MiejscowośćPrzemków
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 12 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~abc / 2023-12-08 09:57
Kiedyś byłem klientem Polsatu, miałem dekoder z dyskiem, który nagrywał wszystko, co było w moim pakiecie. Później przeszedłem na Canal+, ale że zależało mi na Polsat Sport wróciłem do nich. Skusiłem się na dekoder 4k z nagrywaniem w chmurze. Oczywiście nikt przy podpisywaniu umowy nie poinformował mnie, że nagrywać mogę tylko niektóre kanały (takie, których nikt normalny nie ogląda), na ich stronie też jest to bardzo niejasne. Przy zawieraniu umowy pytałem, czy npvr umożliwia mi nagrywanie - odpowiedź była TAK - do głowy mi nie przyszło, żeby zapytać co mogę nagrywać. Kupiłem i już na drugi dzień wiedziałem, że to był błąd. Umowa zawarta w punkcie - zerwać nie mogę, chociaż czuję się oszukany, wycofać z mojej umowy usługi npvr nie mogę bo jest częścią zawartej umowy, czyli będę płacił co miesiąc za usługę z której nie skorzystam. Wszyscy tu macie rację - JAK NAJDALEJ OD POLSATU, naciągają klientów, a później mają wszystko w d... Trzeba było zostać przy poprzedniej telewizji. Ciekawe, że jeszcze UOKiK się za nich nie wziął. Mam nadzieję, że wkrótce się tak stanie. Ich podejście do klienta jest skandaliczne. -
-
~Karol / 2023-12-05 11:36
Internet 100zl a max 1mb/s nie polecam tragedia . . . . WadyTragedia , brak zalet -
~Karmen / 2023-12-05 11:33
Internet od Polsatu/plusa to jedno wielkie gówno Zaletyczasami raz na miesiąc działaWadyPrzez resztę miesiąca nie działaMiejscowośćPowiat nowosolski -
~Mariusz / 2023-12-04 20:31
Białystok, Galeria na Hetmańskiej.
Przyjechałem z zagranicy, umowa rozwiązana, miałem dostarczyć tylko dekoder. Okazało się, że przyjechałem o 5 dni za wcześnie i nie mogą oni przyjąć mojego dekodera. Muszę przyjechać z USA jeszcze raz, specjalnie by oddać im dekoder. Powiedziałem, że zostawiam dekoder i wychodzę, a oni na to że dekoder na 100 % zginie i będą mi naliczać kary, za nie zwrócenie sprzętu.
Miałem jeszcze jedna umowę, więc przy okazji kazałem ja też zlikwidować, bo mnie zdenerwowali. Pierd..ę taki servis i takie podejście do klienta.
W internecie znalazłem setki ofert dużo bogatszych i tańszych od Pół szmaty.ZaletyBrakMiejscowośćBiałystok -
~lukasdion / 2023-12-03 21:40
Co tydzień lub dwa powtarzane są non stop te same filmy co już jest nudne program puls ma co tydzień inny film tracicie oglądalność może czas to zmienić WadyPowtórka filmówMiejscowośćNiemcy -
~Damian / 2023-12-03 17:04
Najgorsza Telewizja Satelitarna Polsat Box Która Oszukuje Abonamentów Która Nie Potrafi Pozyskać Kanały Od Platformy Canal+
tylko dodali złodzieje Canal+kuchnia Domo Sport 3 i 4
Nadal Brak Canal+Premium Sport 3 i 4
tak Polsat Oszukuje cała Polskę Dlatego Nie Polecam Ich Kupować Telewizji Przez Brak Paczki Canal+Zaletynie ma żadnych nigdyWadyBrak Kanałów Nowych Canal+ -
~Fzx1 / 2023-12-03 10:23
Chamska obsluga, cena do jakocsci przesadzona (100zł za 1mb/s) to jest jakas tragedia. ZaletybrakWadypredkosc inetrnetu -
~Marek / 2023-12-03 00:40
Jestem załamany Tym Co Wyprawiają Siedziby Polsat Box Tymi Kanałami Tylko Na Święta Pozyskali Nam Od Platformy Canal+
Canal+Kuchnia
Canal+Domo
Canal+sport 3
Canal+sport 4
ale kino +
Planete+
dalej Brak Canal+Premium Canal+sport i Canal+Sport 2 wstyd Polsat żeby nie sprowadzać te kanały będzie trzeba uciekać do Canal+Zaletynie ma żadnychWadyBrak Kanałów NowyMiejscowośćBartoszyce -
-
~Andrzej / 2023-12-02 18:18
Witam dlaczego taka poważna telewizja nie nadaj mistrzostw świata w piłce ręcznej kobiet -
~Manhatanos / 2023-12-02 11:05
Wyjątkowo dziadowska obsługa + częste błędy w usłudze internetowej. Przy czym mówią, ze za Polast BOX GO nie płaci się, więc o co chodzi, nie działa, rekalamacja, 14 dni może bezie zrobione, porażka. -
~Nnnnn / 2023-11-27 18:49
Telewizja nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje. Oszukują klientów wciskając im najdroższe pakiety. Dogadać też się nie idzie z nimi nie zależy im na kliencie. Ogólnie to nie polecam MiejscowośćPrzemyśl -
~Józef / 2023-11-26 17:01
Spalił się dom rodzinny łącznie ze wszystkim to co domownicy mieli na sobie to zostało . Oczywiście dekoder też byłem klientem od 2007r .Zakończyłem więc odbieranie telewizji i odstąpienie od umowy no i Polsat chce zwrotu dekodera którego nie mam .Brak zwrotu to kwota do 340zł.Wysłałem wszystkie dokumenty z pożaru .Odpowiedz że powinienem dbać i chronić dekoder i tak w sumie to ich nie obchodzi co przydarzyło się mojej rodzinie TYLKO KASA DLA NICH SIĘ LICZY Zapłaciłem niech poczują satysfakcję niech sobie biedny właściciel Polsatu obiad kupi ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćwarszawa -
~cm200 / 2023-11-24 21:09
Polsat stal się gorszy od TVP. Cenzura kabaretów, cenzura w filmach bluzgów, cenzura gołych cyckow, tyłków i ogólnie golizny. Tragedia. Oprócz tego fatalny wybór ramowki. Klęska ZaletyPo części sportWadyOgrom.MiejscowośćKąpino -
~Roman / 2023-11-23 21:34
W Polsacie ostatnio zapanowała cenzura. Dotyczy to kabaretów które zerwały współpracę z uwagi na wprowadzenie cenzury no i zaskakująca decyzja o braku powtórek programu Temptation island. Poniżej krytyki.???????? MiejscowośćGać -
~Emilia / 2023-11-20 23:31
DNOOO nic nie działa telewizja to jakaś porażka nie wspominając o zasięgu w Krakowie!!!!! MiejscowośćWadowice -
~Niezadowolona odbiorczyni reklamy TV / 2023-11-18 22:45
Oszaleliście z tą reklamą świąteczną, w tym św. Mikołajem w dniu 18 listopada 23 r.? Czy Wy jesteście normalni? To jest męczące. Do świąt jeszcze 1,5 miesiąca. -
-
~Fajna oferta, a reszta, aż przykro. / 2023-11-18 15:10
Co się stało z Cyfrowym Polsatem? w lipcu 2023 kończyła się mi umowa multi-room, więc telefonicznie zawarłem umowę na kolejne dwa lata (oferta była ciekwa, średnio 70pln/msc, pakiet M, liga mistrzów, kanały sportowe, disenyplus). Oferta programowa fajna, cena przystępna za trzy dekodery. Nic tylko oglądać. Jednak Polsat potrafi zepsuć koncertowo proste wydawałoby się tematy. Oprócz multi-room, mam na siebie jeszcze jeden dekoder z którego korzysta mama. Podczas przedłużania umowy wyraźnie tłumaczyłem konsultantowi, czego dotyczy zmiana, multi room za multi room. Mija trzy tygodnie, dzwoni mama i płacze, że wyłączyli telewizję. Jestem na wakacjach, odpoczywam z rodziną, ale zależy mi żeby mama miałą dostęp do tv, jedynego domowego źródła rozrywki. Na infolinii Konsultant nie wie o co chodzi, rozmwa trwa kilkanascie minuyt, po czym dostaję ochrzan, że co ja chcę? przecież wszystko jest jak być powinno i korekcie uległa umowa ta z której korzysta mama, i ma już dwa pakiety multi room, czyli 6 dekoderów. Tłumaczę, że to nie tak, odbijam się jak od ściany i pomimo fajnych wakacji, posiedziałem trochę na telefonie i nic nie zalatwiełm. Złożyłem reklamację, w toku której okazało się, że Pan Konsultant pokręcił warunki. Coż bywa, zdarza się. Odstąpiłem od umowy i rozwiązałem starą, ale straciłem czas i pieniądze na rozmowy z Polsatem, rozmowy trudne. PO pewnym czasie sygnał u mamy został przywrócony, a od Polsatu nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Pan Kierownik Działu Obsługi Korespondencji e-mail Kamil Sz., pięknie odpowiadał, ale wiecej pomocy i konkretów żadnych. Przesłał mi informację, że po odstąpieniu od umowy, dekodery zostaną zabrane w ciągu 5 przez kuriera. Mijają dni, tygodnie, a kuriera nie ma. Na Infolinii dowiaduję się, że mam zwrócić dekodery do punktu Polsat. Pakuję dekodery i udaję się do punktu, w ktorym Pani tłumaczy, że nie może przyjąć tych dekoderów ponieważ nie puszcza jej system i dzwoni, aby się skonsultować. Po długich naradach, Pani z punktu Polsat tłumaczy mi, że powinienm wziąć dekodery i osobiście wysłać kurierem, opłacając z własnej kieszeni wysyłkę, złożyć reklamację i prosić o kompensatę poniesionych kosztó.... zaraz, zaraza, ale jak? zapłąciłem za te dekodery przy odbiorze, polsat namieszał, naobiecywał zabranie dekoderów, błędnie informował mnie co do ich zwrotu, a na koniec powiedział, że w sumie to powinienem za to zapłacić. O zgrozo, o matko i córko. Nie zgodziłem się na taką formę finalizacji zwrotu. Pomyślałem, to jakiś przypadek, Polsat w sumie przez wiele lat (jestem abonentem przez około 20lat), zawsze był ok, dobry cenowo, niezła oferta programowa, więc to musiał być jakiś przypadek, a skoro mam antenę na trzy wyjścia, to spróbuję raz jeszcze podjąć próbę współpracy. Dzwonię na infolinię, ustalam warunki, konsultant pięknie przekazuje mi ofertę, pakiet S, kanały sportowe, liga mistrzów, disney plus, a nawet dostałem HBO za darmo na dwa miesiące, średnio na dwa lata wyjdzie po 80pln. Nie tak atrakcyjnie jak feralna umowa z lipca 2023, ale trudno zaryzykuję. Przychodzą tzry dekodery, płacę za nie 99pln. Podłączam, wszystko działa oprócz Diseny plus, no bo niby mam czekać na link. Czekam dobę, nawet dwie, a link nie przychodzi. Dzownię i Pani Konsultantka twierdzi, że nie ma potwierdzenia od Kuriera i w związku z czym muszę czekać i zadzwonić jutro. Dzwonię jutro i pojutrze, nikt nie wie co się dzieje, składam reklamację, mam czekać 14 dni na odpowiedź i generelanie już nikt tak miło nie rozmawia jak podczas zawierania umowy. Ciekawe, prawda? Mija już 10 dni dalej nic, a w międzyczasie znika HBO. Myślę, cóż im uczyniłem? co zrobiłem nie tak? dzwonię na infolinię, a tam informacja że trzea czekać ponad 20 minut. Ojej, myślę, ile musi być szcześliwców podobnych do mnie? Dodzwoniłem się dopiero na drugi. Pytam się co się stało? nie uzyskuję odpowiedzi, w ogóle nie powinno mnie to interesować, mam czekać na aktywację. Piszę do Pana Kamila o całości sprawy, Pan Kamil z Polsatu kurtuazyjnie odpowiada tyle, że nic nie odpowiada. Zadaję sobie pytanie znajduję odpowiedzi. Pan Kamil, wie, że w polsacie mają ogromne problemy z procesami obsługi, technicznymi i próbuje to wszystko koloryzować. Polsat nie traktuje takich kientów jak ja poważnie, jestem jednym z wielu, którzy jak odejdą to trudno, przecież mają miliony pozostałych abonentów. Jednak pomimo swej wieloletniej sympatii do Polsatu, poziom tolerancji został złamany, po prostu robiąc wszystko ze swojej co tylko możliwe, Polsat notorycznie nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, a nie można ciągle siedzieć na telefonie. Są inne alternatywy z których będzie trzeba skorzytać. Szkoda kiedyś była poważna firma. ZaletyProgramy sportoweWadyNie wywiązywanie się z umów i ustaleń, a także zobowiązań e-mail.
Problemy techniczne (wyłączanie kanałów, pojawiające się błędy w dekoderze).
Problemy komunikacyjne (długi czas oczekiwania, mało rzetelne odpowiedzi, nie zawsze kompetentni Konsultancji)
Trudności w rozwiązywaniu problemów.MiejscowośćKrasnystaw -
~STANLEY / 2023-11-16 17:20
Nigdy nie oglądałem TVP z wiadomych powodów. Myślałem że POLSAT jest stacją niezależną, moja opinia radykalnie uległa zmianie gdy swoje zmiany w stacji wprowadzać zaczął P. Miszczak. Jego decyzje programowe są tak kretyńskie, że zastanawiam się czy w całym Polsacie wszyscy zwariowali czy Polsat przystąpił do grupy "ORLEN' i się sprzedał. Wyrzucenie z ramówki Polsatu wszystkich kabaretów bez żadnej informacji ze strony nadawcy jest całkowitym brakiem szacunku w stosunku do odbiorcy. Dno, dno, dno, dno. -
~Agnieszka / 2023-11-14 23:01
Beznadziejnie wiecznie rozłącz multiroom, płacę od 10 lat i zaczynam żałować kontynuacji umowy. Stanowczo nie polecam MiejscowośćKrępsko -
~Katarzyna / 2023-11-14 15:22
Obsługa klienta dno , żadnej pomocy 5razy dzwonie bo nie wysłali mi linku do Disney + PRZELANCZAJA WSZEDZIE A POMOCY JAK NIE BYLO TO NIE MA linku nie ma kto wysłać ZaletyŻadnychWadyObsługa klientaMiejscowośćKraków
strona 12 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »