01-16 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem komu przyszedł do głowy taki pomysł dabingu filmów tego nie da się słóchać jak słyszę i widzę aktora jaki ma głos a słyszę dabing to nie oglądam filmu jedyną korzyść to mają dabingowcy skoro macie tak dużo kasy to proszę o funkcję wyboru z lektorem czy inne płace i mam prawo wyboru a nie żebym musiał słuchać tych głupich interpretacji albo tych wymagających łapami
    ZaletySłabo
    WadyNuda
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Misiek / 2024-02-24 16:20
    Ocena: 2.33 / 5
    same Downy Pracują w tym durnym Polsacie Box Siedziby żeby nie potrafić się dogadać z telewizj Canal+ pozyskanie kanałów Które wciąż Brakuje Polsacie Box Canal+
    sport
    sport 2
    premium
    Film
    1
    Tak nas Oszukuje polsat box bo ciężko im Pozyskać kanały o którym marzymy w sercu trzeba zmienić na Canal+ bo innego wyśćia nie ma za długo latami to trwa unich burdel i syf mają
    Zaletynie ma
    WadyBrak Canal+
    Sport
    Sport 2
    Premium
    Film
    1
    4k ULTRA
    Miejscowośćbartoszyce
  • ~Mysza / 2023-10-17 11:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta to koszmar. Albo nie mają dekoderów na wymianę albo trzeba jechać do innego punktu czasem setki kilometrów. Jak dekoder jest to trzeba dzwonić do warszawy żeby aktywowali multirom choć niby ma być aktywny. Robią łaskę że włączą do 48h. Obsługa jest nie miła i uważa że klient to debil. Ogólnie Nie polecam!!!
    Ocena ogólna 4/10

    Zalety----10/100
    Wady----10/100
    Miejscowośćw swojej
  • ~Nick / 2023-12-10 09:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem po co zmieniać coś co dobrze działało teraz jekies polsat box,piloty jak atrapa, dekoder jak atrapa,pilot ledwo co zmienia kanały,zacina sie co chwile ,glowny dekoder musi być włączony aby działały inne ,teraz macie takie opinie ze masakra ,czlowiek który wejdzie na opinie przed podpisaniem umowy na pewno od Was nic nie wezmie ,dziwne ze jeszcze jestescie na rynku...
    ZaletyStary dekoder który wzięłam kilka lat temu biały z nagrywarka jest najlepszy ,mozna nagrywać 3 kanały,przewijać od momentu włączenia danego kanalu ,ten dekoder super ,te czarne to porazka tragedia.
    MiejscowośćUk
  • ~oburzony / 2022-03-19 21:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dajcie sobie wmowić przedłużenia umowy - nawet jeśli zepsuje się Wam dekoder - kupcie używany na OLX.
    Najtansza umowa za 20zl zawarta 4 lata temu miala prawie 80 kanałów - aktualna 51.
    Wydzwaniają aby podpisac przedluzenie umowy, wmawiają,ze będzie bez zmian - cena się nie zmnienia ale Wy dostajecie mniej i związujacie się z nimi na kolejne 24 m-cy!

    Stara dobra zasda - jesli jest vdobrze to nie zmieniaj!
    Zaletytanio, juz od 20zł 9taniej niz abonament TVP)
    Wadycoraz gorzej, 4 lata prawie 80 kanałów za 20zl, dzis za podobny pakiet (i to jeszcze nie wszystkie ktore byly np. bez history) plac 40zl
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Olo / 2021-10-17 08:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej nic wspólnego z Polsatem, ani ja, moja rodzina i moje dzieci dopuki oddycham.
    MiejscowośćAugustów
  • ~oszukują / 2019-10-11 18:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja też muszę w końcu się odezwać Opłata za nie oddany dekoder Miałam Co lepsze byłam z dekoderem ale pan w punkcie Polsatu go nie przyjął bo za wcześnie go przyniosłam Zabrałam do domu Po jakimś czasie przyszedł list że zostanę obciążona karą za brak zwrotu Drugi raz zapłaciłam rachunek w ich punkcie Pieniądze przepadły bo wpłacili je na nie właściwe konto Dzisiaj na ekranie wyświetlił się komunikat że w lipcu zmieniono nr konta na który mam wpłacać pieniądze czyli znowu dwa miesiące mam zaległe mimo że pieniądze wysłałam w terminie na konto Cyfrowego Polsatu które już nie jest kontem cyfrowego Polsatu Po tamtej pomyłce pani z infolinii przysłała mi smsa z numerem konta Teraz o zmianie numeru nie dali rady poinformować Z dniem kiedy skończy mi się umowa przestaje być ich klientem I wszystkim szczerze odradzam tą firmę Oszuści
  • ~riki117 / 2019-11-10 08:18
    Ocena: 2.33 / 5
    W kwietniu kończę umowę. Daję wypowiedzenie i sie6 rozstaję z p. Solorzem. Po pierwsze jak podpisałem umowę to chciałem programy Full oprócz tam tych erotycznych. Dostałem pakiet Max. Po miesiącu wchodzi polsat premium sport. Dzwonię dlaczego nie mam A miałem mieć Full? Dodatkowo 20 zł/mc usłyszałem, tetaz niedawno canal 3 i 4 i znowu opłaty. Zegnam polsat oziemble nie tak sie postępuje z stałymi klientami. Dobrze ,ze nie mam innych usług.
    ZaletyObraz w miarę. Zle bez 4K.
    WadyTraktowanie abonentów
    MiejscowośćTarnów
  • ~Robert / 2020-07-01 20:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka odblokowywanie co dwa tygodnie dekoderów kartą z dekodera głównego. Bo odblokowaniu dekoderów degoder główny trzeba wielokrotnie restartować - nieustający komunikat o błędzie lub brku karty.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Romek / 2019-08-26 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    CP jest bardzo arogancki, natarczywy no wręcz upierdliwy jeśli chodzi o płatności. Mam wyznaczoną datę płatności i jej pilnuję, ustawiam przelew na wyznaczoną datę ale CP już z samego rana ponagla mnie i wzywa do zapłaty choć termin jeszcze nie upłynął. To jest czyn zabroniony no bo jak możesz wzywać przed upływem wyznaczonego terminu!!! a do tego ten multiroom i ciągła aktualizacja kartą główną!!! Mówię Dość, basta!!!
    Zaletyno
    Wadyupierdliwość, natarczywość
  • ~Rozczarowana / 2020-10-10 20:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Tv satelitarna to porażka. Ledwie jesień się zaczęła i koniec oglądania tv. Kropi deszczyk w sobotni wieczór i filmu już nie obejrzysz. Pełna frustracja. Obsługa klienta radzi wezwać montera do ustawienia sygnału. To już nawet nie śmiech na sali tylko mój szloch rozpaczy. Wszystko byle nie cyfrowy polsat. Powinni się wstydzić w tych czasach oferować taki chłam.
    ZaletyLatem jak nie pada można coś obejrzeć
    WadyPozostałe pory roku brak sygnału
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Sławek / 2025-06-17 02:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedna wielka patologia !!!
    Co godzinę resetuj!!!
    Dekodery nie widzą się przez 12 cm ścianę.
    WadyNie działa
  • ~Spr123 / 2020-01-19 20:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Lipa niby działa ale cały czas kłopot z płatności i nękanie sami nie wiedzą ile mają pobierać za usługę kiepski kontakt z klijentem
    MiejscowośćZgierz
  • ~Szewcj / 2022-02-11 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu dzisiejszym przedlużałam umowę z CP z wymianą dekodera. Oczywiście, należało aktywować usługę na kanale nr 1, co oczywiście zrobiłam. Po upływie 3 godzin skontaktowałam się po raz pierwszy przez infolinię z konsultantem w celu ponowienia aktywacji. Jako, że nie nastąpiło to w przeciągu kolejnych trzech godzin, ponowiłam telefon. Niestety, konsultanci nie przekazują sobie informacji między sobą i nie odnotowują kontaktów w systemie. Rozmowa przebiegła w niemilej atmosferze, ponieważ sugerowano mi brak jakiegolwiek kontaktu wcześniej.
    Za obsługę klienta na infolinii definitywna jedynka!
  • ~Tom / 2022-05-24 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder 4k to porażka. Bardzo niestabilne połączenie z internetem które trzeba wznawiać co kilka dni. Kolejny minus: zapisy w chmurze tylko wybranych kanałów których i tak nikt nie ogląda.
    ZaletyPilot bluetooth
    MiejscowośćŁaskarzew
  • ~Tomasz / 2022-07-30 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tylko lekko popada deszcz i od razu brak tv. Minimum raz w miesiącu trzeba dzwonić na infolinię. Ponadto wymieniłem dekoder na evo box i to jest dopiero dramat. Dekoder nie ma wyświetlacza ( brak godziny i nr kanału). Ciagle gubi sygnał. Nie polecam i z niecierpliwością czekam na koniec umowy.
    ZaletyCena
    WadyGubi sygnał przy deszczu, wietrze, śniegu
    MiejscowośćWrocław centrum
  • ~Waldek / 2018-09-25 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść odwołania do CP: Nie zgadzam się z twierdzeniem Cyfrowego Polsatu że sprzęt nie był zwrócony w terminie. Mam potwierdzenie zwrotu dwóch dekoderów jako sprzęty kompletne. Otrzymałam dekoder z wbudowanym dyskiem i w takim samym stanie go oddałam. To że punkt odbioru nie odnotował oddawanego dysku jako osobnego stwierdzenia nie jest moją winą bo nie mogłam wiedzieć że dysk który jest umieszczony wewnątrz dekodera musi być odnotowany osobno. Gdyby nie było dysku w dekoderze punkt odbioru miałby obowiązek powiedzieć mi o tym, tak jak to zrobił w wypadku kabla HDMI którego zapomniałam dołączyć za pierwszym razem i dostarczyłam cały sprzęt jeszcze raz, już z kablem HDMI, następnego dnia. Ale dysk był! W ciągu całego okresu użytkowania nie był wyjmowany z dekodera ani razu! Nie będę płaciła za sprzęt zwrócony w terminie tylko dlatego że Cyfrowy Polsat nie odnotował tego. Pomimo że koszt nie byłby aż tak wielki to miałabym poczucie zwykłego wyłudzenia pieniędzy przez firmę którą uważałam do tej pory za uczciwą. A chcę takiego poczucia uniknąć.
    WadyBrak uczciwości
  • ~Weronika / 2021-09-23 20:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wystarczy że pada deszcz i już po oglądaniu, dekoder zacina albo brak sygnału.
    WadyCiągły brak sygnału podczas deszczu
    MiejscowośćKołobrzeg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2276
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 758
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.38, ilość opinii: 253
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027