Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1668 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Misiek / 2024-02-24 16:20
    Ocena: 2.33 / 5
    same Downy Pracują w tym durnym Polsacie Box Siedziby żeby nie potrafić się dogadać z telewizj Canal+ pozyskanie kanałów Które wciąż Brakuje Polsacie Box Canal+
    sport
    sport 2
    premium
    Film
    1
    Tak nas Oszukuje polsat box bo ciężko im Pozyskać kanały o którym marzymy w sercu trzeba zmienić na Canal+ bo innego wyśćia nie ma za długo latami to trwa unich burdel i syf mają
    Zaletynie ma
    WadyBrak Canal+
    Sport
    Sport 2
    Premium
    Film
    1
    4k ULTRA
    Miejscowośćbartoszyce
  • ~Mysza / 2023-10-17 11:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta to koszmar. Albo nie mają dekoderów na wymianę albo trzeba jechać do innego punktu czasem setki kilometrów. Jak dekoder jest to trzeba dzwonić do warszawy żeby aktywowali multirom choć niby ma być aktywny. Robią łaskę że włączą do 48h. Obsługa jest nie miła i uważa że klient to debil. Ogólnie Nie polecam!!!
    Ocena ogólna 4/10

    Zalety----10/100
    Wady----10/100
    Miejscowośćw swojej
  • ~Nick / 2023-12-10 09:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem po co zmieniać coś co dobrze działało teraz jekies polsat box,piloty jak atrapa, dekoder jak atrapa,pilot ledwo co zmienia kanały,zacina sie co chwile ,glowny dekoder musi być włączony aby działały inne ,teraz macie takie opinie ze masakra ,czlowiek który wejdzie na opinie przed podpisaniem umowy na pewno od Was nic nie wezmie ,dziwne ze jeszcze jestescie na rynku...
    ZaletyStary dekoder który wzięłam kilka lat temu biały z nagrywarka jest najlepszy ,mozna nagrywać 3 kanały,przewijać od momentu włączenia danego kanalu ,ten dekoder super ,te czarne to porazka tragedia.
    MiejscowośćUk
  • ~oburzony / 2022-03-19 21:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dajcie sobie wmowić przedłużenia umowy - nawet jeśli zepsuje się Wam dekoder - kupcie używany na OLX.
    Najtansza umowa za 20zl zawarta 4 lata temu miala prawie 80 kanałów - aktualna 51.
    Wydzwaniają aby podpisac przedluzenie umowy, wmawiają,ze będzie bez zmian - cena się nie zmnienia ale Wy dostajecie mniej i związujacie się z nimi na kolejne 24 m-cy!

    Stara dobra zasda - jesli jest vdobrze to nie zmieniaj!
    Zaletytanio, juz od 20zł 9taniej niz abonament TVP)
    Wadycoraz gorzej, 4 lata prawie 80 kanałów za 20zl, dzis za podobny pakiet (i to jeszcze nie wszystkie ktore byly np. bez history) plac 40zl
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Olo / 2021-10-17 08:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej nic wspólnego z Polsatem, ani ja, moja rodzina i moje dzieci dopuki oddycham.
    MiejscowośćAugustów
  • ~oszukują / 2019-10-11 18:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja też muszę w końcu się odezwać Opłata za nie oddany dekoder Miałam Co lepsze byłam z dekoderem ale pan w punkcie Polsatu go nie przyjął bo za wcześnie go przyniosłam Zabrałam do domu Po jakimś czasie przyszedł list że zostanę obciążona karą za brak zwrotu Drugi raz zapłaciłam rachunek w ich punkcie Pieniądze przepadły bo wpłacili je na nie właściwe konto Dzisiaj na ekranie wyświetlił się komunikat że w lipcu zmieniono nr konta na który mam wpłacać pieniądze czyli znowu dwa miesiące mam zaległe mimo że pieniądze wysłałam w terminie na konto Cyfrowego Polsatu które już nie jest kontem cyfrowego Polsatu Po tamtej pomyłce pani z infolinii przysłała mi smsa z numerem konta Teraz o zmianie numeru nie dali rady poinformować Z dniem kiedy skończy mi się umowa przestaje być ich klientem I wszystkim szczerze odradzam tą firmę Oszuści
  • ~riki117 / 2019-11-10 08:18
    Ocena: 2.33 / 5
    W kwietniu kończę umowę. Daję wypowiedzenie i sie6 rozstaję z p. Solorzem. Po pierwsze jak podpisałem umowę to chciałem programy Full oprócz tam tych erotycznych. Dostałem pakiet Max. Po miesiącu wchodzi polsat premium sport. Dzwonię dlaczego nie mam A miałem mieć Full? Dodatkowo 20 zł/mc usłyszałem, tetaz niedawno canal 3 i 4 i znowu opłaty. Zegnam polsat oziemble nie tak sie postępuje z stałymi klientami. Dobrze ,ze nie mam innych usług.
    ZaletyObraz w miarę. Zle bez 4K.
    WadyTraktowanie abonentów
    MiejscowośćTarnów
  • ~Robert / 2020-07-01 20:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka odblokowywanie co dwa tygodnie dekoderów kartą z dekodera głównego. Bo odblokowaniu dekoderów degoder główny trzeba wielokrotnie restartować - nieustający komunikat o błędzie lub brku karty.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Romek / 2019-08-26 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    CP jest bardzo arogancki, natarczywy no wręcz upierdliwy jeśli chodzi o płatności. Mam wyznaczoną datę płatności i jej pilnuję, ustawiam przelew na wyznaczoną datę ale CP już z samego rana ponagla mnie i wzywa do zapłaty choć termin jeszcze nie upłynął. To jest czyn zabroniony no bo jak możesz wzywać przed upływem wyznaczonego terminu!!! a do tego ten multiroom i ciągła aktualizacja kartą główną!!! Mówię Dość, basta!!!
    Zaletyno
    Wadyupierdliwość, natarczywość
  • ~Rozczarowana / 2020-10-10 20:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Tv satelitarna to porażka. Ledwie jesień się zaczęła i koniec oglądania tv. Kropi deszczyk w sobotni wieczór i filmu już nie obejrzysz. Pełna frustracja. Obsługa klienta radzi wezwać montera do ustawienia sygnału. To już nawet nie śmiech na sali tylko mój szloch rozpaczy. Wszystko byle nie cyfrowy polsat. Powinni się wstydzić w tych czasach oferować taki chłam.
    ZaletyLatem jak nie pada można coś obejrzeć
    WadyPozostałe pory roku brak sygnału
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Spr123 / 2020-01-19 20:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Lipa niby działa ale cały czas kłopot z płatności i nękanie sami nie wiedzą ile mają pobierać za usługę kiepski kontakt z klijentem
    MiejscowośćZgierz
  • ~Szewcj / 2022-02-11 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu dzisiejszym przedlużałam umowę z CP z wymianą dekodera. Oczywiście, należało aktywować usługę na kanale nr 1, co oczywiście zrobiłam. Po upływie 3 godzin skontaktowałam się po raz pierwszy przez infolinię z konsultantem w celu ponowienia aktywacji. Jako, że nie nastąpiło to w przeciągu kolejnych trzech godzin, ponowiłam telefon. Niestety, konsultanci nie przekazują sobie informacji między sobą i nie odnotowują kontaktów w systemie. Rozmowa przebiegła w niemilej atmosferze, ponieważ sugerowano mi brak jakiegolwiek kontaktu wcześniej.
    Za obsługę klienta na infolinii definitywna jedynka!
  • ~Tom / 2022-05-24 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder 4k to porażka. Bardzo niestabilne połączenie z internetem które trzeba wznawiać co kilka dni. Kolejny minus: zapisy w chmurze tylko wybranych kanałów których i tak nikt nie ogląda.
    ZaletyPilot bluetooth
    MiejscowośćŁaskarzew
  • ~Tomasz / 2022-07-30 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tylko lekko popada deszcz i od razu brak tv. Minimum raz w miesiącu trzeba dzwonić na infolinię. Ponadto wymieniłem dekoder na evo box i to jest dopiero dramat. Dekoder nie ma wyświetlacza ( brak godziny i nr kanału). Ciagle gubi sygnał. Nie polecam i z niecierpliwością czekam na koniec umowy.
    ZaletyCena
    WadyGubi sygnał przy deszczu, wietrze, śniegu
    MiejscowośćWrocław centrum
  • ~Waldek / 2018-09-25 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść odwołania do CP: Nie zgadzam się z twierdzeniem Cyfrowego Polsatu że sprzęt nie był zwrócony w terminie. Mam potwierdzenie zwrotu dwóch dekoderów jako sprzęty kompletne. Otrzymałam dekoder z wbudowanym dyskiem i w takim samym stanie go oddałam. To że punkt odbioru nie odnotował oddawanego dysku jako osobnego stwierdzenia nie jest moją winą bo nie mogłam wiedzieć że dysk który jest umieszczony wewnątrz dekodera musi być odnotowany osobno. Gdyby nie było dysku w dekoderze punkt odbioru miałby obowiązek powiedzieć mi o tym, tak jak to zrobił w wypadku kabla HDMI którego zapomniałam dołączyć za pierwszym razem i dostarczyłam cały sprzęt jeszcze raz, już z kablem HDMI, następnego dnia. Ale dysk był! W ciągu całego okresu użytkowania nie był wyjmowany z dekodera ani razu! Nie będę płaciła za sprzęt zwrócony w terminie tylko dlatego że Cyfrowy Polsat nie odnotował tego. Pomimo że koszt nie byłby aż tak wielki to miałabym poczucie zwykłego wyłudzenia pieniędzy przez firmę którą uważałam do tej pory za uczciwą. A chcę takiego poczucia uniknąć.
    WadyBrak uczciwości
  • ~Weronika / 2021-09-23 20:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wystarczy że pada deszcz i już po oglądaniu, dekoder zacina albo brak sygnału.
    WadyCiągły brak sygnału podczas deszczu
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Wiktor / 2020-01-22 22:12
    Ocena: 2.33 / 5
    jak już ktoś pisał po kilku latach z tymi kłamcami mam dosyć, wyłączają kiedy chcą programy i piszą że są na prawie choć w umowie na odległość była mowa że te programy będą do końca umowy ZWYKLI KŁAMCY i nie powiem co jeszcze ,PROSZĘ OMIJAĆ TO BADZIEWIE
    ZaletyŻADNYCH TERAZ
    WadyNA OKRĄGŁO
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Wojtek. / 2024-07-12 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Trochę popada i już nie ma programów !
    Zacina się strasznie !

    Po za tym bez zaszczerzen.
    ZaletyPłynnie działa (gdy jest ładna pogoda)
    WadyTrochę popada i już nie ma żadnego kanalu !!
    MiejscowośćDuszniki
  • ~Xxyz123 / 2023-03-16 21:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko było by lepiej gdy by nie było tych reklam ciągle tyle.
    ZaletyCzasami fajne filmy o 20:00
    W weekendy dużo fajnych filmów
    Polsat Box
    WadyReklamy i jeszcze raz reklamy tak jak na innych stacjach
    MiejscowośćLublin
  • ~zygmunt / 2020-04-07 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 tygodni zgłaszam ten sam problem tzn pojawia sie komunikat że niema tego programu w abonamencie ,a jest w moim abonamencie ,czyli nie korzystam z kilku programow a placic trzeba jak za sprawn
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta
    MiejscowośćTwardogóra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960